Seat Leon vs Skoda Rapid Spaceback tsi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Nissan

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Lubko33
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 18.06.2009 10:14
Zdieľať na Facebook

Seat Leon vs Skoda Rapid Spaceback tsi

Príspevok od používateľa Lubko33 »

Vaše osobné skúsenosti, názory, odporúčanie, mám namysly motor 1,2 77kw, 81 kw, benzín, 4-valec.
Martinkx125
Príspevky: 185
Dátum registrácie: 08.09.2009 10:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Martinkx125 »

Prvé čo by si si mal ujasniť je, akú triedu chceš. Leon je ekvivalent Octavie a Golfu. Rapidka je nižšia trieda a tak to aj vyzerá.(spracovanie, komfort, odhlučnenie atď...) Čo sa týka modelu za mňa jednoznačne Leon z tohto výberu, kvôli rozdielu triedy.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

tak radsej leon nema to plastovy interier ako rapid.rapid je ako vacsia fabia.
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Neviem aký máš rozpočet riešim tiež výber auta, skúšal som golf VII s 1.4tsi a 92 a 110kw,leon 92kw tiež 1.4tsi, octavia pre manželku veľký kufor nepraktické na parkovanie do mesta... 15000 ojro mam rozpočet voľba padla na 2.0 benzín a mazdu CX3.... Odpoveď na tvoju otázku čo sa týka motorov netuším ale keď to porovnám s tým v com som sedel a kamarátova Rapidka s r.vyroby 2014 určite LEON ideálne s bixenonami a aspoň 1.4 tsi... Šťastnú ruku pri vyberte auta :28b7:
vsevetko
Príspevky: 974
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

pedro727
Príspevky: 1120
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro727 »

radšej 81kw by mala mať už remeň.
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Ani jedno ani druhé v tom segmente je áut ako hnoja na družstve za bývalej republiky, a vyberáš ten najväčší hnoj.
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Vsevetko mal som 1.4 tsi s tými prvými retiazkami, tie co som pozeral boli rok 2015...rozpočet nepusti a tak ak som si spomenul co som s tým prežil ešte som ju nekúpil ale o 2 dni sa na tu Mazdu CX3 idem pozrieť... Minulý týždeň som si ju vyskúšal v Košiciach v HaH s manuálom a v Prešove v Alz s automatom... Ak by som mal 20 litrov rozpočet beriem automat a predokolku... Mal som sportage s 1.6gdi bezproblémové auto ale lenivé... 1.6 turbo stoji 22 litrov...nie ze by nebolo ale nájsť auto do 15 000 eur benzínové okrem VW group problém... 1.6 Toyota lenivé, asxko 1.6 s 5st manuálom nuda, Renault trojvalce, Ford to isté, Kia tiež turba .. Napíš mi tvoj výber auta od r. v. 2014 a novšie a nie turbo benzín do 15000eur... A prídeš na to ze sa vyberá z toho co ponúka trh, už som rozmýšľal aj nad tým ze kúpim 2.0 Tdi so 110kw r. v 2015-2016 a keď sa niečo po kašle opraví sa to hoci diesel do mesta nič moc :d :D
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> .nie ze by nebolo ale nájsť auto do 15 000 eur benzínové okrem VW group problém...

ale no tak...


K teme Lenive... lenive preto lebo ten ubohy benzin pri sportovych otackach cize pre slovaka 1860 zadusis na podlahu a cakas ze ti ruky utrhne. S neoturbenym benzinom sa jazdi inak a ano, naozaj sa da na lenivej 1.6ke cize bez turba do desat sekund zabit vela ludi (za starych casov by som povedal prist o vodicak, ale tento problem uz dnes riesi pokuta za 850,- eur)

netreba sa bat jazdit s tymi autami. 81kW z nafukanej 1.2ky alebo 81kW z neoturbenej 1.8cky je furt len 81kW, akurat treba otackomer semtam vyhnat DALEKO ZA cislo 5...

a nepozerat ako najspravnejsi slovak len na tie kvapky paliva ktore sa pri tom manevri stratia cez vstrekovaci system.


Ked sme uz pri tom, lenive = neoturbene = nepreplnane = atmosfericke motory by mali mat statisticky ukrutne vyssiu zivotnost nez tie hypermoderne vrzgatka priamovstrekove co je teda druha stranka mince.


.
.
.


>> Napíš mi tvoj výber auta od r. v. 2014 a novšie a nie turbo benzín do 15000eur...


http://bestcarmag.com/sites/default/fil ... gine_3.jpg

male zlate auticko, prakticke do mesta (Bratislava), aby si to mojej starej vyrval z ruky musel by si ju zabit - uz viac ako DEKADU ine auto nez taketo alebo taketo podobne (predchadzajuci model) NEJAZDILA v Bratislave a neexistuje toho certa ze by planovala. Bez skrabanca samozrejme. Mam 44 rokov a havarijnu poistku som nikdy na ziadne auto nemal ... jednoducho NEBOLO TREBA.

Strednu sedacku neukradli - ona je totiz ZLOZENA V PODLAHE. Nakompletku.

3.6i benzin, nepriamovstrek, neturbo, absolutne ziadne designove chyby. Prerobis na LPG a 400.000km usmev. Zirafy, hrochy, sliepky alebo kone neriesis, je ich tam skoro tristo (tych koni ; sliepky nie su ziadne). Ked zlozis tu lavu strednu sedacku do podlahy a potom zlozis do podlahy aj tu zadnu lavicu, strcis tam celu Fabiu a moze byt aj kombi.

https://s1.cdn.autoevolution.com/images ... 779_26.jpg
Tato fotografia ukazuje STYRI SEDACKY zlozene do podlahy, trva to 15 sekund. Podla vybavy aj elektricky, stlacis gombik, samo-sa-to-spravi.

https://www.youtube.com/watch?v=2wK-5V4T-W4

Otazky ? Jaj ano, ta slovenska... Nepredstavitelne.
Nepredstavitelne.
Nepredstavitelne.
Nepredstavitelne.
Nepredstavitelne.
Nepredstavitelne vela zerie.
Vela vela vela vela.
Vela vela vela vela.
Vela vela vela vela.


Po dialnici 110km/h za 9 litrov LPG (ekvivalent 4 litrom NAFTY, mimochodom toci 1800rpm ano benzinovy motor takze budes mat sialeny problem ho pocut - jedine ze by si bol netopier), v meste okolo 14 podla toho ake zapchy jazdis takze ekvivalent 6.5 litrov nafty.

Iba na jednu vec musis zabudnut. Na konvencie. Skoda Rapid je to najlepsie vozitko pre slovenskeho sudruha. Isteze. Pre vsetkych za kazdych okolnosti, nic ine neexistuje, jedna-dva uber alles. My sa doma smejeme do vankusa a cudujeme sa preco narod uz davno hentu automobilku za vsetky tie jej jedna-dva pokusy nekopol do riti - to bolo normalne na sud co predvadzali...

ale vidis, ludia maju silny zaujem :) a co ty, zostavas pri jedna-dva kotrmelcoch alebo rozsiris svoje SILNO obmedzene 77/81kW obzory ?
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Ale skodovka ma lacne nahradne diely oproti ostatnym ,len ostatne sa tak nekazia :d :D
metamor
Príspevky: 280
Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa metamor »

fuu to si mu dal silneho chrobaka do hlavy... ale hned ti poviem jeho aegument ked k tomu pride ze tam sa musi menit olej do 10k km a geupa ma aj 30k km. nevedel som co ti ludia na vw grupe vidia az som narazil na par desiatok osob ktore hladali servis (drviva vacsina embeckari). Ich odpovedou bolo ze maju servis na kazdom rohu a neriesia. :40bd:
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

A ešte na jeden argument ste zabudli :

že v autach MPV treba vnutri prevážať zbytočne veľa vzduchu... :zga27:

akoby pred každou jazdou ten vzduch tam bolo treba lopatou ručne aspoň 2 hodiny nakladať ... :40bd: :40bd: :40bd:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

nee, iba si treba u pumpy zanho priplatit lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
vsevetko
Príspevky: 974
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

cobo77 napísal:Vsevetko Napíš mi tvoj výber auta od r. v. 2014 a novšie a nie turbo benzín do 15000eur.
Všetky schopné, jednoduché benzíny si onalepkoval (slabé, nuda) aj keď neviem kde v meste chceš využívať výkon 2.0b. Takže zostáva Tsi alebo diesel.

Ja by som na tvojom mieste ešte išiel pozrieť Citroen C3 Aircross (chceš crossover) BlueHDi 100 S&S €6.2 manuálna 6–st. 75 kW/100 k za 15 890 €.

Diesel v meste tých 120 000km vydrží, potom by som predal.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Ale skodovka ma lacne nahradne diely oproti ostatnym ,len ostatne sa tak nekazia

aaano, ano, ano, to som zabudol tiez. Kamarati na Ojdi, superba Prasata a tieto hovwwadiny kupovali cele ramena pretoze Szkoda je najlepsia a najlacnejsia, kupuju ich kazdych pat-sest rokov a ked im povedali cenovku v autorizaku, potichu zobrali kavu a zmizli prec.

Ja som za 29,- eur kupil obidva capy na prednu napravu pred 140.000km, dodnes su tam - len Bratislava, raz za rok Juhoslavia takze 1.800km ale inak cele Bratislava. Dnes nehrkocu.

Pisal som aj tu na forum, kamarat s Karavellou 2.0tdi dvojturbo, 2.200eur za vymenu EGR na kulanciu pri 85.000km, auto po zaruke z titulu veku. Cely cas vo vykurovanej garazi v dome a v banke tiez vo vykurovanej garazi. Dalsi fesi 800 eur za egr na 1.6tdi, 1.600 eur za DPFko na ten isty vehykel. Ano chapem ze 1.2turbo nie je 1.6turbo[dyzel].

Ja viem ze Szkodofka ma najlepsie najlacnejsie diely co vydrzia najviac a ze ju vie opravit kazdy kto udrzi srobovak a moc - pozreme sa len na toto forum ake sialene problemy maju opravari s octavkou2 dieslovou z roku 2005 ale iste, kazdy to opravi vzdycky v pohode (aby som neznel ako cisty hater, mam aj nekompletne olympijske kruzky z tohoto koncernu).

No, uz som sa pochvalil dost, idem ja naspat do jaskyne. Nazivajte tu krasne s trojhrncami 1.2 a rieste ci remene uz maju vsetky stvorhrnce alebo nie, ci staci jednadva 77kW alebo ci jednadva 81kW ma uplne prepracovanu totalne inu konstrukciu ktora nepotrebuje styri generacie rozvodov (ano) na to aby snad prestali praskat. Mozete kludne pokvakat aj o kulture chodu trojvalca s vyvazovacimi hriadelmi a s nicim nezamenitelnym nativnym sportovym zvukom, mne je to jedno.

Len som chcel mojim svojskym sposobom upozornit na pritomnost inych tragacov a technologii nez je mladoboleslavska jednadva. Je mi jasne ze autor otazky nepojde tym smerom ... a uprimne, je mi to zlahka fuk. To uz som bol asi moc uprimny ci ?


Hikajte dalej nad skrabkou ladu v nadrzi a simpli klevr baterkou v kufri ktora ma hodnotu sedem eur. Chceli ste nieco za 14k eur z roku 2014, povedal som. Fine ende vege howgh.


Z hentych dvoch kusov z nadpisu by som tiez bral Leon. Dovody zazneli.

Návrat na "Nissan fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní