Skoda Superb 1,8tsi - montáž LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
ak by som mal vypichnúť konkrétny kus (s TSI motorom) s najvačším nábehom, ktorý poznám osobne, tak je to služobný passat 2.0TSI s "momentálnym" nábehom cez 400tkm.. (a to bolo pred necelým rokom) nemal žiaden problém a poruchu, stačí? ..a to rozhodne nieje žiadna výnimka. Mám za to, že v rámci vozidiel modernej éry, su to spoľahlivé motory. Spolahlivost motora niesu len rozvody.. naviac posledny typ napinaka, riesi aj tento problem.
P.S poznámky o uvedomení sa, si skús keď tak nechať pre svoje deti.. ale zvykol som si, že sa tu viac drísta, ako podávaju relevantné info a fakty..
P.S poznámky o uvedomení sa, si skús keď tak nechať pre svoje deti.. ale zvykol som si, že sa tu viac drísta, ako podávaju relevantné info a fakty..
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> zatial viem len o PIATEJ generacii a FURT su s tym problemy, furt tie motory strielaju az do vesmiru...
>> ..neviem odkial mas tieto informacie, nakolko posledny typ napinaku v 1.8TSi (ak neberieme do uvahy
>> najnovsiu generaciu montovanu napr. do Golf7, Leon 5F..) je spolahlivy a neviem o ziadnom TSi s tymto
>> napinakom, ktorému by prdol rozvod..
cislo si nepamatam, na konci bolo Kcko. Viem ze styri generacie uz boli, tak dofrasa PRECO NEVIE TATO AUTOMOBILKA VYROBIT TAKUTO KRITICKU SUCIASTKU NA DRUHY, NAJNESKORSIE TRETI POKUS (hahaha zakaznici) PORIADNE ? Jeden padnuty motor s tymi poslednymi napinakmi sa uz dostal aj mimo autorizaku do mojho hladacika.
Je nepodstatne ci sucasna PIATA generacia uz NAHODOU bude v poriadku alebo nie. Dolezite je, ze UZ BOLI STYRI VERZIE.
Mal by som velky problem ukazat motory od Mazdy, Hondy, Suzuki, Toyoty ktore zazili nieco taketo. Dohromady. Nieze kazdy z nich osobitne.
Keby tak zakaznici koncernu tymto veciam rozumeli... ale ved si tie verkle kupujte dalej. Tragedia jedna za druhou, trojvalce ktore tiez okrem ineho skapinali na rozvody (stacilo zaparkovat dole brehom so zaradenym prevodom), dvanula tĂ©dĂ©Ă, vsetky tsi, teraz nastupuju dvojturbove dva-nula tĂ©dĂ©Ă, no to zas bude srandy v autorizakoch o dva roky.
Ako spravne zaznelo, nie su hovna na uliciach. Mame radost.
>> ..neviem odkial mas tieto informacie, nakolko posledny typ napinaku v 1.8TSi (ak neberieme do uvahy
>> najnovsiu generaciu montovanu napr. do Golf7, Leon 5F..) je spolahlivy a neviem o ziadnom TSi s tymto
>> napinakom, ktorému by prdol rozvod..
cislo si nepamatam, na konci bolo Kcko. Viem ze styri generacie uz boli, tak dofrasa PRECO NEVIE TATO AUTOMOBILKA VYROBIT TAKUTO KRITICKU SUCIASTKU NA DRUHY, NAJNESKORSIE TRETI POKUS (hahaha zakaznici) PORIADNE ? Jeden padnuty motor s tymi poslednymi napinakmi sa uz dostal aj mimo autorizaku do mojho hladacika.
Je nepodstatne ci sucasna PIATA generacia uz NAHODOU bude v poriadku alebo nie. Dolezite je, ze UZ BOLI STYRI VERZIE.
Mal by som velky problem ukazat motory od Mazdy, Hondy, Suzuki, Toyoty ktore zazili nieco taketo. Dohromady. Nieze kazdy z nich osobitne.
Keby tak zakaznici koncernu tymto veciam rozumeli... ale ved si tie verkle kupujte dalej. Tragedia jedna za druhou, trojvalce ktore tiez okrem ineho skapinali na rozvody (stacilo zaparkovat dole brehom so zaradenym prevodom), dvanula tĂ©dĂ©Ă, vsetky tsi, teraz nastupuju dvojturbove dva-nula tĂ©dĂ©Ă, no to zas bude srandy v autorizakoch o dva roky.
Ako spravne zaznelo, nie su hovna na uliciach. Mame radost.
-
- Príspevky: 735
- Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
TSi
o tych motoroch viem svoje a uzil/zazil som si s nimi az-az (vdaka,pani vo VW).
Ak vsak uz niekto taky motor ma a zaujimala by ho prestavba na LPG tu najde princip fungovania zariadenia Vialle LPdi (ziadny privstrek benzinu, 100% prevadzka na LPG vratane startov) http://youtu.be/suNOvp03nmw
Je to vycuc z treningoveho manualu Vialle, robil som tomu preklad na jednu prezentacku na seminar v r.2013. Kvoli autorskym pravam som odtial musel odstranit niektore patentovane detaily, pre Vasu ilustraciu by to mohlo stacit na pochopenie, ako to funguje (ide to pomerne rychlo, pauzujte si to kde potrebujete).
Inak Prins (a udajne aj JTG-Icom, ten vsak nepoznam) pracuje na podobnom principe, podstata je viac-menej rovnaka, len k nemu nemam podklady v el.podobe.
P.S.: na prezentacke je znazornena povodna verzia FSU, dnes uz je inovovana, vylepsena o par tech.detailov.
LPG zdar !
Ak vsak uz niekto taky motor ma a zaujimala by ho prestavba na LPG tu najde princip fungovania zariadenia Vialle LPdi (ziadny privstrek benzinu, 100% prevadzka na LPG vratane startov) http://youtu.be/suNOvp03nmw
Je to vycuc z treningoveho manualu Vialle, robil som tomu preklad na jednu prezentacku na seminar v r.2013. Kvoli autorskym pravam som odtial musel odstranit niektore patentovane detaily, pre Vasu ilustraciu by to mohlo stacit na pochopenie, ako to funguje (ide to pomerne rychlo, pauzujte si to kde potrebujete).
Inak Prins (a udajne aj JTG-Icom, ten vsak nepoznam) pracuje na podobnom principe, podstata je viac-menej rovnaka, len k nemu nemam podklady v el.podobe.
P.S.: na prezentacke je znazornena povodna verzia FSU, dnes uz je inovovana, vylepsena o par tech.detailov.
LPG zdar !
Naposledy upravil/-a MayoZVOLEN v 04.01.2015 06:32, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 735
- Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
...
Sparing, mas pravdu. Dvojlitre su mierne spolahlivejsie v porovnani s mensimi obsahmi (u VW motoroch TSi vseobecne plati cim vyssi obsah a lepsi servis tym mensie riziko potencialnych problemov). Pises, ze na sluzobnom dvojlitri 400 kkm a no-problem. Suhlasim, avsak osobne si myslim, ze je to o soferovi a pravidelnom servise v autorizaku, ktory to (cest takemu servisu) vie robit poriadne a riesi veci radsej preventivne ako potom menit cely motor. Avsak nie kazdy bezny smrtelnik ma na taky drahy servis. Viem to podla mojich zakaznikov, nejeden mi na moje upozornenie k nadmernemu hluku rozvodov po studenom starte odpovedal, ze mu v autorizaku povedali ze je to normalne. Ked vsak potom skocia rozvody hadzu vinu na uzivatela. Take maju prikazy, aby znizili naklady na odstranovanie vyrobnych vad este v zaruke.Zial, take su realne skusenosti.Sparing1 napísal:ak by som mal vypichnúť konkrétny kus (s TSI motorom) s najvačším nábehom, ktorý poznám osobne, tak je to služobný passat 2.0TSI s "momentálnym" nábehom cez 400tkm.. (a to bolo pred necelým rokom) nemal žiaden problém a poruchu, stačí? ..a to rozhodne nieje žiadna výnimka. Mám za to, že v rámci vozidiel modernej éry, su to spoľahlivé motory. Spolahlivost motora niesu len rozvody.. naviac posledny typ napinaka, riesi aj tento problem.
P.S poznámky o uvedomení sa, si skús keď tak nechať pre svoje deti.. ale zvykol som si, že sa tu viac drísta, ako podávaju relevantné info a fakty..
Aj preto ostavam pri mojom sucasnom aute s motorom MPi, lebo nove sa uz robia len FSi a to ja nechcem ani vidiet. Nateraz...
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
MayoZVOLEN...ano je to na zákazníkovi z velkej miery.Prah citlivosti je velký.Mňa dá niekedy do kolien zákazník ktorý už vie o probléme a ja mám problém kým ho porozumiem,kým to tiež započujem,zacítim,vidím ..ale on má pravdu na celej čiare.Kedže viem že je prepojený pupočnou šnúrov z autom,hladám a veru aj nájdem to čo povedme aj nevedel dobre vysvetliť. A niekto necíti že má poslednú skrutku v kolese
Že ten prvý má auto v stave "radosť kúpiť" je škoda písať.Nech má km koľkokoľvek
Že ten prvý má auto v stave "radosť kúpiť" je škoda písať.Nech má km koľkokoľvek
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
Páni rozdiel je akurát ten, že ja tu predostieram len konkrétne čísla, udaje, fakty atd z reálneho sveta.. nie domnienky, vlastné teórie , výmysly a pod.. že oco13?
Mne je celý koncern ako taký (pre mňa ako osobu..) ukradnutý a nemám zapotrebi vehementne tu niečo alebo niekoho obhajovať, mne je to jedno.. ja sa bavím o konkrétnych veciach a problematikách.. a keď píšem, že neviem o jedinom TSI s K-čkovym napinákom, ktorý by mal problém s rozvodmi, tak píšem len o tomto a je to fakt.. nerozvíjam debaty o tom, či je to skutočne už konečne 100% spoľahlivé alebo nie, píšem o tom, že zatial o zhavarovaní motora s týmto napinákom informácie nemám. Bavím sa tu snáď s imbecilmi?
P.S a pochopiteľne spomenutý voz žiadna lastovička nieje, behá XY 2.0TSI ale aj 1.8TSI s nábehmi aj cez 150-200tkm bez problémov.. ale samozrejme vplýva na to aj poctivosť servisovania, chovanie šoféra.. napr. viackrát som už napísal, že jazdiť s týmito motormi na vyšších prev. stupňoch hlboko pod 2000ot dokonca bežne na 1300ot. a z týchto ot. sa snažiť rozbiehať dupnutim do plynu (napriek tomu, že sily maju aj pri veľmi nízkych otáčkach celkom dosť), je zlé a nerobí to dobre nielen takej piestnej skupine, kľukovému mechanizmu ložiskám, ale práve aj hlavne tým rozvodom, ktoré sú v takom režime namáhané neporovnateľne viac a to hlavne roznymi rázmi, parazitckými frekvenciami, chvením a pod. Prevažna vačšina šoférov sa práve takto chová a dokonca podľa nich takto ten motor vraj šetria s takým názorom sa bežne stretávam... Všetko toto podporuje fakt, že práve tie služobáky ktoré dostávaju do kotla, nikto sa s nimi nemazná v nízkych otáčkach, ale sú vytáčané častejšie ako vy doma kvôli manželkám.. sa dožívajú vysokých nábehov a nemajú v podstate žiadne problémy.. náhoda asi Ale beriem, motory by mali byť konštruované určite viac blbuvzdorne a kvalitnejšie.. bohužial VAG ma na jednej strane povačšine kvalitu veľmi dobrú, ale častokrát to dodrbe niečim spraveným lajdácky, čo hodí do špatného svetla celý motor.
Viac k tomu už niet čo dodať.. téma vyčerpaná.
Mne je celý koncern ako taký (pre mňa ako osobu..) ukradnutý a nemám zapotrebi vehementne tu niečo alebo niekoho obhajovať, mne je to jedno.. ja sa bavím o konkrétnych veciach a problematikách.. a keď píšem, že neviem o jedinom TSI s K-čkovym napinákom, ktorý by mal problém s rozvodmi, tak píšem len o tomto a je to fakt.. nerozvíjam debaty o tom, či je to skutočne už konečne 100% spoľahlivé alebo nie, píšem o tom, že zatial o zhavarovaní motora s týmto napinákom informácie nemám. Bavím sa tu snáď s imbecilmi?
P.S a pochopiteľne spomenutý voz žiadna lastovička nieje, behá XY 2.0TSI ale aj 1.8TSI s nábehmi aj cez 150-200tkm bez problémov.. ale samozrejme vplýva na to aj poctivosť servisovania, chovanie šoféra.. napr. viackrát som už napísal, že jazdiť s týmito motormi na vyšších prev. stupňoch hlboko pod 2000ot dokonca bežne na 1300ot. a z týchto ot. sa snažiť rozbiehať dupnutim do plynu (napriek tomu, že sily maju aj pri veľmi nízkych otáčkach celkom dosť), je zlé a nerobí to dobre nielen takej piestnej skupine, kľukovému mechanizmu ložiskám, ale práve aj hlavne tým rozvodom, ktoré sú v takom režime namáhané neporovnateľne viac a to hlavne roznymi rázmi, parazitckými frekvenciami, chvením a pod. Prevažna vačšina šoférov sa práve takto chová a dokonca podľa nich takto ten motor vraj šetria s takým názorom sa bežne stretávam... Všetko toto podporuje fakt, že práve tie služobáky ktoré dostávaju do kotla, nikto sa s nimi nemazná v nízkych otáčkach, ale sú vytáčané častejšie ako vy doma kvôli manželkám.. sa dožívajú vysokých nábehov a nemajú v podstate žiadne problémy.. náhoda asi Ale beriem, motory by mali byť konštruované určite viac blbuvzdorne a kvalitnejšie.. bohužial VAG ma na jednej strane povačšine kvalitu veľmi dobrú, ale častokrát to dodrbe niečim spraveným lajdácky, čo hodí do špatného svetla celý motor.
Viac k tomu už niet čo dodať.. téma vyčerpaná.
-
- Príspevky: 374
- Dátum registrácie: 20.07.2013 14:26 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14967
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Sparing celá moja teoria je o tom že všetky výrobky sa vyrábajú stále na kratšiu dobu trvanlivosti. A to ti potvrdí každý . Momentálne je tu na predaj 152ks 30ročných aut, skús si tipnúť kolko aut s rokom výroby 2014 sa dožije veku 30rokov??? Teda pre mňa je 1.6 hladká atmosféra vždy lepšia ako 1,6MPI a tá je zase predsa len lepšia ako 1,6TSI . Je to názor zákazníka s maturitou technického smeru , ktorý pracuje v automobilovom priemysle.Okrem toho celý svoj život vlastním autá výhradne na LPG , až po 25 rokoch som spravil výnimku a kúpil Karkulku. Viem že tvoj názor je iný , ale neriešim to , len som tu vyjadril ten svoj.Sparing1 napísal:Páni rozdiel je akurát ten, že ja tu predostieram len konkrétne čísla, udaje, fakty atd z reálneho sveta.. nie domnienky, vlastné teórie , výmysly a pod.. že oco13? .
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Preco 1,8 tsi ak je super motor 2,0 tdi CR v 103 kw ? A netreba ani prerabku na plyn, ktory je drahy a tazko navratny.
S 2,0 TDI CR v 103 kw ( nie 125 kw ) v dobrom stave nic nepokazis ! A na recicky typu diesel je katastrofa v tomto pripade hod za hlavu.
Ale daj na reci co sa tykaju kradezi. Tu treba take auto zabezpecit.
S 2,0 TDI CR v 103 kw ( nie 125 kw ) v dobrom stave nic nepokazis ! A na recicky typu diesel je katastrofa v tomto pripade hod za hlavu.
Ale daj na reci co sa tykaju kradezi. Tu treba take auto zabezpecit.
-
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 06.03.2010 10:56 Zdieľať na Facebook
kolega tuto temu riesil pred par rokmi na Octavii 2 1.6 FSI a pozistoval si ze je potrebne privstrekovat aj benzin, takze spotreba by bola 3 litre benzinu + 6 litrov LPG / 100 km..
ten privstrek benzinu bol vysvetleny ako potrebne chladenie
ten system mal tusim skratku LPDI, islo vlastne o montaz LPG systemu do motorov s priamym vstrekovanim benzinu
cena bola vyssia ako prestavba na klasicke LPG, presnu sumu si nepamatam
kolega si to namontovat nedal, neoplatilo by sa mu to
ten privstrek benzinu bol vysvetleny ako potrebne chladenie
ten system mal tusim skratku LPDI, islo vlastne o montaz LPG systemu do motorov s priamym vstrekovanim benzinu
cena bola vyssia ako prestavba na klasicke LPG, presnu sumu si nepamatam
kolega si to namontovat nedal, neoplatilo by sa mu to
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Este raz to napisem lebo to tu niektory asi necitaju poriadne. Moznosti su 3:
1. klasicky lpg system = lpg+privstrek benzinu. Na TSI to velmi montovat nechcu lebo su s tym problemy
2. tekuta faza Vialle = uplne bez benzinu. Aj startuje na plyn. Motory len do 2,0 objemu. Cena za montaz brutalita 2.500 € ( za to mas paradnu rezervu na pripadne problemy s diesel-om)
3. Vykasles sa na lpg prestavbu a budes jazdit kludnejsie a byde to mat krajsiu spotrebu aj bez prerabky.
1. klasicky lpg system = lpg+privstrek benzinu. Na TSI to velmi montovat nechcu lebo su s tym problemy
2. tekuta faza Vialle = uplne bez benzinu. Aj startuje na plyn. Motory len do 2,0 objemu. Cena za montaz brutalita 2.500 € ( za to mas paradnu rezervu na pripadne problemy s diesel-om)
3. Vykasles sa na lpg prestavbu a budes jazdit kludnejsie a byde to mat krajsiu spotrebu aj bez prerabky.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných