Skoda Superb 1,8tsi - montáž LPG

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

ak by som mal vypichnúť konkrétny kus (s TSI motorom) s najvačším nábehom, ktorý poznám osobne, tak je to služobný passat 2.0TSI s "momentálnym" nábehom cez 400tkm.. (a to bolo pred necelým rokom) nemal žiaden problém a poruchu, stačí? ..a to rozhodne nieje žiadna výnimka. Mám za to, že v rámci vozidiel modernej éry, su to spoľahlivé motory. Spolahlivost motora niesu len rozvody.. naviac posledny typ napinaka, riesi aj tento problem.

P.S poznámky o uvedomení sa, si skús keď tak nechať pre svoje deti.. ale zvykol som si, že sa tu viac drísta, ako podávaju relevantné info a fakty..
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> zatial viem len o PIATEJ generacii a FURT su s tym problemy, furt tie motory strielaju az do vesmiru...

>> ..neviem odkial mas tieto informacie, nakolko posledny typ napinaku v 1.8TSi (ak neberieme do uvahy
>> najnovsiu generaciu montovanu napr. do Golf7, Leon 5F..) je spolahlivy a neviem o ziadnom TSi s tymto
>> napinakom, ktorému by prdol rozvod..


cislo si nepamatam, na konci bolo Kcko. Viem ze styri generacie uz boli, tak dofrasa PRECO NEVIE TATO AUTOMOBILKA VYROBIT TAKUTO KRITICKU SUCIASTKU NA DRUHY, NAJNESKORSIE TRETI POKUS (hahaha zakaznici) PORIADNE ? Jeden padnuty motor s tymi poslednymi napinakmi sa uz dostal aj mimo autorizaku do mojho hladacika.

Je nepodstatne ci sucasna PIATA generacia uz NAHODOU bude v poriadku alebo nie. Dolezite je, ze UZ BOLI STYRI VERZIE.


Mal by som velky problem ukazat motory od Mazdy, Hondy, Suzuki, Toyoty ktore zazili nieco taketo. Dohromady. Nieze kazdy z nich osobitne.



Keby tak zakaznici koncernu tymto veciam rozumeli... ale ved si tie verkle kupujte dalej. Tragedia jedna za druhou, trojvalce ktore tiez okrem ineho skapinali na rozvody (stacilo zaparkovat dole brehom so zaradenym prevodom), dvanula tédéí, vsetky tsi, teraz nastupuju dvojturbove dva-nula tédéí, no to zas bude srandy v autorizakoch o dva roky.

Ako spravne zaznelo, nie su hovna na uliciach. Mame radost.
MayoZVOLEN
Príspevky: 735
Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
Bydlisko: Zvolen
Zdieľať na Facebook

TSi

Príspevok od používateľa MayoZVOLEN »

o tych motoroch viem svoje a uzil/zazil som si s nimi az-az (vdaka,pani vo VW).
Ak vsak uz niekto taky motor ma a zaujimala by ho prestavba na LPG tu najde princip fungovania zariadenia Vialle LPdi (ziadny privstrek benzinu, 100% prevadzka na LPG vratane startov) http://youtu.be/suNOvp03nmw
Je to vycuc z treningoveho manualu Vialle, robil som tomu preklad na jednu prezentacku na seminar v r.2013. Kvoli autorskym pravam som odtial musel odstranit niektore patentovane detaily, pre Vasu ilustraciu by to mohlo stacit na pochopenie, ako to funguje (ide to pomerne rychlo, pauzujte si to kde potrebujete).
Inak Prins (a udajne aj JTG-Icom, ten vsak nepoznam) pracuje na podobnom principe, podstata je viac-menej rovnaka, len k nemu nemam podklady v el.podobe.
P.S.: na prezentacke je znazornena povodna verzia FSU, dnes uz je inovovana, vylepsena o par tech.detailov.
LPG zdar !
Naposledy upravil/-a MayoZVOLEN v 04.01.2015 06:32, upravené celkom 1 krát.
MayoZVOLEN
Príspevky: 735
Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
Bydlisko: Zvolen
Zdieľať na Facebook

...

Príspevok od používateľa MayoZVOLEN »

Sparing1 napísal:ak by som mal vypichnúť konkrétny kus (s TSI motorom) s najvačším nábehom, ktorý poznám osobne, tak je to služobný passat 2.0TSI s "momentálnym" nábehom cez 400tkm.. (a to bolo pred necelým rokom) nemal žiaden problém a poruchu, stačí? ..a to rozhodne nieje žiadna výnimka. Mám za to, že v rámci vozidiel modernej éry, su to spoľahlivé motory. Spolahlivost motora niesu len rozvody.. naviac posledny typ napinaka, riesi aj tento problem.

P.S poznámky o uvedomení sa, si skús keď tak nechať pre svoje deti.. ale zvykol som si, že sa tu viac drísta, ako podávaju relevantné info a fakty..
Sparing, mas pravdu. Dvojlitre su mierne spolahlivejsie v porovnani s mensimi obsahmi (u VW motoroch TSi vseobecne plati cim vyssi obsah a lepsi servis tym mensie riziko potencialnych problemov). Pises, ze na sluzobnom dvojlitri 400 kkm a no-problem. Suhlasim, avsak osobne si myslim, ze je to o soferovi a pravidelnom servise v autorizaku, ktory to (cest takemu servisu) vie robit poriadne a riesi veci radsej preventivne ako potom menit cely motor. Avsak nie kazdy bezny smrtelnik ma na taky drahy servis. Viem to podla mojich zakaznikov, nejeden mi na moje upozornenie k nadmernemu hluku rozvodov po studenom starte odpovedal, ze mu v autorizaku povedali ze je to normalne. Ked vsak potom skocia rozvody hadzu vinu na uzivatela. Take maju prikazy, aby znizili naklady na odstranovanie vyrobnych vad este v zaruke.Zial, take su realne skusenosti.
Aj preto ostavam pri mojom sucasnom aute s motorom MPi, lebo nove sa uz robia len FSi a to ja nechcem ani vidiet. Nateraz...
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Sparing - jedna lastovička leto nerobí. Ostatné ti tu napísali Turbo a Mayo. :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24987
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

MayoZVOLEN...ano je to na zákazníkovi z velkej miery.Prah citlivosti je velký.Mňa dá niekedy do kolien zákazník ktorý už vie o probléme a ja mám problém kým ho porozumiem,kým to tiež započujem,zacítim,vidím ..ale on má pravdu na celej čiare.Kedže viem že je prepojený pupočnou šnúrov z autom,hladám a veru aj nájdem to čo povedme aj nevedel dobre vysvetliť. A niekto necíti že má poslednú skrutku v kolese
Že ten prvý má auto v stave "radosť kúpiť" je škoda písať.Nech má km koľkokoľvek
Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

Páni rozdiel je akurát ten, že ja tu predostieram len konkrétne čísla, udaje, fakty atd z reálneho sveta.. nie domnienky, vlastné teórie , výmysly a pod.. že oco13? :40bd:

Mne je celý koncern ako taký (pre mňa ako osobu..) ukradnutý a nemám zapotrebi vehementne tu niečo alebo niekoho obhajovať, mne je to jedno.. ja sa bavím o konkrétnych veciach a problematikách.. a keď píšem, že neviem o jedinom TSI s K-čkovym napinákom, ktorý by mal problém s rozvodmi, tak píšem len o tomto a je to fakt.. nerozvíjam debaty o tom, či je to skutočne už konečne 100% spoľahlivé alebo nie, píšem o tom, že zatial o zhavarovaní motora s týmto napinákom informácie nemám. Bavím sa tu snáď s imbecilmi?

P.S a pochopiteľne spomenutý voz žiadna lastovička nieje, behá XY 2.0TSI ale aj 1.8TSI s nábehmi aj cez 150-200tkm bez problémov.. ale samozrejme vplýva na to aj poctivosť servisovania, chovanie šoféra.. napr. viackrát som už napísal, že jazdiť s týmito motormi na vyšších prev. stupňoch hlboko pod 2000ot dokonca bežne na 1300ot. a z týchto ot. sa snažiť rozbiehať dupnutim do plynu (napriek tomu, že sily maju aj pri veľmi nízkych otáčkach celkom dosť), je zlé a nerobí to dobre nielen takej piestnej skupine, kľukovému mechanizmu ložiskám, ale práve aj hlavne tým rozvodom, ktoré sú v takom režime namáhané neporovnateľne viac a to hlavne roznymi rázmi, parazitckými frekvenciami, chvením a pod. Prevažna vačšina šoférov sa práve takto chová a dokonca podľa nich takto ten motor vraj šetria lol s takým názorom sa bežne stretávam... Všetko toto podporuje fakt, že práve tie služobáky ktoré dostávaju do kotla, nikto sa s nimi nemazná v nízkych otáčkach, ale sú vytáčané častejšie ako vy doma kvôli manželkám.. sa dožívajú vysokých nábehov a nemajú v podstate žiadne problémy.. náhoda asi :zg282: Ale beriem, motory by mali byť konštruované určite viac blbuvzdorne a kvalitnejšie.. bohužial VAG ma na jednej strane povačšine kvalitu veľmi dobrú, ale častokrát to dodrbe niečim spraveným lajdácky, čo hodí do špatného svetla celý motor.

Viac k tomu už niet čo dodať.. téma vyčerpaná.
mensahservice
Príspevky: 374
Dátum registrácie: 20.07.2013 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mensahservice »

ja by som sa skôr zamyslel nad tym, ze ta 1.8 nie je ziadne terno v octavii, nieto este v tazkej krave akou je superb
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24987
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

50,90,130...nestačí na jazdu v kolónach ?
ivko1
Príspevky: 14967
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Podla výrobcu stačí pre Superb combi aj 1.4TSI 92kW a tiež 1.6TDI 77kW a to sa bavíme o aute čo má hmotnosť +-1500kg
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ved to je jak 603ka, rovnaka hmotnost, aj vykon, cize aeroplan na kolesach, alebo ne ? :2f93:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Sparing1 napísal:Páni rozdiel je akurát ten, že ja tu predostieram len konkrétne čísla, udaje, fakty atd z reálneho sveta.. nie domnienky, vlastné teórie , výmysly a pod.. že oco13? :40bd: .
Sparing celá moja teoria je o tom že všetky výrobky sa vyrábajú stále na kratšiu dobu trvanlivosti. A to ti potvrdí každý . Momentálne je tu na predaj 152ks 30ročných aut, skús si tipnúť kolko aut s rokom výroby 2014 sa dožije veku 30rokov??? Teda pre mňa je 1.6 hladká atmosféra vždy lepšia ako 1,6MPI a tá je zase predsa len lepšia ako 1,6TSI . Je to názor zákazníka s maturitou technického smeru , ktorý pracuje v automobilovom priemysle.Okrem toho celý svoj život vlastním autá výhradne na LPG , až po 25 rokoch som spravil výnimku a kúpil Karkulku. Viem že tvoj názor je iný , ale neriešim to , len som tu vyjadril ten svoj. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Preco 1,8 tsi ak je super motor 2,0 tdi CR v 103 kw ? A netreba ani prerabku na plyn, ktory je drahy a tazko navratny.

S 2,0 TDI CR v 103 kw ( nie 125 kw ) v dobrom stave nic nepokazis ! A na recicky typu diesel je katastrofa v tomto pripade hod za hlavu.

Ale daj na reci co sa tykaju kradezi. Tu treba take auto zabezpecit.
lubo1711
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 06.03.2010 10:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubo1711 »

kolega tuto temu riesil pred par rokmi na Octavii 2 1.6 FSI a pozistoval si ze je potrebne privstrekovat aj benzin, takze spotreba by bola 3 litre benzinu + 6 litrov LPG / 100 km..

ten privstrek benzinu bol vysvetleny ako potrebne chladenie

ten system mal tusim skratku LPDI, islo vlastne o montaz LPG systemu do motorov s priamym vstrekovanim benzinu

cena bola vyssia ako prestavba na klasicke LPG, presnu sumu si nepamatam

kolega si to namontovat nedal, neoplatilo by sa mu to
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Este raz to napisem lebo to tu niektory asi necitaju poriadne. Moznosti su 3:
1. klasicky lpg system = lpg+privstrek benzinu. Na TSI to velmi montovat nechcu lebo su s tym problemy
2. tekuta faza Vialle = uplne bez benzinu. Aj startuje na plyn. Motory len do 2,0 objemu. Cena za montaz brutalita 2.500 € ( za to mas paradnu rezervu na pripadne problemy s diesel-om)
3. Vykasles sa na lpg prestavbu a budes jazdit kludnejsie a byde to mat krajsiu spotrebu aj bez prerabky.

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných