Spolahlivost (?) Turba Cayenne/Panamera
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
len pridam : vacsina z nas Panameru nevidela, ja ano. Dokonca som ju aj soferoval, celych asi sest metrov parkoval som do boxu. Skoro mi vyslo aj soferovanie Veyrona, ale mna taketo auta vobec neberu.
Panamera ma dochladzovanie turba elektricke - je tam cerpadlo. Teraz by som trieskal ale je dost mozne ze to turbo je aj chladene vodou. Neviem, nemal som rozobraty motor, ospravedlnujem sa.
co je ale dolezite : turbo v panamere je vyrobene clovekom. Je to posraty slimak, nech ma na sebe napisane hiroschima alebo Garrett, to je jedno. Predpokladam ze taketo turbo dokaze v pohode repasovat akykolvek turbo-servis co bezne robi 1.9tdi turba z Oktaviek. Preco nie? Je tam variabilita? Ta sa pokazit nemoze, jedine ze by bola elektricka ako na mondeach, to ale nie je porucha turba ale elektroniky. Je tam vrtula na jednej strane a na druhej strane? Je a co? Je to kus zeleza, ak nie je okusane tak je dobre. Vyvazenie? Tak isto ako bezne turbo.
cize...
nerobil by som z toho prestrelku. Motivaciu autora a jeho monetarnu situaciu vobec neskumam, nie je to moc business. Ked ma peniaze a kupi si, nech sa paci, povozit ma moze, ked nema a len sniva lebo prisiel skoro z druziny tak mi to tiez nevadi.
PS: vsetci si teraz myslia ze kecam lebo ja to "mam vo zvyku" takze pre zopakovanie fotografie Veyrona ktore som uz na tomto fore zverejnil asi pred dvomi rokmi a ktore som robil ja osobne:
http://77.247.224.52/veyron/
Panamera ma dochladzovanie turba elektricke - je tam cerpadlo. Teraz by som trieskal ale je dost mozne ze to turbo je aj chladene vodou. Neviem, nemal som rozobraty motor, ospravedlnujem sa.
co je ale dolezite : turbo v panamere je vyrobene clovekom. Je to posraty slimak, nech ma na sebe napisane hiroschima alebo Garrett, to je jedno. Predpokladam ze taketo turbo dokaze v pohode repasovat akykolvek turbo-servis co bezne robi 1.9tdi turba z Oktaviek. Preco nie? Je tam variabilita? Ta sa pokazit nemoze, jedine ze by bola elektricka ako na mondeach, to ale nie je porucha turba ale elektroniky. Je tam vrtula na jednej strane a na druhej strane? Je a co? Je to kus zeleza, ak nie je okusane tak je dobre. Vyvazenie? Tak isto ako bezne turbo.
cize...
nerobil by som z toho prestrelku. Motivaciu autora a jeho monetarnu situaciu vobec neskumam, nie je to moc business. Ked ma peniaze a kupi si, nech sa paci, povozit ma moze, ked nema a len sniva lebo prisiel skoro z druziny tak mi to tiez nevadi.
PS: vsetci si teraz myslia ze kecam lebo ja to "mam vo zvyku" takze pre zopakovanie fotografie Veyrona ktore som uz na tomto fore zverejnil asi pred dvomi rokmi a ktore som robil ja osobne:
http://77.247.224.52/veyron/
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
mno, veyron je trochu drahsi, trochu rychlejsi a aj tych turb ma trochu viac ako Panamera...
ale posrat sa z neho netreba. Je to len kus plechu. Nepouzitelny pre rodinu, na volny cas, na 95% jazd ktore v zivote robime denno-denne vsetci z nas a aj majitelia toho "Vejronu".
ved to poznate, ze sportove auta maju za sedem rokov vlastnictva najazdenych tak zhruba okolo 20.000km
ale posrat sa z neho netreba. Je to len kus plechu. Nepouzitelny pre rodinu, na volny cas, na 95% jazd ktore v zivote robime denno-denne vsetci z nas a aj majitelia toho "Vejronu".
ved to poznate, ze sportove auta maju za sedem rokov vlastnictva najazdenych tak zhruba okolo 20.000km
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
a trosku este k teme nakoniec: majitelov hentakych panamerobugatolamboferraro vozidiel trapia taketo veci http://automix.atlas.sk/extra/718261/za ... 40-000-eur a nie ci im neodide turbodmýchadlo. Samozrejme ze vynaliezavy slovak by cistenie zadneho skla riesil tak ze by si ho dal v noci niekomu nastriekat sprayom a nahlasil to ako vandalizmus a poistovna ktora by musela vycvakat fakruru za cistenie skla 40000e plus robota by sa asi zrutila z toho
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
keby sa chcel daky ozaj invalid raz naserinkat a nacuvat mu do toho nejakym aspon pajerom a vybehnut mu na kapotu a ze ,,uuuups prepacte nechcel som,, V Texase sa zas Veyrony parkuju takto http://www.sme.sk/c/5112277/kupel-pre-bugatti.html
-
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: 30.07.2007 18:21 Zdieľať na Facebook
jasne pelikan a mobil a zadne kridlo vysunute.asi isiel predpisovo 9Okm/hpatko1 napísal:keby sa chcel daky ozaj invalid raz naserinkat a nacuvat mu do toho nejakym aspon pajerom a vybehnut mu na kapotu a ze ,,uuuups prepacte nechcel som,, V Texase sa zas Veyrony parkuju takto http://www.sme.sk/c/5112277/kupel-pre-bugatti.html
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 26.11.2007 12:42 Zdieľať na Facebook
Len jedna pripomienka na financovanie bankou/leasing. Poriadne si prepočítaj konečné náklady spojené s financovaním jazdeného auta a aj podmienky zabezpečenia úveru. Pravdepodobne dajú tebe a celej rodine a všetkým susedom podpísať zmenku, zábezpeku na dom, auto a aj budúce príjmy. Aby si potom po pokazenom turbe na Panamere neostal bez majetku a exekútorovi na krku.
Úprimne, radšej skáčem, koľko vládzem, ako splácať 15 rokov niečo, čo môže dlhodobo ostať v depozite, servise, alebo mi to ukradnú ( o poistke na Panameru sa radšej nebavme )
Úprimne, radšej skáčem, koľko vládzem, ako splácať 15 rokov niečo, čo môže dlhodobo ostať v depozite, servise, alebo mi to ukradnú ( o poistke na Panameru sa radšej nebavme )
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
ked som videl inzerat na Cayenne turbo a znelo tam :
pri 95.000 km novĂ˝ motor
pri 110.000 km nová prevodovka
auto malo spolu pri predaji cca 120.000 km
tak si len hovorim, ze asi si take nekupim
inak povedane turbo VOBEC ale VOBEC neries
aku mas MPS ? (3 / 6, starsi / novsi model ?)
este jeden tip
kupit to porsche a fuknut tam nejaky spolahlivy lacny motor ...
napr. Mercedes 123 3.0 D rovno aj s automatom
pri 95.000 km novĂ˝ motor
pri 110.000 km nová prevodovka
auto malo spolu pri predaji cca 120.000 km
tak si len hovorim, ze asi si take nekupim
inak povedane turbo VOBEC ale VOBEC neries
aku mas MPS ? (3 / 6, starsi / novsi model ?)
este jeden tip
kupit to porsche a fuknut tam nejaky spolahlivy lacny motor ...
napr. Mercedes 123 3.0 D rovno aj s automatom
-
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: 28.06.2007 22:02 Zdieľať na Facebook
len dodám, že turbo nie je podstatná položka... A keby aj malo odísť, najpravdepodobnejšie je, že odíde po nejakom čase... napr. po troch rokoch. A za tie tri roky možeš zarobiť na 100 turb....
Skôr by som riešil fixné náklady... teda napr. havarijnú
A k tomu veyronu... To auto musi pri 90 kmh plakať
Nevedieť čo s peniazmi tak jednoznačne musi byť taky voz v garáži. A možno asi aj na bežné jazdenie
Skôr by som riešil fixné náklady... teda napr. havarijnú
A k tomu veyronu... To auto musi pri 90 kmh plakať
Nevedieť čo s peniazmi tak jednoznačne musi byť taky voz v garáži. A možno asi aj na bežné jazdenie
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 15.03.2011 00:26 Zdieľať na Facebook
oldoss - nevadi, ale niekedy motyka vystreli. V servisoch sa vzdy zatlka zatlka a zatlka, tam sa vela realnych info nedozviem.
leonNL - ja tiez nevidim dovod preco nenavstevovat fora zmenou znacky auta/motorky. Ked som si kupoval moto, tiez som kupu riesil na owners forach v zahranici a na SK/CZ, kde som potom vedel identifikovat problem hned ako nastal, skor ako v servise. Pri MPS to iste. Bohuzial panamera kde nic tu nic...len ze zere max 1.5 litra na 1000km a casto smrdi ako spaleny olej...takze sa chytam kazdej slamky/skusenosti. Som totiz velmi alergicky na to ked mam nechat vozidlo v servise a "odbornici" majstruju bez dozoru.
k veyronu : uz nejaku dobu tu bezi to video, na youtube si pozrite ze ide max 90 a hodi to do jazera.
http://www.youtube.com/watch?v=VwE7IIUq ... ure=relmfu
tirospol - ziadny lease ani uver by som si na krk nikdy nedal... nieto este kvoli autu
autokomplet - 3MPS Gen II
leonNL - ja tiez nevidim dovod preco nenavstevovat fora zmenou znacky auta/motorky. Ked som si kupoval moto, tiez som kupu riesil na owners forach v zahranici a na SK/CZ, kde som potom vedel identifikovat problem hned ako nastal, skor ako v servise. Pri MPS to iste. Bohuzial panamera kde nic tu nic...len ze zere max 1.5 litra na 1000km a casto smrdi ako spaleny olej...takze sa chytam kazdej slamky/skusenosti. Som totiz velmi alergicky na to ked mam nechat vozidlo v servise a "odbornici" majstruju bez dozoru.
k veyronu : uz nejaku dobu tu bezi to video, na youtube si pozrite ze ide max 90 a hodi to do jazera.
http://www.youtube.com/watch?v=VwE7IIUq ... ure=relmfu
tirospol - ziadny lease ani uver by som si na krk nikdy nedal... nieto este kvoli autu
autokomplet - 3MPS Gen II
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 702
- Dátum registrácie: 08.09.2009 11:53 Zdieľať na Facebook
nazdarte chlapci.
ked uz je tu debata o spolahlivosti a strachu z mastnej opravy, skor by som mozno riesil prevodovku.
tento tyzden som vdaka velmi dobremu cloveku mal moznost pojazdit si na Cayenne Turbo S plus cip na 620 koni, lebo ze slabo tahalo v serii
no a sem tam bol problem ze riadne trhlo pod plnou palbou z 2ky na 3jku. Ale fakt neprijemna pecka ako z dela, ked to trhlo. Takze tie auta maju nakladane dost casto a ak su majitelia autorizakom instruovani, ze je tam dozivotna napln v prevodovke, tak druhy majitel moze mat potom problem.
ked uz je tu debata o spolahlivosti a strachu z mastnej opravy, skor by som mozno riesil prevodovku.
tento tyzden som vdaka velmi dobremu cloveku mal moznost pojazdit si na Cayenne Turbo S plus cip na 620 koni, lebo ze slabo tahalo v serii
no a sem tam bol problem ze riadne trhlo pod plnou palbou z 2ky na 3jku. Ale fakt neprijemna pecka ako z dela, ked to trhlo. Takze tie auta maju nakladane dost casto a ak su majitelia autorizakom instruovani, ze je tam dozivotna napln v prevodovke, tak druhy majitel moze mat potom problem.
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 15.03.2011 00:26 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Re: Spolahlivost (?) Turba Cayenne/Panamera
Vypočítaj si rozdieľ medzi kúpnou cenou auta, ktoré chceš kúpiť a tou hodnotou, ktorú bude mať za citujem "VEĽMI dlho". Ak je to 5 rokov, tak to je pár desiatok tisíc eur dole LEN NA HODNOTE AUTA. Tie budú nenávratne preč + pohonné hmoty + servis + pneumatiky... A teraz nám napíš, koľko stojí turbo (lebo ja to neviem a nechce sa mi to hľadať) ? Tisícku, dve tisícky?shure napísal:Zdravim, zaujmalo by ma ci neviete ako je to so spolahlivostou turba v modeloch Cayenne/Panamera Turbo - mal by to byt rovnaky motor. Naskytla sa tu moznost vyhodne kupit Panameru Turbo, kedze by som si ju pravdepobodne ponechal VELMI dlho tak by som po par rokoch nerad platil palku za nove turbo, uz samotne auto je vysoko nad moj rozpocet.
- No tak to mám pre Teba veľmi dobre mienenú radu - také auto NEKUPUJ.uz samotne auto je vysoko nad moj rozpocet.
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Prosím Ťa, keď toho človeka nabudúce stretneš, spýtaj sa ho za mňa - NAČO JE MU TAKÉTO AUTO NA SLOVENSKU? Kde využije ten výkon?SlickVic napísal:nazdarte chlapci.
ked uz je tu debata o spolahlivosti a strachu z mastnej opravy, skor by som mozno riesil prevodovku.
tento tyzden som vdaka velmi dobremu cloveku mal moznost pojazdit si na Cayenne Turbo S plus cip na 620 koni, lebo ze slabo tahalo v serii
Včera som videl jedno Cayenne, teda len sa domnievam, že to bolo Cayenne, pretože šiel takou šialenou rýchlosťou na okresnej ceste, že som si myslel, že som na pretekárskej dráhe. Farba čierna matná...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných