Seat Ibiza 1,6 benzín 2009 - chyba škrtiacej klapky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

simone123svk
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 14.01.2014 21:18
Zdieľať na Facebook

Seat Ibiza 1,6 benzín 2009 - chyba škrtiacej klapky

Príspevok od používateľa simone123svk »

Zdravím všetkých,

dlhší čas som mal problém so škrtiacov klapkov, včera som bol v autorizovanom servise kde mi diagnostikovali poškodenú klapku a preto bola vymenená (originál diel žiadny poľský). Celý deň išlo auto v poriadku ale večer keď som išiel von mi na prvý krát nenaštartovalo auto (ako keby nehodilo iskru) na druhý krát naštartovalo ale vyhodilo kontrolku EPC a ostatné ikonky, ktoré mi vyhadzovalo pri probléme so starou klapkou. Najprv som si myslel, že môže byť problém v sviečkach (auto má 6 rokov neboli menené ale mám najazdených len 44 500 km a vraj by mali vydržať do 80 000 km tak som ich nemenil). Neviem čo mám robyť, som študent a nová klapka stála dosť peňazí a v deň výmeny mi hneď auto blblo, na rovinu som hodne zúfali a sklamaný. Na novú klapku by mala byť 2 roky záruka tak mi poradte, či mám chvíľu počkať alebo rovno volať do servisu poprípade či niekto nemal podobný problém, nie že pôjdem znova do servisu a ešte v ten deň mi to bude znova blbnúť...
simone123svk
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 14.01.2014 21:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa simone123svk »

Dneska ráno som chcel ísť do servisu ale keď som naštartoval, auto išlo bez problémov, išiel som na ňom určitú trasu a skúšal som dávať otáčky až do obmedzovača či nevyhodí klapku a všetko v pohode, absolútne to nechápem. Volal som do servisu a s chlapíkom som sa dohodol, že auto ešte vyskúšam na dlhšej trati a ak to nebude blbnúť, tak asi bola len zle vymazaná chyba predošlej klapky pri diagnostike. Tak uvidíme, ak nie, mám im hneď volať a dajú mi prvý voľný termín.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky