437 603
inzerátov
Pridať inzerát

VW Sharan 1.9TDi 85kW PD M6-problém s motorom

   Obsah fóra Auto Fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
fordo8
Založený: 05 máj 2005
Príspevky: 26
Nabehané: 6 hod 48 min
Predmet: VW Sharan 1.9TDi 85kW PD M6-problém s motorom PríspevokZaslal: 03.10.2010 10:53   
trha mi motor pri predbiehani ked viac akcelerujem inak ide v pohode..paliv.filter je nový,sitko v nadži vyčistene..nemože to byt vysokotlak čerpadlo ?..poradte prosim..
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (342)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16112
Nabehané: 19 dní 21 hod 59 min
PríspevokZaslal: 03.10.2010 11:20   
moze to byt cokolvek, doporucujem skontrolovat pod zatazou vyrovnavacie davky vstrekovacov (na diagnostike motorova jednotka 01, kanal 013, tam je pre kazdy valec zvlast cislo, vsetko nad 1.00mg/str je zaciatok problemu i ked tolerancia je do 2.8mg/str).

castokrat sa stava ze sa odškeria tie konektory na PD liste kde su vstrekovace = vycistit, napruzit, prihnut.

nastavenie rozvodov tiez skontrolovat, diagnostika v kanali 004 samozrejme motorovej riadiacej jednotky, posledny stlpec uplne vpravo - musi tam byt cislo 0.0 ; vsetko nad 1.0 je v prdeli.
Citovať
nanomi
Založený: 26 november 2008
Príspevky: 14
Nabehané: 35 min
PríspevokZaslal: 03.10.2010 16:50   
Zdravim

ako uz spomenul mp3turbo ked ti to robi aj pri jazde pod zatazou tj. aj do kopca tak je to zacinajuci vstrek..riesil som tento problem na Passate PD ..daj to na diagnostiku a malo by vypisat ze je vadny...ked nie daj mu par tyzdnov a ukaze sa
Citovať
fordo8
Založený: 05 máj 2005
Príspevky: 26
Nabehané: 6 hod 48 min
Predmet: Sharan 1.9TDi 85kW PD M6 PríspevokZaslal: 03.10.2010 19:19   
citácia:
..on jazdi v pohode na diadnostike nič neukazal Turbo ok..nieje to v tom vysokotlak.čerpadle ?..ked treba viac nafty pri vyššom výkone nedoda a preto trha..?..ako keby mal malo nafty alebo čo..inokedy ide..ale častejšie nie ako ano..rozvody su nove..štarty ok..ked jazdim normalne tak nie ale kto by mu nevytal že ?..čo mam dat pozriet aby som nekupil zbytočnost a neprerobil..
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (342)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16112
Nabehané: 19 dní 21 hod 59 min
PríspevokZaslal: 03.10.2010 20:51   
> ..on jazdi v pohode na diadnostike nič neukazal Turbo ok.

ja ti nehovorim ze turbo je zle - okrem ineho turbo sa diagnostikuje velmi zlozito, jedine za jazdy a idealne fyzicka rozborka/zborka lebo ziadne ine posudenie nie je kompletne.


> nieje to v tom vysokotlak.čerpadle ?

zrejme nie, lebo toto nie je commonrail.


> rozvody su nove..

aaaaa moja oblubena tema,ved som to pisal hned ze skontrolovat nastavenie rozvodov... ked ich menil clovek co nepouziva diagnostiku tak to moze byt problem:

http://forum.autobazar.eu/ludi.....26877.html

BEZ DEBATY SKONTROLOVAT NASTAVENIE ROZVODOV - ako na to je v tejto teme - plus ked uz to auto bude napichnute na diagnostike tak spravit aj to co som pisal hore, vyrovnavacie davky vstrekovacov a podobne veci. Je to robota na tri minuty, spolu s diagnostikou nazivo pri jazde na sedem minut a vies na com si.

Inak budes len hadat a tipovat a platit peniaze za vymenu komponent ktore nepotrebujes.
Citovať
alpiners2
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 02 október 2006
Príspevky: 631
Nabehané: 6 dní 20 hod 11 min
Bydlisko: Rimavská Sobota
PríspevokZaslal: 03.10.2010 21:10   
sprav čo ti píše mp3turbo.

na vadné vstreky by som to nevidel, to neni siemens ppd, klasické pd vydržia fakt veľa.

skôr tie piny na vstrekoch
_________________
www.powerdiesel.sk
Citovať
fordo8
Založený: 05 máj 2005
Príspevky: 26
Nabehané: 6 hod 48 min
Predmet: Sharan 1.9TDi 85kW PD M6 PríspevokZaslal: 05.10.2010 12:56   
no ale ten motor nežere a jazdi v pohode..keby to boli rozvody tak to nejde hned ale to len ked prudko pridam..hlavne ked predbieham..skusim tie vstreky..opišem si tie hodnoty a porovnam to..da sa to opravit..nekaym pripravkom ?..kolko stoji vstrek na PD 85kw..asi dost čo ???
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (342)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16112
Nabehané: 19 dní 21 hod 59 min
PríspevokZaslal: 05.10.2010 14:01   
jeden novy okolo 600 eur ; avsak vsetky styri pouzite a dobre zozenies za 200eur a to hovorim bez srandy.

ked budes mat tu diagnostiku pichnutu na auto, skontrolovat rozvody je proste povinnost. Trva to 12 sekund a okamzite vies na com si = nemas co spekulovat. Pocas pisania tohoto prispevku by som rozvody skontrolovat asi 10x :)
Citovať
fordo8
Založený: 05 máj 2005
Príspevky: 26
Nabehané: 6 hod 48 min
Predmet: Sharan 1.9TDi 85kW PD M6 PríspevokZaslal: 05.10.2010 18:20   
a nemože to byt ta pumpa čo tam davkuje tu naftu alebo čo to je ked to nema čerpadlo..?že pri vyššom výkone nedoda tolko nafty čo potrebuje tak trha..čo vy na to ?..rozvody samozrejme pozrem..
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (342)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16112
Nabehané: 19 dní 21 hod 59 min
PríspevokZaslal: 05.10.2010 21:43   
fordo, pocuvaj ty sa vrtis dokola a nic neriesis. Uz si pozrel na diagnostike tie veci co sme ti pisali? Nie.

tak co riesis cerpadlo ktore nemas? Prestan mat z toho cerpadla demona... Tvoje PDcko funguje tak, ze vstrekovac samotny [!!!!] vytvara tlak pod ktorym spricuje palivo do valcov - tvoj a moj motor nema ziadny spolocny zasobnik (common rail) z ktoreho by islo palivo pod tlakom do vstrekovacu. Tvoj a moj motor takisto nema ziadne klasicke cerpadlo ktore by vytvaralo tlak atd.

Proste vstrekovac je zarovnen aj vyrobcom tlaku sam pre seba. Nafta sa k nemu "iba" dopravi bez akehokolvek vysokeho tlaku.

Takze ked pozries tie vyrovnavacie davky vstrekovacov a nastavenie rozvodov, daj vediet ake hodnoty to ukazalo.

Dovtedy prosim ta ziadne cerpadlo neries lebo ziadne take ake si predstavujes jednoducho ani nemas.
Citovať
fordo8
Založený: 05 máj 2005
Príspevky: 26
Nabehané: 6 hod 48 min
Predmet: Sharan 1.9TDi 85kW PD M6 PríspevokZaslal: 08.10.2010 20:38   
aha tak už viem čo je PD...vdaka...a ešte by ma zaujimalo ten EGR ventil treba zaslepit ?..mate to už nebude to robit galibu ?..inak je tam blby pristup vzadu na tych motoroch čo tam dam neaky plech ?..čo tym ziskam ked to zaslepim?...
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (342)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16112
Nabehané: 19 dní 21 hod 59 min
PríspevokZaslal: 08.10.2010 21:28   
nie, netreba ho zaslepit. Ked to vyrobca vyrobil, zaslepeny nebol takze neexistuje jediny dovod teraz za kazdu cenu zaslepovat.

co by si ziskal zaslepenim? mmmno, motor by ti papal len cisty vonkajsi vzduch a nie recyklovanu sracku. Na druhu stranu, motor sa bude pomalsie ohrievat co je mimoriadne dolezite hlavne v prichadzajucej zime.

motoru samotnemu cucanie "recyklovaneho vzduchu z vyfuku" vobec neskodi - ten to proste zozerie a spali znovu.
Citovať
vwauto
Založený: 09 apríl 2008
Príspevky: 33
Nabehané: 54 min
PríspevokZaslal: 09.10.2010 21:18   
Ahojte chlapci, mám podobný problém ako fordo, ale a tým rozdielom, že trhanie auta sa začne prejavovať po ubehnutí cca 100 km. Dovtedy auto ide krásne. Potom auto trhá nejakých 2-5 km, potom ide auto opäť dobre, znovu sa opakuje trhanie a už sa to strieda.
Auto trhá jak pri nízkych otáčkach tak pri vysokých. Auto - Galaxy 1, 9 TDi, 85 kW, r.v.2002.
Vyrovnávacie dávky od -0,3 do +0,2. Nastavenie rozvodov -0,6. Meranie zatial len na mieste lebo mi vybilo baterku v PC. Čo Vy na to?? Ďakujem.
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (342)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16112
Nabehané: 19 dní 21 hod 59 min
PríspevokZaslal: 09.10.2010 22:29   
tieto cisla su v pohode, z toho to trhanie nebude. Samozrejme ze by bolo idealne mat tie cisla pocas trhania.... nepises ci si to meral ked autiak trhal alebo nie.

skus kuknut volnobezku alternatora (nepravdepodobne) a vypucovat tie konektory v ktorych su zapojene PD vstrekovace. Cela ta rampa... vycistit, napruzit kontakty, prihnut aby bol dobry spoj. Toto sa semtam vynimocne udeje.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto Fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum