Seat Ibiza - senzor nasavaneho vzduchu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Seat Ibiza - senzor nasavaneho vzduchu

Príspevok od používateľa dekarbon »

zdravim.Mám auto po výmene hydroštelov, a celej sady tesnení pod hlavu,bolo pretesnené sacie potrubie,vyfukové potrubie,simeringy ventilov,simeringy vačkových hriadelov,hydroštely boli dané nové,rozvody nanovo a po naštartovaní píše diagnostika že netesnosť v sacom potrubí a zanesený senzor nasavaného vzduchu.So senzorom nasávaného vzduchu sa pri demontáži sacieho potrubia nič nerobilo len sa sacie potrubie zhodilo ale vraj bol ten senzor hrozne zanesený tak hoa j v servise vyčistili ale stále im auto padá do nudzoveho režimu a nechce ísť do otáčok,nereaguje na plyn,teraz čakaju na nový senzor poobede by mal dojsť ale čo stým ak to nepomôže?
dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dekarbon »

Zabudol som sem ešte dať že auto je 2004 rocnik,BBY je kod motora je to 1.4.16V 55KW

ešte ma napadlo že či ten nudzovy reťim nemôže byť sposobený žeby rozvody neboli dobre nahodené nastavené,lebo tam sa rozoberala cela hlava ventily boli vonku,vadhadla vonku,vačky vonku,hydrioštly komplet cele rozobrate žeby to bolo zle nastavené?
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Pri čistení ho mohli kľudne odfajčiť...stane sa aj chýrečnému majstrovi že sa občas nezadarí... :3020: :-\
dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dekarbon »

takže vlastne ty si myslíš že po výmene toho senzora by malo všetko chodiť?
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

a nezabudni im zaplatit za novy senzor ak to nebude fungovat.zaujimave ze servis robil hlavu a nie firma na to urcena.robili aj tlakovu skusku?bola hlava na zrovnani?to sa robi automaticky zakazdym ak ide hlava valcov dole.je to fuk ci ide znova na ten isty motor.
dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dekarbon »

toto info nemam co sa stým robilo ja som to tam dal a nech sa staraju
dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dekarbon »

nakoniec to naozaj bol ten senzor nasavaneho vzduchu,dal sa novy a nudzovy rezim to uz nevyhadzovalo..ten motor ide pekne ticho neklepe relativne..chvilu po nastartovani ale potom je klud..pobehal soms tym asi 100 km zatial odvzusnil zdvihatka niekolko krat niekolko minut som ten motor drzal v otackach od 2500 do 3000 a klepanie zmizlo teraz ide uplne pekne ale.. uz je pocut ze ten motor ma najlepsie za sebou tak somsa rozhodol ze uz sa na tom asi len 2x vymenia rozvody a ide fuc to auto
v tej dobe bude mat okolo 500 000 km a uz to bdue chciet nieco nevylietane nieco co nema interier vysedeny azniceny,nieco co nema vylietany motor atd..nejaku peknu oktaviu cukrikovu alebo vw jetta ale musi vyzerat ako fungel nova,pojdem asi do 3 max 4 rocneho auta,malo najazdenych km a musi byt v stave cukriku v inom stave auto nechcem ani vidiet..takze takto som sa rozhodol
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ja len ze opravy hlavy vyjde u servismana na stole drahsie ako vo firme v ktorej sa tie hlavy robia denno denne ako na pase. a to dobre si mu daval klepe a drzat na otackach.vies ze hydra boli suche a klepali o ventily.ono to ma samo stichnut.ak nie tak cepradlo olejove je uz slabe.ale pri tych km je to normalne.ael dobre si sa rozhodol auto co ma malo km mam menej problemov.ja mam taky seat 1.4 ale 63kw ma to 102 000km.pri mne uz 150 000km nedozije.uz bude davno fuc.
dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dekarbon »

s tymi otackami ak si dobre pamatam tam tak bolo pisane v manuali k tym hydram kym este neboli montovane do hlavy že ak klepu (boli to len obrazky) že sa maju drzat zvysene otacky 2-3 minuty od 2500 do 300 a nasledne pocuvať ak klepe opakovať cely postup znova až dokym nestichnu ale ja tam budem mať už aj zaneseny nasavaci koš oleja možno aj to čerpadlo ako hovoriš,odlučovač oleja nebol nikdy meneny,a za dalsie už budu vydrane aj tie puzdra vahadiel a slabym tlakom oleja ktovie ako dlho neboli dobre mazane komponenty hlavy tak to tam je vydrate všetko..hovorim keby to malo byt fakt 100% tak musi ist fungel novy BBY motor z fabriky VW lebo tento motor to bude mat zachvilu za sebou rposte vsetko je tam tak opotrebovane ze tomu by ani generalka uz nepomohla jedine prešturať kanaliky na vedenie oleja a cele vnutro motora každy jedenm komponent nove fungel asi v takom to je stave na tych 300 000 km co to auto ma.neviem ako s tym bolo ajzdene kym som to auto nemal neviem ako bol meneny olej ci sa tam nenehaval dlhsie ale viem že ten motor je plny karbonu lebo ja darmo možem meniť na kilometer presne olej aj olejovy filter ten motor uz nezachranim..zaneseny bude tak či tak..pri každej vymene pri každej jednej z neho ide niečo tak čierne že černejšie som nevidel..to neni oleja le ropa alebo ajk to nazvat čo z toho vypušťama to menuim presne každých 15000 km neviem či by skartenie vymennehoi intervalu nejako pomohlo snáď už len preplach..kamoš robí v sercvise a nahovara ma na to že on to robil na tourane už dvakrat a že v pohode no ale moc tomu neverim podla mna to oddrbe motor už uplne..uvolní sa nejaký karbon a ucpe olejove kanaliky a skončil som..neviem či by nebolo lepšie urobiť preplach olejom že nahodiť novy chvilu pobehať ja neviem 100-200 km a vypustiť a znova.. a ta oprava hlavy ma vysla nieco lahko cez 200€ takze nebolo to az take drahe
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

Tak ono mal by sa zmerat aspon tlak cerpadla.ak je slaby aspon budes vediet koli comu ten motor vydychne.a tan preplach mozes spravit olejom kluudne aj 3000km a potom vyliat.ale nejaka dekarbonizacia je blud.
dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dekarbon »

ale ono zas preplach ze do oleja nahodim nejaky oil treatment pripravok na preplach tak to asi nie že?
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

cosi nic.ono ak je uz raz motor vybehany mechanicky tak mu nic nepomoze.ziadne carovne tekutiny neexistuju.
dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dekarbon »

jj ale ešte by ma zaujímalo prečo sa mi sfarbila chladiaca kvapalina takmer do čierna neni ružová akle akoby v nej bola hrdza či čo nedavno bola menená ale teraz je taká kalná taká nio ked sa pozriem an expanzku tak je tam všetko len nie ružová G12 to je do hneda čo tam je to čo je?? asi dam na víkend vymeniť chladiacu kvapalinua j preplachnut cely system chaldiaci..nechapem ako je možné že po výmene rozvodov a ked bola hlava dole že je takto sfarbená chladiaca kvapalina.. vodu nevytláča cez expanzku hladinu si drží takže vyzerá že aj nove tesnenie pod hlavou drží ten ELRING
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

hadice netlakuje?tak mohlo sa stat ze nejaky bordel sa dostal do okruhu ale inak ak zhnedne voda a sfarbi aj expansku do hneda jednoznacne hlava alebo tesnenie.pozri vypust vodu motor nech je studeny a pustit donho hadicou cistu vodu.poodpajat hadice a preplachnut to.napr vodou z vodovodu.hlavne poriadne preplachnut chladic a radiator kurenia.vymenou nemrznucej za novu sa nemusi nic vyresit.ak ta voda zhnedne po preplachu tak mas vymalovane a znova vsetko dole.
dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dekarbon »

nie hadice netlakuje vodu nevyraza a teraz som bol očistiť expanzku a ta voda je taka do ružova no neni uplne ako nova ale do ružova je možno to bolo aj tym že expanzka bola špinavá a bol tieň..

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných