Renault Espace 1.6 dci
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
30 rokov po skapati posledneho Voyageru. Krsny ma Zetor 50 z roku tusim 1966 alebo tak nejak.
Zafira je dobry napad, velmi prehliadane auto. Spolahliva technika, nevycnieva z radu tych dnesnych beznych dieslovych problemov.
Zafira je dobry napad, velmi prehliadane auto. Spolahliva technika, nevycnieva z radu tych dnesnych beznych dieslovych problemov.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Vies napriklad, VW Sharan s 66 kW a na guli zavesene 2 tony a tocili s tym pravidelne Nemecko a autobazar?mp3turbo napísal:šak preto som ti napisal ze Voyager 211kW a je uplne jedno z ktoreho roku inak boli 2014 az 2018, potom nastupila Pacifica s uplne presne tym istym nepriestrelne spolahlivym benzinovym motorom bez turba a bez priamovstreku - je to posledny V6 motor NA SVETE ktory sa da prerobit na LPG a prezije to dva miliony kilometrov.
Kaaaaaamo Voyager z 2014teho bude jazdit 30 rokov po skapatí posledneho Espace 1.6d alebo Sharan 2.0dci ... no ale mne je jedno
Ako vravim, okrem Voyageru existuje Pacifica atd, atd. Ano design maju svojsky, neeuropsky. Ale spravne uvazujes ze nema DLHODOBY vyznam pozerat 1.6d, 1.5d a taketo RÁROHY NA TAHANIE KARAVANU. Aj 2.0d nebude ziadny ZAZRAK na taketo športove aktivity...
Ja by som isiel do volacoho poctiveho, velkeho, silneho... americkeho Alebo Toyota Tundra 5.7i ? Toyota Sequoia ?
Novy Sharan s 1.4 TSi ma v papieroch 1800 kg brzdeneho. 4 valec, benzin…
1.6 DCi je vyborny motor, ale na tahanie karavanu a s automatom? Neni to ideal, ale asi kazdy druhy holandan, belgican ma karavan a tahaju to krizom, krazom aj za podstatne mensimi a slabsimi autami.
Ze v Traficu je to katastrofa? Tak ja neviem, brat zas tvrdi, ze ine by nechcel, on s tym je spokojny velmi.
Jop, a k tomu pentastaru, ak sa nemylim, tak novsie modely mali uz upraveny obsah, znizeny na 3,2 litra…
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
Tak každý nie nie je masochista. Výborný motor? môj má 130 000 km a už má tretí EGR ventil.mastik29 napísal:1.6 DCi je vyborny motor, ale na tahanie karavanu a s automatom? Neni to ideal, ale asi kazdy druhy holandan, belgican ma karavan a tahaju to krizom, krazom aj za podstatne mensimi a slabsimi autami.
Fakt? Ja mám 9 miestne, v zime nekúri, v lete neklimatizuje, sedieť v druhej a v tretej rade je to za trest. Ak nasadne 9 ľudí plus materiál je to hoodne, hoodne slabučké. Spotreba 9 - 10L. Ja Keď mám niekam ísť dodávkov, zoberiem radšej starého trafica s 1,9 dci, ktorý má už 500 000 km a ide jak víno...mastik29 napísal:Ze v Traficu je to katastrofa? Tak ja neviem, brat zas tvrdi, ze ine by nechcel, on s tym je spokojny velmi.
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ale nie s karavanom. Co je to slusny najazd ? Videl si vela 1.2jek s 800.000+ ?
>> teraz je taká slahnuta doba že normálny objem máš jedine v kamióne čo je veľmi smutné
lebo pozeras na nespravnu stranu oceanu Mercedes C63AMG je stvorvalcovy DVOJliter. Naozaj uzas ved "63".
>> teraz je taká slahnuta doba že normálny objem máš jedine v kamióne čo je veľmi smutné
lebo pozeras na nespravnu stranu oceanu Mercedes C63AMG je stvorvalcovy DVOJliter. Naozaj uzas ved "63".
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 418
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Ja tomu nerozumiem. Bez ironie, fakt nerozumiem.
mal som 2,4 benzin, 1,8 turbo benzin, 1,9 rozne turbodiesle, teraz 1,5 hdi, ale aj 1,6 tdi aj 1,0 tsi a nemam pocit, ze by tie stare motory isli nejako lepsie ako tie novsie.
V com je ten rozdiel?
Pre mna je viditelne, ze 2,4 benzin bol pomalsi a zral viac ako 1,0 tsi.
Podobne pri nafte, 1,6 tdi isla lepsie ako 1,9 tdi.
Vsetci hovoria, ze to "nejde" s mensim objemom - ale co presne to znamena?
mal som 2,4 benzin, 1,8 turbo benzin, 1,9 rozne turbodiesle, teraz 1,5 hdi, ale aj 1,6 tdi aj 1,0 tsi a nemam pocit, ze by tie stare motory isli nejako lepsie ako tie novsie.
V com je ten rozdiel?
Pre mna je viditelne, ze 2,4 benzin bol pomalsi a zral viac ako 1,0 tsi.
Podobne pri nafte, 1,6 tdi isla lepsie ako 1,9 tdi.
Vsetci hovoria, ze to "nejde" s mensim objemom - ale co presne to znamena?
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Ludia su bohatsi, nikto si dnes nekupuje auto na 800000 km. Takze nic take ani neuvidis.mp3turbo napísal: Videl si vela 1.2jek s 800.000+ ?
Auto dnes ide bud k sukromnikovi, ktory jazdi malo (20tkm rocne x 15 rokov je 300 tkm, to da aj TSI bez problemu), alebo ide do firmy, kde natocia tak do 150 tkm a predaju sukromnikovi na dojazdenie, ktory bude jazdi zasadne menej.
Takze auto s viac ako 300 000 km v beznej motorizacii a pri menej ako 10 rokoch je dnes uz totalna rarita.
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> V com je ten rozdiel?
v zivotnosti a konstrukcii. 2.4ka ktoru si spomenul ma design a zivotnost pre dva miliony kilometrov co ziadna 1.0 nedozije. Ja viem ze je taka doba ze nemusi, ze to nikoho nezaujima - pytal si sa kde je rozdiel. Tam je rozdiel.
1.0 je nakladovo osekane hovienko dnesnej emisnej doby. Vobec nejde o to ze "ide", alebo ze pocitovo je to podobne (sorry, neni, nevies jazdit - 1.0 s vykonom XY nemoze jazdit rovnako ako 2.4 s vykonom ABC ked tu 2.4ku poriadne vysoko tocis lebo to je proste povaha a rozdiel turbomotorceku ktory taha vocpodujakpičo a perfektnej atmosfery ktora potrebuje >4500rpm aby fungovala.
Fabia 1.0tsi 70kW zrychlenie na stovku 10.6s
Honda Accord z roku pana 2.4i zrychlenie 8.0s a to je o 400kg tazsie auticko
a cim je vacsia rychlost, tym je vacsi rozdiel.
To je jedno, chcete volaco tahat tak potrebujete normalny stroj alebo sa trapte s 1.0i ktoremu bude 1.2tsi vyhadzovat pomocne lano hore kopcom. Mne je to jedno.
v zivotnosti a konstrukcii. 2.4ka ktoru si spomenul ma design a zivotnost pre dva miliony kilometrov co ziadna 1.0 nedozije. Ja viem ze je taka doba ze nemusi, ze to nikoho nezaujima - pytal si sa kde je rozdiel. Tam je rozdiel.
1.0 je nakladovo osekane hovienko dnesnej emisnej doby. Vobec nejde o to ze "ide", alebo ze pocitovo je to podobne (sorry, neni, nevies jazdit - 1.0 s vykonom XY nemoze jazdit rovnako ako 2.4 s vykonom ABC ked tu 2.4ku poriadne vysoko tocis lebo to je proste povaha a rozdiel turbomotorceku ktory taha vocpodujakpičo a perfektnej atmosfery ktora potrebuje >4500rpm aby fungovala.
Fabia 1.0tsi 70kW zrychlenie na stovku 10.6s
Honda Accord z roku pana 2.4i zrychlenie 8.0s a to je o 400kg tazsie auticko
a cim je vacsia rychlost, tym je vacsi rozdiel.
To je jedno, chcete volaco tahat tak potrebujete normalny stroj alebo sa trapte s 1.0i ktoremu bude 1.2tsi vyhadzovat pomocne lano hore kopcom. Mne je to jedno.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných