Renault - LED Pure Vision
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
chod do bezneho servisu, nastavenie svetiel nespada do zaruky.. nic to na zaruke nemeni... ale do servisu, kde ta pochopia, inak sa nastavuju svetla na regloskope na dolnu hranicu, nikdy cudziemu na hornu...hore-dolu si to dorovna kazdy lahko aj doma, ale viac ide o to, aby luce boli smerovo dobre vycentrovane, inak unika mnozstvo luxov do sveta zbytocne...
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48 Zdieľať na Facebook
takže keď ma ist zadávateľ niekam 1000km tak tam pôjde týždeň lebo podľa teba by nemal ist ani 50km/h keď nevidí na 20-30 metrov? Keď si myslím ze už väčší blud sa nedá napísať, tak v tom príde nová diskusia v ktorej to miestny trol OCO znova niečím prebijeoco13 napísal:Pre zadávatela - skúsenosti mám - Hella Stupava.
Pre Luboša - ak nevidím na 20 - 30m tak nejdem ani 50 nieto ešte 150.
Pre objektivitu - 100km/h som tohto roku presiahol asi tri krát na dobu kratšiu ako 10s.
Pi málo aby si mohol piť dlho a pomaly ďalej zajdeš.
???
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 22.12.2019 01:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Milý Cibko - tiež chodievam 100km a chodím vlakom - Vidíš zase som to prebil.cibo226 napísal: takže keď ma ist zadávateľ niekam 1000km tak tam pôjde týždeň lebo podľa teba by nemal ist ani 50km/h keď nevidí na 20-30 metrov? Keď si myslím ze už väčší blud sa nedá napísať, tak v tom príde nová diskusia v ktorej to miestny trol OCO znova niečím prebije
K téme - Neriešim svetlá renoltíka , ale osobu zadávatela (ako mám aj v podpise!) Už tu raz bol a odporučili mu dať svetlá nastaviť regloskopom. Tá odpoveď sa mu nepáčila, tak založil ďalšiu tému Nejako mu nejde do hlavičky, že proste sú aj autá čo svietia blbo. Pekným prípadom bol volakedy Fiet Bravo a jeho klony.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 22.12.2019 01:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 22.12.2019 01:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
No že keď ti tu niekto napíše čo sa ti nepáči tak nadskakuješ. Často sa mi stáva, že ak mám pocit, že ma niekto oslní tak mu vypálim odpovedám dialkovými a vytláčam ho z cesty.
Vedz, že aj táto diskusia ti teda niečo dáva - vedomie , že aj takto protivného človeka môžeš stretnúť a on bude mať radosť z toho že ťa bude hnevať. Na ceste je to nebezpečnejšie ako tu, kde len prskáš.
Vedz, že aj táto diskusia ti teda niečo dáva - vedomie , že aj takto protivného človeka môžeš stretnúť a on bude mať radosť z toho že ťa bude hnevať. Na ceste je to nebezpečnejšie ako tu, kde len prskáš.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Castokrat sa nove svetla nastavuju sposobom, ze je potrebne svetla pomocou diagnostickeho pristroja uviest do zakldaneho rezimu, zabezpecit aby na sedacke vodica sedel cca 70kg vodic, bolo urcite percento paliva v nadrzi a pod. Nasledne sa doladuje vyska svetla pomocou kontroly regloskopom. Toto byva postup pre nastavenie svetiel ku ktoremu maju pristup autorizaky. Pri splneni tychto zadefinovanych podmienok vie system sledujuci zatazenie vozidla snimacmi na napravach nasledne spravne korigovat vysku svetiel pri roznych zatazeniach auta. Proste funckia vysky od zatazenia je dana algoritmom, nemusi byt linearna vzhladom na nelinearitu prevodu mechanizmu zatazenie, dalej byva problem, ze znizovanim nakladov uz byva len senzor na 1 naprave alebo svetla maju len staticke nastavenie vysky po starte a dalsie nastupenie a vystupenie osob ich vysku uz nezmeni.
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Oco, neblázni , už vidím ako takou Corsou vytlacas X5, alebo Tatru 815..
Ja sa radšej uhnem, pribrzdim, keď treba, hlavne, keď niekto predbieha a vidím, že nestíha, radšej na 5-10 sekúnd" stratiť", než niekoho " vychovávať"....
A zúrivé blikanie diaľkovými mu tiež nepomôže rýchlejšie sa zaradiť...., Skôr naopak..
Ja sa radšej uhnem, pribrzdim, keď treba, hlavne, keď niekto predbieha a vidím, že nestíha, radšej na 5-10 sekúnd" stratiť", než niekoho " vychovávať"....
A zúrivé blikanie diaľkovými mu tiež nepomôže rýchlejšie sa zaradiť...., Skôr naopak..
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Lubo : To nie je vychovávanie - to je vyhorenie, rezignácia, je na to milion názvov a psycho posudkov. Deti odrastené a zrazu už nie je dôvod prečo sa ďalej trápiť. Lebo pri pohlade okolo seba vidéš len trápenie. Má byť motiváciou 300 eurový dochodok a baterkáč v garáži. Alebo v horšom prípade rakovina (dedičná) a starostlivosť nášho zdravotníctva??? Platím si celkom slušnú životnú poistku a ak by došla núdza tak je to jeden zo sposobov posledného zabezpečenia, tých čo sa ešte trápiť chcú. Takže čím väčší protivník tým by to bolo rýchlejšie.
Len na cestách to funguje naopak - práve tí velkí sú obyčajní ludia, ktorí sa tiež snažia len prežiť v tejto jebnutej dobe a práve tí sú ohladuplní.
To zdrogovaná mládež na afdinkách a bramborákoch, alebo vymalované silikonové pipiny z auparku to je iné kafe. Najskôr plyn na podlahe a potom panika, keď to silné svetlo v protismere neuhýba.
Dnes som bol donútený navštíviť naše okresné mesto a po návrate som rýchlo utekal do zahrady, objať storočnú lipu . Aby som načerpal energiu, ktorú mi ukradli - ludia.
Len na cestách to funguje naopak - práve tí velkí sú obyčajní ludia, ktorí sa tiež snažia len prežiť v tejto jebnutej dobe a práve tí sú ohladuplní.
To zdrogovaná mládež na afdinkách a bramborákoch, alebo vymalované silikonové pipiny z auparku to je iné kafe. Najskôr plyn na podlahe a potom panika, keď to silné svetlo v protismere neuhýba.
Dnes som bol donútený navštíviť naše okresné mesto a po návrate som rýchlo utekal do zahrady, objať storočnú lipu . Aby som načerpal energiu, ktorú mi ukradli - ludia.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Neviem na akom aute, aky rocnik riesis tie svetla.
Ale je potrebne si uvedomit, ze tie LED Pure Vision nie su ziadna hitparada, co sa tyka svietivosti. Maju svetelny tok 1250 lm.
Pre priklad, “xenonova“ vybojka D1S ma 3200 lm, lepsie ziarovky H7 maju svetelny tok aj cez 1500 lm.
Novsie rocniky Renaultu maju nastavovanie dosvitu LED Pure Vision riesene klasicky, kolieckom, ako u beznych, halogenovych svetiel.
Starsie rocniky maju regulaciu riesenu podla zatazenia zadnej napravy. Ak si dobre spominam, tak automaticka regulacia koriguje dosvit podla zatazenia, ked sa nastartuje z potom este, po otvoreni dveri. Ostrekovace vzhladom na nizky svetelny tok nebolo potrebne…
Zial, aby efekt LED svetiel bol pre klientelu zaujimavy, tak uz tie auta svietia z vyroby s mensim dosvitom. Pri tom nie oslnivom svetelnom toku, co tie svetla maju, sa neda docielit aby bola dostatocne silno nasvietena velka vzdialenost pred vozidlom. Su iba dve moznosti. Bud to bude svietit na vacsiu vzdialenost, avsak plocha bude mizerne nasvietena, alebo bude dosvit kratsi, avsak intezivnejsi.
Toto neni problem iba u Renaultu, je to dane lacnou technikou avsak s masirovanim ega, ved LED svetlomety…
Svetelny tok zdroja, sa neda oklamat.
Ze svietia “pekne“ na bielo? Prd platne, ked horsia, ako lepsia halogenka.
Mimochodom, Renault aspon nezavadzal klientelu az tak moc, sam tvrdi, ze LPV svietia o 20% lepsie, nez klasicky svetlomet. Co moze byt pravda, kedze niektore ziarovky maju svetelny tok cca 1000 lm, stale je to vsak podstatne menej, nez pri premiovejsich halogenovych ziarovkach, pri ktorych by sa dalo tvrdit, ze svietia az o 30% lepsie, nez LED u Renaultu (ci inej znacky, s lacnou technologiou LED svetlometu).
Takze este raz. Ak sa dosvit svetlometu zvacsi, tak bude plocha slabo nasvietena, co je zrovna tak podobne nekomfortne, ako kratsi, avsak intezivnejsi dosvit.
Z h0vna nejde bic upliest (to je porekadlo, nie urazka niekoho).
Ale je potrebne si uvedomit, ze tie LED Pure Vision nie su ziadna hitparada, co sa tyka svietivosti. Maju svetelny tok 1250 lm.
Pre priklad, “xenonova“ vybojka D1S ma 3200 lm, lepsie ziarovky H7 maju svetelny tok aj cez 1500 lm.
Novsie rocniky Renaultu maju nastavovanie dosvitu LED Pure Vision riesene klasicky, kolieckom, ako u beznych, halogenovych svetiel.
Starsie rocniky maju regulaciu riesenu podla zatazenia zadnej napravy. Ak si dobre spominam, tak automaticka regulacia koriguje dosvit podla zatazenia, ked sa nastartuje z potom este, po otvoreni dveri. Ostrekovace vzhladom na nizky svetelny tok nebolo potrebne…
Zial, aby efekt LED svetiel bol pre klientelu zaujimavy, tak uz tie auta svietia z vyroby s mensim dosvitom. Pri tom nie oslnivom svetelnom toku, co tie svetla maju, sa neda docielit aby bola dostatocne silno nasvietena velka vzdialenost pred vozidlom. Su iba dve moznosti. Bud to bude svietit na vacsiu vzdialenost, avsak plocha bude mizerne nasvietena, alebo bude dosvit kratsi, avsak intezivnejsi.
Toto neni problem iba u Renaultu, je to dane lacnou technikou avsak s masirovanim ega, ved LED svetlomety…
Svetelny tok zdroja, sa neda oklamat.
Ze svietia “pekne“ na bielo? Prd platne, ked horsia, ako lepsia halogenka.
Mimochodom, Renault aspon nezavadzal klientelu az tak moc, sam tvrdi, ze LPV svietia o 20% lepsie, nez klasicky svetlomet. Co moze byt pravda, kedze niektore ziarovky maju svetelny tok cca 1000 lm, stale je to vsak podstatne menej, nez pri premiovejsich halogenovych ziarovkach, pri ktorych by sa dalo tvrdit, ze svietia az o 30% lepsie, nez LED u Renaultu (ci inej znacky, s lacnou technologiou LED svetlometu).
Takze este raz. Ak sa dosvit svetlometu zvacsi, tak bude plocha slabo nasvietena, co je zrovna tak podobne nekomfortne, ako kratsi, avsak intezivnejsi dosvit.
Z h0vna nejde bic upliest (to je porekadlo, nie urazka niekoho).
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 22.12.2019 01:34 Zdieľať na Facebook
To že sa nastavujú podľa zaťaženia zadnej nápravy som počul a pravdepodobne to bude aj u môjho takto.A je to talisman.Jasné sú to lacné LEDky ale zatiaľ som na nich počul iba chválu.Je pár ľudí ktorím svietili tiež na krátko, ale vyriešilo sa to zdvihnutím svetiel v servise.Hneď ako bude čas idem do servisu, že čo na to povedia tam.Potom dám info čo a ako:)A ďakujem ti za reakciu
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných