Skoda Octavia 1.8T - dlhodoby problem s motorom
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 07.12.2009 15:58 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia 1.8T - dlhodoby problem s motorom
Zdravim chalani, v prvom rade sa ospravedlnujem za zalozenie novej respektive staronovej temy. Pisal som tu uz davnejsie ohladom problemu s danym motorom kodove oznacenie motora je AGU. Auto pri prudkom zosliapnuti plynu trha dusi sa proste sa nebere do vykonu, pri zoslapnuti plynu na stvrtinu ide normalne. Cital som aj fora auto bolo aj v servisoch nikto nevie co mu je diagnostika nepise nic normalne rozmyslam ze tam dam rovno uz druhy motor lebo mi to pride ako nenormalna zahada. menilo sa tam skoro vsetko co sa popisovalo pri tejto chybe ako je odvetravanie, cievky, palivove cerpadlo samozrejme zakladny servis ako su sviecky filtre a podobne to slo hned jak prve, vymena hadic popraskanych, nove turbo sa davalo, zvody vyfuk aj kalatyzator vonku bol ci nahodou, taktiez lamba je nova snimac teploty, vaha vzduchu, proste snad vsetko co sa kade tade popisalo. Uz fakt nechapem moze nieco podobne sposobovat hallov snimac alebo snimac otacok klukovej hriadele? na diagnostike auto bez chyby fakt tomu nechapem. Este jeden problem je ze ak je motor nahriaty sa mu zle startuje za studena nabehne bez problemu. dakujem za kazdu radu ktora by uz konecne pomohla vyriesit tuto dilemu ohladom tohto motora
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Co si pisal ze je vymenene,tak to bolo uplne zbytocne bez hlavy.Diagnostika neukazala nic?ver tomu ze ukaze,ale k pristroju treba aj rozumiet,nestaci len vycitanie pamat zavad.Chces vymenit motor?Naco?Zase ides bez hlavy.Ked sa chyba vyskutne len pri zrihleni,tak tam treba hladat pricinu.Co sa stane ked prudko slapnes na pedal?RJ motora dostane/ak dostane/ povel na zrychlenie od plynoveho pedala.Bola zmerana ta hodnota nazivo?Ak ano,a je v poriadku tak kracajme dalej.Vydava RJ motora pokin prislusnym "organom" aby vykonal ulohu co si chcel?Bol zmerany tlak paliva pri zrychleni?Aspon plynovy pedal,halloo snimac,potenciometer skrtiacej klapky videli oscilloskop?Hodnoty od lambdy su v poriadku?Uz chcem vela vsak?Ak chces mozes mi napisat aj SS.
-
- Príspevky: 836
- Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1138
- Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Regulátor tlaku neodhalí iba amatér a to z viacerých dôvodov.Jeden je že je ľahko meratelný.Druhý je že diagnostika tento zvýšený tlak veru ukáže síce nie ako tlak v lište ale v dĺžke vstrekovacieho impulzu kontra reakcia lambda sondy a nulové reakcie na odstavenie podtlaku od regulátora tlaku paliva.
-
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 07.12.2009 15:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Celé je to choré.Ak sa do podobnej veci chytá normálny človek tak urobí prvé merania a diagnostiku už u studeného a statického motora,urobí ďalšie merania okamžite po štarte aby odsledoval nábeh teploty za čiatok niektorých činností ktoré na teplotu naväzujú a posledné urobí (ak treba) záťažové logovanie. Že na to padne pokojne aj pol dňa je asi na smiech,ak bežne počujem že diagnostika v autorizáku je cca 10 min aj z platením.
Ak sa tu nepozbiera dostatok informácií pre pokračovanie v oprave,tak je to extra zapeklitá záležitosť alebo súbeh chýb,alebo blbec majiotel ktorý neráči oboznámiť mechanika zo všetkými kravinami čo tam už navystrájal.
Ale tento spôsob čo je tu popísaný sa už nepraktizuje ani u afrických krovákov,pritom diagnostikuje to šaman bylinkami
Ak sa tu nepozbiera dostatok informácií pre pokračovanie v oprave,tak je to extra zapeklitá záležitosť alebo súbeh chýb,alebo blbec majiotel ktorý neráči oboznámiť mechanika zo všetkými kravinami čo tam už navystrájal.
Ale tento spôsob čo je tu popísaný sa už nepraktizuje ani u afrických krovákov,pritom diagnostikuje to šaman bylinkami
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 08.12.2010 10:53 Zdieľať na Facebook
no ako si pochodil stou oktavkou? ja som mal takyto podobny problem na inej znacke auta a tam bolo robene tiez tolko veci od sviecky filtrov snimace cistenie klapky az nakoniec pomohlo dotiahnutie kablov co sli ku kostre na motore a problem bol odstraneny :D (snimac otacok na klukovke bolo treba vymenit aj tak)
-
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 07.12.2009 15:58 Zdieľať na Facebook
Zdravim chalani takze problem odstraneny pomohli mi s nim chlapci z profituningu z PP. Na zapalovacich moduloch boli zle dve pipky ci ako to nazvat teda tie vodice napatia na sviecku,zevraj nakonci zvvyknu tak nejak zocelit a stvrdnut ze su vodive a vedu iskru mimo sviecky. Dalsim problemom bol zly SF v ktorom bolo pridane maximalna davka paliva a tlak turba s ktorym som auto kupil,takze snad vela zbytocneho vymienania suciastok ktore nikam neviedlo. Nahral sa tam povodny soft aby sa zistilo v akej kondicii auticko je so zakladnym SW a malo prekvapivych 159 koni tak sa spravil novy chip kde vysledok je 200 koni a 290 Nm.Auticko slape vynikajuco konecne prezivam aj ja pozitok a radost z jazdy.Dufam ze to niekomu z Vas pomoze a taktiez dakujem za dobre nazory a rady.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných