Skoda Felicia 1.9d 47kw - samovolne zvys. otacok/pridanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 89
- Dátum registrácie: 26.06.2014 21:01 Zdieľať na Facebook
Skoda Felicia 1.9d 47kw - samovolne zvys. otacok/pridanie
Zdravim,
mam taku zavadu na svojej felicii 1.9d, ze obcas pocas jazdy, niekedy aj na volnobeh mierne stupnu otacky samovolne z 1800 na cca 2200-2500 na par sekund a potom sa vratia do povodneho stavu alebo na volnobeh z 900 na 1500 a zase sa vratia spat. Stava sa to sporadicky na par sekund, t.j. na trase 100km mozno raz. Aj to nie vzdy. Neviete co by to mohlo byt?
mam taku zavadu na svojej felicii 1.9d, ze obcas pocas jazdy, niekedy aj na volnobeh mierne stupnu otacky samovolne z 1800 na cca 2200-2500 na par sekund a potom sa vratia do povodneho stavu alebo na volnobeh z 900 na 1500 a zase sa vratia spat. Stava sa to sporadicky na par sekund, t.j. na trase 100km mozno raz. Aj to nie vzdy. Neviete co by to mohlo byt?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 06.04.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Trubky pod autom, hadičky, spoje, filter, sitko v nádrži, skús jazdiť s povoleným viečkom na nádrži, možno je toto primitívna chyba či sa to zopakuje. Mal som boxera, kde táto primitívnosť pomohla.
Väčšinou sa mi stalo že to bol vzduch. Toľkoto zatiaľ. Toto sú najlačnejšie a najjednoduchšie veci zatiaľ.
Väčšinou sa mi stalo že to bol vzduch. Toľkoto zatiaľ. Toto sú najlačnejšie a najjednoduchšie veci zatiaľ.
-
- Príspevky: 89
- Dátum registrácie: 26.06.2014 21:01 Zdieľať na Facebook
zdravim, po dlhsej dobe sa ozyvam zase. ten moj problem som zial nevyriesil. ale vsimol som si ze to samovolne zvysovanie nastava hlavne pri prejazde nerovnosti ako napriklad rozbite zeleznicne priechody a podobne. tak som si myslel, ze mam nejaku netesnost v systeme. Ale teraz ked prisli tieto mrazy, tak som skusil rano nastartovat. na druhykrat sa to podarilo ale po asi 15 sekundach vyleteli otacky hore a potom dole a nasledne motor zdochol a auto sa mi uz nepodarilo nastartovat.
musel som si pomoct s nahradnou bateriou. hovorim si ze asi rovnaka pricina ktora sposobi pri prejazde nerovnosti sposobuje aj pocas tuhych mrazov zvysovanie otacok. tak som na druhy den skusil napojit privod paliva od nadrze do filtra z bandasky, to znamena priehladne hadice do filtra som dal do bandasky s naftou. napumpoval som rucnou pumpou naftu a skusil nastartovat. chytilo to na prvy krat aj ked trochu dlhsie tocil starter. a nasledne motor isiel pravidelne a nezvysovali sa otacky. po asi 15 minutach kultivovaneho chodu sa zvysili otacky tiez. v hadicke z bandasky do filtra isiel cely stlpec nafty bez bublin. a teraz ozaj neviem. viem mozno by bolo lepsie dat priehladnu hadicku medzi filter a cerpadlo. ale to az nabuduce.
teraz som bezradny. ziadne bublinky a aj tak sa zvysili otacky.(viem ze mozno blbost ale este spomeniem ze pred tym zvysenim otacok som skusal prepradovat rychlsti so stlacenou spojkou. potom uz aj ked som to skusal viac krat tak sa otacky nezvysovali) .
Moze toto zvysovanie otacok sposobovat cerpadlo samotne? ze pri prejazde nerovnosti (sa silnejsie zatrasie nieco vvnutri cerpadla) alebo pri velkych mrazoch je tam nejaka vacsia vola, a preto sa zvysuju otacky?
este som rozmyslal ze signal o otackach sa berie zo svorky W na alternatore. Moze byt, ze tato informacia je obcas skreslena (zly kontakt alebo neviem co) a tym padom sa to takto prejavi?
musel som si pomoct s nahradnou bateriou. hovorim si ze asi rovnaka pricina ktora sposobi pri prejazde nerovnosti sposobuje aj pocas tuhych mrazov zvysovanie otacok. tak som na druhy den skusil napojit privod paliva od nadrze do filtra z bandasky, to znamena priehladne hadice do filtra som dal do bandasky s naftou. napumpoval som rucnou pumpou naftu a skusil nastartovat. chytilo to na prvy krat aj ked trochu dlhsie tocil starter. a nasledne motor isiel pravidelne a nezvysovali sa otacky. po asi 15 minutach kultivovaneho chodu sa zvysili otacky tiez. v hadicke z bandasky do filtra isiel cely stlpec nafty bez bublin. a teraz ozaj neviem. viem mozno by bolo lepsie dat priehladnu hadicku medzi filter a cerpadlo. ale to az nabuduce.
teraz som bezradny. ziadne bublinky a aj tak sa zvysili otacky.(viem ze mozno blbost ale este spomeniem ze pred tym zvysenim otacok som skusal prepradovat rychlsti so stlacenou spojkou. potom uz aj ked som to skusal viac krat tak sa otacky nezvysovali) .
Moze toto zvysovanie otacok sposobovat cerpadlo samotne? ze pri prejazde nerovnosti (sa silnejsie zatrasie nieco vvnutri cerpadla) alebo pri velkych mrazoch je tam nejaka vacsia vola, a preto sa zvysuju otacky?
este som rozmyslal ze signal o otackach sa berie zo svorky W na alternatore. Moze byt, ze tato informacia je obcas skreslena (zly kontakt alebo neviem co) a tym padom sa to takto prejavi?
-
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 22.04.2013 07:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 89
- Dátum registrácie: 26.06.2014 21:01 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 22.04.2013 07:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 89
- Dátum registrácie: 26.06.2014 21:01 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 22.04.2013 07:40 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných