436 817
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda octavia 2, 1,9 TD BXE 77kw, 2006 - Strata vykonu

   Obsah fóra Auto Fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
miroklacansky
Založený: 06 september 2013
Príspevky: 14
Nabehané: 1 hod 19 min
Predmet: Skoda octavia 2, 1,9 TD BXE 77kw, 2006 - Strata vykonu PríspevokZaslal: 20.09.2013 11:49   
Ahojte mam problem s octaviou. Pri predbiehani mi znizi nahle rychlost. Diagnostika ukazala ze je chybna regulacia plniaceho tlaku - regulacna hranica prekrocena. Stretol sa s tym niekto?
Nemozu to byt nastavitelne lopatky turba? Keby sa to potvrdi, kolko by stala oprava?
Dakujem
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (959)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 10982
Nabehané: 1 mes 17 dní 22 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 20.09.2013 12:10   
Pozor na unáhlené závery.Jedna z možných vecí je problém z turbom alebo jeho variabilitou.Ale je desiatka iných prkotín ktoré to presne tak isto bravúrne tiež zvládnu,preto nič naslepo nemeniť.
Citovať
miroklacansky
Založený: 06 september 2013
Príspevky: 14
Nabehané: 1 hod 19 min
PríspevokZaslal: 20.09.2013 12:49   
Urcite nic nebudem menit naslepo, preto sa pytam
Hladanim som sa dostal aj k magnetickemu ventilu, ze sa obcasne zasekava. Tak preverujem aj tuto moznost
Citovať
impax
Známa tvár - Feldo (52)
Založený: 28 júl 2011
Príspevky: 559
Nabehané: 1 dní 14 hod 56 min
PríspevokZaslal: 20.09.2013 13:03   
hejs tretol na passate BXE motory najhoršie motory od VW - odídu tlaky, hadice, turbo, vstreky, žhaviče a môžeš sa aj posrať - vstreky sú len repasy alebo nové - nový kus 1000eur repas 750 eur kus, žhaviče sa dajú zaplatiť, komplet hadice a turbo na nezaplatenie, mne sa takto rozsypal pri 160 000km, pokiaľ môžeš daj to nejako dokopy a zbav sa toho, bude len a len horšie,
Citovať
blade6591
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 06 november 2010
Príspevky: 153
Nabehané: 3 dní 3 hod 39 min
PríspevokZaslal: 20.09.2013 13:15   
"magneticky ventil" samostante nevymenis, je to v jednom kuse /bloku/ aj s inymi.

Pravdepodobne to bude zatuhnuta regulacia turba.

BXE su spolahlive ako kazde ine novsie TDI PD, az na to ze im obcas vyleti ojnica, ale to sa tyka aj inych.

impax az tak čierno by som to nevidel :) Kolko ich jazdi s xxx tis km a v su poriadku ..
_________________
http://www.dieselclub.sk - Diskusia o dieslových autách, diagnostika,chiptunnig a iné úpravy
Citovať
impax
Známa tvár - Feldo (52)
Založený: 28 júl 2011
Príspevky: 559
Nabehané: 1 dní 14 hod 56 min
PríspevokZaslal: 20.09.2013 13:41   
3 vo firme 3 na ***** - moja skúsenosť.
Citovať
lakinooo
VIP člen - Veyron (351)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 15583
Nabehané: 17 dní 9 hod 48 min
Bydlisko: MT
PríspevokZaslal: 20.09.2013 14:44   
Fotrove BXE má skoro 400 tis km a idem bez problémov.

akurát ručička teploty lieta hore dole.
_________________
Citovať
miroklacansky
Založený: 06 september 2013
Príspevky: 14
Nabehané: 1 hod 19 min
PríspevokZaslal: 20.09.2013 16:16   
Aky jednoduchy postup navrhujes na rozhybanie zatuhnuteho turba/lopatiek turba?
Citovať
lakinooo
VIP člen - Veyron (351)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 15583
Nabehané: 17 dní 9 hod 48 min
Bydlisko: MT
PríspevokZaslal: 20.09.2013 16:40   
Rozobrať vyčistiť...
_________________
Citovať
JOHNNYKOSCAK
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 16 október 2011
Príspevky: 161
Nabehané: 3 dní 1 hod 38 min
PríspevokZaslal: 20.09.2013 17:29   
Ultrazvuk
Citovať
Peapre18
Založený: 22 december 2006
Príspevky: 2
Nabehané: 7 min
PríspevokZaslal: 21.09.2013 10:56   
Zdravím mám podobný problém na passate ale 2.0 TDi tiež mi ukazuje na diagnostike nedostatok plniaceho tlaku. Keď som to dal kamaratovi nech sa na to pozrel zistil že mám pridretú regulaciu na turbe ale bohužial aj lopadky na turbe mam asi pridrete inak čo sa týka toho tvojho motora ma ho sestra v Passate a ma nahehaných asi 300000km a je s nim spokojna.
Citovať
gippo
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 06 február 2010
Príspevky: 213
Nabehané: 10 hod 24 min
PríspevokZaslal: 21.09.2013 22:16   
Ak diagnostika vypísala "prekročený plniaci tlak" obyčajne sú tri možnosti
1 zlý elektromagnetický ventil riadenia podtlaku
2 membrána na turbe
3 variabilita v turbe
daj dolu membránu na turbe a skús hýbať s páčkou,ktorá ovláda variabilitu,musí chodiť úplne ľahúčko,ak je OK,skús membránu vákuovou pumpou,taktiež musí chodiť ľahko,no a ventil,alebo blok ventilov len vymeniť.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto Fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum