Skoda Superb 2.0 TDI , 2011 kod motora CFF - strata vody

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

extrem23
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 19.06.2007 18:08
Zdieľať na Facebook

Skoda Superb 2.0 TDI , 2011 kod motora CFF - strata vody

Príspevok od používateľa extrem23 »

Prosím vás mám problem s vodou v MOTORTE SUPERB kod CFF. Stále mi uniká voda s chladiaceho systému. Mal som prasknuté tesnenie pod hlavou. Tesnenie vymenené, hlava bola na zbrusení a tak isto na tlakovej skúške a stale mi uniká voda... cca 1 liter na 1000km.
Môže mi niketo poradiť?
Dakujem
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Premostit vodne hadice vymennika EGR a otestovat, moze byt prasknuty vymennik.
Pokial si si isty ze hlava je OK tak hladaj chybu tam.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Obrázok
Hladanie Ăşniku
Obrázok
jozef2100
Príspevky: 148
Dátum registrácie: 24.05.2012 19:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jozef2100 »

Mhlavaty - prosím ako sa volá tento program pre škodovky/vw kde su popísané vymeny s takymito obrazkami ktoré používaju servisy na svoje prace? Su tam aj normohodiny? dakujem.
maci.nko@azet.sk
Príspevky: 119
Dátum registrácie: 06.05.2007 12:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa maci.nko@azet.sk »

Milan dúfam, že čo si zakrúžkoval myslíš len s veľkou srandou
undertaker007
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Dovolím si odpovedať za neho - nie, nerobí si srandu, prečo by mal.

Kopec servisov posiela hlavy na zarovnanie bez akéhokoľvek merania a úplne automaticky a ja taktiež patrím do (veľmi malej) skupiny ľudí, ktorí tvrdia, že je to blbosť...
extrem23
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 19.06.2007 18:08
Zdieľať na Facebook

strata vody

Príspevok od používateľa extrem23 »

Dakujem za prispevky
Pani premostenie hadic bolo spravene. EGR by mal byt v poriadku.
Pri vymene hlavy boli vymenene aj sroby. Tesnenie bolo dane sirsie ked ze sa hlava zbrusovala.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

toto sa len tak nestane, motor dostal riadne na frak, pozri sa, komu si to auto pozical - pre toto sa auto nepoziciava. Najprv, ked si si taky isty, napln s farbickou, alebo daj UV-znackovac a podrobne hladaj vsetky chladice, vymenniky, spoje a pod. Ked sa uplne nic nenajde, zasa dat dolu hlavu, premerat, nove sroby, nove tesnenie a potom uz uplne nakoniec, ci neprdol blok.
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Musim nesuhlasit s M. Hlavatym.
U nas sa tieto hlavy bezne robia. T5 po 600 000km hlava na 3 miestach prasknuta, opravena nove vstreky a ziaden problem...
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Re: strata vody

Príspevok od používateľa erikfrog »

extrem23 napísal:Dakujem za prispevky
Pani premostenie hadic bolo spravene. EGR by mal byt v poriadku.
Pri vymene hlavy boli vymenene aj sroby. Tesnenie bolo dane sirsie ked ze sa hlava zbrusovala.
To kto urcil hrubsie tesnenie po zrovnani hlavy....? Hrubka tesnenia sa urcuje podla presahu piestu a nie podla toho kolko krat bola rovnana hlava. :3020:
Podla tohto co pises to vidim na velmi zlu robotu... :3020:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

undertaker007 napísal:Dovolím si odpovedať za neho - nie, nerobí si srandu, prečo by mal.

Kopec servisov posiela hlavy na zarovnanie bez akéhokoľvek merania a úplne automaticky a ja taktiež patrím do (veľmi malej) skupiny ľudí, ktorí tvrdia, že je to blbosť...
Áno,to je správna odpoveď
Ani potuchy nemajú čo činia,ale hlava ide na "zrovnanie" a ešte väčší gól na "otlakovanie" čo už je úplná kravina

erik...s čím nesúhlasíš je továrenský manuál,ja som ho len zakrúžkoval uvedenú vetu.Z hrúbkou tesnenia máš aj nemáš pravdu.Máš pokiaľ sa týka presahu,to už urobí samotná fabrika.Neskôr ak niekto zrovná hlavu musí zobrať do úvahy priblíženie ventilov k piestom a nutne to musí zohladniť.Ibaže ...niekedy sa nedá.Lebo chcem vidieť aké tesnenie dá indián na pumpáča ak niekto dal z hlavy dole 3 desatiny mm.No to chcem ozaj vidieť u daného typu tesnenia.Ale u 15 ročného komôrkového diesla sa dá čokoľvek

že beží debata ďalej ma celkom dojíma,lebo o jeden obrázok nižšie som dal aj spôsob,ako sa hladajú úniky,ale tu môžeš napísať aj apoštola svätého,ľudia sa budú držať blbostí stoj čo stoj,pritom je to spôsob absolutne presný rýchly a účinný
Ale každý nadáva aké sú dielne,ale čítať asi nevie ani jedna strana,každý robí všetko...len o tom prd vie a sem tam sa za to ujde aj "odmena"
maci.nko@azet.sk
Príspevky: 119
Dátum registrácie: 06.05.2007 12:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa maci.nko@azet.sk »

Milan ked zoberie 3 desatiny z hlavy tak treba hrubšie tesnenie?
Podľa mna automaticky by sa mali zapustiť aj sedla ventilov o 3 desatiny a ked ide o to tak aj každý ventil sa skráti o 3 desatiny nie? A tesnenie zostáva podla presahu piestov v pôvodnej hrúbre čím sa zachová pôvodný kompresný priestor.
Tvôj názor?
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Kedze z mojich prispevkov vies ze riesim auta s vysokymi km teda vylucne hovorim poznatky z vlastnych skusenosti. Co sa tyka hlav u pumpy mame aj take v zbierke kde sa rovnala hlava 3x a tesnenie ma stale rovnaku hrubku. Podotykam ze hlavy davame robit do specializovanej firmy a prevezmeme si hotovu opravenu hlavu s osadenymi ventilmi (pokial treba tak ich zapustia hlbsie) ktoru si doma doskladame a namotnujeme. Maximalna spokojnost. Dielenske manualy si obcas precitam ale casto su tam napisane riadne kraviny .
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

maci.nko@azet.sk napísal:Milan ked zoberie 3 desatiny z hlavy tak treba hrubšie tesnenie?
Podľa mna automaticky by sa mali zapustiť aj sedla ventilov o 3 desatiny a ked ide o to tak aj každý ventil sa skráti o 3 desatiny nie? A tesnenie zostáva podla presahu piestov v pôvodnej hrúbre čím sa zachová pôvodný kompresný priestor.
Tvôj názor?

Hrubšie...je to podľa typu motora.Pumpáč má rozdiel medzi najtenším a najhrubším tesnením 15 stotín,takže zázraky robiť nejde.Z ventilmi tiež treba narábať opatrne,pretože majú zadanú max mieru o ktorú sa smú "ponoriť" do hlavy z titulu zatĺkania sedla.proste treba si dávať sakra pozor ako a kde sa šahá do rozmerou a čoho.
U niektorých motorov je nutné myslieť na posun pozícií rozvodov (priblížila sa kluka a vačka),ale to patrí k veci,len to treba brať do úvahy
erik...že sa nájdu aj kraviny ..to áno,ale kraviny sú poväčšinou smerom von,nie v interných predpisoch,to by si klamali sami a sebe.A to by už boli ozaj hlúpy
extrem23
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 19.06.2007 18:08
Zdieľať na Facebook

unik vody.

Príspevok od používateľa extrem23 »

Pani... dakujem za postrehy
Ked je tu taka debata opytam sa este na 2 vecim...
Mam aj superB rok 2010 170ps DSG ma 160tis km. Pri tomto aute sme mali tak tuez unik vody. Ale mensi.. dali sme do chladiacej sústavy prasok a unik uz nemam. Tam to pomohlo...
A teraz pozor.
Mam aj Audi A6 2.0Tdi 125kw kod motora CAH. Ma cca 220tis km. Na tomto aute siel kamarat co som mu ho pozical po dialnici vraj 130km/h. Zrazu stratil vykon...motor zhasol. Pozreli sme pod kapotu... vida nikde. Dali sme dole vyčko kde sa leje olej a vsetka voda v oleji. 3 valec nema tlaky... vsetok tlak ide cez 3 valec do chladiacej sustavy. Mozte mi vysvetlit preco vsetky 2.0Tdi motory sa takto kazia? Cital som ze Audi A6 rok 2010 s motorom CAH su najspolahlivejsie... kua a aj tak sa mi drbu.
A co sa tyka 2 litrovych motorov vo VW... cital som na forach vraj maju pevnejsie hlavy... vraj tie motory vydrzia viac. Je to pravda?
Dakujem za odpovede.

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0918832411 a 25 neregistrovaných