Renault Espace 1.6 dci

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

oco...Pomýlil... ano aj nie.To idsté riešenie panvčiek má kopec iných značiek a dokonca motory ktoré majú to naj zastúpenie celkove.Ani o tom majiteľia nevedia.takže problém bude asi v nie celkom v panvičke bez zámku.
Keď prišiel Commonrail v Jtd Dci Hdi dlho hrali prím.Popri nich išla grupa svoje PD-čka.Dnes je tento celkom nelútostný boj obrovská pasca v ktorej sa vie zorientovať minimum ľudí a na to aby poznali v čom sú hlavné úskalia by museli absolvovať štúdium veľkého rozsahu.v spleti informácií z ktorých je 99% nezmyslov nemajú veľkú šancu.Koncernové Fsi a Tsi sú obeť prudkého vývoja keď svoriteľ má galaktické vedomosti a jeho dielo opravuje nešťastník so základným vzdelaním ktorý ešte aj základnej fyzike alebo elektrike rozumie ako koza petrželu.
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Milan a tvoj osobný názor na 1,6dci ? Keby si si ho vyberal , ?? Sám neviem ,auto je pekne ale tá 1,6 v tej veľkej karosérii .mne by ťam viac sedela aspoň 2,5 dci z mastera . Na Tom som natočil cez 700 bez problémov
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Miroslav - nie je záujem výrobcu aby si natočil 700k a viac- ako on potom má predávať diely a nové autá ak staré sa nebudú kaziť.
Milan jednoduchá logika - čo v aute nie je to sa nepokazí. A druhá logika - ekologia núti výrobcov autá komplikovať, teda Euro 1 ak by bolo, alebo Euro 2 ešte by mohlo byť ok.
Prečo sa P 405 dodnes robia v Irane a Maroku - lebo sú to kurvítka? fakt?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Oco ,je mi to jasné ale doba ide dopredu a ľudia sú čím viac rozmaznanejsi,lenivsi ,viac očakávajú . Viem to podľa seba len by som potreboval nejaké vozidlo s malo km veľké ,pohodlné a pod
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Voyager - a na km vobec nemusíš pozerať
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

Jasne, mal som ist na takom do chorvatska, tyzden predtym sa tam rozpadol automat - nastastie este predtym ako som si ho pozical, ano, auto a zena sa nepoziciava :) to auto sa ani neopravovalo a predalo do polska lebo tam boli aj ine problemy a nechcelo sa to uz majitelovi riesit, ze by to auto bolo ale nejake extra zanedbane sa nedalo povedat, proste sa pokazilo a pokazit sa moze vsetko, "na km nemusis pozerat" - oco neblaznite
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Názor na 1,6 Dci.Hmmm je to hraničná kubatúra pod ktorú by sa nemal diesel dostať.Zdôvodnenie je na diplomovku,takže preskočíme.O motoroch rozhoduje čo ? No zväčša to,čo je zložité pretože inak ako zložito sa nedajú emisné triedy plniť.Keby to bolo iba o emisii to by nebol problém.Ale motor emisne výborný,výkonný,z minimálnou spotrebou sa ešte žiada aby bol spoľahlivý aj popri tom že je nabombovaný zložitými vecami ktoré majú aj zložité algoritmy práce.A tu je ešte jeden zádrhel ktorý tvorí min 50% neskoršieho úspechu,servisné zázemie od množstva,dostupnosti,znalosti,množstva dostupných informácií.O jednej značke bez problémov zoženiete všetky nutné informácie,u inej prakticky nič,u jednej je diagnostická dostupnosť (plus vedomosti a skúsenosti) velká,inde nulová.Palivový systém Delphi alebo Bosch,to sú galakticky vzdialené veci z kolosálnym dopadom.Sú autá mimoriadne servisne priateľské a tie ktoré sú pohromou pre dielňu.Jedno sa prijíma,druhé pod zámienkami posiela do teplých krajov.Samozrejme ešte aj tam sa to delí aký konkrétny motor máme,či je v spojení z automatom alebo 4x4,koľkými nebeskými hovadinami je naložený.samozrejme jednému a druhému je servis úplne inak aj dostupný aj nákladový.Tam sa začína celá automotive deliť na tie a oné.A to sa bavíme iba o hnacom agregáte.Ak by sme našli kvantum ľudí čo by nikdy nesadli do multiply tak zase niekto by nesadol do tých čínskych transformerov čo kotia automobilky dnes a čo nemá ani len dôstojnosť auta.Ale...ľudom sa páči,tak nech si kúpia a treba im dopriať aj to čo sa s každým vlastníctvom spája,radosti alebo starosti. Ludia sa už v dnešnej dobe nikdy nebudú riadiť ničím čo by znelo akokoľvek rozumne,majú svoje videnie sveta,tak nech si ho užijú,tu je namieste tá malá škodoradosť,nakoniec je všetko nejako odmenené alebo potrestané aj bez našeho prispievania.
Ako hovorí Pitkin...a o tom to je !

Voy...mám ho,takže k nemu toľko.Super tak ako je,ale hovadinu ako automat ...nikdy.Preto je super,nemám lenivú ruku ani nohu.Spapá veselo 8 lt a ja mu ich rád doprajem.V zime po km teplo,v lete sa klíma z tým kolosálnym priestorom len hrá,štyria +4 bicykle to nepreskočí len rýchle čokoľvek.Commonrail bez dvojhnoty,bez variabilného turba a všetkých serepetičiek,ide ako ďas,motor ktorý položí na lopatky iba úplný idiot.Nemá náhradu,teda aspoń ja ani na dostrel nevidím.
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 28.07.2021 11:00, upravené celkom 1 krát.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

moze sa pokazit, samozrejme - a zvlast automaty za ktore ziadny vyrobca nemoze. Tie su asi najcitlivejsie na majitela... nikdy nevymienany olej, nespravny olej, nespravne mnozstvo, nikdy nememeny filter, pretazovanie, nespravne pouzivanie, vyradovanie do N pri jazde (dole kopcom), zaradovanie D pocas jazdy ved ako inak ked uz som vyradil do neutralu proste boooordel.


>> takže problém bude asi v nie celkom v panvičke bez zámku.

samozrejme - problem je v ooooobrovskych intervaloch na vymenu motorovych olejov. 30.000km je SIALENOST a nikdy nemala vzniknut, ALE KED LUDIA SU BLBI A POTREBUJU USETRIT 39,-EUR RAZ ROCNE PRI NOVOM AUTICKU ZA 35.000 EUR, TAK NECH SA PACI. Vyrobcovia velmi radi splnia, ze sa technika bude daleko viacej srat im samozrejme hraje do kariet. Zaruku vydrzi, co nevydrzi to maju naplanovane v Exceli a zaverecna.

Oco : zly pohlad na vec. Nemozes povedat ze dci je cele nahouby lebo v roku 2006 bol jeden konkretny motor, varianta, nahouby. Napriklad 2.0dci - hoci je to furt dci - patri medzi absolutnu svetovu spicku uz od roku 2006 ked vyslo na trh. M9* verzie. Vodou chladene turba, rozvody retazou, oooobrovsky DPF filter ktory prezije ukrutne viac nez konkurencia pretoze M9 motory pri spalovani nevytvaraju take mnozstvo sadzi ako konkurencia (dovody nejdem rozoberat skusme velmi strucne ze vstrekovace a fyzicky rozmer valca, fakt prdia o 30-50% menej a preto mohol Renoualt podliez euro5 normu bez FAPu a nechcem klamat ale mam dojem ze v zaciatku aj niektore euro6 motory boli bez fapu, tuto historiu nemam v malicku a nejdem studovat kvoli tejto vete).

Takze co sa 1.9dci srali a 2.2dci mali nejake drobne designove chyby a 3.0dci bola hotova vrazda - kazdy ten motor je iny, dokonca maju aj inych VYROBCOV, ano 3.0dci od Renaultu NEBOL ZROVNA OD RENAULTU !! - tak 2.0dci je absolutny vzor spolahlivosti a extremne nizkych servisnych nakladov. Vstrekovace bez problemu vydrzali pol miliona kilometrov uz v rokoch 2006, 2007, co dodnes ma problem hocikto dobehnut.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Turbo, aj Milan - viete čo sú to asociacie??? Raz niečo potento a si nadosmrti out. Prečo by som mal chcieť niečo čo má xy RJ ktorým nerozumiem a nemôžem tam krútiť šrobikom jak na karburátore 1203ky.
Turbo ty si sem doniesol pojem TCO.
Kde inde mi vyjde lepší ako pri dvojdrotovom diesli ktorý krmím hydraulickým olejom čo mám zadarmo????
4 kolesá volant a šaltrpáka to je všetko čo auto má mať.
Dnes nájdem niečo pri Prahe na bazoši - kuknem na km, spomeniem si kolko ludí musím stretnúť na tej ceste .... a hladám prepravku čo mi to donesie
Nikdy nie je problém v aute , vždy je problém v človeku. :4012:
Mne ked povieš Covid alebo Rakovina ťa zabije tak sa smejem :40bd: ale stačí zašepkať banka , pôžička, hypoteka a zblednema chytajú ma mdloby. :300f:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

to je fajn, ale ked na posilnovac riadenia a elektricke okna sa tak rychlo a lahko zvyka!
lilNoth
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 21.07.2010 16:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lilNoth »

mp3turbo napísal: Takze co sa 1.9dci srali a 2.2dci mali nejake drobne designove chyby a 3.0dci bola hotova vrazda - kazdy ten motor je iny, dokonca maju aj inych VYROBCOV, ano 3.0dci od Renaultu NEBOL ZROVNA OD RENAULTU !! - tak 2.0dci je absolutny vzor spolahlivosti a extremne nizkych servisnych nakladov. Vstrekovace bez problemu vydrzali pol miliona kilometrov uz v rokoch 2006, 2007, co dodnes ma problem hocikto dobehnut.
Ešte ťa jemne doplním 3,0dCi od Isuzu bol prúserový, ktorý sa dával aj do SAABov, Oplov. Pokazil povesť VelSatisu, Espace IV... Potom si Renault vyrobil valstné 3,0dCi v Lagune 3 a ten motor je neskutočný držiak.

3,0dCi 130kW (P9X - RSA alebo D308 - Saab alebo Y 30 - Opel) NEBRAT

3,0dCi 173-177kW (V9X ...) brat :)

2,0dCi od EU-VI mali všetky DPF, ale píšeš správne že boli verzie EU-V bez DPF a tak isto že ten motor veľmi málo tvorí sadzí...

Tie auta sa "vedia regenerovať pasívne" keď často točíte dialnicu, zapne vám regeneráciu raz za uhorský rok a po 300 000 bude zaplnenosť filtra častokrát 20%...
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Euro 5 bez DPF?

hm, naozaj?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

neviem ci to myslis sarkasticky, ale to naozaj bolo. Euro5 bez dpf. Dokonca nielen u Renaultu, aj niektore ine automobilky sa zmestili s mensimi motormi do vtedajsich limitov.

Ano, viem ze silnejsi 3.0d bol potom uz domaca vyroba ale ten prvy to zaklincoval a to je presne o com Oco13 pisal. Ze raz volaco dovŕzgaš a potom sa to s tebou uz vezie.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
lilNoth
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 21.07.2010 16:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lilNoth »

To máš pravdu a vonkoncom to nemusí byť chyba automobilky...

Dodávateľ dodá zlý komponent, vstrekovač, turbo, dvojhmotu ale zlízne si to automobilka, keď sa to začne srať po roku a 40 000km...
Zákazník častokrát technicky antitanlent vie že sa mu pokazila škoda, bmw, renault, ale už nevie to že komponent pochádza od Bosch, NGK, LuK, Garrett...

Tým neospravedlňujem automobilky, ktoré častokrát ženú dodávateľov komponentov na hranu len aby ušetrili centy...
prioritasko
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 16.12.2015 20:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa prioritasko »

mhlavaty napísal:Zdôvodnenie je na diplomovku,takže preskočíme.
Neda sa to par vetami zjednodusene vysvetlit,kedze je to zdovodnenie "iba" na Diplomovku?
Keby to bolo na Habilitaciu,alebo dokonca na Nobelovu cenu,tak to by som pochopil.

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: martincichy a 14 neregistrovaných