Škoda 1,8 TSI

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Používateľov profilový obrázok
sherdog
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46
Zdieľať na Facebook

Škoda 1,8 TSI

Príspevok od používateľa sherdog »

Od roku 2010 máme vo firme 10 Škodoviekt s motormi 1,8 tsi. Ide o 1ks Superb, 1ks Scout, 2ks Octavie 4x4 combi a ostatok sú normálne Octavie. Po asi 50 až 60tis. km sa na Scoute, Superbe a dvoch Octaviach opakovala tá istá závada a to preskočený rozvodový remeň. Na Scoute a Superbe to bolo bez poškodenia motora ostatné poškodené. Superb robil problémy už po 30tis. km 1x skončil na odťahovke (elektronika motora). S opravamy v Śkodovke problémy nie sú, len dávam tieto skúsenosti do pozornosti majiteľom týchto aút z roku 2010. Určite nás spoľahlivosť tohto ináč celkom slušného motora nepotešila. Na ostatných Škodovkách sa zatiať problémy nevyskytujú, ale tie majú najazdené okolo 30-40tis. km.
martincichy
Príspevky: 5451
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

môj názor je, že preč sú časy, keď sa vw hrdil tým, že vedel vyrobiť auto s kvalitným motorom... tuším to skončilo pumpa-dýza. CR je tu zatiaľ krátko. tsi je to krátko. kvitujem, že vw zavádza nové technológie, ale furt mám pocit, že japonci to vedia lepšie. japoncom stačí jeden poriadne spravený diesel v danej kubatúre, ktorému sa poriadne venujú a nepustia do obehu konštrukčný nepodarok. európske automobilky toho navymýšľajú toľko, že potom nestíhajú sa tomu poriadne venovať a domyslieť detaily.

je zaujímavé, že kórejci sú v USA celkom v obĺube, u nás je to niečo menejcenné. testy na vw ani len nedajú prečítať. hustia do nás, že golf, passat je etalón triedy... stačí sadnúť do lietadla na dve a pol hodiny až tri hodiny na západ a zistíme, že o vw málokto zakopne, pretože mondeo je iné kafe a japonci tvoria polovicu vozového parku krajiny. prečo asi?
Crossway
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 12.04.2010 22:14
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Crossway »

Preskočenie reťaze na 1.8 TSI nie je ničím výnimočné.Auto netreba nechávať odstavené so zaradenou rýchlosťou.Novšie modely by to už nemali mať-novšia napínacia kladka.
ivka123
Príspevky: 399
Dátum registrácie: 15.05.2009 23:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivka123 »

uz davno je skodova pokusnym kralikom ,na ktorom si pani konstrukteri skusaju nove technoogie,vo volfsburgu potrebuju predavat nove audiny a pasati a skodu maju u ritti
Alfista1
Príspevky: 244
Dátum registrácie: 30.08.2010 19:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Alfista1 »

Ale pokusny kralik aj Superb? Ved to je krajsie a lepsie ako A6 a Passat :zga27:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

no iste...


>>> Novšie modely by to už nemali mať-novšia napínacia kladka.

a takuto konstrukcnu blbost kto vymyslel? Kto odsral motor 1.2? Ale ze totalne, ved to je neskutocny TECHNOLOGICKY nepodarok, keby takto fungovali doktori tak je polovicka z nas davno mrtvych a to o zdravotnictve tiez nemam prilis vysoku mienku.

Kto oddrbal motor 1.2tsi? Ten motor ma sotva rok a uz mi vypisuju ludia s problemami, uz su problemy siroko rozmazavane na forach (zatial nie fatalneho charakteru typu streleny rozvod lebo tie motory maju par tisic kilometrov, avsak nepravidelnost chodu, zapalovacie cievky a doprava paliva sa uz stihla preukazat - ake radosti tie SRACKY prinesu majitelom po 100.000km??)

Kto mal paprce v 2.0tdi designe? Dolamat stokrat aby sa uz nikdy v zivote nicoho nechytil. S napinakmi a kladkami uz boli problemy aj na 1.2, aj na 2.7tdi aj na 3.0tdi - KEDY SA TO TEN POSRATY KONCERN PLANUJE NAUCIT ?!?!!?!?!?!?



Do vad 2.0tdi motorov sa ani nejdem pustat, musim byt v pondelok robote a nestiham to. Do vad a konstrukcnych kekecin 2.5tdi motorov sa tiez nemam sancu pustit z rovnakeho dovodu.

Kvoli DPF filtrom bola na osem mesiacov zastavena vyroba vo fabrike. Sedem verzii softu. Dokazete si predstavit co to znamena na peniaze?




A teraz vymenujem VSETKY problemy VSETKYCH motorov Mazdy za poslednych 20 rokov:

- pri nedodrzani specifikacie oleja zacnu po najazde par stotisic kilometrov hrkotat hydrostely v 2.0i 85kW (rok 1991 az 1995) a 1.8i lebo to je jeho slabsi bracek. [tu si ale zdoraznime ze sa jedna o chybu majitela a nie chybu motora, ked dam zly olej do 2.0tdi/2.5tdi tak proste skape cely lebo mu ohoblujem vacky - to su z akeho materialu, z hliny ?!?!?]

- mala olejova napln 2.3MPS motorov ktore pri mohutnom sportovom vyuziti dostavali na papulu, automobilka odstranila v priebehu prveho roku pouzitim vacsej olejovej vane a je klud - necakali ze ludia budu tento motor drzat cez 7000rpm ; pri normalnom vyuzivani vykonu (140kW!) sa nic nedeje a motor nagula nepredstavitelne porcie kilometrov.


To je cely zoznam.


CIZE... ?????

Neprisiel uz nahodou cas vysrat sa na tie VWvw CHRAPY a kupit nieco normalne co sa navyse aj nekradne ?


Jaj boze fabia 1.2htp, najpredavanejsie auto u nas. Ludia asi minuju hnusne plasty [vyzerajuce ako otesane sekerou do dvoch rovin] kde sa od jedu a besnoty mozu zakusnut... grc.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 21.05.2011 09:03, upravené celkom 2 krát.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

kontrolna otazka znie :

PRECO SI LUDIA VZDY KUPUJU TO NAJNOVSIE, !! NAJNEVYSKUSANEJSIE !! VOZITKO KTORE SA LEN DA ? Co vas zenie do nakupu veci ktore proste zakonite MUSIA MAT PROBLEMY ? Vsade sa setri, vsetko sa sialene zrychluje v zaujme co najskorsieho uvedenia na trh, skoro vsetko sa oddrbava ako sa len da (okrem japoncov, ti su verni svojim tradiciam - ako Martin hovori, kukni kolko dieslovych motorov ma VW a kukni kolko maju japonci a rozmyslaj kde je statisticky vacsia sanca PRIESERU nehovoriac o tom ze VW robi priesery na motoroch v extremne masovom meritku a to sa proste vseobecne vie uz od roku 1999 s nastupom 2.5tdi - odvtedy NESPRAVILI HADAM JEDEN PORIADNY MOTOR !!)...


Ja chapem ze kazdy chce mat novy vehykel atd, ale este ste sa dostatocne nepoucili? Preco nepockate tri roky na prvy facelift?

Ved posraty FAVORIT 1.3i a to je teda technologicky inak jednoduche auto v porovnani s dnesnymi mal po styroch rokoch teda facelifte vychytanych 458 alebo 548 CHYB A ZLEPSENI !!! Pamatate sa na tu reklamu kde behal trtko s takymi zastavockami a capal ich na auto ze "tu sme zlepsili tu sme zlepsili" ?

No a kde je favorit konstrukcne od dnesnych aut? Dnesne su 309x zlozitejsie !!


nepochopite to uz raz a navzdy ??
peto103
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: 28.06.2007 22:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto103 »

Myslim, že tvoja teoria o kupovani vozov až po troch rokoch resp. facelifte nebyť VW a jeho prieserov nebude platiť až tak vo veľkej miere.

Normálne vozy nemajú priesery, teda nie nejak veľa a teda nie je dôvod ľutovať. Aj tie Mazdy a Hondy... Je Mazda kupena pred faceliftom odsraty nepodarok? Myslim že nie.

Takže za seba ti odpoviem na otazku, prečo si kupiť nove a nepočkať tri roky Ak mám vysoliť x peňazí za nové auto,teda trpieť veci ako strata hodnoty, tak si ho chcem užívať celú dobu jeho životného cyklu, od kedy je na trhu... (snáď s výnimkou áut vyrobených prvých niekoľko mesiacov od začiatku výroby). Ja osobne by som nechcel kupiť nove auto, ktore napr. už o rok bude stary model, ktory oproti novemu vyzera zastaralo z vonku aj v interieri. Proste keď už stratim napr. 700 tisic na strate hodnoty, tak nech si ho aspon uživam jak novy model.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

iste, kludne sa opytaj autora tejto temy ako si UZIVAL :


=============
Po asi 50 až 60tis. km sa na Scoute, Superbe a dvoch Octaviach opakovala tá istá závada a to preskočený rozvodový remeň. Na Scoute a Superbe to bolo bez poškodenia motora ostatné poškodené. Superb robil problémy už po 30tis. km
=============



a kolko mali auta nepojazdne s dosratymi motormi v servise. Ako si vtedy uzivali... keby mali 300.000km a potom taketo priesery tak to pochopim a ani nepipnem.

ALE UZIVAT SI V SERVISE S NEPOJAZDNYM AUTOM a znicenym motorom... velmi dobre sa bude predavat v buducnosti, po osmych mesiacoch vymena motora v servisnych zaznamoch, na hodnote to vystreli hore jak ruska raketa! Pripadne zdravy kupujuci s mojim zmyslanim a opatrnostou sa bude skrabat na hlave "kurna co ste to s tym autom robili ze vam po par mesiacoch drbol motor?! Co ste to za firmu, ako s tymi autami jazdite chlapci?"


Ked ti to neuznaju na kulanciu alebo zaruku v servise, popri tom UZIVANI mozes este aj PLATIT ...

mnam !
Mili09
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 19.01.2009 13:58
Zdieľať na Facebook

1,2 TSI

Príspevok od používateľa Mili09 »

Turbo len pre opravu 1,2 TSI nema cievky ale jeden zapalovaci modul ten isty ako mala felicia 1,6mpi.Ale davam za pravdu ze tie TSI motory nevypadaju nejak tip top mali sme aj my skusenost ze nove auto polozene lagermaxom malo vadny modul zapalovania.Ale zas na obhajobu neni toho az tak vela.U 1,8TSI su zavady co popisal pan co zalozil temu naozaj pravda len je dobre ked mu to urobi pri 60 tis km lebo ma na to vozidlo zaruku ale stalo sa nam ze toto iste urobila octavka co mala do konca zaruky 2 dni a km bol 118tis. ale vseobecne mozem povedat ze ak natrafite na servis kde su normalny ludia tak ani po dvoch rokoch nebude matz skodovka problem to vymenit na tzv. kulanciu alebo komplet v zaruke.
jankode
Príspevky: 682
Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jankode »

mp3turbo - odpoviem Ti na Tvoju otázku prečo VW Group a nie napr. Japonec pre našinca?
Ty si moc chytrý a vieš to aj sám, ale keby nie tak si dovolím Ťa nakopnúť: za tie roky sa podarilo koncernu VW masívne ľudom natlačiť do hláv formou reklám, že VW Grup je ako stvorený pre našinca /hlavne škodovka a vw/ a japonec je predsa drahý oproti nim. :300f: Vyšlo im to, musíš uznať, masívne vymývanie mozgov reklamami VW za tie roky proste zanechali na našom národe výrazne rezy. A len podotázka? Koľko krát denne ide reklama z dielne VW a koľko napr. z dielne Mazda? hm? A to bude ešte dlho dlho trvať kým si bežný človek nepobeží kúpiť Fabiu, Polo, Passata a bude hladať iné alternatívy...
peto103
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: 28.06.2007 22:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto103 »

Turbo: ešte raz si prečitaj prve 4 riadky mojho predchadzajuceho prispevku.
Zdôraznil som, že nemyslim tym VW vozy. Ak predsa koncern neprišiel za posledné roky s poriadnym motorom, jasné, že je o držku si kupiť motor typu.. napr. 2.0 TDi

ale je tu celá rada bezproblémových automobiliek, kde by som sa absolutne nebál si kúpiť nový voz napr. po roku výroby. absolútne.

a vôbec... ak mám byť pokakaný z toho, že mi vyskočí nejaká neplánovaná oprava tak to som zrelý na MHD.
dragoo
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 08.06.2008 15:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dragoo »

Ahojte,

neviete ma taketo problemy aj 2.0 TSI? resp ma nejake? sice ho uz mam tak ale nech viem...prinajhorsom snad zaruka poriesi..
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Dievcata bol som po tazkej noci tak som trochu na tie VW chrapy vyskocil - ale uznajte, nie je to sila ze sa na PARTISICOVYCH motoroch dodrbe to najdolezitejsie ?

Nie je to fakt sila ze po par mesiacoch sa ten motor zozerie sam? Sam seba sa ?

Ved to je hotova tragedia, preboha, nic taketo som nepocul hodne dlho - este aj tie 2.0tdi, 2.5tdi a vsetky ostatne co VWvwWVVw doteraz produkoval to bolo schopne vydrzat aspon par rokov...

A mne proste nejde do tej mojej sprostej hlavy ze ludia furt tie nove vymysly od VW kupuju, ze absolutne nevidia technologicku prekomplikovanost tych rieseni - nechcem od nikoho aby rozumel konstrukcii turb co pouziva VW a co pouzivaju japonci, nechcem od nikoho aby porovnal kvalitu lozisk pouzitych v tych turbach, uz vobec si nerobim najmensiu nadej ze narod pochopi ze niektore auta pouzivaju elektricke cerpadla na olej s nutenym dobehom po vypnuti motora (=ochrana turba pred zapecenim oleja na loziskach a cele taketo riesenie stoji o dvesto korun viac ako primitivizmus teda konkretne nic co pouziva = nepouziva vw), nechcem od nikoho poznat hrubku pastorku v japonskych a nemeckych starteroch... a nielen turba, startery, ale zda sa aj prislusenstvo rozvodov je take iste ako citam.

Mne neleze do palice ze cely narod je v pohode s tym ked palubny asistent radi pri 55km/h zacapit siesty prevod na 1100rpm. Ja to nemozem vydrzat, nieze pochopit. Ze este nikto nezatrepal na branu tym blbcom v Boleslavi a nerozbil im tam tie sproste kotrby [ano, toto sme si uz davnejsie vysvetlili ze automobilka robi to co zakaznici chcu, co najvyssie prevody na co najmensich otackach, skoda reci - takze nie automobilka je blba, ale zakaznici a henti konstrukteri sa rehocu do rukava ze jednak ich ludia chvalia "ako bohovsky dobre to spravili" a jednak maju zaruceny prijem v buducnosti z predaja suciastok, hlavne spojkovych mechanizmov a dvojhmot a cerpadiel a... v dosledku prudkeho podtacania motora]

Nechcem od naroda aby mal rozobrate kazde jedno auto do srobiku a potom sa NEDAJBOZE ZAMYSLEL nad tym ako je skontruovane - ale proste ked vidim co a ako robi Audi a BMW, tak je to rozdiel jedna ku desiatim V ROZUME KONSTRUKTERA. Videl niekto z vas tie bledo-tmavo-zelene zahradne hadice "z Baumaxu" co pouziva Audi na ostrekovace svetiel ? Ved to je hanba, nieze smiech, ale hotova hanba. A je to original diel, ziadna domaca garazova zlepenica po buracke, lebo na tom dieli je vytlacene original audi znaky a 9miestny katalogovy kod s cislom vyrobku...

Nehovorim aby si nikto nekupoval nove auto, len nepochopim preco sa vsetci zapisuju do 6mesacneho poradovnika na nejaky super-novy model ktory proste nie je otestovany a nema vychytane "detske mušiská". Nieze muchy, ale obrovske masiarky. Hovorim len, aby si ludia kupovali nove auta s OPATRNOSTOU a nie bezhlavo.


Mam dojem ze uz v tejto teme nemam co viac povedat.
Roberbo
Príspevky: 428
Dátum registrácie: 19.12.2007 16:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Roberbo »

Symbolom spolahlivosti rozvodov bola odjakziva rozvodova retaz, ale vidim, ze VW sa to uz konecne podarilo prelomit..:angry:

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 37 neregistrovaných