Skoda Fabia - servo cerpadlo
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Zamena kus za kus neni mozna (TRW - KOYO)...
Ak by si aj tak nahodou chcel silomocno zamenit, tak su potrebne patricne hadice, el. instalacia, prevodovku riadenia ...
Takze? Nie, nie su zamenne.
Vidim to na repas...
A zamena z motorizacie 1.2 do 1.4 by nemal byt problem, ba ani Roomster, atd... Pouzite nekupuj! To radsej ten repasovany kus.
Ak by si aj tak nahodou chcel silomocno zamenit, tak su potrebne patricne hadice, el. instalacia, prevodovku riadenia ...
Takze? Nie, nie su zamenne.
Vidim to na repas...
A zamena z motorizacie 1.2 do 1.4 by nemal byt problem, ba ani Roomster, atd... Pouzite nekupuj! To radsej ten repasovany kus.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Prepac, ale tvoj link mi nejako nejde, iba ma odkaze na bazos so strankou asi 20-tich inzeratov.
No nic to nemenina tom, co som napisal. Proste KOYO za KOYO, alebo TRW za TRW (co podla popisu neni tvoj pripad), alebo KOYO prerobit na TRW, co znamena cca 1000 € (+/-,skor menej).
Ale ak chces istotu, tak kazda blbost na tvojej Fabii ma svoj kod (napr. spominane cerpadlo KOYO ma 6Q0 423 156 AA , ci 6Q0 423 155 AD a podobne) a podla toho sa da potvrdit zamennost dielu.
Napriklad pre Fabie su to cisla servocerpadla: 6Q0 423 156 AA, 6Q0 423 155 AA, 6Q0 423 155 AD, 6Q0 423 155 AH, 6Q0 423 155 AJ, 6Q0 423 155 AL, 6Q0 423 155 AM, 6Q0 423 156 K, 6Q0 423 156 P, 6Q0 423 156 R, 6Q0 423 162 V, 6Q0 423 162 X a vyskytuje sa vo Fabiach :
1.0 MPI 37kW/50PS AQV (10/2000 -> 08/2002)
1.0 MPI 37kW/50PS ARV (10/2000 -> 08/2002)
1.2 HTP 40kW/54PS AWY (07/2001 -> 07/2004)
1.2 HTP 40kW/54PS BMD (07/2001 -> 12/2007)
1.2 HTP 47kW/64PS AZQ (01/2003 -> 12/2007)
1.2 HTP 47kW/64PS BME (08/2004 -> 12/2007)
1.4 MPI 44kW/60PS AZE (04/2000 -> 03/2003)
1.4 MPI 44kW/60PS AZF (04/2000 -> 03/2003)
1.4 MPI 50kW/68PS AME (08/1999 -> 05/2003)
1.4 MPI 50kW/68PS AQW (08/2000 -> 05/2003)
1.4 MPI 50kW/68PS ATZ (08/1999 -> 05/2003)
1.4 16V 55kW/75PS AUA (10/1999 -> 07/2004)
1.4 16V 55kW/75PS BBY (10/1999 -> 07/2004)
1.4 16V 55kW/75PS BKY (10/1999 -> 12/2007)
1.4 16V 59kW/80PS BUD (05/2006 -> 12/2007)
1.4 16V 74kW/100PS AUB (12/1999 -> 07/2004)
1.4 16V 74kW/100PS BBZ (12/1999 -> 12/2007)
2.0 85kW/115PS AZL (12/1999 -> 12/2007)
1.4 TDI PD 51kW/68PS BNM (10/2005 -> 12/2007)
1.4 TDI 55kW/75PS AMF (04/2003 -> 10/2005)
1.4 TDI PD 59kW/80PS BNV (10/2005 -> 12/2007)
1.9 SDI 47kW/64PS ASY (11/1999 -> 03/2008)
1.9 TDI PD 74kW/100PS ATD (01/2000 -> 12/2007)
1.9 TDI PD 74kW/101PS AXR (08/2004 -> 12/2007)
1.9 TDI PD 96kW/131PS ASZ (06/2003 -> 04/2007)
1.9 TDI PD 96kW/131PS RS BLT (08/2004 -> 04/2007)
Ale to cerpadlo sa montovalo aj napr. do VW Fox, Lupo, Polo, Seat Cordoba, Ibiza, Skoda Fabia, Roomster... Tych kodov je vela, no zamenne. Bude vsak potrebna diagnostika a prisposobenie.
Ale aby si nahodou nekupoval nieco zbytocne (mam na tacho cca 300 000 km a servo mam povodne z fabriky, avsak TRW), tak u tvojho rocnika bol problem s kabelovym zvazkom, kde to koli vode, vlhkosti hnilo a vznikalo mnoho problemov, mimo ine, tykalo sa to aj spominaneho servocerpadla.
A este detailik, ak kupujes starsie, tak diagnostikou sa da vycitat, kolko motohodin ma servocerpadlo "nabehane"... Da sa povedat, ze od toho sa daju urcit (orientacne) kilometre, nakolko 1 motohodina servocerpadla znamena cca 50-60 kilometrov, aj ked je to nepresne, no da sa aspon priblizne urcit stav konkretneho kusu v pomere na najazd, teda, ak este nebolo menene... Ale to uz je trosku mimo temy, len taka malicka pomocka.
No nic to nemenina tom, co som napisal. Proste KOYO za KOYO, alebo TRW za TRW (co podla popisu neni tvoj pripad), alebo KOYO prerobit na TRW, co znamena cca 1000 € (+/-,skor menej).
Ale ak chces istotu, tak kazda blbost na tvojej Fabii ma svoj kod (napr. spominane cerpadlo KOYO ma 6Q0 423 156 AA , ci 6Q0 423 155 AD a podobne) a podla toho sa da potvrdit zamennost dielu.
Napriklad pre Fabie su to cisla servocerpadla: 6Q0 423 156 AA, 6Q0 423 155 AA, 6Q0 423 155 AD, 6Q0 423 155 AH, 6Q0 423 155 AJ, 6Q0 423 155 AL, 6Q0 423 155 AM, 6Q0 423 156 K, 6Q0 423 156 P, 6Q0 423 156 R, 6Q0 423 162 V, 6Q0 423 162 X a vyskytuje sa vo Fabiach :
1.0 MPI 37kW/50PS AQV (10/2000 -> 08/2002)
1.0 MPI 37kW/50PS ARV (10/2000 -> 08/2002)
1.2 HTP 40kW/54PS AWY (07/2001 -> 07/2004)
1.2 HTP 40kW/54PS BMD (07/2001 -> 12/2007)
1.2 HTP 47kW/64PS AZQ (01/2003 -> 12/2007)
1.2 HTP 47kW/64PS BME (08/2004 -> 12/2007)
1.4 MPI 44kW/60PS AZE (04/2000 -> 03/2003)
1.4 MPI 44kW/60PS AZF (04/2000 -> 03/2003)
1.4 MPI 50kW/68PS AME (08/1999 -> 05/2003)
1.4 MPI 50kW/68PS AQW (08/2000 -> 05/2003)
1.4 MPI 50kW/68PS ATZ (08/1999 -> 05/2003)
1.4 16V 55kW/75PS AUA (10/1999 -> 07/2004)
1.4 16V 55kW/75PS BBY (10/1999 -> 07/2004)
1.4 16V 55kW/75PS BKY (10/1999 -> 12/2007)
1.4 16V 59kW/80PS BUD (05/2006 -> 12/2007)
1.4 16V 74kW/100PS AUB (12/1999 -> 07/2004)
1.4 16V 74kW/100PS BBZ (12/1999 -> 12/2007)
2.0 85kW/115PS AZL (12/1999 -> 12/2007)
1.4 TDI PD 51kW/68PS BNM (10/2005 -> 12/2007)
1.4 TDI 55kW/75PS AMF (04/2003 -> 10/2005)
1.4 TDI PD 59kW/80PS BNV (10/2005 -> 12/2007)
1.9 SDI 47kW/64PS ASY (11/1999 -> 03/2008)
1.9 TDI PD 74kW/100PS ATD (01/2000 -> 12/2007)
1.9 TDI PD 74kW/101PS AXR (08/2004 -> 12/2007)
1.9 TDI PD 96kW/131PS ASZ (06/2003 -> 04/2007)
1.9 TDI PD 96kW/131PS RS BLT (08/2004 -> 04/2007)
Ale to cerpadlo sa montovalo aj napr. do VW Fox, Lupo, Polo, Seat Cordoba, Ibiza, Skoda Fabia, Roomster... Tych kodov je vela, no zamenne. Bude vsak potrebna diagnostika a prisposobenie.
Ale aby si nahodou nekupoval nieco zbytocne (mam na tacho cca 300 000 km a servo mam povodne z fabriky, avsak TRW), tak u tvojho rocnika bol problem s kabelovym zvazkom, kde to koli vode, vlhkosti hnilo a vznikalo mnoho problemov, mimo ine, tykalo sa to aj spominaneho servocerpadla.
A este detailik, ak kupujes starsie, tak diagnostikou sa da vycitat, kolko motohodin ma servocerpadlo "nabehane"... Da sa povedat, ze od toho sa daju urcit (orientacne) kilometre, nakolko 1 motohodina servocerpadla znamena cca 50-60 kilometrov, aj ked je to nepresne, no da sa aspon priblizne urcit stav konkretneho kusu v pomere na najazd, teda, ak este nebolo menene... Ale to uz je trosku mimo temy, len taka malicka pomocka.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 09.06.2006 12:24 Zdieľať na Facebook
zdravím,
ja by som mal otázku možno trošku iného charakteru, mám Fabia Junior 1.2, čo je od výroby bez serva. Teraz by som chcel dať toto auto dcére, ktorá spravila vodičák, lenže ona nemá toľko síl, aby vedela vytočiť volant bez serva. Tak som si povedal, že by som si dal namontovať do auta servo. A teraz otázka:-je možné do Juniorky dodatočne namontovať servoriadenie? Má s tým niekto reálne skúsenosti? Hlavne by ma zaujímalo, či je tam predpríprava na elektroinštaláciu.
Ďakujem za vecné odpovede.
ja by som mal otázku možno trošku iného charakteru, mám Fabia Junior 1.2, čo je od výroby bez serva. Teraz by som chcel dať toto auto dcére, ktorá spravila vodičák, lenže ona nemá toľko síl, aby vedela vytočiť volant bez serva. Tak som si povedal, že by som si dal namontovať do auta servo. A teraz otázka:-je možné do Juniorky dodatočne namontovať servoriadenie? Má s tým niekto reálne skúsenosti? Hlavne by ma zaujímalo, či je tam predpríprava na elektroinštaláciu.
Ďakujem za vecné odpovede.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Predpríprava na elektroinštaláciu? A taká výmena komplet prevodovky riadenia, kúpiť elektromotor riadenia, snímač na stĺpik (ktorý tiež neviem či je rovnaký)? A čo takto nejaká riadiaca jednotka, ktorá by to ovládala? Je to rovnaká kravina ako prerábka manuálnej klímy na automatickú - dá sa ale preboha prečo?!
-
- Príspevky: 246
- Dátum registrácie: 22.01.2007 01:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 09.06.2006 12:24 Zdieľať na Facebook
Mne mechanik povedal,že sa to dá (má aj servo z fabie 1.2 HTP Classik r.v. 2005), ale že treba, aby som mal predprípravu na elektroinštaláciu, inak musí meniť celú kabeláž. Inak nevie servo pripojiť k RJ.Tak preto sa informujem, či má s tým niekto reálne skúsenosti. Auto predať nechcem, mám ho od novoty, má najazdených 88.000 km. Kúpou oného by som skôr riskoval.....
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 09.06.2006 12:24 Zdieľať na Facebook
Ano riskovať. Svoje auto poznám. Viem že má poctivé kilometre, že je vo veľmi dobrom stave, lebo sa o to starám. Ake to čo by som kupoval, tak takú istotu by som nemal. Buď sú šroty, alebo majú pretočené kilometre.
A pre vodiča-začiatočníka to stačí. Ano ušetril som,kupoval som to, na čo som mal financie, aby som sa nezadlžil.
Ale ja som sa na také veci nepýtal, píšemevtuvod veci. Ja chcem vedieť či je možne bez problému namobtovať servo do Juniorky. K tomu by som potreboval info.
A pre vodiča-začiatočníka to stačí. Ano ušetril som,kupoval som to, na čo som mal financie, aby som sa nezadlžil.
Ale ja som sa na také veci nepýtal, píšemevtuvod veci. Ja chcem vedieť či je možne bez problému namobtovať servo do Juniorky. K tomu by som potreboval info.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných