Skoda Octavia l 81kw ASV - strata vykonu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ErgoIlko
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 23.05.2016 23:38
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia l 81kw ASV - strata vykonu

Príspevok od používateľa ErgoIlko »

Zdravim vas. Mam takyto problem. Mojej octavie že pri 2250 otačkach pri plnom pline za tepleho motora na 3,4 či 5 prevodovom stupni strati vykon ale postupne sa ten vykon zase vracia je tam turbo po repase s novou podtlakovou bankov EGR off a sanie bolo vyčistene podlakove haďičky su tak isto nové takže tam by som problem nehľadal. Môže to byť vstrek alebo vaha vzduchu popripade n75 ? Podotikam že auto neskače do nudzoveho režimu ale nema taky vykon ako kedysi a ešte ta strata vykonu za prypadne Odpovede Ďakujem :300f:
PROCHY603
Príspevky: 3800
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

VAG :41c2: :41c2:
astrak
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 31.08.2007 17:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa astrak »

Prepáč,ale diktáty asi neboli tvoja silná stránka...
ErgoIlko
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 23.05.2016 23:38
Zdieľať na Facebook

Octavia 1 81kw ASV Strata vykonu

Príspevok od používateľa ErgoIlko »

Akože na VAGu to už bolo, chyby nehlasilo žiadne a cez log bolo vidiet odchylku pri 2250 otačkach prudky ubatok tlaku okolo o,2 bar a potom sa to zase vratilo na požadovanu hodnotu okolo 1900 - 2000 mbar.
Čital som jedno forum a tam bola zla vaha vzduchu tak isto nepravidelny tah v otačkach tak neviem skušal som aj druhy ventil N75 a bez zmeni, podtlak v systeme si drži okolo -1bar takže tamto je v pohode a podla mňa je aj teraz znižena maximalna rychlost Poradte Prosim
hpplast
Príspevky: 161
Dátum registrácie: 02.11.2007 12:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hpplast »

Skus tu vahu.Tiež som to riešil,až ked neklakla uplne. Nebola v zavadach.Potom sa ukazala na VAGU,ked už mala dost.
ErgoIlko
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 23.05.2016 23:38
Zdieľať na Facebook

Octavia 1 81kw ASV Strata vykonu

Príspevok od používateľa ErgoIlko »

Vďaka zajtra pôjdem kupiť novu a uvidi sa či to bola ona a neviete mi poradiť značku ? Ja by som asi dal pierburg
:3035:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Po namontovaní novej váhy to bude presne ako bolo.Čo kúpiš ako ďalšiu vec ?
Prudký úbytok tlaku pri 2250 ot o 0.2 baru je bežná vec ktorú má min 90% týchto motorov
Podtlak -1 bar je nedosiahnuteľný,to máš pošahaný merák ,takže vôbec žiadna pohoda.
Ak ste sledovali tlak turbíny,čo bránilo sa tak isto pozrieť na prietoky váhy,počnúc volnobehom pri zatv/otv EGR po celkový priebeh predsa si môžeš celú prácu pozrieť.A máš tam hneď aj % práce N75 aby si mohol vidieť aké sú reakcie na jeho prácu,ako sa zreguluje všetko,a zase naopak,akú zmenu urobí N75 po zmene (zvýšenie tlaku)
Tak nechápem prečo sa čokoľvek kúpilo naslepo
ErgoIlko
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 23.05.2016 23:38
Zdieľať na Facebook

Octavia 1 81kw ASV Strata vykonu

Príspevok od používateľa ErgoIlko »

Zdravím tak bola chyba vo vahe vzduchu teraz ide motor plynule v celom rozsahu otačok .Mhlavaty prepač že som sa zle vyjadril tam mm byť v systeme asi podtlak -0,8 baru mam taky tušak a vahu sme cez log skušali tiež a mala veľke rozdiely poďla požadovanej a. Skutočnej hodnoty N75 je v poriadku EGR zaslepeny podtlak doňho ani neide mam nopejene na podtlak iba n75 a ten na vypynanie motora tušime nejaky N239 teraz ide auto patrične spravne a ,ma vykon v. Celom rozdsahu otačok takže vďaka za prispevky :300f:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ešte jednu maličkosť v tom čo píšeš treba napraviť....váha nemá požiadavku,má iba reálny prietok.Iba tlak turbíny má stanovenú požiadavku a reálne plnenie,ale váha nič podobné nepozná.Takže sa núka otázka,čo ste vlastne porovnávali s čím (ak sa bavíme o váhe)
ErgoIlko
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 23.05.2016 23:38
Zdieľať na Facebook

Octavia 1 81kw ASV Strata vykonu

Príspevok od používateľa ErgoIlko »

No takže vaha ma aj požadovanu hodnotu asi okolo 850 mg a na grafe bolo vidieť že je stupa . Klesa v rozmedzi 400 mg. Takže asi tak keď sa. Myslim tak opravte ma Ďakujem :300f:
ErgoIlko
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 23.05.2016 23:38
Zdieľať na Facebook

Octavia 1 81kw ASV Strata vykonu

Príspevok od používateľa ErgoIlko »

Išlo tam aj oto že všetky popisi sme mali v nemčine ale diagnostika mala česky jazyk tak asi to bude v tom aute kedže je to dovoz z DE ale teraz je už všeko v poriadku a motor šlape ako ma len to repasovane turba začina tlačiť až pri 2000 a podľa grafu tušim žeby už mala byť cititeľne pri 1500 ale akož . Toto je minimum lebo maja jazda pod 2000 otačok nehrozi :3035:
radusko351
Príspevky: 484
Dátum registrácie: 07.05.2012 21:32
Bydlisko: Nove Zamky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa radusko351 »

850 určite nie je požiadavka, vaha musí byť nad 1000 aby nastalo plne dávkovanie paliva, a ešte by ma zaujímalo kde si videl taku poziadavku? Dalej egr je odstavené aj SW? Ak nie tak je to chyba!
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tam ide o to,preto to aj píšem...váha vzduchu nepozná nič ako "požiadavka" proste taký údaj neexistuje pre váhu.
Kopec ľudí pozerá kanál 003 a vidí čo vidí,to nie je požiadavka pre váhu,ale oblasť ktorú má RJ vyhradenú pre prácu EGR.To je hossú ańuci
Ale raduško správne píše,výkmit váhy musí atakovať hodnotu 1000,ak teda má stroj nejako ísť ako má.Pozor na pojmy,píšem výkmit,to dlho netrvá.Teda nie u tejto motorizácii.U BKP -ka čo je iná výkonová kategória sa nad tisíc nachádza skoro stále kým je pedál na podlahe
A súhlasim z raduškom aj v tom,EGR odstaviť je nie nezmysel ale hlúposť,majiteľ sa sám pripraví o výborné vlastnosti ktoré jeho existencia prináša,.No hold za cenu toho,že raz za 50 tis km si to za hodinku ful vyčistíš.
ErgoIlko
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 23.05.2016 23:38
Zdieľať na Facebook

Octavia 1 81kw ASV Strata vykonu

Príspevok od používateľa ErgoIlko »

Ďakujem vám že ste ma poučili som vtom začiatočnik a robyl som to cele po prvy krat ale to samozrejme neospravedlňuje ,takže k tej vahe keď ma davať okolo 1000 asi len jednorazovo v tom tipe motora ASV tak to bolo pri starej okolo 500 priemerne podľa grafu a to EGR m . Okrrem toho že sa skôr motor nahreje a ešte kvoli emisiam jake ine výhody ? A prečo je dvôležite ho deaktivovať aj softverovo ? Ďakujem :3035:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Emisie,spotreba a ohrev motora...to sú klady
Softvérovo preto,lebo RJ so zmenami prietoku počíta a on sa vlestne nedeje.u niektorých menežmentov to vyvoláva pád do núdzového režimu,u iných to "strpí"

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných