Skoda Octavia - spätná väzba vyfukoveho systemu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 23.12.2008 15:38 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia - spätná väzba vyfukoveho systemu
Vcera mi zasvietila žltá kontrolka motora a začalo blikat zhavenie diagnostika vypisala závada na spätnej väzbe vyfukoveho systému vie niekto poradit alebo sa s sa s tym niekto stretol? Octavia 2010 1.6 tdi 77 kW
-
- Príspevky: 415
- Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
- Bydlisko: RV Zdieľať na Facebook
Nebola to nahodou chyba P0403 - Exhaust gas recirculation control unit? Ak ano tak sa nachystaj na vymenu EGR ventilu, ventil cca 300 + robota + material, dokopy 500-600 Eur, dava sa tam dole aj DPF, len tesnenia k nemu stoja 50-60 Eur.
Cistenie nepomoze, treba to vymenit za novsi typ (pozeraj index na konci cisla dielu) - mne menili BJ za DQ teraz v lete, tusim uz od indexu CF by mali byt EGRka modifikovane.
Btw. mal by sa nahrat aj novsi soft do riadiacky ktory je menej agresivny na EGRko a aj regeneraciu DPF riadi inac.
Cistenie nepomoze, treba to vymenit za novsi typ (pozeraj index na konci cisla dielu) - mne menili BJ za DQ teraz v lete, tusim uz od indexu CF by mali byt EGRka modifikovane.
Btw. mal by sa nahrat aj novsi soft do riadiacky ktory je menej agresivny na EGRko a aj regeneraciu DPF riadi inac.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 836
- Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24 Zdieľať na Facebook
Este by som nehadzal suflikanta do zita, neda sa na 100% povedat, ze je to EGR, ze cistenie nepomoze a ze treba dat dole aj filter pevnych castic... . Moze, ale nemusi.
Moze to byt napriklad len kablik, konektor... .
Ak ukazuje emisie, co som pochopil, ze ukazuje, tak to moze byt napriklad aj zly merac, neviem, aky je v tomto aute.
Pripadne, mozu byt naozaj zle emisie. To moze znamenat nieco so vstrekovacmi, casovanim ventilov, zlym mnozstvom nafty, to sa moze odvijat od snimaca teploty, a dalsich snimacov, atd... . Neriesil by som to stylom, zeby som hned menil EGR.
Moze to byt napriklad len kablik, konektor... .
Ak ukazuje emisie, co som pochopil, ze ukazuje, tak to moze byt napriklad aj zly merac, neviem, aky je v tomto aute.
Pripadne, mozu byt naozaj zle emisie. To moze znamenat nieco so vstrekovacmi, casovanim ventilov, zlym mnozstvom nafty, to sa moze odvijat od snimaca teploty, a dalsich snimacov, atd... . Neriesil by som to stylom, zeby som hned menil EGR.
-
- Príspevky: 221
- Dátum registrácie: 30.10.2009 17:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 415
- Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
- Bydlisko: RV Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 415
- Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
- Bydlisko: RV Zdieľať na Facebook
Ano, na 100% sa neda povedat, ze to bude EGR, ale blikajuce zhavenie, svietiaca kontrolka motora, nudzovy rezim, dam tomu tak 90% ze to bude ono. Vsak nech mu tam nahraju najnovsi soft a uvidi sa. DPF musi ist dole, jedine zeby si mal ruku ako Saxana a vedel ho vybrat aj cez neho a vyfuk, u 1,6 TDI prvej generacie je EGRko zasite vnutri motora. Osobnu skusenost nemam s cistenim, ale co som cital tak to po case vyskocilo znova, odchadza tam elektronika (aj ked neviem aka, je tam jeden smiesny maly plosak). Ja som isiel do vymeny, usetrenych 200 Eur za opatovne rozoberanie...Franc1644 napísal:Este by som nehadzal suflikanta do zita, neda sa na 100% povedat, ze je to EGR, ze cistenie nepomoze a ze treba dat dole aj filter pevnych castic... . Moze, ale nemusi.
Moze to byt napriklad len kablik, konektor... .
Ak ukazuje emisie, co som pochopil, ze ukazuje, tak to moze byt napriklad aj zly merac, neviem, aky je v tomto aute.
Pripadne, mozu byt naozaj zle emisie. To moze znamenat nieco so vstrekovacmi, casovanim ventilov, zlym mnozstvom nafty, to sa moze odvijat od snimaca teploty, a dalsich snimacov, atd... . Neriesil by som to stylom, zeby som hned menil EGR.
-
- Príspevky: 415
- Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
- Bydlisko: RV Zdieľať na Facebook
Kamaratovi daj poza usi, na kratke trasy sa vysokotlaky diesel nekupuje...kostlivec napísal:Comander464 a koľko máš na tom aute už najazdené km a aké trasy? Kamarát kúpil tiež toto isté auto z ruky na veľmi krátke trasy, tak neviem či sa mu to tiež nebude ser...ať
Na druhej strane, pocul som uz aj bajky o 1,6 TDI pouzivanej kurierom po meste v Caddyne, kratke trasy a ziadny problem. Ale to su ozaj len neoverene bajky z druhej ruky.
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 04.03.2013 12:14 Zdieľať na Facebook
EGR ventil na 1.6 TDI je jeden celok s chladicom spalin, da sa to sice rozobrat.. ale uz malokedy sa to posklada tak, aby to aj spolahlivo fungovalo a neunikala chladiaca kvapalina do priestoru sania.. a casto sa tam lame tiahlo z plastu ci ozubenie regulacie ventilu (to uz urobili prave od CF, DQ je to iste, len iny vyrobca).
Vymena je za trest, 5-6 hodin poctivej prace, ak sa nema nic odflaknut, hlavne nesetrit a pouzit nove tesnenia - inak budu citit vyfukove plyny v aute, hlavne pri regeneracii DPF.
Pri vymene sa musi nahrat aj novy sw - 9970/71.
V civilizovanych krajinach (t.j. na zapad od CZ hranic) VW uznava kulanciu na EGR aj po zaruke (ak bolo vozidlo pravidelne a dokazatelne servisovane).. u nas take samozrejme nehrozi.
Vymena je za trest, 5-6 hodin poctivej prace, ak sa nema nic odflaknut, hlavne nesetrit a pouzit nove tesnenia - inak budu citit vyfukove plyny v aute, hlavne pri regeneracii DPF.
Pri vymene sa musi nahrat aj novy sw - 9970/71.
V civilizovanych krajinach (t.j. na zapad od CZ hranic) VW uznava kulanciu na EGR aj po zaruke (ak bolo vozidlo pravidelne a dokazatelne servisovane).. u nas take samozrejme nehrozi.
-
- Príspevky: 415
- Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
- Bydlisko: RV Zdieľať na Facebook
Moje EGR bolo mechanicky v poriadku, teda aspon na prvy pohlad, nic polamane. Tiahlo co otvara venitl je kovove, o ako plastovom tiahle hovoris? Jedina plastova cast je ozubene koleso (a samozrejme krytky) ktore ovlada hak ktory tlaci/taha tiahlo.
Kulancia sa uznava ak servisujes v autorizaku aj u nas, ale nemam s tym osobnu skusenost, len som cital na forach.
Nie je mi celkom jasne preco by sa nedal EGR poskladat nazad do povodneho stavu po rozobrati, chladic drzi tusim na styroch srobach, vrchnu cast som tiez bez problemov rozobral, su tam normalne torx sroby. Co tam robi problem s prenikanim chladiacej kvapaliny do sania? Dik ;)
Kulancia sa uznava ak servisujes v autorizaku aj u nas, ale nemam s tym osobnu skusenost, len som cital na forach.
Nie je mi celkom jasne preco by sa nedal EGR poskladat nazad do povodneho stavu po rozobrati, chladic drzi tusim na styroch srobach, vrchnu cast som tiez bez problemov rozobral, su tam normalne torx sroby. Co tam robi problem s prenikanim chladiacej kvapaliny do sania? Dik ;)
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 23.12.2008 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 415
- Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
- Bydlisko: RV Zdieľať na Facebook
Membrana neovlada samotny ventil, ale klapku, ktora rozhoduje ci pojdu plyny cez chladic alebo nie. Komplet ventil s chladicom stoji 300-350 Eur.avelmak napísal:Pri vymene u tohto typu sme este nikdy neriesili novy sowtvare.Vzdy sme mali problem u tohto typu len s dieravou membranou pre ovladanie Egr.Samozrejme neda sa vymenit,len komplet celok original za cca 500€.Dpf v kazdom pripade musi ist dole.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných