Škoda Octavia II 2.0 tdi , 103 kw - trhanie motora
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 11.10.2008 01:51 Zdieľať na Facebook
Škoda Octavia II 2.0 tdi , 103 kw - trhanie motora
Zdravim chcel by som sa spytat, ze pri jazde mi obcas trhne motor, ako keby nedavalo naftu. Nerobi mi to pravidelne alebo ked pridavam,ale hocikedy pocas jazdy pri roznych otackach. Niekedy mi to urobi raz za 100km a a niekedy aj 5 krat za 10km. Bol som u mechanika na diagnostike a tam mu nevyhodilo nic. Vymenil som palivovy filter a vymenil mi aj cerpadlo v nadrzi co cerpa naftu. Viete mi poradit co by to mohlo byt, nakolko uz neviem co s tym. dakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je bežné že v diagnostike nie žiaden chybový kód.Tak ako nik neopraví televízor z krásnym obrazom,tak ani auto ak nevie zachytil reálne úradujúcu chybu.Ak sa nezapisuje je to značne sťažené.Či sa zapíše závisí od typu závady.Chyba je navyše sporadická,tj vzniká a zániká sporadicky a krátkodobo.Aj keby zápis bol,nemusí označovať vynníka,môže byť prenesený z iného komponentu než označilo.RJ nesúlad vyznačí tam kde ho zaznamenala a neláme si hlavu že ju spôsobil niekto iný.Treba prekrutrať všetky reálne merané hodnoty ktoré diagnostika poskytuje a hladať v nich odklon.Je možnosť aj vyvolávať skúšky jednotlivých komponentov ktoré RJ vyhodnocuje výrokom...test bol zakončený úspešne (čo občas nie je pravda)
Tiež je možné vyvolať činnosť jednotlivých vecí povelov cez RJ a sledovať či sa vykonajú.Kedže hodnôt môže byť hodne cez 500 tak to je zábava na niekoľko hodín.Ak ani toto chybu nezachytí je nutné chybu v jazdnom režime náhravať,často na viac krát ak nie je istota v ktorom okruhu sa nachádza. Sú chyby na ktoré nestačia dva dni intenzívneho pátrania,preto mechanik urobí skratku,nevyznačilo chybu a hotovo.Ak sa do problému hladania pustí,riskuje že dva dni nad tým strávené nedokáže dostať zaplatené,dupľom ak ani ten čas nestačí.A to nie je nič výnimočného dokonca ani u maximálneho diagnostického kinga.A napriek tomu že prakticky títo špecialisti úzko spolupracujú a v zložitých prípadoch si pomáhajú a celé komplety meraní si preposielajú na posúdenie.
Píšem to iba preto aby bolo jasné aká naivita je za podobnou myšlienkou že od klávesnice niekto úkáže na vec ktorá je zlá.
Ešte aj nápad pýtať sa na krívanie koňa nemá šancu isté riešenie a to nie je elektronikou nabombovaný stroj.
Tiež je možné vyvolať činnosť jednotlivých vecí povelov cez RJ a sledovať či sa vykonajú.Kedže hodnôt môže byť hodne cez 500 tak to je zábava na niekoľko hodín.Ak ani toto chybu nezachytí je nutné chybu v jazdnom režime náhravať,často na viac krát ak nie je istota v ktorom okruhu sa nachádza. Sú chyby na ktoré nestačia dva dni intenzívneho pátrania,preto mechanik urobí skratku,nevyznačilo chybu a hotovo.Ak sa do problému hladania pustí,riskuje že dva dni nad tým strávené nedokáže dostať zaplatené,dupľom ak ani ten čas nestačí.A to nie je nič výnimočného dokonca ani u maximálneho diagnostického kinga.A napriek tomu že prakticky títo špecialisti úzko spolupracujú a v zložitých prípadoch si pomáhajú a celé komplety meraní si preposielajú na posúdenie.
Píšem to iba preto aby bolo jasné aká naivita je za podobnou myšlienkou že od klávesnice niekto úkáže na vec ktorá je zlá.
Ešte aj nápad pýtať sa na krívanie koňa nemá šancu isté riešenie a to nie je elektronikou nabombovaný stroj.
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 11.10.2008 01:51 Zdieľať na Facebook
Moc mi to nepomohlo,len som chcel nejakú radu že či netreba niečo vyčistiť alebo premerat. Nakoľko mi ten môj mechanik povedal že mám na tom jazdiť az pokiaľ sa niečo nepokazí a potom bude vedieť čo tomu je,keďže nič mu tam nevypisuje na diagnostike. Ja som mu už predtým povedal že nechcem aby tam skúšal meniť veci a bude to stále sekať ten motor potom....lebo vymením pol auta a budem tam kde som teraz.....
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 11.10.2008 01:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 11.10.2008 01:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 11.10.2008 01:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
mhlavaty napísal:Podľa ročníka PD alebo CR obe boli 103 kw
Pise BKD, ale nechce sa mi hladat co to je…
Naposledy upravil/-a smarik v 28.08.2021 21:18, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 11.10.2008 01:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 11.10.2008 01:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 10.05.2014 21:14 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 28.04.2007 11:11 Zdieľať na Facebook
BKD je cerpadlo kryska bez DPF. Moze to byt kopec veci. Ale napadaju mi dve zakladne. Nafta alebo vzduch. Pri tom veku a km moze byt problem v palivovom systeme, regulacii turba, vzduch filter a vsetky hadice od turba (ak nemas repas alebo menene turbo zacal by som tu....chybna regulacia turba moze alebo prasknuta hadica nevyhodi chybu ale sposobuje podobne veci).....Mal som taku octavku BKD do 380tkm a presne toto mi robila....vymenil som vsetky hadice a nakoniec to vyriesil az repas turba
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 88 neregistrovaných