Skoda Octavia 2.0 tdi 2008

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

matusmakara
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 27.08.2013 20:44
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia 2.0 tdi 2008

Príspevok od používateľa matusmakara »

Zdravim chcel by som sa spytat ci ja tato octavia s tymto konkretnym motorom dobra volba na co si dat pozor.Co sa tyka servisu na co sa pripravit.A ci mozu byt pravdive tie km .Popripade ci sa daju nejako zistit ked je auto dovezene vdaka za vsetky odpovede ....
matusmakara
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 27.08.2013 20:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matusmakara »

Porušenie pravidiel.
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Júúj, takáto Octavia sa mi teda páči :3035: Béžové kožené sedačky :3035: Pravdepodobne sa po nej len tak zapráši.

2.0 TDi CR sú už spoľahlivejšie, ale KAŽDÝ moderný diesel po určitom nájazde km potrebuje väčšie investície. Turbo, vstrekovače, filter pevných častíc, zotrvačník, je len otázka času, čo z toho spôsobí prievan v peňaženke ako prvé. Ak si chceš kúpiť diesel kvôli nižšej spotrebe oproti benzínu, vedz, že NIČ neušetríš. Naopak. Servis CR diesla je nákladný a keď prídu tie viac stoeurové záležitosti, viac dáš na servis, ako si dovtedy ušetril na nízkej spotrebe.
jurigad
Príspevky: 669
Dátum registrácie: 15.03.2006 19:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurigad »

nie , diesel určite nie je lacnejší, pokiaľ tam neleješ naftu po 0,5 eura... čo už dnes tiež nie je také jednoduché.
Naposledy upravil/-a jurigad v 31.08.2013 15:47, upravené celkom 1 krát.
pavilion
Príspevky: 184
Dátum registrácie: 17.09.2009 08:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pavilion »

Myslím si že to problém ani ked to CR nebude,aj PD-čka šlapú žial pre velkú nespolahlivosť (akože) sú zatracované.
Osobne mám 2.0 TDi 8ventil skoro 100 000 km a bez problémov to šlape ako hodinky.
Čo sa týka servisu,zatial žiadné naklady len bežné drobnosti ktoré su aj u iných typov aut.
Roberbo
Príspevky: 428
Dátum registrácie: 19.12.2007 16:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Roberbo »

A co by sa na tom 8 ventile PD chcel akoze opravovat, ked mas z ich modelov len 8 ventil
...a este pritom pri 100 000km, a ak mas nahodou aj kod motora , kde je este aj mazanie prevzate z motora 1.9TDi, a nemas tam ani vyvazovaky atd.. a vstrekovace nemas od siemens, len tebe nedochadza, ako su tam tie vstrekovace pri 2.0tdi osadene...a cas spravi svoje..(a potom uz je jedno, ake su) ......oproti 1.9tdi..

Ono uz aj ine auta za daleko nizsiu cenu ..tych 100 000km vzdy bezproblemov nagulaju..

Len na tu hlavu sa priprav, lebo vzdy je lepsie byt pripraveny, ako zaskoceny..!
..
pavilion
Príspevky: 184
Dátum registrácie: 17.09.2009 08:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pavilion »

zadavatel témy sa pítal na skúsenosti,tak som pridal moju.
Na názory okolo hlavy som si zvykol,ale nejako ma to netrápi aspoň zatial nie a ked to možno príde tak to budem riešiť potom.
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Ahoj,
Ak tá octavia má CR motor, tak je tie sú už v omnoho väčšej pohode ako boli PD. Ja mám motor 2,0 TDI CR kod CBAB sice v passate ale to je jedno, mám nabehané 170 000 km za 5 rokov a ide bez poruchy,jedine spotrebák/oleje, filtre, platničky,a po jazdení na našich cestách:silentbloky a tlmiče/..motor šlape ako hodinky, nežere medzi výmenami ani 1dc oleja, a čo je pre mňa velký plus je naozaj veľmi tichý..
PS:všetko zaléží od toho ako sa s tým jazdí a zaobchádza...
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Na Avensise som menil pri 370.000km. Prvý krát :-) Auto od novoty jazdené na Slovensku.
tmt905
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 23.07.2011 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tmt905 »

Nie je jedno jazdit na SK a jazdit na SK ...
Ked si menil tlmice pri 370k km , tak asi si nejazdil po Blave.
ubos zimovcak napísal:neviem ako u W, ten diesle nikdy robiť poriadne nevedel, ale od PSA máš náklady smiešne a pri troche rozumu
Vidno ze si este VW nemal a ani nic z koncernu s dieselovym motorom

Smiesne naklady na servisovanie pezotu?? :-D tak ty bud ani pezota si nemal, alebo zarabas veeeeeelmi vela ..

Moderny diesel je narocny na opravu, a ta oprava je velmi draha a je jedno ci ide o japonca alebo francuza, je to uplne jedno, rozdiel je mozno par desiatok €€ , ale to pri 1000€ je zanedbatelne si myslim :-)

Chcel som napisat ze najlepsie je kupit atmosfericky benzin, ale vcera som sa docital ze aj do benzinakov budu davat DPF filtre, asi su je*nuti ... takze moj nazor je: nekupit nove auto, radsej za 800€ mazdu 626, s lubovolnym motorom, to si moze dovolit kazdy a to auto bude sluzit do konca zivota, lebo tie motory preziju karoseriu, o com dnesne auta ani snivat nemozu...
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

lakinooo napísal:Tlmiče pri tých km... Hamba...
Presne ako napísal tmt905 pod tvojím príspevkom asi nejazdíš po BA ako ja..príd niekedy sem a pojazdi si po petržke alebo dúbravke a hned budeš v obraze..a dalšia vec menené boli len zadné a aj to len kvoli tomu že jeden bol trocha otečený..Inak len pre informáciu boli značky SACHS čo je jedna z tých drahších a ked si taký múdry jak rádio, tak čo má tlmič spoločné s VW Group?Kludne ten istý mohla dostať aj iná značka nie?
adrian69
Príspevky: 212
Dátum registrácie: 01.08.2006 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa adrian69 »

najlepšie ak nekúpiš nič, ajtak všetko sa raz pokazí, zalezi na tom či to vyrobili na nocnej smene piatok, alebo na rannej smene stredu....:D mimochodom dizel bude vždy lacnejšia volba, lebo ak najazdíš od novoty 200 000km a vymenia ti všetko v záruke tak už máš vyhraté.
na ojazdené lacné šunky nieje garancia, ten kto tu vyplakáva ze mu odchádza všetko a kopu penazi uz do toho nabuchal ten nech nabuduce kupi nové auto,
a ešte jedna vec, budte radi ze vám auto šlape aj 300tis km, za komunistom na staré lady sa robilo GO motora aj karoserie po 100tiskm
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

Sliedic napísal:Na Avensise som menil pri 370.000km. PrvĂ˝ krát :-) Auto od novoty jazdenĂ© na Slovensku.
na tom jazdis ako {ty aj si} penzista tak tebe je jedno kolko tlmice budu hnit v tom aute.ja by som len raz zaprel toho japonca v zakrute a uz by viac nejazdil.a ak mas auto od nova tak je jasne ze bude stale zachovale.ale ten matusmakara ide kupit octaviu z dovozu a vaha.cize je nerozhodny.krasna octafka nablyskana a dovoz to bude super kauf :d :D
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Seven ja na tom nejazdím sám, ale celá rodina a blízke príbuzenstvo, čiže sa s ním jazdí všetkými možnými spôsobmi. To auto ma nikdy nesklamalo a keď niekto tvrdí, že japonci majú drahé diely - áno, majú, keď je búračka, tak je to drahé, ale inak je to normálne ako u iných áut - nič prehnane drahé. Hlavná vec je, že som s ním spokojný a diely vydržia veľmi dlho - napr. tie tlmiče.

Auto som nekupoval nové, nikdy v živote som nekúpil nové auto. Ale poznám ho od novoty, takže viem celú históriu.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

aj ja som mal na aute tlmice ale len predne od vyroby mali asi 320 000km a v zakrute ma vysekala felicia 1.6i.auto jazdilo normalne vobec nic som necitil.krasny pocit ze tak dozili a usetrili mi peniaze.no ta felda nieco znacila.dal som nove a uz sa to nezopakovalo.a tak to ide pravidelne kazdy rok.cize?

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných