Renault Laguna II 1.9 dci 88kw - autoelektrikar

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jdruzek77
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00
Zdieľať na Facebook

Renault Laguna II 1.9 dci 88kw - autoelektrikar

Príspevok od používateľa jdruzek77 »

zdravím vsetkych viete mi poradit šikovného autoelektrikara z okolia Skalice,Senica,Malacky na aute mi stále svieti na displeji dobijanie a stop ale alternátor dobija na 14,3 podle mechanika a diagnostiky je v setko v 100% poriadku. Moze to robit vadnvadný displej či palubovka ,viete mi niekto poradit,stretli ste sa z ničím Podobnými? auto je laguna II 1,9dci 88kw 230000km začalo to robit pozvolna niekedy to nesvieti 10km potom 3 km svieti nikdy zasa opacne 10km svieti a 2km nesvieti a Teraz svieti skoro stále ale altik baterku dobija,baterka je ok kupovaný v marci 2015
jdruzek77
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jdruzek77 »

ten tvrdi ze je vsetko ok ze je to mechanicka chyba ne elektricka ,a mechanik zasa tvrdi opak proto hledám aj ineho mozno to chce iny pohled na vec
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To sú hodiny hladania v ich neprehladných schémach a musíš presne identifikovať ešte aj typ motora aby si nehladal v nepatričnej schéme
Samotné pripojenie altíka je triviálne,ale spracovanie budiaceho signálu je v budíkoch a to je iná káva,kedže jeho spracovanie môže byť značne zložité..Čas kedy nabíjanie bola jedna kontrolka a káblik k altíku je dávno preč.
Pokúšal som sa na to pozrieť ale zhorel som hneď na samom začiatku na neidentifikovaní typu takže ak predpokladám motor K9Q/750 tak budiaci vodič pre alt vychádza zo združeného prístroja konektor NO pin 14
Čo sa deje vo vnútry združeného prístroja je už asi nad rámec možností poriešiť doma.
Celá cesta od altíka po združený prístroj je vyznačená
[img]http://s30.postimg.org/d770wl8dp/Lag_nab_j.jpg[/img]
Ak som zvolil zlý typ motora tak to nie je moja chyba
Vyžšie ročníky kde do altíka už idú dva kábliky sú už úplne odlišné a nič čo som písal tam už potom neplatí
jdruzek77
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jdruzek77 »

identifikační číslo motora je F9QC7, auto je G/KG0G/KG0G06
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

rok xyz
Priatelu ja som to mal rozpitvané a študoval to viac než hodinu,už sa k tomu nevrátim
Kruci ak chcem prudko odbornú radu tak aspoň poskytnem potrebné údaje aby sa pomôcť dalo,alebo si čakal že ti pomôže prvý čo mal niekedy otvorenú kapotu Lagúny ? Ozaj neviem ako premýšlate
Mne sa len potvrdzuje že kde nie sú potrebné údaje tomu sa človek nemá venovať
jdruzek77
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jdruzek77 »

myslel sem ze sem dal hned na začátku ale nie moje chyba ospravedlnujem sa je to 4/2002 1.9 dci 88kw grand túr M6 230000km motor F9QC7 auto G/KG0G/KG0G06
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pre tento prípad platí tá schéma
jdruzek77
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jdruzek77 »

ok velmi pekne dakujem zajtra to skusim pozret este raz dakujem
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Ma napadlo že či už uhlíky nemelú z posledného a teda že merákom sa namerá 14...V ale v skutočnosti už dochádza k nejakým nepatrným špičkovým výpadkom skrátka zlomok sekundy napätie klesne a zas stúpne a na meraku to nieje vidno ale mikroprocesor v aute v RJ to už vie zosnímať a preto zapol kontrolku.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak je to tento jednokáblikový systém budenia,ten ešte do RJ nejde,až neskôr zaviedli dvokáblikový systém a tam už jeden ide do RJ motora,tam už sa sleduje kadečo
jdruzek77
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jdruzek77 »

je to jednokablikovy ak mozem kam vedie ten kablík z altiku , ked ne do rj motora ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ešte som ti to tam aj vyznačil,to je ten označený káblik medzi prístrojovkou a alternátorom,tam je aj očíslovanie na ktorom pine to ide dnu
Veď som to písal,ježkove oči aj schému tam máš
bjbbobek
Príspevky: 653
Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
Bydlisko: Gbely
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bjbbobek »

Uz v predchadzajucich temach sme sa nedozvedeli co to je za auto a aky motor...ja sa vobec necudujem ze sa nik na to nechce pozriet a dufam ze sa to ta "p..a" ku mne nedostane. Poradim ti v unine je jeden sikovny autoelktrikar, snim si budes rozumiet si myslim ....davat po jeho zasahu auto do pojazdneho stavu je chutovka. :2f93:
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných