Renault Espace 1.6 dci

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

30 rokov po skapati posledneho Voyageru. Krsny ma Zetor 50 z roku tusim 1966 alebo tak nejak.

Zafira je dobry napad, velmi prehliadane auto. Spolahliva technika, nevycnieva z radu tych dnesnych beznych dieslovych problemov.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Opel sa vyraba len preto, aby fiat nebol najhorsi na svete.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

mp3turbo napísal:šak preto som ti napisal ze Voyager 211kW a je uplne jedno z ktoreho roku :) inak boli 2014 az 2018, potom nastupila Pacifica s uplne presne tym istym nepriestrelne spolahlivym benzinovym motorom bez turba a bez priamovstreku - je to posledny V6 motor NA SVETE ktory sa da prerobit na LPG a prezije to dva miliony kilometrov.

Kaaaaaamo Voyager z 2014teho bude jazdit 30 rokov po skapatí posledneho Espace 1.6d alebo Sharan 2.0dci ... no ale mne je jedno :)
Ako vravim, okrem Voyageru existuje Pacifica atd, atd. Ano design maju svojsky, neeuropsky. Ale spravne uvazujes ze nema DLHODOBY vyznam pozerat 1.6d, 1.5d a taketo RÁROHY NA TAHANIE KARAVANU. Aj 2.0d nebude ziadny ZAZRAK na taketo športove aktivity...

Ja by som isiel do volacoho poctiveho, velkeho, silneho... americkeho :) Alebo Toyota Tundra 5.7i ? Toyota Sequoia ?
Vies napriklad, VW Sharan s 66 kW a na guli zavesene 2 tony a tocili s tym pravidelne Nemecko a autobazar?
Novy Sharan s 1.4 TSi ma v papieroch 1800 kg brzdeneho. 4 valec, benzin…

1.6 DCi je vyborny motor, ale na tahanie karavanu a s automatom? Neni to ideal, ale asi kazdy druhy holandan, belgican ma karavan a tahaju to krizom, krazom aj za podstatne mensimi a slabsimi autami.
Ze v Traficu je to katastrofa? Tak ja neviem, brat zas tvrdi, ze ine by nechcel, on s tym je spokojny velmi.
Jop, a k tomu pentastaru, ak sa nemylim, tak novsie modely mali uz upraveny obsah, znizeny na 3,2 litra…
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

smarik napísal:Opel sa vyraba len preto, aby fiat nebol najhorsi na svete.
Ja to poznam inak: preco vymysleli Opel? Aby Ford nebol najhorsie auto na svete lol
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Opel určite nie , nepohodlné, a kamoš mal 2,2 a to sa sypalo . Voyager som od 2013 nenašiel,pacifica je za 60 a to je u mňa choré dať toľko za auto a ani toľko nemám.Tundra je pekná ale tiež drahá
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

mastik29 napísal:1.6 DCi je vyborny motor, ale na tahanie karavanu a s automatom? Neni to ideal, ale asi kazdy druhy holandan, belgican ma karavan a tahaju to krizom, krazom aj za podstatne mensimi a slabsimi autami.
Tak každý nie nie je masochista. Výborný motor? môj má 130 000 km a už má tretí EGR ventil.
mastik29 napísal:Ze v Traficu je to katastrofa? Tak ja neviem, brat zas tvrdi, ze ine by nechcel, on s tym je spokojny velmi.
Fakt? Ja mám 9 miestne, v zime nekúri, v lete neklimatizuje, sedieť v druhej a v tretej rade je to za trest. Ak nasadne 9 ľudí plus materiál je to hoodne, hoodne slabučké. Spotreba 9 - 10L. Ja Keď mám niekam ísť dodávkov, zoberiem radšej starého trafica s 1,9 dci, ktorý má už 500 000 km a ide jak víno...
lubos zimovcak
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Zaujímavé je, že v Nissane X trail si 1,6 pochvaľujú, žerie malo, aj v pohode pod 6l...,aj nájazdy slušne
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Mne sa v trafficu zdá aj 1,9 mala teraz je taká slahnuta doba že normálny objem máš jedine v kamióne čo je veľmi smutné
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

lubos zimovcak napísal:Zaujímavé je, že v Nissane X trail si 1,6 pochvaľujú, žerie malo, aj v pohode pod 6l...,aj nájazdy slušne
Ved aj 1,2 tsi si ludia pochvaluju, aj najazdy maju slusne.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ale nie s karavanom. Co je to slusny najazd ? Videl si vela 1.2jek s 800.000+ ?



>> teraz je taká slahnuta doba že normálny objem máš jedine v kamióne čo je veľmi smutné

lebo pozeras na nespravnu stranu oceanu :) Mercedes C63AMG je stvorvalcovy DVOJliter. Naozaj uzas ved "63".
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smarik »

Ja nie. Ja tieto nove kosackove motory do velkych nemusim. Pre azta velkosti fabia to postacuje. Ale do dodavky je to “ftip”.
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Ja tomu nerozumiem. Bez ironie, fakt nerozumiem.

mal som 2,4 benzin, 1,8 turbo benzin, 1,9 rozne turbodiesle, teraz 1,5 hdi, ale aj 1,6 tdi aj 1,0 tsi a nemam pocit, ze by tie stare motory isli nejako lepsie ako tie novsie.

V com je ten rozdiel?

Pre mna je viditelne, ze 2,4 benzin bol pomalsi a zral viac ako 1,0 tsi.

Podobne pri nafte, 1,6 tdi isla lepsie ako 1,9 tdi.

Vsetci hovoria, ze to "nejde" s mensim objemom - ale co presne to znamena?

:41c2: :41c2: :41c2:
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

mp3turbo napísal: Videl si vela 1.2jek s 800.000+ ?
Ludia su bohatsi, nikto si dnes nekupuje auto na 800000 km. Takze nic take ani neuvidis.

Auto dnes ide bud k sukromnikovi, ktory jazdi malo (20tkm rocne x 15 rokov je 300 tkm, to da aj TSI bez problemu), alebo ide do firmy, kde natocia tak do 150 tkm a predaju sukromnikovi na dojazdenie, ktory bude jazdi zasadne menej.

Takze auto s viac ako 300 000 km v beznej motorizacii a pri menej ako 10 rokoch je dnes uz totalna rarita.
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Lenže ja žijem na eu strane oceánu a to nezmenim ,teda zatiaľ .máme tucsona so 137 PS a to poviem že je to čajík pre ženu na ponevieranie sa po okolí
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> V com je ten rozdiel?

v zivotnosti a konstrukcii. 2.4ka ktoru si spomenul ma design a zivotnost pre dva miliony kilometrov co ziadna 1.0 nedozije. Ja viem ze je taka doba ze nemusi, ze to nikoho nezaujima - pytal si sa kde je rozdiel. Tam je rozdiel.

1.0 je nakladovo osekane hovienko dnesnej emisnej doby. Vobec nejde o to ze "ide", alebo ze pocitovo je to podobne (sorry, neni, nevies jazdit - 1.0 s vykonom XY nemoze jazdit rovnako ako 2.4 s vykonom ABC ked tu 2.4ku poriadne vysoko tocis lebo to je proste povaha a rozdiel turbomotorceku ktory taha vocpodujakpičo a perfektnej atmosfery ktora potrebuje >4500rpm aby fungovala.

Fabia 1.0tsi 70kW zrychlenie na stovku 10.6s
Honda Accord z roku pana 2.4i zrychlenie 8.0s a to je o 400kg tazsie auticko

a cim je vacsia rychlost, tym je vacsi rozdiel.

To je jedno, chcete volaco tahat tak potrebujete normalny stroj alebo sa trapte s 1.0i ktoremu bude 1.2tsi vyhadzovat pomocne lano hore kopcom. Mne je to jedno.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných