Skoda Felicia 1.3 Mpi - reset riadiacej jednotky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

niocant
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.10.2014 20:01
Zdieľať na Facebook

Skoda Felicia 1.3 Mpi - reset riadiacej jednotky

Príspevok od používateľa niocant »

Zdravím. Mám taký problémik. Po resete rj cez Simons manager mi auto neštaruje. Tvari sa to ako vybitá bateria ale bateria je plne nabyta. S klucikom na druhej polohe mi napr. radio blika, ale s tým to asi nema nic. Može to byť imobilizér? Alebo je proste odpalena rj a mám ju vymeniť? Pretože nič ine ma nenapada. Vopred dík za rady
niocant
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.10.2014 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa niocant »

Nie ale nabijacka mi ukazala ze je plne nabyta. A pred resetom isla v poriadku
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Nabíjačka vyhodnocuje nabitie baterky zväčša podla výšky jej napätia. A to je len jeden z údajov, ktorý nemá veľkú výpovednú hodnotu o celkovom stave baterky pretože ju nabíjačka nemeria v čase odberu prúdu z baterky ale práve v čase alebo medzi časom kedy práve do baterky tlačila nabíjací prúd. Ak je takýto problém tak prvoradé je pripojiť voltmeter priamo na baterku a sledovať ako sa mení napätie pri štarte by nemalo byť menej ako cca 11V. Alebo aj pri zapnutí zapalovania by nemalo klesnúť pod 12V . Na baterke kľudne môže byť 12V 14V na nabíjačke a pritom ak baterku zaťažím len zapnutím svetiel čo je mimochodom zlomok prúdu aký treba na naštartovanie tak mi napätie klesne na 10V alebo menej voltov a baterka je tým pádom KO lebo už nemá dostatočné napätie a tým pádom nedodá ani potrebný prúd do štartéra. Môže byť zlý kontakt niekde na svorke kábla ale aj kľudne problém v samotnej baterke zvýšený vnútorný odpor alebo prerazený niektorý článok a aj iné zlé veci ...
Franc1644
Príspevky: 836
Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Franc1644 »

Cize, nehce tocit motorom?
Ak sa nemylim, tak starter je na felicite zapojeny jednoducho, nema nic spolocne s RJ, alebo imobilizerom. Pokial blbne imobilizer, tak motorom toci , ale neodpaluje.
Asi by som skusil inu baterku a pozrel kable, ak to netoci.
A preco sa resetovala RJ?
niocant
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.10.2014 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa niocant »

Rj bola resetovana kvoli otackam ktore potiahli do 2500-3000 a potom klesali a nesli vyssie. Skrtiaca bola menena. Ale problem je čiastočne vyriešeny, bola vybita bateria. už štartuje ale otačky stale nestupaju
Franc1644
Príspevky: 836
Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Franc1644 »

Cize, problem je teraz v tom, ze mas obmedzovat otacok a chces ho odstranit.
Ako sa to auto sprava do tychto otacok? Taha v pohode, netrasie?
Ako vypada vzduchovy filter? Ako vypadaju sviecky?
Asi by som skusil, ci to nieje trojvalec. Postupne by som odpajal jednotlive vstrekovace a pocuval, ci sa pri kazdom zmeni zvuk motora.
Diagnostika neukazuj nic? Mozno by nebolo zle natartovat auto a vtedy sledovat aktualne parametre. Mozno niektora hodnota udrie do oci.
niocant
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.10.2014 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa niocant »

To už som všetko skušal. Sviečky su nové. Ešte som zistil že pred katalizátorom je rozpadnuté tesnenie na vyfuku. Može to chytat nejaky podtlak? Ja ho vymenim v každom prípade, ale len teoreticky ci moze? Ak nie tak budem musiet zohnat lepsi kabel na diagnostiku, pretože ten co mam s tým sa dá akurat zresetovať jednotka. Pri inych operaciach mi vypisuje chybu komunikacie :/
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Mono ze si skusal "vsetko" ale chybu si este neodstranil.Od toho tesnenia nemoze byt takato chyba ze neide do otacok len do 2-3000.Motor sa dusi?Ked slapnes naplyn ide trhavo?Treba riadna diagnostika a merat nasledovne:tlak paliva,udaje od Map,priechodnost vyfukoveho systemu,.S oscilloskopom by si mal merat este dalsie,ale si myslim ze nemas pristup ku takemu pristroju.
Franc1644
Príspevky: 836
Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Franc1644 »

A do tych 3000 to ide uplne v pohode?
Tak odpoj vyfuk, ci nieje zapchaty..... .
Co sa tyka diagnostiky, ja mam nejaku ze VAG com max a k tomu kabel hexkan,je to origos a ukazuje to dost vela veci. Ale jasne, ty si taku kupovat nebudes, to sa Ti neoplati, ja osobne by som si tiez taketo nieco nekupoval, to mam len darcek na meniny.
Ono, este,felicia ide aj vtedy, ked ma odpojenu vahu vzduchu, odpojenu lambda sondu, odpojeny teplomer, odpojeny snimac klepania.
Ak dava napriklad lambda fest blbe udaje, alebo vaha, alebo nico ine, moze sa ťeoreťicky stat, zeby bol na pricine niektory z tychto snimacov. To, ze by boli tieto sniace odpojene, by si videl aj s Tvojou diagnostikou, ale ak davaju blbu hodnotu, to uz nevidis. Preto by om skusal odpajat tieto veci.
Este ma napdla chudobna zmes-zeby bolo blbe tesnenie pod skrtiacou, alebo pod sanim.
Ako Ti to ide dovtedy, kym nedosiahne tieto otacky?
Co predchadzalo tejto poruche? Zacala len tak z nicoho nic?
Co znamena, ze nejde do otacok? Nejde do nich ani na volnobehu?
Po dosiahnuti tychto otacok sa auto zacne dusit, zacne nejako klepat, alebo len jednoducho nejde viac?
Skusal si ine sviecky?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Franc-tento typ nema vahu vzduchu.Ked je lambda pokazena,tak aj vtedy sa da vytocit motor.Keby bol falosny vzduch na vine,tak uz hned zbadat na volnobehu a aj do 3000ot.Nebude to ani svieckami,skor s mostikom.
niocant
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.10.2014 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa niocant »

Sviečky su nove tie ma napadli ako prve. mostik funkcny plne odskusane, čidla vyčistene, zdaju sa funkcne. Nejde pekne ani do 3000 otačok trha ho. Až ked sa trochu zahreje ide plynulšie, ale vyjde na 2,5 , 3,0 tis a klesne bud zdochne alebo nie po pridani plynu. Inak je to lpg aj benzin, robi to na oboch, takze palivove filtre to nie su. Poruche predchadzalo... neviem to auto som dostal. Ale vraj mesiac predtym na nom bola menena škrtiaca klapka. Bola kupovana od ruky ale vraj funkcna. Skušal som to aj s povodnou, to iste. Zda sa mi blbe vyhodiť 250 za novu škrtiacu, ked to auto ani taku hodnotu nema. Nie to ešte origoš kabel. Asi budem musieť zavolať niekoho s lepším kablom :/
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Cidla vycistene....cize nic nie je vyskusane,skontrolovane.Lpg a benzin maju tie veci spolocne,ktore mozu suvisiet s tvojim problemom:vyfukovy system,skrtiaca klapka,snimac otacok klukovky,mostik.Samozrejme je to platne len vtedy ak moto ide zle aj na benzin aj na lpg.Vsetko sa da skontrolovat.
Franc1644
Príspevky: 836
Dátum registrácie: 28.01.2010 17:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Franc1644 »

A ten plyn, ten ma riadiacu, alebo len taky ten mechanicky ventil?
Mooozno, ze tam ide aj plyn, aj benzin. To si overoval?
Inak, benzin a aj plyn maju spolocne zapalovanie. A to sa riadi podla tych veci, ktore tu pisal predomnou.
Ten "mostik" to o com hovorime? A zapalovacej liste?
Olej vypada byt v poriadku? Aj chladiaca?
Ventile nastelovane?
Ked trha, tak by som to typoval na elektroniku. Mozno zapalovacia lista. Ak by si mal odkial zohnat na skusku druhu, uplne novu. Alebo by mohol aj vynehavat snimac otacok.
niocant
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.10.2014 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa niocant »

Takze nic nove. No vsimol som si akurat dierku na chladici a nedostatok chladiacej, ale to je všetko. Žeby tam tekl plyn i benzin zaroven? tak si to myslel, s tym som sa este nestretol. Čidlo otačok klukovky som mal vonku, vyčistil som ho, ale druhe som neskusal daj namiesto neho. Olej som tiež nekontroloval. Ale zeby olej a chladiaca mala nieco s otačkami hned po naštartovani... je tam sice nejake čidlo na prietok chladiacej ale žeby to mohlo blokovat elektroniku otačok?
niocant
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.10.2014 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa niocant »

btw...je to mechanicky ventil na plyn

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných