Renault Laguna II 1.9 dci 88kw - autoelektrikar
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00 Zdieľať na Facebook
Renault Laguna II 1.9 dci 88kw - autoelektrikar
zdravím vsetkych viete mi poradit šikovného autoelektrikara z okolia Skalice,Senica,Malacky na aute mi stále svieti na displeji dobijanie a stop ale alternátor dobija na 14,3 podle mechanika a diagnostiky je v setko v 100% poriadku. Moze to robit vadnvadný displej či palubovka ,viete mi niekto poradit,stretli ste sa z ničím Podobnými? auto je laguna II 1,9dci 88kw 230000km začalo to robit pozvolna niekedy to nesvieti 10km potom 3 km svieti nikdy zasa opacne 10km svieti a 2km nesvieti a Teraz svieti skoro stále ale altik baterku dobija,baterka je ok kupovaný v marci 2015
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To sú hodiny hladania v ich neprehladných schémach a musíš presne identifikovať ešte aj typ motora aby si nehladal v nepatričnej schéme
Samotné pripojenie altíka je triviálne,ale spracovanie budiaceho signálu je v budíkoch a to je iná káva,kedže jeho spracovanie môže byť značne zložité..Čas kedy nabíjanie bola jedna kontrolka a káblik k altíku je dávno preč.
Pokúšal som sa na to pozrieť ale zhorel som hneď na samom začiatku na neidentifikovaní typu takže ak predpokladám motor K9Q/750 tak budiaci vodič pre alt vychádza zo združeného prístroja konektor NO pin 14
Čo sa deje vo vnútry združeného prístroja je už asi nad rámec možností poriešiť doma.
Celá cesta od altíka po združený prístroj je vyznačená
[img]http://s30.postimg.org/d770wl8dp/Lag_nab_j.jpg[/img]
Ak som zvolil zlý typ motora tak to nie je moja chyba
Vyžšie ročníky kde do altíka už idú dva kábliky sú už úplne odlišné a nič čo som písal tam už potom neplatí
Samotné pripojenie altíka je triviálne,ale spracovanie budiaceho signálu je v budíkoch a to je iná káva,kedže jeho spracovanie môže byť značne zložité..Čas kedy nabíjanie bola jedna kontrolka a káblik k altíku je dávno preč.
Pokúšal som sa na to pozrieť ale zhorel som hneď na samom začiatku na neidentifikovaní typu takže ak predpokladám motor K9Q/750 tak budiaci vodič pre alt vychádza zo združeného prístroja konektor NO pin 14
Čo sa deje vo vnútry združeného prístroja je už asi nad rámec možností poriešiť doma.
Celá cesta od altíka po združený prístroj je vyznačená
[img]http://s30.postimg.org/d770wl8dp/Lag_nab_j.jpg[/img]
Ak som zvolil zlý typ motora tak to nie je moja chyba
Vyžšie ročníky kde do altíka už idú dva kábliky sú už úplne odlišné a nič čo som písal tam už potom neplatí
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
rok xyz
Priatelu ja som to mal rozpitvané a študoval to viac než hodinu,už sa k tomu nevrátim
Kruci ak chcem prudko odbornú radu tak aspoň poskytnem potrebné údaje aby sa pomôcť dalo,alebo si čakal že ti pomôže prvý čo mal niekedy otvorenú kapotu Lagúny ? Ozaj neviem ako premýšlate
Mne sa len potvrdzuje že kde nie sú potrebné údaje tomu sa človek nemá venovať
Priatelu ja som to mal rozpitvané a študoval to viac než hodinu,už sa k tomu nevrátim
Kruci ak chcem prudko odbornú radu tak aspoň poskytnem potrebné údaje aby sa pomôcť dalo,alebo si čakal že ti pomôže prvý čo mal niekedy otvorenú kapotu Lagúny ? Ozaj neviem ako premýšlate
Mne sa len potvrdzuje že kde nie sú potrebné údaje tomu sa človek nemá venovať
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Ma napadlo že či už uhlíky nemelú z posledného a teda že merákom sa namerá 14...V ale v skutočnosti už dochádza k nejakým nepatrným špičkovým výpadkom skrátka zlomok sekundy napätie klesne a zas stúpne a na meraku to nieje vidno ale mikroprocesor v aute v RJ to už vie zosnímať a preto zapol kontrolku.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 10.05.2010 19:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Uz v predchadzajucich temach sme sa nedozvedeli co to je za auto a aky motor...ja sa vobec necudujem ze sa nik na to nechce pozriet a dufam ze sa to ta "p..a" ku mne nedostane. Poradim ti v unine je jeden sikovny autoelktrikar, snim si budes rozumiet si myslim ....davat po jeho zasahu auto do pojazdneho stavu je chutovka.
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných