Skoda Octavia - teplé štarty

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

marek.x
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 24.04.2010 21:53
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia - teplé štarty

Príspevok od používateľa marek.x »

Ahojte, mám octáviu1 AHF 81KW r.v.1998 195 000km. Studená chýta na šupu,teplá dlho točí. Žhaviče Bosh, baterka 74A,čidlo teploty nové.Štartovacia dávka na max.Rozvody menené a aj diagnostikované,taktiež predstrek. Nájde sa niekto z okolia Považskej Bystrice, ktorý mi odstráni tento problém? Myslím upravienie máp. Ďakujem a prajem veľa šťastných km.
Naposledy upravil/-a marek.x v 20.04.2014 09:22, upravené celkom 1 krát.
affinogenov
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 11.08.2013 16:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa affinogenov »

Serus marek mal som aj ja oktavku a mal som ten isti problem za studena chitala a za tepla 3až4sekundy točila na prazdno a až potom naštartovala skusal som zvišit startovaciu davku ale nepomahalo to a vies ako som to odstranil aby chitala na brnk za tepla do riadiacej jednotky sa musia naletovat dva čipi na zvišenie štartovacej davky ja som to dal spravit sice ma to stalo 50euro doteraz to 100 percentne funguje
slavo12345
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 08.06.2011 11:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slavo12345 »

ja som mal to iste starter mal nisie otacky
ondrejgti
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrejgti »

:D tak ale internet je plny chujovin, dost ludi by dalo ruku do ohna za to, ze problem je v starteroch, alebo sa to da naozaj opravit cez korekciu startovacej davky beznou diagnostikou...

Pre autora - hladaj na internete oprava teplych startov, v tvojom okoli bude urcite dost firiem, ktore ti tu softverovu chybu opravia. Chvilu to ale potrva, pretoze tvoja jednotka musi ist vonku a menit pamate...
pytlak
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 07.09.2008 15:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pytlak »

v skodoyvke tento problem riesili vymenou baterky,startera,ale pomoze zvisit startovaciu davku,najprv diagnosticky v ramci tolerancie,ak to nezaberie tak treba vymenit cip v rj aby sa dali prepisat hodnoty,nakolko v tychto octaviach rj ma cip s neprepisatelnou pamatou.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

poznam mantaka co kupil novu baterku, ale slabsiu, ze sak staci lol, potom zacal riesit teple starty na starom TDI...
hentie upravy s davkou su taka ciganska robota, akoze konstrukter je v principe pitomec a otackovu ochranu tam dal len tak zo srandy :::
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
marek.x
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 24.04.2010 21:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek.x »

Ďakujem za odpovede, ja rozumiem problému teplých štartov u octavie a viem aj čo by pomohlo. Ale hľadám niekoho z blízkeho okolia PB. Viem o rôznych úpravcoch, ale všetci sú dosť ďaleko od PB. Som len invalid a potrebujem sa len presúvať z bodu A do budu B. Repasu štartéra sa bránim lebo je to časovo náročnejšie a auto potrebujem denne, ale budem asi musieť. Ale aj tak ďakujem za rady.
Naposledy upravil/-a marek.x v 20.04.2014 09:26, upravené celkom 2 krát.
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Ahoj,mne sa stále zdá že takéto niečo robil nejaký maník z Orlového,tak sa skús popýtať(ale netvrdím to na 100 percent,a na mysli nemám ani Janošku aj keď aj on by ti možno poradil)
ondrejgti
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrejgti »

lakinooo napísal:Takze doteraz bola pamat ok, a zrazu uz nie je ok....
Pamate sa menia, pretoze ich neprepises. Chyba je v SW od vyroby, do urcitych startovacich otaciek vs teplota sa nevstrekuje palivo.
ondrejgti
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrejgti »

Nikto nepise, ze je to chyba pamate, ale softveru v nej.

Vyrobca urcil este aj v 250ot/min nezacat vstrekovat palivo. Vsetky ostatne znacky s tymto problemy nemaju, je to vylucne SW chyba VW koncernu, len na diesloch a len pri vyssej teplote motora... ale kludne mozes ako chuj kazdych X rokov menit starter+baterku, ved kto je mudrejsi ako vyrobca. On ta vlastne chrani, aby ti starter neodisiel niekde na ceste... cca za dalsich 10 rokov.

ED: Ak to nebola chyba, ostava len vychcanost... sposob ako obmedzit zivotnost dalsej casti. Jedno alebo druhe, zaklad je nepodriadit sa a nechat si to opravit na bezne hodnoty.
Roberbo
Príspevky: 428
Dátum registrácie: 19.12.2007 16:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Roberbo »

Citujem sam seba, co som tu uz pisal..
Roberbo napísal: S tou "upravou map", co je samozrejme trosku zle pomenovane, to nevidim az tak zle, lebo upravuje sa naozaj len cast pri startovani. JE TO CHYBA VYROBCU, inak povedane UMELO VYMYSLENA CHYBA softverovym sposobom,..lebo starter este pekne toci, ale nastartovat sa aj tak neda..,
Roberbo napísal: >>Myslíš v softe mojej octavie je problém ?

Ved to vyskusaj, ved hore som uz dal aj navod..
Cize este raz.
V danom case, ked bude problem so startom, tak odpoj konektor pre snimac teploty vody a zasun tam 5KOhm odpor. Ak to okamzite nastartuje, tak mas v RJ soft, ktory si tie otacky v zavisloti od teploty pre povolenie davky paliva sleduje..

Ak sa nic nezmeni, a problem je nadalej, tak chybu v softe nehladaj..
Zaroven plati, ze NIE kazda RJ pre VW group ma v sebe takuto softverovu kontrolu, ktora v konecnom dosledku predcasne donuti zakaznika k vymene startera a baterie.
Nieco, ako keby na nejake modely vymysleli (obrazne) - vytvorili pomocou nainstalovanych snimacov softverovu kontrolu tlakov vo valcoch a motor, ktory uz nema pozadovane tlaky 31b, ale uz len 29b donutili takto zakaznika k predcasnej vymene motora.. Ono aj vyrobcovia skusaju, ..az pokial im to budu - tieto ich neadekvatne prehnane kontroly ludia "zrat", a za vymenu platit.
"Lebo kazdy vie", ze ked tie tlaky na kazdom valci budu priblizne rovnake a budu mat trebars len 27b, tak aj tak ten motor nastartuje aj pri -20st na brnk, bude mat krasny chod a nabeha este dalsich 200..300 000km....len taky fukot..
marek.x
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 24.04.2010 21:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek.x »

Takže, pomohlo mi vyčistenie a premazanie štartéra.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 42 neregistrovaných