Skusenosti s montaznymi strediskami LPG

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

sgar1
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 08.11.2008 20:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sgar1 »

needfornospeed napísal:Prešovský kraj , nikto nemá sksuenosti ? Potrebujem namontovať LPG do Octavky ,ale kosi niakú firmu ani v blízkej okolici PO neviem nájsť. A tiež to auto využívam každý den ,takže potrebujem firmu čo to raz dva výbavy..



pozri na datagas.sk su tam všetky certifikovane firmi aj auta schvalené s konkrétnymi typmi sistémov.
sgar1
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 08.11.2008 20:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sgar1 »

mne montovali včera v hlohovci fi.MP gas super prístup nontáž prevedená perfektne uvidím akí bude dalej servis ale zatial spokojný. fabia 1.2HTP 47kw solaris
ramasplus
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 21.02.2006 11:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ramasplus »

Odporúčam MP Gas Hlohovec, máme od nich namontované 4 autá,už min 3roky,maximálna spokojnosť,
dasty
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 05.12.2014 16:14
Zdieľať na Facebook

autoklinika holčík

Príspevok od používateľa dasty »

ahojte,ak si chcete dať namontovať LPG v autoklinike holčík,tak z vlastnej skusenosti Vam NEODPORUCAM tento servis,pretoze tam pracuju velmi pomaly /1 mesiac im trvala montaz/,dohodnuta cena sa astronomicky zvysila /v emaile pisal o cene 1390 eur-konecna cena 1900 eur +960 eur nimi pokazene turbo /pri montazi im to nieco nasalo/,ktore si nepriznal-skratka hotova pohroma.Stranku ma vypracovanu dokonale,ale netreba naletiet na reci o profesionaloch.
mlansky
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 01.01.2014 20:56
Zdieľať na Facebook

Autoklinika Holčík

Príspevok od používateľa mlansky »

Dobrý deň,
mne montovali LPG v Autoklinike Holčík a môžem len odporučiť, systém PRINS funguje bezproblémov, spokojnosť
tiborholcik
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 15.12.2014 08:50
Zdieľať na Facebook

reakcia na uživateľa Dasty

Príspevok od používateľa tiborholcik »

Dobrý deň pán Blažek !

Zabudli ste ku tej vašej Mazde napísať zopár informácii. Predpokladám že ste to spravil za účelom poškodenia mena našej firmy o ktorej píšete. Tieto informácie veľmi rád doplním, aby si mohli ľudia urobiť vlastný a pravdivejší obraz a úsudok o tejto situlácii, nie iba taký ako ste zámerne chcel vy.

1. Do servisu na montáž LPG ste doviezol vozidlo skoro bez oleja !

Keďže sme Vám sľúbili bezplatnú celkovú prehliadku po kúpe vozidla, prišli sme na to ešte pred montážou LPG, na čo ste bol ešte pred montážou aj upozornený. Podotýkam, že vozidlo ste krátko pred tým kúpili takže ste ho nepoznali. Mimochodom vďaka tomu, že ste najskôr po našej informácii olej nechcel ani doliať a ani meniť o všetkom máme zriadenú fotodokumentáciu.

2. Opravu turba previedla Vaša firma, ktorá tiež na základe nájdených vecí upozornila na poškodenia spôsobené nedostatočným mazaním. Ja osobne nepoznám auto, ktorého turbo vie fungovať bez kvalitného mazania.

3. Čas montáže nieje celkový čas opravy vozidla a netrval 1 mesiac!


Samotný čas montáže bol dodržaný ale celkový čas opravy vozidla (1mesiac) bol dlhší z dôvodu demontáže, montáže a opravy turba a ešte aj ďalších úkonov, ktoré sme museli urobiť pred montážou turba podľa zadania firmy, ktorá Vám opravu turba robila. Niektoré z nich sú bežné pri výmene turba, ale bolo veľa takých, ktoré bežné nie sú. Podotýkam, že všetko po Vašom odsúhlasení a všetky práce a činnosti sme si nechali vždy Vami odsúhlasiť. Taktiež ste boli skoro celý čas mimo republiku a aj komunikácia po telefóne bola s Vami ťažšia.

K cene montáže LPG ste si zadal domontovať sekvenčné primazávanie a tým pádom pribudli ďalšie náklady o ktorých ste predsa Vedel. V skutočnosti však samotná cena montáže LPG bola dodržaná. O tom svedčí aj to, že ste s touto cenou za montáž LPG ako s jedinou súhlasil a bez pripomienok aj zaplatil.

Pán Blažek, chápem Vaše rozhorčenie, ale vinníkom je niekto iný a nie naša firma. Keďže vozidlo bolo ku nám dovezené už v takomto stave musíte si Vy porozmýšľať kto je to. Naša firma sa ku Vám doteraz správala otvorene, férovo a ústretovo.

O to viac ma mrzia a prekvapujú Vaše polopravdy zavádzajúce všetkých čitateľov.

Ďakujem všetkým ľuďom ktorý tento text dočítali až do konca a prajem zároveň všetkým pokojné Vianočné Sviatky a úspešný Nový Rok 2015.
dasty
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 05.12.2014 16:14
Zdieľať na Facebook

autoklinika holčík

Príspevok od používateľa dasty »

Pán Holčík,ak ma pamäť neklame oprava a montáž LPG trvala mesiac a dodanie papierov k tomuto "výkonu"viac ako 1 mesiac/po telefonickom urgovaní/ a na margo montáže a demontáže turba-44,5 hod-pardon,ale asi ste montovali na montážnej linke min.10 áut a zarátali ste to nám.Nebudem sa ďalej vyjadrovať,pretože mám pocit,že vy ako majiteľ autokliniky holčík sa nemáte vyjadrovať na takýchto fórach,vy si to máte prečítať a zobrať si ponaučenie do budúcnosti!!!Toto fórum je vytvorené pre ľudí,ktorí rozmýšľajú komu zveria auto do rúk a moje odporúčanie pre ostatných bolo,že ja by som k vám už nešiel a ak máte taký záujem o komunikáciu so mnou-píšte mi na môj osobný mail.A ešte-nikoho som vyslovene nemenoval,tak prosím o istú diskrétnosť na podobných fórach aj vás.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Nemám dosť informácií aby som sa priklonil na jednu alebo druhú stranu, jednu poznámku si ale neodpustím:

- ty si nikoho nemenoval, iba servis pomenovaný po svojom majiteľovi, že? A ak si za svojim názorom stojíš prečo sa schovávaš za anonymitu internetu?
- ty svoj pohľad môžeš napísať, druhá strana nie?

Takýchto zákazníkov je radosť mať vo svojej dielni a to hneď dvakrát - prvýkrat keď príde a druhýkrát keď sa ho definitívne zbavíš...
dasty
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 05.12.2014 16:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dasty »

Dobrý pán Holčik.Aj vy ste zabudli na par detailov čo sa tyka turba,predpokladám že ste to urobil za učelom zachovania dobrého mema vašej firmy.
1.Auto som priviezol v normalnom stave,tzn.auto bolo plne funkčne,čo sa neda povedat po vašej montaži lpg.To že tam bolo málo oleja je pravda ale to som mal v plane riešit po montaži lpg.Ina vec je že vy ste hladal zamienku ako ešte zarobit nejake euro na viac okrem montaže lpg.
2.Turbo repasovala firma ktoru som si našiel ja,mate pravdu.Ked sa turbo vrátilo zrepasovane,prišli s nim naspät aj sučiastky ktore boli poškodene,ale nie tým že by turbo bolo slabo mazané,ale tým že turbina na výfukovej strane strane bola viditelne poškodená po nasatí cudzieho predmetu.Všetci vedia ako sa montuje lpg,že vrtate do sania a nechate autu všetko zjest,len ste zabudol že toto auto ma turbo,a problem bol na svete.Ja nepoznám turbo ktore môže fungovat s poškodenou turbinou.Na záver jedna perlička.Po tom ako som pánovi Holčikovi ukázal poškodenu turbinu,volal do firmy ktorá robila repas a pýtal sa či sa tá turbina nemohla poškodit pri prevoze autom v sáčiku cestou k nemu.Toto sa opýta veduci servisu,900eur je 900eur treba to skusit.
Pridávam pár fotiek turba,ako ho dokáže poškodit olej,samozrejme len podla pána Holčika,všetci ostatny aj nezavisli opravári dokonca aj sudny znalec maju iny ale rovnaký nazor a to že prišlo k nasatiu cudzieho predmetu.
Tu su linky k fotografiam:
http://2i.sk/2ccf4963b0
http://2i.sk/5bb83e14c7
http://2i.sk/9665e3c91a
makrela
Príspevky: 2956
Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
Bydlisko: Ta Blava né
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa makrela »

Naozaj ťažko rozsúdiť kto má pravdu, ale keď hento poškodil olej ,tak ešte musel byť v plechovke.
tiborholcik
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 15.12.2014 08:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tiborholcik »

Dobrý deň pán Blažek a dobrý deň všetkým čitateľom!

Kto z Vás by ste sa nebránil keby Vás niekto neprávom očierňoval?
Uvádzam iba zopár skutočností a fotiek aby si obraz utvoril každý sám:

1.) Turbo bolo stále plne funkčné čo sa týka tlaku, ale zdemontovalo sa z dôvodu nadmerného dymenia (úniku oleja do výfukovej časti z turba). foto 2216: http://www.2i.sk/541294be6d

To že to mechanické poškodenie propely (vrtule) spôsobil olej, to tvrdí pán Blažek. Ja som povedal, že hlavnou príčinou vady turba bol únik oleja

2.) Z tohoto dôvodu bolo po privezení vozidla do nášho servisu skoro bez oleja ! Zostala iba troška, ktorá bola hustejšia a naozaj extrémne špinavá, foto 2176: http://www.2i.sk/1056d0fa29

Pozrite si aj v akom stave bol filter, foto 2174: http://www.2i.sk/efa92f05d6

3.) Keď sme dali nový olej do motora a dali sme ho toľko koľko má byť a bol podstatne redší ako trocha pôvodného oleja, tak samozrejme vozidlo začalo dymiť. Postupne ako sa olej tratil, hladina oleja klesala, tak aj dymenie sa znižovalo. Neskôr sme po oprave turba museli ešte raz olej vymeniť, pozrite si ako vyzeral, keď sme ho vypustili, foto 2388: http://www.2i.sk/feb83e14c7

4.) Turbo má dve propely (vrtule). Jednu saciu foto 2240: http://www.2i.sk/cd8b0d27f4
a jednu výfukovú FOTO 2241: http://www.2i.sk/dc9a1c36e5
Poškodenie bolo na lopatkách výfukových, takže keby zrovna tak, turbo by nenasalo cudzí predmet ako pán Blažek píše, ale z výfukového potrubia by musel motor niečo vtlačiť do výfukovej vrtule.

5.) Kto ste videli zložené turbo a poznáte jeho funkciu, dobre viete, že poškodenie cudzím predmetom by vyzeralo inak. Pri tisícoch otáčok by asi predmet ohlodal všetky lopatky a v jednej úrovni a nie jednu trošku druhú viac a tretiu za ňou znova trošku a ďalšie nie FOTO DSCF 4168: http://www.2i.sk/bafc7a5083

Mimochodom propely z turba s poškodenými vecami má pán Blažek a odniesol si ich hneď po oprave. Fotky propely používam tie ktoré urobil on.

6.) Ak by aj vbehol cudzí predmet do turba, tak poškodenie a ohyb lopatiek by bol proti smere otáčania lopatiek, ale tu sú ohyby po smere otáčania turbíny FOTO DSCF 4167: http://www.2i.sk/98de5872a1
To by sme ju museli začať otáčať opačne vo veľkej rýchlosti. Dá sa to vôbec?

7.) Turbo bolo stále plne funkčné, čo sa týka tlaku, ale zdemontovalo sa z dôvodu nadmerného dymenia (úniku oleka do výfukovej časti z turba) ako sme písali v bode č.1. Ak by bolo poškodenie aj napriek tomu spôsobené ako hovorí pán Blažek, tak by poškodenie nemohlo byť čerstvé, ale ono je čerstvé FOTO DSCF 4165: http://www.2i.sk/6630b69c4f
Muselo by byť odymené, čierne, bez rozdielu farby oproti nepoškodeným častiam.

8.) V práci, ktorá trvala 44,5 hodiny nebola iba demontáž turba a montáž, ale kopec ďalšej práce, ktorú sme museli urobiť aby opravované turbo neodišlo a ktoré si pán Blažek odsúhlasil. Nehovorím už o tom, že turbo je zle prístupné, množstvo iných vecí bolo treba zdemontovať a skoro nič sa nedalo normálne povoliť. Niektoré porozriezané matky sú na fotke FOTO 2383:
http://www.2i.sk/7721a78d5e
Museli sme dokonca vyťahovať aj zalomený šrób z už opraveného turba lebo to neurobila firma, ktorú si pán Blažek zajednal sám FOTO 2291: http://www.2i.sk/550385af7c

9.) Aj napriek tomu, keďže tých odpracovaných hodín tam bolo naozaj veľa a bolo nám ľúto pána Blažeka, tak z kolegiality sme mu účtovali zo 44,5 hodiny iba 24,5hod. Takže sme mu dali 20hodín práce GRÁTIS ! Ale to tiež je jedna z vecí, čo zabudol spomenúť. Asi to je ten kšeft čo spomínal že som chcel na ňom zarobiť :-). Prikladám dodací list aj s komentárom foto tu: http://www.2i.sk/2274f2d80b

Mimochodom o všetkom čo píšem sme ho dopodrobna informovali, takže je toho viacej čo nespomenul.

10.) Bohužiaľ ani mi nie sme servis, ktorý nikdy nič nepokazil. Taký servis na svete nie je a ani nebude. Pevne však verím, že sme sa vždy snažili dať veci na poriadok pokiaľ sa nám niečo také stalo. Ak nie tak sa ozvite koho sa to týka a touto cestou sa Vám naozaj úprimne ospravedlňujem.

11.) Ani my nie sme majstri sveta a ako hovorievam, každý deň sa niečo naučíme či v servise alebo na školeniach. Čím toho vieme viacej tak zisťujeme koľko toho ešte nevieme. Vystihuje to jedna krásne veta: Všetci sa sprostí narodíme a aj sprostí umrieme aj keď sa celý život učíme :-)

12.) Znova opakujem, máme kompletnú dokumentáciu a sme ochotní ju dať aj súdnemu znalcovi pána Blažeka, ktorý ju mimochodom zatiaľ od nás nepýtal, ale zato vo veciach, kto je vinný má už dnes jasno aj bez nej. Iba pre vysvetlenie, na 99% viem, že chyba nie je na našej strane a nemám čo skrývať. Preto som sa k tomu postavil takto, ako sa snažíme u nás všetci ku všetkému a to je FÉROVO. Povedal som pánu Blažekovi keď auto preberal z opravy, že ak chce, tak našu dokumentáciu mu poskytneme a keď dá danú vec na expertízu a potvrdí sa, že sme turbo poškodili mi, tak financie spojené s touto opravou mu vrátime v plnom rozsahu ako boli a za tým si tiež stojím

13.) Každý však tvrdíme svoje a je otázka kto z nás má teda pravdu. Svoj názor som si povedal aj ja a aj pán Blažek, ale ja nechcem robiť sudcu a preto úsudok si urobte každý sám.
Pre tých, ktorých to zaujíma tu je centrálna webstránka s našimi prevádzkami www.all4car.sk a tú sú naše certifikáty a ocenenia http://www.autoklinikaholcik.sk/certifi ... svedcenia/

14.) Ďakujem čitateľovi CICMANEC lebo vidím, že asi vie o čom to je :-)
V podstate za daných chudobných informácii, ktoré vtedy boli aj čitateľ MAKRELA by bol mal pravdu :-)

15.) Ako posledný bod využijem tento priestor pre úprimné poďakovanie našim terajším zákazníkom za dôveru, podporu a spokojnosť, bez ktorej by sa nám naša práca nedala robiť, ale určite ďakujem aj za tie kritické hlasy lebo aj tie nás posúvajú dopredu a podľa nich vidíme čo robíme zle. Možno to bude znieť divne, ale ďakujem aj pánovi Blažekovi, že som si to s ním mohol už druhý krát vydiskutovať, aj keď iba na fórach, lebo na jednej strane ho chápem, že je namrzený, ale som presvedčený že vinníkom je niekto iný a nie my.
No a samozrejme vopred ďakujem aj tým ďalším budúcim zákazníkom :-)
Všetkým ešte raz prajem Pokojné prežitie Vianočných Sviatkov.
ĎAKUJEME
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

no dasty kamarat moj, vcil si na rade :zg282:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Trošku by som sa zamiešal do tejto témy,

predovšetkým by som odporučil p.Holčíkovi

NEPREVADZAŤ žiadné úkony,tobož už nie montaž systemu LPG na autách ktoré nie su po technickej stránke v poriadku

a špekulantských majiteľov aj s ich autami vyprevadiť za bránu svojho servisu !

Takto by sa predišlo problémom popísanym vyššie.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Teda do finale postupujú :

BRC Šturovo
MP gas Hlohovec
Žilina zadubnie
Auto-klinika Holčík
Hatiar Zvolen
Krutel Brezno
Landi Renzo Nižna Myšĺa
Korejovce ?

to su montažne strediska na ktoré su vynikajuce referencie a prakticky bez negatívnych skusenosti zakaznikov

Toto je vyhoda internetu,že ten kto sa rozhoduje o montáži LPG može aj s tejto témy získať relevantné informácie
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

laco1871 napísal:Teda do finale postupujú : xxxxx
Toto je vyhoda internetu,že ten kto sa rozhoduje o montáži LPG može aj z tejto témy získať relevantné informácie


Lacko a ak sa smiem spýtať, tak teba kto menoval za rozhodcu v tomto prípade, určujúceho ktorá dielňa ešte je a ktorá už nie je dobrá ?
Lebo ja zase vidím ako dosť podstatnú nevýhodu internetu, že každý kto má kožu na brade si môže napísať čo chce, aj keď o tom nemá dostatočné informácie alebo vedomosti, alebo nedajbože sa jedná o vedome tendenčný príspevok a dokiaľ to nejaký administrátor tej debaty nezmaže, tak to tam visí.
To samozrejme v žiadnom prípade neznamená, že tebou vymenované montážne dielne by nemali byť dobré.
Len si myslím, že každý kto sa rozhoduje, by si mal prečítať príspevky od tých ktorí majú vlastnú osobnú skúsenosť s montážou plynu (a nie len v tejto téme) a úsudok si urobiť sám.
Naposledy upravil/-a wilz v 27.12.2014 15:56, upravené celkom 1 krát.

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných