Skutočne sú francúzske autá také zlé?

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Napísať odpoveď

KĂşpili by ste francĂşzske auto?

Ano
93
62%
Nie
57
38%
 
Celkom hlasov: 150

Používateľov profilový obrázok
Cherro
Príspevky: 738
Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29
Zdieľať na Facebook

Skutočne sú francúzske autá také zlé?

Príspevok od používateľa Cherro »

Dovolil som si pridať túto malú recenziu pretože „reči sa hovoria a chlieb sa je“. Cieľ je jasný: diskusia k danej problematike.

Raz sa jedna žena rozhodovala medzi kúpou Hondy Jazz a Citroenu Pluriel. Odborník jej jednoznačne odporúčal Hondu Jazz. Problémy nenechali na seba dlho čakať a 16 litrová spotreba prekročila prah bolesti. Značkový servis neustále ubezpečoval majiteľku, že auto bude v poriadku, ale Pluriel bol stále „chorý“. Po pol roku s veľkou stratou Pluriel predala, ale miesto Jazz-u jej ostali peniaze už len na Yaris...

S akoukoľvek značkou môžeme pochodiť dobre alebo aj zle.

Medzi francúzskymi autami malé a jednoduchšie sú oveľa spoľahlivejšie, ako väčšie luxusnejšie kusy. Toto hovorí jeden známy, ktorý pracuje pre jednu francúzsku firmu, ktorá je vybavená flotilou rôznych menších či luxusnejších áut francúzskych značiek. „U nás vo firme boli sotva nejaké problémy s Meganmi akurát na jednom počas záruky po 1,5roku zlyhala prevodovka, ale zato riaditeľská Lagúna V6 s automatickou prevodovkou stála veľmi často v servise.“
Pri Peugeote 307 sa jeho frustrovaní majitelia občas stretávali so zbláznenou elektronikou motora, mŕtvym turbom, rozprávalo sa explodujúcich zadných sklách na kombi verziách, ktoré spôsoboval akýsi skrat.

Úprimná, ale menej reprezentatívna.

Napriek alarmujúcim príbehom si francúzske auto ročne kúpy tisíce motoristov. Zaujímalo ma čím to je. V príspevku sú uvedené názory mojich známych a priateľov, nejde síce o podrobný technický rozbor ani o reprezentatívnu vzorku, ale určite úprimnú. Tí ktorí kúpili francúzske auto nové, väčšina z nich neoľutovala svoju kúpu, ale niektorí aj z týchto majú zlé skúsenosti. Tak sa zdá, že francúzske autá sprevádza povesť stále „maródujúcich“ pacientov, ktorých posteľ má tisíc problémov okrem korózie. Je to skutočne tak? Niektoré značky francúzskych áut majú asi naozaj horšiu kvalitu, ktorá oberá o dôveru aj tie značky, ktoré problémy roky obchádzajú a na trhu sa radia medzi tie lepšie.
Mojim zámerom nebolo osloviť majiteľov nových áut jeden či dva roky starých, ale starších a pokiaľ možno vlastnených majiteľmi od nova.

Citroen C3 1,4HDi, 2006, 72 000 km.
V roku 1989 sme kúpili jeden Peugeot 205, lebo aj relly Dakar na ňom vyhrali. Nasledovala kúpa Ciroenu Saxo diesel, ktorý sme po dobrých skúsenostiach s doposiaľ vlastnenými autami vymenili za C3-ojku. Z pochopiteľných dôvodov sme kúpili opäť diesel, pretože ja by som za žiadnych okolností nejazdila po meste na jednom veľkom smädnom benzínovom džípe a C3 mi úplne stačí. Vyšší posed v C3-jke je pre ženu veľmi príjemný a pohodlný v aute mám všetko potrebné. Okrem občasnej výmeny žiaroviek, ktoré mi mení manžel sa auto ešte nikdy nepokazilo. Predný nárazník jeho spodná časť je trochu poškriabaný od vyšších obrubníkov.

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Áno.

[img]http://s5.postimg.org/bdeyxryrr/image.jpg[/img]


Citroen C4 1,6 2008, 68 900 km.
Teraz už viem, že kúpa tohto auta bola zlá voľba, len škoda že som to nevedel skôr. Hlavnou motiváciou kúpy bola priaznivá cena a tiež dizajn. C4 je bezpečné auto, nič v ňom nehrká a ponúka dosť veľa za svoju cenu. Lenže pri zaradenej spiatočke a brzdení v aute čosi vŕzga čo je podľa vyjadrenia servisu normálne...
Môžem rozprávať aj o tom ako ma niekoľkokrát v priebehu jedného mesiaca auto nechalo stáť pre chybu váhy vzduchu a aj iných problémov. Teraz z desiatich sedemkrát zhasne motor, keď vytlačím spojku približujúc sa k semaforom na červenú. Servis nevie prečo.. Stalo sa že po objednaní do servisu zistili problém a až po dvoch týždňoch ma zavolali späť do servisu na dokončenie opravy, lebo vraj súčiastky im chodia do dvoch týždňov. Pravidelne mi telefonuje importér či som spokojný so servisom, keď odpoviem že nie, tak mi poďakuje a je koniec rozhovoru. Hodnota nového auta v cene takmer 14tis Euro bola po roku vypočítaná na niečo cez 8tis Eur neviem nakoľko bol tento výpočet reálny, ale v každom prípade je to udivujúce.

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Nie

[img]http://s5.postimg.org/419is8gjr/image.jpg[/img]


Citroën Berlingo 1,4, 2002, 194 000 km.
Berlingo je auto presne pre nás. Je vidieť, že ide viac o pracovné auto, ale pre jedného deratizéra je vyhovujúce najmä pri neustálom nakladaní a vykladaní pracovných pomôcok. Na našom sú posuvné dvere. Máme v ňom radi vyššie sedadlá a aj keď malý motor nedosahuje veľký výkon, na bežné jazdenie postačuje a jeho spotreba je možná aj pod 7litrov. Po zrážke jednej líšky došlo k poškodeniu ventilátora chladiča a keďže nefungoval raz nám zovrela voda v motore. Okrem tohto problému sme s autom nemali absolútne žiadny problém.

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Áno.

[img]http://s5.postimg.org/42jglnidj/partner.jpg[/img]


Peugeot 1007 1,4 HDi, 2009, 39 300 km.
Vymenila som ho za jeden Peugeot 206, lebo keď som ho uvidela okamžite som sa doňho zamilovala. Je to úplne iný pocit ako v iných autách nastúpiť do 1007-čky a potom z nej vystúpiť. Nekrčia sa mi v ňom tak šaty, elegantne z neho vystúpim a idem. Diesel bol drahší, ale spotrebuje len okolo 5-6 litrov a motor je celkom živý. Aj s rodinou sa do auta dobre zmestíme a doteraz s autom nebol žiadny problém. Posuvné dvere pracujú správne.

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Áno.

[img]http://s5.postimg.org/y0u83xebr/2007_peugeot_1007.jpg[/img]


Peugeot 206 1,4 2007, 125 700 km.
Nie dobre to začalo u mňa s 206-kou, pretože dva mesiace meškalo odovzdanie auta od predajcu nakoľko pri prevoze došlo k poškodeniu prednej kapoty a ani sa neospravedlnili. Spotreba na diaľnici a v meste spolu činí priemerne 7,2l a pri rýchlosti 90km/h je to okolo 5 litrov. Toto pravidelne servisované auto so servisnou knižkou ma ešte nikde nenechalo. Pred 2,5 rokmi sa musel meniť jeden vstrekovač, lebo z dôvodu nefunkčného valca mal motor veľké vibrácie. Jedno čalúnenie dverí trochu vŕzga.

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Áno.

[img]http://s5.postimg.org/y9rstur47/PEUGEOT_206_14.jpg[/img]


Peugeot 307 1,4 2005, 141 000 km.
Nepríjemné prekvapenie prišlo hneď na začiatku. Na novo kúpenom aute chýbalo čerpadlo ostrekovača okien. Servis tvrdil „určite vám ho ukradli na parkovisku“, nakoniec po zdravom úsudku predajcu bolo čerpadlo späť v aute. My sme s 307-čkou spokojní je spoľahlivá akurát prepínač smeroviek sa nám pokazil. Nedávno kvôli jednej zapaľovacej cievke nefungoval jeden valec, ale to sa stáva aj pri iných značkách . Pred nedávnom sme menili spojku. Pri jazde v mestskej prevádzke v svižnom tempe je spotreba okolo 8 litrov a viac, ale neľutujeme kúpu 307-čky. Napriek chybám máme ešte jednu 307-čku v rodine.

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Áno.

[img]http://s5.postimg.org/gbbdl8b7r/img7232c.jpg[/img]


Peugeot 307 2.0 HDi, 2006, 133 000 km.
307-čku nezvyknem preháňať aj keď si myslím, že je dostatočne výkonný jej dvojlitrový motor. Hlavne v meste jej spotreba nepresahuje 6 litrov, ale podľa mňa vie ísť aj na menej. Po mechanickej stránke považujem za dobré auto aj s komfortom a priestorom som spokojná, ale to neznamená že by neboli s autom žiadne problémy. Prepínač smeroviek sa od nova občas nechcel vracať späť. Výmenu sme urobili ešte keď bolo auto v záruke. Na pravej strane sme menili dvakrát spodný čap a na ľavej tiež ale len jeden. Auto od začiatku trpí ľahšími elektronickými chybami, častejšie je potrebné meniť žiarovky stále je nejaká vypálená. Napriek tomu sa nám naša 307 páči.

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Áno.

[img]http://s5.postimg.org/xliyawsef/307.jpg[/img]


Renault Mégane ll. 1,6 Dynamic, 2007, 88 000 km.
R-19 sme predali s vyše 700tis najazdenými kilometrami aj s predchádzajúcim Meganom l sme boli spokojní žiaľ nám ho ukradli. Ale s terajším nie som spokojný aj keď sme ho kúpili takmer nový pol roka starý so 4000 najazdenými km. Chválime jeho výkon aj tvar, ale neustále vypadáva konektor Airbagov (kabeláž je pod sedadlom). Údajne sú krátke káble a preto sa vyťahujú najhoršie je že po opätovnom zapojení tieto už nefungujú. Chceli sme bezpečné auto....

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Nie.

[img]http://s5.postimg.org/cd59thdxj/renault_megane_a.jpg[/img]


Renault Clio Campus 1,2, 2006, 69 000 km.
Mysleli sme na Logana, alebo Corsu, ale za dobrú cenu sme našli tento Renault Clio s klímou a mne sa veľmi páčil s touto metalízovou farbou tak sme už ďalej nehľadali. Počas jedného roku sme na ňom prešli pol Európy, naše bábätko dobre znášalo v tomto aute aj dlhé cesty. Spotreba v meste je 6,5l ale pod ňu to nešlo ani na diaľnici. So strešným boxom 140km/h zvládal a v meste je auto celkom postačujúce, ale od tohto motora nečakáme viac. Prekvapujúce je, že na zadné sedadlá vojdú až tri detské sedačky vedľa seba. Zaparkovala som s ním na také miesta, že som sa vyslovene až bála. Doteraz nebola na aute ani jedna jediná závada, máme naše Clio veľmi radi.

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Áno.

[img]http://s5.postimg.org/zas1iz83r/clio_1_2.jpg[/img]


Renault Laguna 1,8, 2004, 220 000 km
Keď malo auto 1,5 roka poloos bola poškodená, ale bolo to opravené v záruke. Od tej doby všetko funguje. 190tis km som najazdil na predných kotúčoch zadné sú stále pôvodné. Spojka, výfuk a blok, sú dobre utesnené, spotreba oleja je nulová, čapy už museli byť menené. Dobré autá sú aj 1,6 a 1,8 s benzínovými motormi po roku 2002. Výdrž auta je závislá aj od jeho spôsobu používania a platí to najmä pri dieslových motoroch.

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Áno.

[img]http://s5.postimg.org/i6fbu1pl3/laguna.jpg[/img]


Renault Grand Scénic 1,9 dCi, 2004, 123 000 km.
Ak chcete päť sedadiel ak chcete sedem sedadiel, alebo aj nejaké iné veci v ňom robiť nie je problém. Je to jedno rodinné auto s veľkým dieslovým motorom a dostatočne dynamické.
Závisí to od toho koľký sme v aute a ako rýchlo ideme spotreba sa pohybuje medzi 7-9l. Pred 2,5 rokmi nám zlyhal akumulátor kvôli čomu nenaštartoval inak nebol žiadny problém a auto používame stále.

Kúpili by ste opäť francúzske auto? Áno.

[img]http://s5.postimg.org/goygw8a87/scenic.jpg[/img]
kuras
Alfík
Príspevky: 1997
Dátum registrácie: 21.12.2009 21:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kuras »

francuzske auta mam rad a som ich fanusikom.. moje skusenosti:

Xsara ´99, 1.4 55kW
auto som mal v obdobi 160 000 km - 205 000 km ( cca 2,5 roka ), potom sme ho vymenili. s autom som bol spokojny. v tomto obdobi som mal poruchy - nespinal ventilator ( poruseny kontakt, vymena ), svietila kontrolka airbagov ( opat kontakty, inak typicka chyba vsetkych xsar ), pretekal olej pod hlavou ( vymena tesnenia ). a potom len klasika - filtre, olej, capy, silentbloky
motor mal obcas problem so startom - kolisali otacky, zdochol. po minute naskocil v poriadku ( nedoriesena zavada, auto sa predalo s tym )
DOPLNENE: zlomena vonkajsia klucka a prelomene kable vo dverach
korozia len na prednej kapote, karoseria bez hrdze
spotreba okolo 6 litrov

C4 ´09, 1.6 88kW
auto mam rok, ma najazdenych 35 000 km,
zavady - vadny snimac brzdoveho svetla ( obcas nesvietili brzdove svetla a vypinal sa tempomat, novy snimac stal 8 € ), problem s klucom DO ( riesene v autorizovanom servise, vyriesene v ramci zaruky ), cca mesiac dozadu obcasny problem so startom - najskor pretocit starterom, potom chytil normalne alebo dlhsie tocenie starterom ( po vymene oleja sa tato zavada neprejavila )
spotreba kratke trasy v meste, dialnica 130, obcasne okresky podla podpisu
( okresky pod 6 litrov, dialnica pri 130 kmh cca 7,5, mesto 8-9 )


Kúpili by ste opäť francúzske auto? Áno.
Používateľov profilový obrázok
sherdog
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sherdog »

Tiež máme jeden služobný Megan prvej generácie z roku 1999 s benzínovým motorom 1,4 peknej červenej farby, má mekučké sedadlá a má už najazdených no neviem presne, ale už dosť cez 350tis.km toto auto je skutočne dosť podarené. Je to najstaršie auto vozového parku firmy. Neviem či je na ňom nejaká korózia, ale určite nie viditeľná to by som si všimol, lebo parkuje vonku na dvore. Ten motor je celkom živý dlho som si myslel, že je v tom 1,6. Pamätám si obdobie asi pre dvomi rokmi, keď sa nám začali sypať TSI-čka vtedy bol tento Megan veľmi populárny :) .
Zdvihak
Príspevky: 437
Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zdvihak »

Ja aj jedno mám, tekže určite áno.
esab
Príspevky: 83
Dátum registrácie: 11.04.2011 11:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa esab »

tiez som"hrdym" majitelom c4 ky (35 000km) a odvtedy beham po citroen forach castejsie ako na wc...ked citam odpovede na moje otazky alebo problemy,ze bud rad ze aspon tak alebo to je normal tak neviem... :-\
lukas.bubo
Padrino
Príspevky: 5326
Dátum registrácie: 29.07.2011 11:34
Bydlisko: Wild Wild West
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lukas.bubo »

U nas doma je Citroen Saxo 1,1 benzin, r.v. 2001 (tusim). Auto je v uplne najzakladnejsej vybave, ani servo nema, motor este s karburatorom, ale je to svab - stale ide a nemalo ziadnu poruchu. Mama nad nim uz zlomila palicu, ze stara sunka (najazdenych cca 80-tisic), ale ak ho bude chciet dat prec, ja ho od nej zoberiem. Nic mu nechyba, na nom sa budu este moje vnucata ucit jazdit :-)
bopol
Príspevky: 233
Dátum registrácie: 29.03.2010 14:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bopol »

Renault Thalia 2001-2012,1.4benzin,120tis-bez poruchy,iba spinac brz.svetiel 8e a immob.50e.Renault Megane Grandtour 2005 do teraz 1.6 16v benzin,135tis-bez poruchy,iba spinac brz.svetiel 11e a 2xcievka 80e.Renault Laguna 3 2010 do teraz,1.5dci,30tis-bez poruchy.Renault Laguna 3 Grandtour GT 2.0T benzin 2009,kupena v 2013,125tis-bez poruchy.Aj tak bol najlepsi renault 16Tx.
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

citroen C4 - stále búchalo niečo v zadnej náprave, predné tyčky riadenia a ramená sa menili každých 15 000 km, lebo stále búchali, problém s páčkami smeroviek, problémy s klímou po 20 000 km, tuším ešte kontrolka motora si občas posvietila len tak pre istotu, kontrola či svieti :-) Ale to som si nie istý, či to u nej alebo C4 picassa u bývalého kolegu.

Také sú zase skúsenosti sesterky :-)
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Citroen C5 r.v. 2006 kúpený pri asi 175 tisic km, za 65.000km okrem spotrebného materiálu nič navyše. Nikdy nenechalo na ceste, servis drahší a častejší, ako na Toyotách.

Je otázne, či by som si znova kúpil Citroen. Kupoval som diesel preto, lebo som nikdy predtým žiadny nemal, teda zo zvedavosti. Ohromné plus tohto auta je komfort podvozku, ktorý je, dovolím si tvrdiť, bezkonkurenčný v danej triede.
VOJTO55
Príspevky: 1906
Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
Bydlisko: Revúca
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VOJTO55 »

...Moje začiatky vodiča po vojenčine v r:1975 a pekné spomienky Renault-8 a roky bez poruchy...Odvtedy som mal hádam 50 áut rôznych značiek,ale vždy sa vraciam k Renaultom,zvlášť k Lagúne...Mal som ich už viac-1.9dti,dci a nemal som nikdy mimo pravidelnej údržby žiadnu starosť,či výdavky...Sú to autá pohodlné,tiché,dobré aj na dlhé cesty,takže odpoveď ÁNO...
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

C4 1.6 benzín, 115tis km, rv 2007 ... nikdy žiaden problém / ani mi nebúcha zadná náprava a ani sa mi nevypaluju nadmerne žiarovky / dialkové mám ešte povodné, kotuče povodné /
a má to najpohodlnejšie sedadlá v triede
ako najvačší problém vidím blbé radenie kvaltov a krátku 5-ťku
:2f93:
či by som zase kúpil? neviem...nové určite nie
...všetko zavisí od ceny a stavu
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

Citroen Xsara 1998, kupene nove, teraz ma tusim 185 kkm:
blikajuca kontrolka airbagov (folklor na Xsarach)
dolamane plasty okolo ovladacov okien (folklor na Xsarach)
prasknute tesnenie pod hlavou (toto si fakt mohla odpustit)
blbne central (asi kable v prechodke, ale uz som vymenil asi vsetky)
Okrem toho len spotrebak

Citroen C5 2006, kupene pri 93kkm, teraz 136kkm:
Prasknuta hadica klimy
Prasknuta trubkohadica klimy a deravy chladic
Menene cidlo teploty motora
Spojkove lozisko nevydrzalo po 120kkm, inak spojka bola este vo velmi dobrom stave
No a obcas si posvieti kontrolka motora, aby sa na nu nezabudlo.
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

Citroen Xsara 1,8 16v r.v. 2000 , vraj 130 000-km :-) : poruchy poškodené káble na vodičových dverách - oprava 0-eur len asi 10 min. hrania sa na elektrikára . Na súdenie spoľahlivosti málo km. ak sú teda originál

Xsara Picasso 1,6 16-v r.v. 2007 , 150 000-km . Poruchy : pružná spojka na výfuku . Myslím že na súdenie spoľahlivosti ma strašne malo km

Renault Laguna 2,0 r.v. 1997 , 390 000-km . Poruchy : výmena výfuku , výmena katalyzátora , 2 x oprava zamknú 5 dverí , GO prednej napraví 2x , výmena komplet tlmičov pri cca 300 000-km , 1x spojka , tak 3 x robené brzdy . S autom som bol max. spokojný

Renault Trafic 1,9 DCi r.v.2002 , 560 000-km . Poruchy 1x turbo , tesnenie pod hlavou , asi 3 x robená predná náprava , brzdy no min. 3 x určite :-) . S autom MAX spokojnosť

Citroen Jumper 5-ks motory 3 x 2,2 HDi 4hy a 1x 2,8 HDi . Km 380 000-720 000-km . Nebudem menovať všetko čo sa menilo . Myslím že stačí povedať že max spokojnosť .

Osobne si myslím že FR auta sú spoľahlivé .
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

Ono stačí si dať protiotázku : sú nemecké auta spoľahlivé : Opel čo benzín to po 200 000-km takmer každý žerie olej , diesel buď od Fiatu alebo Isuzu , Ford dajme tomu že ten sa drží solídne , diesel však je to Peugeot :-) . VW - čo benzín (TSi) to horor čo diesel to bolesť new TDi .

nemeckú dodávku od roku 2006 by som sa bal kúpiť : katastrofálna spoľahlivosť MB Sprinter najme 315 CDi , horor v prevedení VW Crafter 2,5 TDi , pochybná výdrž motora 2,0 TDi . A vlastne do Movana by som šiel . No ten je vlastne Renault Master :-)

Jednoducho FR auta sú minimálne na úrovní nemeckých - a to teraz ešte Francúzom krivdím pri terajšej DE kvalite .

Ešte Mercedes Citan - vlastne Kango . Budúci malý Mercedes ale Renaul Clio ...............
Aegis1
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 16.06.2008 22:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Aegis1 »

to uz co je za porovnavanie? nove je nove a kvalita ci spolahlivost sa ukaze az po prejdeni aspon 200 000km, vacsina aut co sa tu porovnava ma pod 100 000km to je reprezentativna vzorka? nove je predsa nove a aj ked si niekto kupi novu poondiatu daciu tak mu to nerozpadne po prejdeni 60 000km to iste 2.0 tdi, z aut sa stava spotrebny tovar kup nove predaj na slovensko o dva roky kup zas nove, ved nieje mozne aby sme v roku 2013 nedokazali vyrobit kvalitne auto ktore sa vobec nebude kazit, za vsetko moze ekonomika ktora je zavisla na neustalom predaji, ved to da rozum ziadna automobilka nebude vyrabat neznicitelne auta to by po par rokoch skrachovala...
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: milok a 59 neregistrovaných