saab 9-5 Wagon 2.2TID 88kw 2005

Diskusia ohľadne vozidiel značky Saab

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivansan
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 28.04.2008 22:03
Zdieľať na Facebook

saab 9-5 Wagon 2.2TID 88kw 2005

Príspevok od používateľa ivansan »

cau chalani.
potrebujem poradit ohladom saabu chceme si ho kupit.Rok v. je 2005 a 2.2 Tid.j wagon.88kw
poradte ohladom spolahlivosti,nahradne diely,motorizacia rozvody.......vnutorny pristor velkost kufra/teraz mame ford mondeo combi 2.0Tdci 96kw/
dakujeme
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

http://77.247.224.52/cicmanec/AO/Autooj ... aab_95.rar

Ja by som zostal pri Mondeu, okrem exkluzivity (čo tiež nemusí byť len výhoda) žiadne plus nevidím...
kubiak1
Príspevky: 148
Dátum registrácie: 23.06.2008 16:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kubiak1 »

A dovod preco ist do mondea nez do saabu? Lebo sused na ulici povedal ze su drahe ND, alebo zostatkova hodnota auta je o 400eur mensia nez porovnane mondeo, alebo ze saab nepatri pod dominantnych nemcov? Myslim, ze kvoli takymto cico-paradigmovym tvrdeniam skoncil saab tak ako skoncil. Ale ak GM videlo statistiky ako ludia vnimaju saab tak mali pre to prisposobit marketingove opatrenia.
Ale ozaj by ma zaujmalo preco tieto auta takto ludia vnimaju.
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

... ja ti poviem prečo SAAB skončil tak ako skončil.
Motor 2.2TiD je to isté ako Oplácky 2.2DTi ktorý je náchylný na poruchové čerpadlo VP44, na padanie nafty kôli tesneniam vstrekovačov, a samotný motor je náchylný na lámanie kluky, potom SAAB aj Opel (dokonca aj Renault) používali další dieslový agregát o objeme 3.0 a na ten motor nenájdeš snád jediný pozitívny príspevok...
Pri tých predajných číslach mu nepomohlo ani nasadenie podstatne spolahlivejšieho motoru z koncernu Fiat (1.9JTD)
dro
Príspevky: 98
Dátum registrácie: 21.07.2008 20:41
Zdieľať na Facebook

Re: saab 9-5 Wagon 2.2TID 88kw 2005

Príspevok od používateľa dro »

ivansan napísal:cau chalani.
potrebujem poradit ohladom saabu chceme si ho kupit.Rok v. je 2005 a 2.2 Tid.j wagon.88kw
poradte ohladom spolahlivosti,nahradne diely,motorizacia rozvody.......vnutorny pristor velkost kufra/teraz mame ford mondeo combi 2.0Tdci 96kw/
dakujeme
urcite nie 2.2Tid. Popisane je tu toho o nom vela. Urcite 2.0t. Ak chces vediet viacej, tak sa obrat na chalanov z saabinfo.net .
gonam
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 04.08.2009 22:21
Zdieľať na Facebook

SAAB 9-5 KOMBI 2.2TiD-88kW

Príspevok od používateľa gonam »

Ivko Ty si mal niekedy SAAB auto? Ak Ti nesedí - NO PROBLEM, ale o spoľahlivosti potom nič nevieš. Kolegyňa na novom Golfe+ po 34000km výmena motora. Kámoš na Passate 2.0tdi po 47000km výmena dvojhmoty a turba (iné kafe). Bratovi na Alfe 147 (kupoval na SK nové) odpadla kľučka predných dverí, žere mu 0,8l oleja na 100km a po 80000km menil pol nápravy.... Ja mám SAAB 9-5 KOMBI 2.2Tid 88kW už 5 rokov a ťahám na 280000km. Výmena oleja teraz po 25000km ale do 270000km som menil po 30000km. VP44 žiadny problém a to som menil palivé čerpadlo za pár eur. Systém sa zavzdušnil a aby som trápil baterku tak sme SAAB v pohode roztiahli. Druhýkrat manželke došla nafta a zas vzduch v systéme. No a čo, doliali sme 10litrov a roztiahli. Po 30m naskočil a ušetril som štartér a baterku. DOSTÁVA ZÁHUL! Do nafty pridávam letný a zimný VIF (prísada). Je to výroba 9/2003 a ja som ho doviezol 10/2007. Odvtedy nemalo poruchu a to som ho ani trošku nešetril, nakoľko auto má slúžiť mne a nie opačne. Mám prídavné elektrické elektrické kúrenie (nemám garáž). Garáž zbytočne zaberá miesto pri dome. V zime sadám do vyhriateho auta a pohoda. Je fakt, že bez prídavného kúrenia by som musel prejsť tak 10km (pri -10st) aby začalo fúkať teplý vzduch. DÁVAM POZOR NA POMALÉ ZAHRIEVANIE MOTORA. Kým nedosiahne prevádzkovú teplotu nevýtačam nad 3000ot/min. Potom už môže aj za červené políčko. A takisto po 190km/h a občasnej naháňačke nechávam tak 2-3km pred vypnutím motora pohodovú jazdu na tempomat. Letné pneu mám 17" a zimné 15". Pri zimných je spotreba okolo 6-6,5 litrov a pri letných 6,5-7 litrov. Podotýkam prázdne auto váži 1760kg a väčšinou mám plnú + ja = čo je hneď 1900kg a to idem sám, tak mi sem nechoďte s papierovou Octaviou za 4l/100km, ktoré je o 500kg ľahšie.

NECH SI KAŽDÝ KÚPI AUTO AKÉ SA MU PÁČI, JA LEN VIEM ŽE MOJ SAAB POJDE Z DOMU, AŽ KEĎ HO NIEKDE ROZFLÁKAM, ALEBO NIEKDO ZRUŠÍ MŇA. Inak na ňom budem jazdiť do skonania sveta.
gonam
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 04.08.2009 22:21
Zdieľať na Facebook

SAAB 9-5 KOMBI 2.2TiD-88kW

Príspevok od používateľa gonam »

Ivansan AK SA TI TEN SAAB PÁČI A JE ZA DOBRÚ CENU V DOBROM STAVE, TAK SI HO KÚP. Budeš s ním maximálne spokojný. Ja mám SAAB 9-5 kombi 2.2tdi (nemá filter pevných častíc a má rozvodovú reťaz). Auto mám piaty rok a najazdených 280000km (a možno aj viac ale je mi to fuk). V servise som ešte nebol a na aute sa mi zatiaľ nič nepokazilo. Dával som si len robiť druhý kľúč (mal som len jeden) a klasické výmeny oleja, palivového filtra, brzdových doštičiek a predných kotúčov. Olej som ešte nikdy nedolieval a idem od výmeny k výmene. Mám zabudované nezávislé kúrenie a v zime neviem čo to je škrabať námrazu a sadať do zamrznutého auta. Za studena je hlučnejší, ale o zohriatí pohoda. Spotrebu mám okolo 6.5litra pri stále zapnutej autoklíme (pneu 225/45ZR17)a dosť často dostáva záhul (160-190km/h). Na jednu nádrž urobím v pohode cez 1000km. Auto mi NIKDY neukradnú a pre oponentov pri minimálnej predajnosti a problémoch samotnej značky SAAB som hrdým majiteľom tejto značky. Pri stretnutí s druhým SAAB-om sa zdravíme mávnutím ruky (tichá dohoda saabistov všade vo svete). Vlastnil som viac značiek (nemenujem), ale oproti iným sa na SAAB môžem absolútne spoľahnúť. Ak by som mal ísť zajtra do Paríža, tak len ráno natankujem plnú a idem-NO PROBLEM. Na jar (2011)som musel na otočku do Nemecka 1800km a štyri dni nato znova. Za ten týždeň som najazdil skoro 4000km a úplná pohoda. V lete Chorvátsko, v novembri zas Nemecko Stuttgart na otočku a nič. Ten SAAB sa nechce pokaziť,až mi je to podozrivé. Výborné sedačky, komfortné pruženie a ani po dlhej jazde nevystupuješ unavený a dolámaný. Porovnať môžete s A6, BMW5, Mercedes E a to ostatné nechajme radšej bokom. Tie autá sú ale cenovo niekde úplne inde. Inak Opel Vectra je oproti SAAB-u umelohmotná krabica s podobným motorom. Saab upravil motor aj podvozok. Vyskúšaj a uvidíš. Opel Insignia ST má menší vnútorný priestor (vyskúšané) a cena je zas niekde inde. Mal som aj Ford Mondeo r.v.2007, to auto snáď nechcete porovnávať so SAAB-m. Nový model Mondea je OK, ale sme zas pri tej cene za auto. Howgh!
gonam
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 04.08.2009 22:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gonam »

A ešte som zabudol na ten kufor. Ford mondeo combi 2.0Tdci 96kw má väčší kufor. (mal som ho aj ja - r.v.2007). Najlepšie je skočiť do niektorého bazáru a dáš vedľa seba obe autá na porovnanie. Ak chceš veľký kufor musíš ostať pri Mondeu. Ja mám druhé auto 7-miestny van a príves 2,5m3 tak neriešim kufor. Ale štyroch dospelích s batožinou na týždňovú dovolenku do Chorvátska naložím v pohode. V septembri chodievam na týždeň do Tatier a takisto štyria dospelí pohoda. To ale nemení nič na tom, že FORD MONDEO má väčší kufor.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

kubiak1 napísal:A dovod preco ist do mondea nez do saabu?
Lebo to Mondeo už má!!! A nevidím jediný dôvod na takúto zmenu...
gonam
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 04.08.2009 22:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gonam »

To je fakt. Pokiaľ mu to Mondeo dobre slúži je zbytočné ho meniť za SAAB. Jedine ak chce mať dve autá, ale zas 2x kombík...
cacina
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 03.02.2008 20:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cacina »

9-5 netreba porovnávať s tími recyklovanými plastmi(mondeo, insignia...) to sú len také spuchnuté bubliny. V 95 sa zastavil čas v tom dobrom slova zmysle, keď som sadol doňho akoby som sa vrátil o 15 rokov keď sme mali 900-ku, samozrejme nie doslovne.Mal som možnosť vyskúšať2,0t, je to dostačujúce a hlavne tiché, môj názor jedine benzín ten tid akurát do traktora.
hugo.
Príspevky: 290
Dátum registrácie: 17.09.2008 13:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hugo. »

Je to oplácky motor 2,2 DTI, ktorý má to "slávne" čerpadlo VP44. odporúčam sa poobzerať po 1,9-vinách, ktoré sú oveľa spolahlivejšie..
ivansan
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 28.04.2008 22:03
Zdieľať na Facebook

pre GONAM ? GONAM !!!!!

Príspevok od používateľa ivansan »

gakujem za velku pomoc pri rozhodovani.Idem do SAABU.
Dakujem Gonam za velku pomoc.konecne niekto kto ma osobnu skusenot so SAABOM.ete raz dik.javascript:emoticon(':300f:')
Napísať odpoveď

Návrat na "Saab fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných