Renault Laguna 1,9 dci - pretesnenie motora
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 385
- Dátum registrácie: 06.04.2013 11:49 Zdieľať na Facebook
Renault Laguna 1,9 dci - pretesnenie motora
Ked som mal auto naposledy u mechanika tak mi povedal ze mi ten olej ide po odparovnika (ak si to teraz nemylim s inou castou auta ) ze ten motor ma tak cez 500 000km, povedal ze jedine asi novy motor. Preto ma zaujima ci sa da nejak pretesnit a kolko by to mohlo stat, diky
Auto je R. Laguna 2 1.9dci
Auto je R. Laguna 2 1.9dci
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 385
- Dátum registrácie: 06.04.2013 11:49 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Na 99% ak sa stieracie krúžky začínajú porúčať,je aj ostatok opotrebený,tj piest,drážky,tesniace krúžky.To všetko si odkrútilo tie isté km a hodnota kompresie by mala dosť naznačiť v akom štádiu to je. Prerušenie odsávania pár by mala zase spôsobiť neumerný tlak v nalievacom víku.Prečo neodmeriate kompresie,u Lagúny 2 to je dobre prístupné ma meranie
-
- Príspevky: 385
- Dátum registrácie: 06.04.2013 11:49 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ja som ti to písal hned na začiatku a nedal si si povedať, prerobil by si čojaviem 1000€ a možno ani tolko...
To auto 500tkm nemá ani omylom, lebo tolko nenatočilo snád ani jedno , to bežne kapalo pod 100tkm , kto mal cez 200tkm si mohol hovoriť že má spolahlivý kus , a 300tkm tak to už bola asi náhoda...
Nakolko som mal Renault tak Renaultácke forum som sledoval pravidelne, a presne pre problémy týchto ročníkov bez ohladu na typ (Megane/Scenic/Laguna) som už Renaulta s dieslom pod kapotou skrátka nechcel
Stačilo dať na moju radu, ked si neveril mal si ísť na Renault forum na ktoré som ťa odkazoval nejedenkrát a aj tak si sa nepoučil
Nabudúce počúvaj ludí čo sa ti snažia pomôcť
To auto 500tkm nemá ani omylom, lebo tolko nenatočilo snád ani jedno , to bežne kapalo pod 100tkm , kto mal cez 200tkm si mohol hovoriť že má spolahlivý kus , a 300tkm tak to už bola asi náhoda...
Nakolko som mal Renault tak Renaultácke forum som sledoval pravidelne, a presne pre problémy týchto ročníkov bez ohladu na typ (Megane/Scenic/Laguna) som už Renaulta s dieslom pod kapotou skrátka nechcel
Stačilo dať na moju radu, ked si neveril mal si ísť na Renault forum na ktoré som ťa odkazoval nejedenkrát a aj tak si sa nepoučil
Nabudúce počúvaj ludí čo sa ti snažia pomôcť
-
- Príspevky: 385
- Dátum registrácie: 06.04.2013 11:49 Zdieľať na Facebook
ide aj o to, ze auto by som rozpredaval dlho potreboval som auto, nemozu mi v tom stat peniaze 3r. 200t ma iba na tachometri. Je inak mozne ze uz by boli vychodene tie tesnenia?
Tiez by som uz taku motorizaciu nechcel ale mam ju tak sa snazim to prezit. A neboj renaultacke forum sledujem uz od kupy, nie je to tak ze by som ta nepocuval
Tiez by som uz taku motorizaciu nechcel ale mam ju tak sa snazim to prezit. A neboj renaultacke forum sledujem uz od kupy, nie je to tak ze by som ta nepocuval
-
- Príspevky: 966
- Dátum registrácie: 23.03.2011 18:44
- Bydlisko: Oldenburg/Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 385
- Dátum registrácie: 06.04.2013 11:49 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 966
- Dátum registrácie: 23.03.2011 18:44
- Bydlisko: Oldenburg/Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
obavam sa, ze pri tejto 2kovej lagunke pravidelny servis moc toho nezachrani..., su proste auta, ktorym sa treba len vyhnut...
som riesil generalku motora v r. 1998, tiez som kupil pokazeny serbel, robil sa blok - suche vlozky, len toto stalo 10000 SK, robil sa vybrus na origo rozmer, piesty povodne, getze kruzky, nove tesnenie pod hlavu, remen, spojka, vyfukove ventily...komplet to vyslo 20000 SK na peniaze, rozobratie auta, zlozenie som robil sam, motor mi skladal jeden veteranista skoro zadarmo, v dnesnej dobe nerentabilne, cele zle !!! zohnat druhy agregat, prehodit, fajka zhasla...
som riesil generalku motora v r. 1998, tiez som kupil pokazeny serbel, robil sa blok - suche vlozky, len toto stalo 10000 SK, robil sa vybrus na origo rozmer, piesty povodne, getze kruzky, nove tesnenie pod hlavu, remen, spojka, vyfukove ventily...komplet to vyslo 20000 SK na peniaze, rozobratie auta, zlozenie som robil sam, motor mi skladal jeden veteranista skoro zadarmo, v dnesnej dobe nerentabilne, cele zle !!! zohnat druhy agregat, prehodit, fajka zhasla...
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ako Ivko píše..z blata do kaluže,prípadne mačka vo vreci.
Čo mňa zaráža asi tak najviac je to,že vlastne je celá záležitosť asi ako sivý somár v hmle.Nik vlastne nič nevie,nik nič neoveril,neodmeral,ale rieši sa výmena motora a km všetko nepodstatné.Príde mi to ako desivo slovenské riešenie..systém - rozumné na koniec
Čo mňa zaráža asi tak najviac je to,že vlastne je celá záležitosť asi ako sivý somár v hmle.Nik vlastne nič nevie,nik nič neoveril,neodmeral,ale rieši sa výmena motora a km všetko nepodstatné.Príde mi to ako desivo slovenské riešenie..systém - rozumné na koniec
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných