Škoda Oct. po 500tkm 2.0 TDI 16V 103kW r.v. 2004 - rozborka
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Báječný výklad,mohol sa trocha venovať teórii na čo si má dať majiteľ majzla aby tie km v pohode najazdil,resp ako a čo robiť ak sa podobné kilometre blížia.Predsa nie každý chce po pol mega auto zošrotovať.To by u normálneho majiteľa malo viesť k niektorým úkonom ešte pred kolapsom motora,práve aby kilometre mali vcelku pohodové pokračovanie.Ale to je asi sci fi,tu je zvyk to stočiť a predať.Asi preto tu behá toľko problémových TDi z "málo" kilometrami
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
nechcem nejako polemizovat s vyrobcom, len tak sa spytam na nazor, je u fukaneho motora taky prinos mat 4 ventilovu hlavu ? predsalen, menej = vacsich ventilov, nemuseli by byt /mozno/ tak okusane , vacsi hydraulicky odpor by sa prefukol vyssim pretlakom
na druhej strane, po nie az tak drahom repase hlavy pod pol milione !!!, by si ten stroj fical v pohode dalej, co by ma zaujimalo, v akom intervale menili olej, ked spodok vyzeral takto fantasticky
na druhej strane, po nie az tak drahom repase hlavy pod pol milione !!!, by si ten stroj fical v pohode dalej, co by ma zaujimalo, v akom intervale menili olej, ked spodok vyzeral takto fantasticky
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
to su rozpravky.a aj tie napravy a karoseria?asi chodil na nej len cez leto.pred nedavnom som robil embecku mala origoš len 420 tis.bola uplne ina ako ta na videu.a ked to je dovoz rakusko vsade zakliči jak kukurica .na sk maju takych embeciek vela ludia a ani o tom nevedia.hadam kazda druha.a nema sa to potom kazit?ale dobre je to jak to je aspon je robota.
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
No mňa dnes prekvapila Fabia r.v. 2011 - záčina kvitnúť ako záhradka . Podotýkam že sa jedna o auto ktoré nebolo nikdy lakované či inak opravované :
[img]http://s9.postimg.org/3qojzy3tn/DSCF7543.jpg[/img][img]http://s3.postimg.org/hxri8qq5b/DSCF7544.jpg[/img][img]http://s8.postimg.org/t0xpaex75/DSCF7548.jpg[/img][img]http://s3.postimg.org/i83m5tu5b/DSCF7545.jpg[/img]
[img]http://s9.postimg.org/3qojzy3tn/DSCF7543.jpg[/img][img]http://s3.postimg.org/hxri8qq5b/DSCF7544.jpg[/img][img]http://s8.postimg.org/t0xpaex75/DSCF7548.jpg[/img][img]http://s3.postimg.org/i83m5tu5b/DSCF7545.jpg[/img]
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
bajo..prínos štyroch ventilov je v mnohých veciach.Plocha dvoch malých je väčšia ako jedného velkého.Použitím štyroch získavaš výhodu že môžeš vstrek umiestniť do stredu.Dva kanále je možné tvarovať tak ako si predurčí konštruktér pre prúdenie vzduchu,vírenie a pod.To je úplná alchýmia.Chladenie,zotrvačné hmoty atd atd
Nech hnijú všetky autá tak ako folcvágen a to bude paráda
Nech hnijú všetky autá tak ako folcvágen a to bude paráda
-
- Príspevky: 668
- Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03 Zdieľať na Facebook
hyundai1: o rok staršiu Fabiu mám pod palcom a neni na nej ani gram hrdze - stále keď sa dostanem do montážnej jamy ju pozriem a fakt ak sa v niečom podarila tak je to protikorózna ochrane - preto je až zarážajúci takýto extrém....- táto musela asi spadnúť z linky alebo vynechala kataforézu? Určite má pôvod nebúraná? Veľa vecí sa na aute stane bez majiteľovho vedomia a ututláva sa ako o život.....
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 668
- Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
O jednom motore v Octavii I TDi VIEM,že nabehal tento motor BEZ otvárania 860 000 KM !!!!seven549 napísal:Aspon v tom videu konecne vsetci tdickari vidia ze neni motor co nagula milion km bez opravy.hlava valcov nikdy nedozije.a turbo vstreky cerpadlo uz vobec.tato sa zazracne dozila pol miliona no 103 kw uz nemala
Nebudem tu davať link ani telefon na pana,ktorý to može POTVRDIŤ, ale JE TO PRAVDA
povodny stav až do 860 000 km
potom sa len vymenil vršok a Octavia šlape dalej
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
vykon mala aky?z tych 66kw tam bolo 40kw.to muselo uzasne jazdit.jedneho majitela poznam tiez taky jazdec do vecnosti.ma ho odnova passat 2002 96kw okolo 500 000km.kazdy kto ide za nim ho okamzite predbieha.to uz normalne nespaluje.spotreba 7 litra nafty kombinovana v meste to hlta aj cez 9 litrov.ale tesi sa motor stale ide.na cestach to poznat.siva metaliza kombik auto sa aj po dialnici hybe max 100km/h.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných