Ranger Rover Sport 2,7 tdv6 - zivotnost motora
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 30.12.2011 19:58 Zdieľať na Facebook
Ranger Rover Sport 2,7 tdv6 - zivotnost motora
Dobry večer, chcem sa opytat na skusenosti ohladom tejto motorizacie. Dočital som sa ze su to ne celkom vydarene motory a že rychlo odchadzali že vraj už okolo 150 000 km. Mam zaujem si kupit auto tejto značky ale potrebujem aj poradit čo sa tyka motora 2,7 tdv6 Rangr Rover Sport od roku 2006. Vopred dakujem za kvalitne recenzie.
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
...Myslím,že asi najviac záleží na tom článku medzi volantom a sedadlom...To znamená spôsob jazdy,terén a údržba...
...Ale motor je to výborný,aj keď na tú váhu cez 2.5 tony je to len na "pohodové" jazdenie.Niekomu sa môže zdať zrýchlenie z 0 na 100 za 12.7 sec málo,ale iným to stačí...140kW a točivý moment 440NM je celkom prijateľné...
...Ale motor je to výborný,aj keď na tú váhu cez 2.5 tony je to len na "pohodové" jazdenie.Niekomu sa môže zdať zrýchlenie z 0 na 100 za 12.7 sec málo,ale iným to stačí...140kW a točivý moment 440NM je celkom prijateľné...
Naposledy upravil/-a VOJTO55 v 07.04.2015 00:09, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 350
- Dátum registrácie: 30.11.2013 22:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Sport třeba hlavne chápať jako sport - offroad. Nie šprintéra na cestách. V teréne dokáže hodne veľa. Pokial ide o 2,7 tak problém so životnosťou mali hlavne kusy do 2005. Bolo tam jednoducho zle vyriešené chaldenie časti motora a mohlo dojsť k deštrukcii. No stalo sa to vždy alebo vačšinou při dlhodobej jazde dialnicou a vyššou rýchosťou. Kým na to prišli, jazdilo už samozrejme hafo áut s touto časovanou bombou. Na druhej strane na net sa dostanú len správy o poškodených motoroch, nikto nikde nepíše, že je spokojný a všetko je OK a faktom zostáva, že drvivá vačšina je OK. Napokon tie motory jazdia v P407 a 607, C5 a C6 Jaguaroch... Osobne by som dal tiež prednosť 3,6V8 no ak rozpočet nepustí. Pokial ide o servis tak na SK je to žial realita, ž eznačkové resp autorizáky sú na tom dosť zle s odbornosťou. No v KE je určite veľmi dobrý súkromný servis s akceptovatelnou hodinovkou a veľmi dobré servisy sú za hranicami na Morave. Zo severu to je blízko do Frenštátu p Radhotěm, nižšie sú Boskovice. Ak by som riešil niečo vážnejšie tak tam no netřeba z toho auta robiť strašiaky. Poznám ľudí čo s upravenými RRS 2,7 a Disco3 2,7 jazdia offroad v Rumunsku Albánsku, Ukrajinu... celkovo ďaleko cez 200 000km s max spokojnosťou.
-
- Príspevky: 199
- Dátum registrácie: 25.02.2013 14:09
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 30.12.2011 19:58 Zdieľať na Facebook
Tak dakujem Vam za odpovede. A mam tu konkretny model Range Rover Sport 2,7 TDV6 Rok 2006, prvy majitel, kupene na Slovensku, nabehane 139000 km servisna knižka. Auto je na autobazar eu aj foto zachovali kusok tak sa môžete pozriet ako vyzera. Len otazka je či ten motor vydrži ešte niečo naviac ako ma? Vozenie 80% cesty 20% teren.
-
- Príspevky: 350
- Dátum registrácie: 30.11.2013 22:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 199
- Dátum registrácie: 25.02.2013 14:09
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
určite nie RRS ani L322. Hovoríš o P38 ktorú nemci dodrbali jako mohli. No aj tak to bolo bezkonkurenšn zvezenie v tej době.
Niekto tu spomínal rozvody aj vzadu. Ano a hlavne je vzadu čerpadlo. Má to 2 olej. čerpadlá a tie je dobře u prvých ročníkov preventívne meniť. Pokial ide o prístup k rozvodom, tak ametéri to robia tak, že zavolajú 40kg mechoša s tenkými rukami. No robí sa to inak. Tak jako na iných autách ude dolu maska, nárazník, chladiče a by bol lepší prístup tak tu ide dolu celá karoséria. N aprvý pohlad šialenstvo no celé to trvá toľko jako u iných maska s chladičmi a spol. Akurát při RR je potom skvelý prístup zo všetkých strán. Vymysleli to takto preto, ž eten motor bol konštruovaný na priečne uloženie pre predokolky. Tu musí byť pozdĺžne.
Niekto to robí takto
http://www.landroverforum.cz/forum/down ... p?id=25586
A tí znalejší radšej takto
http://www.landroverforum.cz/forum/down ... &mode=view
Z obrázku je vidieť, že celá karoséria je na hlavných 8 bodoch a prístup ku všetkému je královský.
[img]http://i935.photobucket.com/albums/ad20 ... to0106.jpg[/img]
[img]http://i935.photobucket.com/albums/ad20 ... to0107.jpg[/img]
Niekto tu spomínal rozvody aj vzadu. Ano a hlavne je vzadu čerpadlo. Má to 2 olej. čerpadlá a tie je dobře u prvých ročníkov preventívne meniť. Pokial ide o prístup k rozvodom, tak ametéri to robia tak, že zavolajú 40kg mechoša s tenkými rukami. No robí sa to inak. Tak jako na iných autách ude dolu maska, nárazník, chladiče a by bol lepší prístup tak tu ide dolu celá karoséria. N aprvý pohlad šialenstvo no celé to trvá toľko jako u iných maska s chladičmi a spol. Akurát při RR je potom skvelý prístup zo všetkých strán. Vymysleli to takto preto, ž eten motor bol konštruovaný na priečne uloženie pre predokolky. Tu musí byť pozdĺžne.
Niekto to robí takto
http://www.landroverforum.cz/forum/down ... p?id=25586
A tí znalejší radšej takto
http://www.landroverforum.cz/forum/down ... &mode=view
Z obrázku je vidieť, že celá karoséria je na hlavných 8 bodoch a prístup ku všetkému je královský.
[img]http://i935.photobucket.com/albums/ad20 ... to0106.jpg[/img]
[img]http://i935.photobucket.com/albums/ad20 ... to0107.jpg[/img]
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Dudosik a 5 neregistrovaných