Renault Megane Coupe/coach - Šuchoce ložisko na remenici

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

luky373
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 05.03.2010 20:26
Zdieľať na Facebook

Renault Megane Coupe/coach - Šuchoce ložisko na remenici

Príspevok od používateľa luky373 »

ludia mam tu taky vacsejsi problemik...

suchoce mi lozisko na remenici neviete co priblizne stoji take lozisko? Opravim si uz sam...help
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Aký motor, na ktorej remenici ? Podla mna ti odišlo ložisko alternátora, alebo volnobežka alternátora, volnobežka stojí 100€ potrebuješ na to špecoialny klúč, alebo niečo "home made" a ked ti odišlo v alternátory musíš ho rozobrať a na tom mojom z DTi bolo vinutie pribodované o diodový mostík, nechal by som to na odborníkov...
misko122
Príspevky: 654
Dátum registrácie: 25.05.2008 16:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misko122 »

ked tu vidim tu remenicu..hadze,robi mi ako keby miernu osmicku horna remenica na vacke..samotna sa asi kupit neda ze? bojim sa ci to bude zvladat remen dovtedy ako by mal..
1,9dci 75kw
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

micko122 napísal:ked tu vidim tu remenicu..hadze,robi mi ako keby miernu osmicku horna remenica na vacke..samotna sa asi kupit neda ze? bojim sa ci to bude zvladat remen dovtedy ako by mal..
1,9dci 75kw
Dá sa aj zvlášť.
luky373
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 05.03.2010 20:26
Zdieľať na Facebook

hmm takto

Príspevok od používateľa luky373 »