Skoda Octavia - salky a sroby na kluke

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Pukacik
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 18.04.2010 15:13
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia - salky a sroby na kluke

Príspevok od používateľa Pukacik »

Caute chalani.kupil som octaviu combi 77kw bez DPF filtra rocnik12/07 kod motora BXE prvy majitel kupovane na slovensku poctivych 200 000km s pravidelnym servisom.cital som vela na internete ohladom vymeny salok a srobov na kluke.moja otazka znie:mam to dat preventivne vymenit alebo riesit az ked sa nieco poserka?teraz som vymenil komplet vsetky filtre a oleje.olejovy servis skratim na 10 000km aj s palivovym filtrom.tych par eur ma nezabije a myslim ze autu to pomoze.dival som sa na ceny dielov nie su to az take zavratne polozky.riesil som original diely z skoda diely sk(nechcem robit reklamu)ak by ste mi to odporucili vymenit ci by sa nasiel nejaky skuseny a sikovny mechanik ktory by sa toho ujal(som zo Žiliny nejake tie kilometre navyse ma nezrujnuju).Ďakujem
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Ak máš odložených dosť peňazí tak ešte počkaj...
Pukacik
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 18.04.2010 15:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Pukacik »

Ďakujem chalani za rady.dam to vymenit len by som sa chcel opytat kde a komu.servisom moc neverim.poznate nejakeho odbornika ktoremu sa da verit?jasne nepojdem kvoli oprave 400km cez celu republiku ale nejake tie kilometre by som urcite zvladol.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ale nie vsetky boli kazove.znamy presne taky kombik predal v jeseni za 4000 euro do bazaru.slovensky povod mal ju ako 1.5 rocnu so 70 000km pri predaji 250 000km a motor stale fical.olej menil najkor po 25000km.nic jej nebolo.ale chodil s nou do autorizaku tam vedeli vsetko rychlo opravit a potreboval normalne faktury.
jakubko4x4
Príspevky: 192
Dátum registrácie: 15.06.2009 12:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jakubko4x4 »

Po 10 tis meniť aj palivový filter?
To je načo dobré? 20 krát natankuješ plnú, a filter von?
V serviske je 90 tisíc, ak sa to nedá odkaliť pred zimou, tak pochopím,že aj trocha skôr...

Pikošku? Do BA servisu VW (X v názve) chodil od nova firemný Passat B5FL 1.8T, pri 349 000 km som ho po ťukanci rád kúpil s plnou serviskou. Z Kubína mi omylom poslali palivový filter, tak že ho vymením - pri výmene som vytiahol zaoxidovaný valček pred zadným kolesom s dátumom výroby 2004, ako auto, orig. VW a audi znak sčiernym obsahom.
4 x vyúčtovaný 4 x nevymenený a auto ale bez problémov jazdilo.
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Kvôli tomu čiernemu obsahu, čo si aj sám videl na vlastné oči.
Palivový filter stojí 5€ a jeho výmena zaberie 5 minút aj s umytím rúk...
Ja mením každý jeden filter, spolu s výmenou oleja. Nestojí to veľa a podľa mňa je to to minimum, čo môžeš motoru a sebe dať, aby spoľahlivo fungoval roky rokúce...
Pukacik
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 18.04.2010 15:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Pukacik »

Presne ako pise Raven.za pol roka co nabeham 10 000km tak 60 eur so vsetkym vsudy nezabije.mna to nezrujnuje a autu to prospeje.jasne ze vifko davam stale ako natankujem.nepotrebujem mat zhumplovaneho zebraka.auto musi byt v 101%stave.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

jakubko4x4 napísal: 4 x vyúčtovaný 4 x nevymenený a auto ale bez problémov jazdilo.
ale to je benzinak.ja som na benzine menil filtre palivove az v tedy ked vznikol problem z vykonom co bolo najkor tak ked mal voz 350 000km a aj to nebol na vine filter.menil sa len tak koli lepsiemu pocitu.no zasa nikdy som netankoval ziadne zlievky stale len klasicka cerpacka.ale u dizlu je to dobre menit {poriadny filter ziadne lacaky}ze to zachytava pilini z cerpadla aby sa nedostali na trysky.
jakubko4x4
Príspevky: 192
Dátum registrácie: 15.06.2009 12:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jakubko4x4 »

Pre preventívnych meničov: otvor si filter paliva po 10tis km a pozri na ten neexistujúci sajrajt čo prefiltroval 500 l paliva z normálnej pumpy.
Keby ste radšej vzduchové filtre menili každú 2 výmenu oleja a používali kvalitu, motor a turbo by sa ti poďakovalo. A tam nájdeš aj sajrajt.
Piliny z čerpadla: preventívne výmeny Ťa aj tak nezachránia, Ja čerpadlo v nádrži nemám (CR) a filter čo meníš nie je medzi čerpadlom a vstrekmi (1600Atm), aby ti ochránil vstrekovače, vstrekovače spravidla majú mikrositko, nafta až z prepadov + vstup z nádrže ide do filtra. Dôležitejšie je aby ti zachytil vodu a sajrajt - a ten po 500 L spotrebovanej nafty nie je. Nie zo srandy sú filtre odkalovacie a s čidlom vody....
Ale niekto mení niečo, lebo je to lacné (asi to bude kvalitný filter), a tak to je správne, každý mesiac z každej výplaty 1 naftafilter...

Pri 10 x častejších výmenách nezabudnite prosím, že pre čistotu práce pri výmene filtra platí úplne to isté, ako keď montuješ vstrekovače, čerpadlo, ... otváraš palivový systém a čisté ruky nie sú čisté, tobôž čistá handra, z ktorj ti odpadne 1 mikrochlp do sústavy za filter..
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných