Renault Espace 1.6 dci
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
no najazdil som s tou 2,4 mozno 30 000 km a na prstoch ruky spocitam, kedy som tocil nad 4000 otacokmp3turbo napísal:>>
nevies jazdit - 1.0 s vykonom XY nemoze jazdit rovnako ako 2.4 s vykonom ABC
ked tu 2.4ku poriadne vysoko tocis
A to pritom jazdim dost svizne
Ja to vidim tak, ze do 3000 otacok ide velmi svizne aj 1.0 TSI a nad 3000 otacok sa dostanem mozno raz do roka (alebo ani to nie).
Preto si myslim, ze 95% vodicov nema sancu spoznat rozdiel medzi malym objemom a velkou atmosferou - v beznej konfekcii.
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 21.07.2010 16:21 Zdieľať na Facebook
Ale zabúdaš na jednu podstatnú vec, nové auta vďaka XYZ veciam majú podstatne dlhšie "ťažšie" prevodovky. Tá Fábia s podobne dlhou skriňou bude mat zrýchlenie lepšie...mp3turbo napísal:>>
Fabia 1.0tsi 70kW zrychlenie na stovku 10.6s
Honda Accord z roku pana 2.4i zrychlenie 8.0s a to je o 400kg tazsie auticko
Do rýchla google vypľul, teoreticke otáčky pri 120km/h
Accord 2900
Fabka 2350
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 21.07.2010 16:21 Zdieľať na Facebook
Tu asi nevieš celú históriu. RSA ukončilo vývoj 1,6dCi zhruba okolo roku 2018 a prešli na vývoj 2,0 odvodenej od 2,3dCi. Prioritne preto že základ motora 2,3 poskytoval podstatne lepšiu implementáciu Euro serepetičiek... Ale áno, 2,3 má podstatne silnejšie črevá...zetor 7245 napísal:lubos zimovcak napísal:Zaujímavé je, že v Nissane X trail si 1,6 pochvaľujú, žerie malo, aj v pohode pod 6l...,aj nájazdy slušne
Neviem ci si ho pochvaluju no zaujimave je ze nissan sa vratil s novym modelom X-trailu k 2.0dci..Preco asi
Inač 1,6dCi nie je vôbec zlý motor, aj keď tiež zastávam názor že si veľmi verili a nemuseli ho pchať do áut od Talismanu a vyššie/ťažšie...
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 16.12.2015 20:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 16.12.2015 20:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
Co konkretne je napr. na 2.0 cdti 96kw take zle ze muselo byt takto "pokrstene", neda sa takto zovseobecnovat, kludne sa da bavit v podobnom duchu o renaulte a pritom kto ma lagunu 3 2.0dci je vysmiaty od ucha po uchomhlavaty napísal:Zhuba taksmarik napísal:Opel sa vyraba len preto, aby fiat nebol najhorsi na svete.
V rozmanitosti je krása.Včely sedia v kvete,muchy v hovne,obe sú spokojné
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je lepšie to nechať na ľudí nech si sami rozhodnú koľko má čo mínusov a plusov.Už dávno nemá cenu ľudí o čomkoľvek presviedčať.Poučiteľný sú jedine ak si zlížu odmenu na svoje zlé rozhodnutie sami.Tak bolo myslené že niekto sa rozhodne pre nektár,iný pre hovno.Samozrejme že medzi značkami a dokonca medzi filozofiou jednotlivých výrobcov sú kolosálne rozdiely a v tej rozmanitosti nech sa každý orientuje podľa seba.Nebude sa predsa každý ženiť z tmavovláskou,musia sa minúť aj blondíny a rusovlásky nakoniec každý uzná že to rozhodnutie nerobí farba vlasov a tisíc iných vecí
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 28.07.2021 09:12, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Milan - sedliacky rozum - Renault sa raz dávno pomýlil s ojničnými panvičkami - bez zámku a mohli sa pretočiť. Nazval to DCI.
A teraz uvažovanie sedliaka - pes čo raz niekoho pohrýzol to urobí znova, už sa proste nezmení.
Teda DCI nikdy, nikdy. To isté koncern s TSI alebo TFSI a napináky retiazok. To sté Opel s motormi Z..XE a prepálenými piestami , alebo s čerpadlom VP 44.
Stačí klen čítať a pamätať si.
A teraz uvažovanie sedliaka - pes čo raz niekoho pohrýzol to urobí znova, už sa proste nezmení.
Teda DCI nikdy, nikdy. To isté koncern s TSI alebo TFSI a napináky retiazok. To sté Opel s motormi Z..XE a prepálenými piestami , alebo s čerpadlom VP 44.
Stačí klen čítať a pamätať si.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných