Renault Laguna II 1.9 dci 88 kW
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 308
- Dátum registrácie: 03.07.2010 22:40 Zdieľať na Facebook
Renault Laguna II 1.9 dci 88 kW
Ahojte,
kúpil som túto Lagunu - ma najazadené 200 tis.km.
Cchem len poradiť - doterajší majiteľ nepoužíval aditíva - ja by som chcel Castrol TDA...
Čo Vy na to?? Oplatí sa či, nie??
Rád by som aby aspoň niečo ešte vydržalo.. (aj keď zrovna tento model ... ale verím MU)
ďakujem Vám..
kúpil som túto Lagunu - ma najazadené 200 tis.km.
Cchem len poradiť - doterajší majiteľ nepoužíval aditíva - ja by som chcel Castrol TDA...
Čo Vy na to?? Oplatí sa či, nie??
Rád by som aby aspoň niečo ešte vydržalo.. (aj keď zrovna tento model ... ale verím MU)
ďakujem Vám..
-
- Príspevky: 3800
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
jj, modlit sa treba, mozno budes jednym z tych, ktorym sa nepokazi. drzime palce.
Do nafty asi radsej VIF preventivne.
Na precistenie vstrekov som niekde videl celkom dlhu diskusiu s odporucanim nejakeho Delphi cistica.
http://delphi.com/about/news/media/phot ... ket//6081/
Do nafty asi radsej VIF preventivne.
Na precistenie vstrekov som niekde videl celkom dlhu diskusiu s odporucanim nejakeho Delphi cistica.
http://delphi.com/about/news/media/phot ... ket//6081/
-
- Príspevky: 308
- Dátum registrácie: 03.07.2010 22:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 308
- Dátum registrácie: 03.07.2010 22:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 24.10.2008 16:14 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 243
- Dátum registrácie: 06.01.2008 08:54 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ano benk71,obsahuje,stopové prvky ktoré pod atomovým mikroskopom vraj idú zistiť.
Čo sa týka aditív,je ich celá škála a asi si treba urobiť jasno či...Udržovať stav aby sa nezhoršoval a mierne vylepšili niektoré vlastnosti paliva..alebo sa palivový systém čistil,tj zbavoval úsad a tu sa to ešte člení..intenzívne čiatil alebo jemne a postupne počas bežnej prevádzky.
Samotný VIF je vyvážený prípravok,v špecifických veciach sú aj lepšie prípravky,ale VIF je svojou všestrannosťou dobrý a nič sa jeho aplikáciou nedá pokaziť.Je to taký motoristický Aspirin,nie je to intenzívny liek,ale je tak trochu na všetko univerzálne
Čo sa týka aditív,je ich celá škála a asi si treba urobiť jasno či...Udržovať stav aby sa nezhoršoval a mierne vylepšili niektoré vlastnosti paliva..alebo sa palivový systém čistil,tj zbavoval úsad a tu sa to ešte člení..intenzívne čiatil alebo jemne a postupne počas bežnej prevádzky.
Samotný VIF je vyvážený prípravok,v špecifických veciach sú aj lepšie prípravky,ale VIF je svojou všestrannosťou dobrý a nič sa jeho aplikáciou nedá pokaziť.Je to taký motoristický Aspirin,nie je to intenzívny liek,ale je tak trochu na všetko univerzálne
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak si chceš ujasniť veci z Lagunou,doporučujem ti urobiť dve veci a zariadiť sa podľa nich.V disgnostike si pozri aké máš korekčné dávky,a zároveň si urob test na prepad paliva.Dá ti to slušnú odpoveď že kde sa teraz nachádzaš,a do budúcna aj mierku kam si sa časom dostal.
Logicky aditívom či už VIF-om alebo TDA nič nepokazíš,ale všetko má zmysel,ak viem odkiaľ kam idem
Nezabudni,Lagúna to sú ložiská na kľuke bez zámkov !
Logicky aditívom či už VIF-om alebo TDA nič nepokazíš,ale všetko má zmysel,ak viem odkiaľ kam idem
Nezabudni,Lagúna to sú ložiská na kľuke bez zámkov !
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
...Teraz nechcem tvrdiť,že aditíva niesú potrebné,ale akýkoľvek diesel som mal,nikdy som ich nepoužíval...
...Tankujem vždy na Slovnaftkách a občas prémiová na Shell a keď tak premýšľam,po 200.000km by som asi nič nedával-keď sa odrazu uvolní nejaká väčšia nečistota-nenarobí to viac škody ??? Teraz sa pýtam odborníkov...
...Ďalšia vec v tejto súvislosti ma napadla-tisíce dieselových služobných áut najazdí státisíce km a určite nikdo nikdy nedával žiadny VIF a ani nič podobné...
...Neukameňujte ma-je to len môj názor...
...Tankujem vždy na Slovnaftkách a občas prémiová na Shell a keď tak premýšľam,po 200.000km by som asi nič nedával-keď sa odrazu uvolní nejaká väčšia nečistota-nenarobí to viac škody ??? Teraz sa pýtam odborníkov...
...Ďalšia vec v tejto súvislosti ma napadla-tisíce dieselových služobných áut najazdí státisíce km a určite nikdo nikdy nedával žiadny VIF a ani nič podobné...
...Neukameňujte ma-je to len môj názor...
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
VOJTO55 som rovnakého názoru čo sa týka aditív, vysvetlenie je jednoduché, stačí presvedčiť zákazníka ako strašne to potrebuje, a ked že to nestojí vela tak to každý leje...
Ja vidím za tým zisk...
Pekne tie aditíva pribúdajú tak ako vznikajú problémy, trebárs aditívum voči nižšiemu zanášaniu FAP/DPF ma v tej mojej a aj tvojej teorii len utvrdil...
Skrátka v zufalých situáciach (opotrebené vstrekovače, zanesený DPF) sú ludia schopný uveriť čomukolvek
A len tak mimo reč, trebárs Subaru ked uviedlo na trh Boxer Diesel, tak v príručke od vozidla sa doslova písalo, že sa do vozidla nesmie tankovať palivo , ktoré obsahuje BIO zložky (také palivo sa u nás ani v celej EU nepredáva) a tiež bolo zakázané používať akékolvek aditiva do palív
Ja vidím za tým zisk...
Pekne tie aditíva pribúdajú tak ako vznikajú problémy, trebárs aditívum voči nižšiemu zanášaniu FAP/DPF ma v tej mojej a aj tvojej teorii len utvrdil...
Skrátka v zufalých situáciach (opotrebené vstrekovače, zanesený DPF) sú ludia schopný uveriť čomukolvek
A len tak mimo reč, trebárs Subaru ked uviedlo na trh Boxer Diesel, tak v príručke od vozidla sa doslova písalo, že sa do vozidla nesmie tankovať palivo , ktoré obsahuje BIO zložky (také palivo sa u nás ani v celej EU nepredáva) a tiež bolo zakázané používať akékolvek aditiva do palív
-
- Príspevky: 308
- Dátum registrácie: 03.07.2010 22:40 Zdieľať na Facebook
Dakujem Vam za odpovede...
Mal som take obavy, ze ci pridavanim aditiv - neurobim skorej vacsiu skodu ako uzitocnu vec, preto som sa na to spytal...
Som si vedomy co je to za auto a tiez nebudem plakat, keby nahodou...
Ale chcem aby mi auto sluzilo este nejaky ten cas, a preco mu nedopriat nieco co mozem...
Takze ak odporucate, tak teraz sa neviem rozhodnut... A co spominate to LM kde to viem kupit?
Aj ked som bol presvedceny ze pojdem do TDA, teraz som na vazkach a uvazujem nad VIFom....
Kazdopadne dakujem..
Este ma predsa len napadlo - a ked sa ten palivivy system cisti, kde "odchadzaju" tie necistoty?
Mal som take obavy, ze ci pridavanim aditiv - neurobim skorej vacsiu skodu ako uzitocnu vec, preto som sa na to spytal...
Som si vedomy co je to za auto a tiez nebudem plakat, keby nahodou...
Ale chcem aby mi auto sluzilo este nejaky ten cas, a preco mu nedopriat nieco co mozem...
Takze ak odporucate, tak teraz sa neviem rozhodnut... A co spominate to LM kde to viem kupit?
Aj ked som bol presvedceny ze pojdem do TDA, teraz som na vazkach a uvazujem nad VIFom....
Kazdopadne dakujem..
Este ma predsa len napadlo - a ked sa ten palivivy system cisti, kde "odchadzaju" tie necistoty?
-
- Príspevky: 3800
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
benky71 napísal:Mám to isté auto,občas mu dám prémiovú naftu od shelky,vraj tiež obsahuje nejaké aditíva
Ja si radsej kupim VIF a pred tankovanim obycajnej nafty dam do nadrze 3 vrchnaciky vifu a mam 100% istotu ze tam aditivum je.
Jak tankovat predrazenu premiovu naftu kde ani nemam istotu ci je tam aditivum alebo nie.
Vif 500ml stoji 9e a staci na 500L nafty!!!
-
- Príspevky: 3800
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
VOJTO55 napísal:...Teraz nechcem tvrdiť,že aditíva niesú potrebné,ale akýkoľvek diesel som mal,nikdy som ich nepoužíval...
...Tankujem vždy na Slovnaftkách a občas prémiová na Shell a keď tak premýšľam,po 200.000km by som asi nič nedával-keď sa odrazu uvolní nejaká väčšia nečistota-nenarobí to viac škody ??? Teraz sa pýtam odborníkov...
...Ďalšia vec v tejto súvislosti ma napadla-tisíce dieselových služobných áut najazdí státisíce km a určite nikdo nikdy nedával žiadny VIF a ani nič podobné...
...Neukameňujte ma-je to len môj názor...
Sluzobne auta najazdia statisice ale tak do 100 000km alebo 4 roky a potom idu do bazaru a novy majitel sa zacne cudovat preco mi odisli trysky.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných