Skoda Superb 2.0 TDI , 2011 kod motora CFF - strata vody
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 19.06.2007 18:08 Zdieľať na Facebook
Skoda Superb 2.0 TDI , 2011 kod motora CFF - strata vody
Prosím vás mám problem s vodou v MOTORTE SUPERB kod CFF. Stále mi uniká voda s chladiaceho systému. Mal som prasknuté tesnenie pod hlavou. Tesnenie vymenené, hlava bola na zbrusení a tak isto na tlakovej skúške a stale mi uniká voda... cca 1 liter na 1000km.
Môže mi niketo poradiť?
Dakujem
Môže mi niketo poradiť?
Dakujem
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 24.05.2012 19:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: 06.05.2007 12:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 19.06.2007 18:08 Zdieľať na Facebook
strata vody
Dakujem za prispevky
Pani premostenie hadic bolo spravene. EGR by mal byt v poriadku.
Pri vymene hlavy boli vymenene aj sroby. Tesnenie bolo dane sirsie ked ze sa hlava zbrusovala.
Pani premostenie hadic bolo spravene. EGR by mal byt v poriadku.
Pri vymene hlavy boli vymenene aj sroby. Tesnenie bolo dane sirsie ked ze sa hlava zbrusovala.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
toto sa len tak nestane, motor dostal riadne na frak, pozri sa, komu si to auto pozical - pre toto sa auto nepoziciava. Najprv, ked si si taky isty, napln s farbickou, alebo daj UV-znackovac a podrobne hladaj vsetky chladice, vymenniky, spoje a pod. Ked sa uplne nic nenajde, zasa dat dolu hlavu, premerat, nove sroby, nove tesnenie a potom uz uplne nakoniec, ci neprdol blok.
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Re: strata vody
To kto urcil hrubsie tesnenie po zrovnani hlavy....? Hrubka tesnenia sa urcuje podla presahu piestu a nie podla toho kolko krat bola rovnana hlava.extrem23 napísal:Dakujem za prispevky
Pani premostenie hadic bolo spravene. EGR by mal byt v poriadku.
Pri vymene hlavy boli vymenene aj sroby. Tesnenie bolo dane sirsie ked ze sa hlava zbrusovala.
Podla tohto co pises to vidim na velmi zlu robotu...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Áno,to je správna odpoveďundertaker007 napísal:Dovolím si odpovedať za neho - nie, nerobí si srandu, prečo by mal.
Kopec servisov posiela hlavy na zarovnanie bez akéhokoľvek merania a úplne automaticky a ja taktiež patrím do (veľmi malej) skupiny ľudí, ktorí tvrdia, že je to blbosť...
Ani potuchy nemajú čo činia,ale hlava ide na "zrovnanie" a ešte väčší gól na "otlakovanie" čo už je úplná kravina
erik...s čím nesúhlasíš je továrenský manuál,ja som ho len zakrúžkoval uvedenú vetu.Z hrúbkou tesnenia máš aj nemáš pravdu.Máš pokiaľ sa týka presahu,to už urobí samotná fabrika.Neskôr ak niekto zrovná hlavu musí zobrať do úvahy priblíženie ventilov k piestom a nutne to musí zohladniť.Ibaže ...niekedy sa nedá.Lebo chcem vidieť aké tesnenie dá indián na pumpáča ak niekto dal z hlavy dole 3 desatiny mm.No to chcem ozaj vidieť u daného typu tesnenia.Ale u 15 ročného komôrkového diesla sa dá čokoľvek
že beží debata ďalej ma celkom dojíma,lebo o jeden obrázok nižšie som dal aj spôsob,ako sa hladajú úniky,ale tu môžeš napísať aj apoštola svätého,ľudia sa budú držať blbostí stoj čo stoj,pritom je to spôsob absolutne presný rýchly a účinný
Ale každý nadáva aké sú dielne,ale čítať asi nevie ani jedna strana,každý robí všetko...len o tom prd vie a sem tam sa za to ujde aj "odmena"
-
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: 06.05.2007 12:23 Zdieľať na Facebook
Milan ked zoberie 3 desatiny z hlavy tak treba hrubšie tesnenie?
Podľa mna automaticky by sa mali zapustiť aj sedla ventilov o 3 desatiny a ked ide o to tak aj každý ventil sa skráti o 3 desatiny nie? A tesnenie zostáva podla presahu piestov v pôvodnej hrúbre čím sa zachová pôvodný kompresný priestor.
Tvôj názor?
Podľa mna automaticky by sa mali zapustiť aj sedla ventilov o 3 desatiny a ked ide o to tak aj každý ventil sa skráti o 3 desatiny nie? A tesnenie zostáva podla presahu piestov v pôvodnej hrúbre čím sa zachová pôvodný kompresný priestor.
Tvôj názor?
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Kedze z mojich prispevkov vies ze riesim auta s vysokymi km teda vylucne hovorim poznatky z vlastnych skusenosti. Co sa tyka hlav u pumpy mame aj take v zbierke kde sa rovnala hlava 3x a tesnenie ma stale rovnaku hrubku. Podotykam ze hlavy davame robit do specializovanej firmy a prevezmeme si hotovu opravenu hlavu s osadenymi ventilmi (pokial treba tak ich zapustia hlbsie) ktoru si doma doskladame a namotnujeme. Maximalna spokojnost. Dielenske manualy si obcas precitam ale casto su tam napisane riadne kraviny .
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
maci.nko@azet.sk napísal:Milan ked zoberie 3 desatiny z hlavy tak treba hrubšie tesnenie?
Podľa mna automaticky by sa mali zapustiť aj sedla ventilov o 3 desatiny a ked ide o to tak aj každý ventil sa skráti o 3 desatiny nie? A tesnenie zostáva podla presahu piestov v pôvodnej hrúbre čím sa zachová pôvodný kompresný priestor.
Tvôj názor?
Hrubšie...je to podľa typu motora.Pumpáč má rozdiel medzi najtenším a najhrubším tesnením 15 stotín,takže zázraky robiť nejde.Z ventilmi tiež treba narábať opatrne,pretože majú zadanú max mieru o ktorú sa smú "ponoriť" do hlavy z titulu zatĺkania sedla.proste treba si dávať sakra pozor ako a kde sa šahá do rozmerou a čoho.
U niektorých motorov je nutné myslieť na posun pozícií rozvodov (priblížila sa kluka a vačka),ale to patrí k veci,len to treba brať do úvahy
erik...že sa nájdu aj kraviny ..to áno,ale kraviny sú poväčšinou smerom von,nie v interných predpisoch,to by si klamali sami a sebe.A to by už boli ozaj hlúpy
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 19.06.2007 18:08 Zdieľať na Facebook
unik vody.
Pani... dakujem za postrehy
Ked je tu taka debata opytam sa este na 2 vecim...
Mam aj superB rok 2010 170ps DSG ma 160tis km. Pri tomto aute sme mali tak tuez unik vody. Ale mensi.. dali sme do chladiacej sústavy prasok a unik uz nemam. Tam to pomohlo...
A teraz pozor.
Mam aj Audi A6 2.0Tdi 125kw kod motora CAH. Ma cca 220tis km. Na tomto aute siel kamarat co som mu ho pozical po dialnici vraj 130km/h. Zrazu stratil vykon...motor zhasol. Pozreli sme pod kapotu... vida nikde. Dali sme dole vyčko kde sa leje olej a vsetka voda v oleji. 3 valec nema tlaky... vsetok tlak ide cez 3 valec do chladiacej sustavy. Mozte mi vysvetlit preco vsetky 2.0Tdi motory sa takto kazia? Cital som ze Audi A6 rok 2010 s motorom CAH su najspolahlivejsie... kua a aj tak sa mi drbu.
A co sa tyka 2 litrovych motorov vo VW... cital som na forach vraj maju pevnejsie hlavy... vraj tie motory vydrzia viac. Je to pravda?
Dakujem za odpovede.
Ked je tu taka debata opytam sa este na 2 vecim...
Mam aj superB rok 2010 170ps DSG ma 160tis km. Pri tomto aute sme mali tak tuez unik vody. Ale mensi.. dali sme do chladiacej sústavy prasok a unik uz nemam. Tam to pomohlo...
A teraz pozor.
Mam aj Audi A6 2.0Tdi 125kw kod motora CAH. Ma cca 220tis km. Na tomto aute siel kamarat co som mu ho pozical po dialnici vraj 130km/h. Zrazu stratil vykon...motor zhasol. Pozreli sme pod kapotu... vida nikde. Dali sme dole vyčko kde sa leje olej a vsetka voda v oleji. 3 valec nema tlaky... vsetok tlak ide cez 3 valec do chladiacej sustavy. Mozte mi vysvetlit preco vsetky 2.0Tdi motory sa takto kazia? Cital som ze Audi A6 rok 2010 s motorom CAH su najspolahlivejsie... kua a aj tak sa mi drbu.
A co sa tyka 2 litrovych motorov vo VW... cital som na forach vraj maju pevnejsie hlavy... vraj tie motory vydrzia viac. Je to pravda?
Dakujem za odpovede.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0918832411 a 25 neregistrovaných