Skoda Felicia - problémy pri teplom štarte
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 19.04.2016 14:21 Zdieľať na Facebook
Skoda Felicia - problémy pri teplom štarte
Dobrý deň,
škoda felicia 1.3 MPI, LPG, 200 000km.
Pri studenom motore chytá na brnk. Keď sa zohreje, dlho štartuje, väčšinou nenaštartuje vôbec. Na voľnobehu niekedy lietajú otáčky okolo 2000. Chyba sa začala postupne, zo začiatku len dlhšie točilo, teraz už pri teplom motore naštartovať nejde.
Čidlo teploty som skúšal z druhej.
Klapka bola nedávno čistená.
Ventile sú nastavené.
Sviečky majú asi 10 000km.
Snímač teploty v sacom potrubí mal zaoxidovaný konektor, prečistil som ho.
Otáčky lietajú aj na benzíne, aj na LPG.
Iskru hádže. Benzín vstrekuje. Diagnostiku nemám k dispozícií, iba multimeter.
Čo by sa dalo šete asi pozrieť, vyskúšať?
Ďakujem za nápady, prípadne doplňujúce otázky.
škoda felicia 1.3 MPI, LPG, 200 000km.
Pri studenom motore chytá na brnk. Keď sa zohreje, dlho štartuje, väčšinou nenaštartuje vôbec. Na voľnobehu niekedy lietajú otáčky okolo 2000. Chyba sa začala postupne, zo začiatku len dlhšie točilo, teraz už pri teplom motore naštartovať nejde.
Čidlo teploty som skúšal z druhej.
Klapka bola nedávno čistená.
Ventile sú nastavené.
Sviečky majú asi 10 000km.
Snímač teploty v sacom potrubí mal zaoxidovaný konektor, prečistil som ho.
Otáčky lietajú aj na benzíne, aj na LPG.
Iskru hádže. Benzín vstrekuje. Diagnostiku nemám k dispozícií, iba multimeter.
Čo by sa dalo šete asi pozrieť, vyskúšať?
Ďakujem za nápady, prípadne doplňujúce otázky.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 19.04.2016 14:21 Zdieľať na Facebook
S vycistenim klapky to casovo nema suvis, nebola az tak zababrana, zeby bolo treba nastavovat, po vycisteni sa v priebehu par sekund aklimatizovala. Cistim ju pravidelne.
Preco sa netesnost, podla mna teda chudobna zmes, prejavuje pri teplom a nie pri studenom motore?
Pokazil sa mi jeden vstrekovac, ten som menil a odvtedy to zacalo trosicka blbnut a stale sa to zhorsuje. Odtvedy su asi 3 mesiace, uz si to presne nepamatam, ale moze to mat suvis. Skusim vymenit gumicky pri vsetkych vstrekovacosch.
Ostavanie Lpg som vyluvil uz davnejsie, robi to aj vtedy, ak siel motor iba na benzin.
Preco sa netesnost, podla mna teda chudobna zmes, prejavuje pri teplom a nie pri studenom motore?
Pokazil sa mi jeden vstrekovac, ten som menil a odvtedy to zacalo trosicka blbnut a stale sa to zhorsuje. Odtvedy su asi 3 mesiace, uz si to presne nepamatam, ale moze to mat suvis. Skusim vymenit gumicky pri vsetkych vstrekovacosch.
Ostavanie Lpg som vyluvil uz davnejsie, robi to aj vtedy, ak siel motor iba na benzin.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 14.04.2016 22:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 19.04.2016 14:21 Zdieľať na Facebook
Po odpojeni čidla teploty má auto normálne otáčky, ale neštartuje za tepla. Po pripojení čidla okamžite vyskočia otáčky na 3500. Alebo chvílku bolo všetko ok a po prepnutí na LPG sa zvýšili.
Skúsil som odpojiť aj posilňovač bŕzd, žeby odtial ťahalo falošný vzduch a zaslepil som to, ale nepomohlo.
Skúsil som dať aj inú lištu, aj inú klapku, ale tiež nepomohlo. Lišta aj klapka sú z iného, funkčného auta, súu dobré.
Klapku čistím preto, lebo ak sa zanedbá a vyčistíš ju naraz, môže nastať problém.
Prispôsobiť klapku je jednoduchý diagnostický úkon. Ale nemám diagnostiku a budem ju mať asi až v pondelok. Aj tak mi ale nejde do hlavy, prečo treba klapku z ničoho nič zrazu prispôsobiť, keď som to za posledných 100 000 nikdy nerobil, nebolo treba.
Skúsil som odpojiť aj posilňovač bŕzd, žeby odtial ťahalo falošný vzduch a zaslepil som to, ale nepomohlo.
Skúsil som dať aj inú lištu, aj inú klapku, ale tiež nepomohlo. Lišta aj klapka sú z iného, funkčného auta, súu dobré.
Klapku čistím preto, lebo ak sa zanedbá a vyčistíš ju naraz, môže nastať problém.
Prispôsobiť klapku je jednoduchý diagnostický úkon. Ale nemám diagnostiku a budem ju mať asi až v pondelok. Aj tak mi ale nejde do hlavy, prečo treba klapku z ničoho nič zrazu prispôsobiť, keď som to za posledných 100 000 nikdy nerobil, nebolo treba.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 19.04.2016 14:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 19.04.2016 14:21 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných