Renault laguna II 1.9 dci - nereaguje na plynovy pedal
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 26.09.2010 20:09 Zdieľať na Facebook
Renault laguna II 1.9 dci - nereaguje na plynovy pedal
-plynovy pedal VOBEC nereaguje pri zoslapnuti
-auto ma zvysene otacky 1100ot,/min
-po nastartovani sa zobrazy oranzova kontrolka zhavenia ktora trvalo svieti
po napojeni na diag. vypiše iba chybu P0032 o ktorej som sa docital ze je nejaky ohrev sondy landa...
takze zrejme nebude mat z tymto nic spolocne...
pedal som mal demontovany,rozobraty "vyzera byt ok"
pri premeravani okruhov plynoveho pedala a napojeni na merak hodnoty plynule stupaju a klesaju...
kde inde može byt este chyba??? vopred VDAKA
-auto ma zvysene otacky 1100ot,/min
-po nastartovani sa zobrazy oranzova kontrolka zhavenia ktora trvalo svieti
po napojeni na diag. vypiše iba chybu P0032 o ktorej som sa docital ze je nejaky ohrev sondy landa...
takze zrejme nebude mat z tymto nic spolocne...
pedal som mal demontovany,rozobraty "vyzera byt ok"
pri premeravani okruhov plynoveho pedala a napojeni na merak hodnoty plynule stupaju a klesaju...
kde inde može byt este chyba??? vopred VDAKA
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Presne tak ako uz pisal mhlavaty.ELM a podobne sracky za 19,48€ su iba krabice.Ked uz piseme o pristroji univerzalne,tak minimalne za tisice €.Tento motor ani nahodou nema lambda sondu.
Pedal netreba vybrat a rozobrat uz vobec nie,staci na DIAGNOSTIKE skontrolovat.Chyba bude uplne inde ako v lambda sonde.Pedal sa ti moze zdat dobry pri mereni s multilmetrom,ale pod napatim s oscilloskopom sa uz moze chyba objavit.Od PC ti neviem pomoct.
Pedal netreba vybrat a rozobrat uz vobec nie,staci na DIAGNOSTIKE skontrolovat.Chyba bude uplne inde ako v lambda sonde.Pedal sa ti moze zdat dobry pri mereni s multilmetrom,ale pod napatim s oscilloskopom sa uz moze chyba objavit.Od PC ti neviem pomoct.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 26.09.2010 20:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 28.09.2009 17:49 Zdieľať na Facebook
Ahoj.
P prvom rade treba zmerať zabeláž.Najlepšie cez zátaž.Ale k tomu musís mať schemu a trosku jej rozumiet.Plynový pedál nezvykne odíst.Skor je to konektor.Neviem presne aký máš ročník, ale predpokladám že má aj škrtiacu klapku, krorá má tiež 2 drahy potenciometra.Aj tam môže byť problém.Na benzín. motoroch s riadiacou jednotkou SAGEM často odchádza obvod, ktorý ovláda motor škrtiacej klapky.Občas dostane impulz, ktorý dostať nemá a už je v núdzovom móde.(SAGEM S2000RPM).
Každopádne ak nie si skúsený autoelektrikár tak to ani nerieš, lebo len s tým stratíš čas.A meniť najprv pedál potom klapku a tak dalej je drahá hlúposť.
Treba to dať nejakému dobrému, ale naozaj dobrému autoelektrikárovi.Poznáš ho podla toho že mu na parkovisku stojí vela, vela aut .
Ak si z okolia LM, daj vedieť mám orig. diagnostiku RENAULT.
P prvom rade treba zmerať zabeláž.Najlepšie cez zátaž.Ale k tomu musís mať schemu a trosku jej rozumiet.Plynový pedál nezvykne odíst.Skor je to konektor.Neviem presne aký máš ročník, ale predpokladám že má aj škrtiacu klapku, krorá má tiež 2 drahy potenciometra.Aj tam môže byť problém.Na benzín. motoroch s riadiacou jednotkou SAGEM často odchádza obvod, ktorý ovláda motor škrtiacej klapky.Občas dostane impulz, ktorý dostať nemá a už je v núdzovom móde.(SAGEM S2000RPM).
Každopádne ak nie si skúsený autoelektrikár tak to ani nerieš, lebo len s tým stratíš čas.A meniť najprv pedál potom klapku a tak dalej je drahá hlúposť.
Treba to dať nejakému dobrému, ale naozaj dobrému autoelektrikárovi.Poznáš ho podla toho že mu na parkovisku stojí vela, vela aut .
Ak si z okolia LM, daj vedieť mám orig. diagnostiku RENAULT.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 26.09.2010 20:09 Zdieľať na Facebook
-tak mal som rozobraty ten pedal snad 5x precistil som ho,poskladal atd,stale to neslo.
-baterka odpojena atd.
-premeral som kable z pedala az do RJ na 21W ziarovke vsetko OK.
-nakoniec som sa vo francuzkej prirucke RENAULT dočital ze kontrolka zhavenia svieti ked sa dostane VODA do palivoveho filtra...
-tak precistil som filter,nadrz sitko,auto odpojil od baterky.
Zapol som zapalovanie pockal,cca 30sek chyba zhasla (kontrolka zhavenia) auto nastartovalo otacky okolo 800/min a ide tak ako slo predtym...
-baterka odpojena atd.
-premeral som kable z pedala az do RJ na 21W ziarovke vsetko OK.
-nakoniec som sa vo francuzkej prirucke RENAULT dočital ze kontrolka zhavenia svieti ked sa dostane VODA do palivoveho filtra...
-tak precistil som filter,nadrz sitko,auto odpojil od baterky.
Zapol som zapalovanie pockal,cca 30sek chyba zhasla (kontrolka zhavenia) auto nastartovalo otacky okolo 800/min a ide tak ako slo predtym...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných