qeometria
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 48
- Dátum registrácie: 07.08.2008 06:40 Zdieľať na Facebook
qeometria
nazdarek chcel by som sa opytat na taku vec vymenil som si na xsare capy riadenia vsetko o.k. ked som isiel rovno tak volant mi ostal na krivo a predtym bol tak ako ma byt.Lebo chcem ist na geometriu a že ci to tam oni nasteluju alebo si to musim teraz nastelovat dakujem...
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Musíš si to urobiť sám. Potom pôjdeš na geometriu, tam ti to za 20-50 € skontrolujú a pôjdeš si to domov doštelovať. Potom zasa kontrola za ďalších 20-50 a zasa domov doštelovať. Keď budeš mať šťastie tak na tretí-štvrtý krát sa trafíš...
-
- Príspevky: 1799
- Dátum registrácie: 19.06.2009 20:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Prípadne ešte predtým sa pokúsiť zapojiť do činnosti šedú kôru mozgovú...
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 428
- Dátum registrácie: 19.12.2007 16:13 Zdieľať na Facebook
Nasteluju alebo nenasteluju ...ved na to sa ich hned opytaj.
Ten, kto sa s tym volantom "nebude zapodievat", tak len dosteluje tycky a posle ta domov..
V pripade, ze je to moc rozhasene, je lepsie nakoniec prestavit ten volant.. co je najskor vynimka...lebo na tych tyckach to zrucny clovek vie aj prisposobit k povodnemu nastaveniu volantu a nemusi sa bat dalsich komplikacii..
Ak naozaj nie.. co bude najskor nejaky extrem...tak to obnasa (podla typu auta) ozaj rozne komplikacie :
Podla typu auta
Nezabudnut pred tym odpojit baterku..aby nevznikla zapamatena chyba z airbagu volantu a pod.....sparovanie autoradia po pripojeni baterky..mozne komplikacie po predcasnom odpojeni baterky bez zatvorenia stresneho okna ..atd...rozne ine veci,, co sa nasledne "vykluju".. a to sa este len zacnu potom zamestanci a majitel potit..co s tym autom dalej...ked sa zivia len geometriou..
..dalej nereagovanie pamatovych sedadiel sparovanych ku konkretnemu klucu...no proste, ked nedodrzim ten spravny postup... pri odpojeni a pripojeni baterky a neviem o tom aute nic,, radsej ozaj len mechanicky nastavim tu geometriu.. a zakaznika poslem s nakrivenym volantom potichucky prec..
..ale tomu sa da vyvarovat, ako som pisal na zaciatku..
Ten, kto sa s tym volantom "nebude zapodievat", tak len dosteluje tycky a posle ta domov..
V pripade, ze je to moc rozhasene, je lepsie nakoniec prestavit ten volant.. co je najskor vynimka...lebo na tych tyckach to zrucny clovek vie aj prisposobit k povodnemu nastaveniu volantu a nemusi sa bat dalsich komplikacii..
Ak naozaj nie.. co bude najskor nejaky extrem...tak to obnasa (podla typu auta) ozaj rozne komplikacie :
Podla typu auta
Nezabudnut pred tym odpojit baterku..aby nevznikla zapamatena chyba z airbagu volantu a pod.....sparovanie autoradia po pripojeni baterky..mozne komplikacie po predcasnom odpojeni baterky bez zatvorenia stresneho okna ..atd...rozne ine veci,, co sa nasledne "vykluju".. a to sa este len zacnu potom zamestanci a majitel potit..co s tym autom dalej...ked sa zivia len geometriou..
..dalej nereagovanie pamatovych sedadiel sparovanych ku konkretnemu klucu...no proste, ked nedodrzim ten spravny postup... pri odpojeni a pripojeni baterky a neviem o tom aute nic,, radsej ozaj len mechanicky nastavim tu geometriu.. a zakaznika poslem s nakrivenym volantom potichucky prec..
..ale tomu sa da vyvarovat, ako som pisal na zaciatku..
Naposledy upravil/-a Roberbo v 20.05.2011 22:32, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 428
- Dátum registrácie: 19.12.2007 16:13 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ale samozrejme,neviem načo by som šahal na volant.Dám volant na stred a ak už nemám žiadnu techniku tak dlhou rovnou latou priloženou cez stred predného kolesa pozrem aká je medzera medzi koncom laty a zadným kolom na jednej a druhej strane a musím dospeť k 90%.-nemu výsledku.Väčšina vozou je medzera vzadu cca 1cm.Po prestavení novej pozície ešte nezaisťovať tyčku riadenia.Potačiť vozidlo meter dozadu a vrátiť sa dopredu a premerať znovu.Ak sedí až potom zaistiť,inak ešte zkorigovať.Ak to niekto urobí hliníkovým príložníkom s pomocníkom na konci,garantujem že mu na geometrii nič nedotknú.Eštedoložím že absolutne presne to vychádza u vozov z rovnakým rozchodom vpredu-vzadu.U rozdielnych rozchodov to treba brať do úvahy.patko1 napísal:roberbo ja sa moc nevyznam ale nemalo by sa to robit tak ze si vyrovnam volant a potom budem robit tu geometriu a vsetko by malo hrat? Lebo ak aj dodrzis postup rozoberania airbagu a vsetko a nakoniec zistis ze volant sa pootocit neda tak sa spotis zbytocne
-
- Príspevky: 927
- Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46 Zdieľať na Facebook
...."mhlavaty" si praktik klobúk dole....
....bol som na geometriu vo Fiate, volant samozrejme na krivo, teraz po výmene spodných ramien som bol v súkromnom pneuservise....
1. kontrola všetkých kĺbov
2. zistenie hodnôt
3. fixácia volantu
4. laborácia s nastavením fixácia
5. kontrola údajov a všetkého na čo mechanik siahol
6. dostaneš protokol a môžeš ísť zacvakať
...volant samozrejme rovno....je dôležité aby geometria bola správna, doma by som s tým nelaboroval ak neviem čo a ako má byť nastavené a nie som zručný mechanik....
....bol som na geometriu vo Fiate, volant samozrejme na krivo, teraz po výmene spodných ramien som bol v súkromnom pneuservise....
1. kontrola všetkých kĺbov
2. zistenie hodnôt
3. fixácia volantu
4. laborácia s nastavením fixácia
5. kontrola údajov a všetkého na čo mechanik siahol
6. dostaneš protokol a môžeš ísť zacvakať
...volant samozrejme rovno....je dôležité aby geometria bola správna, doma by som s tým nelaboroval ak neviem čo a ako má byť nastavené a nie som zručný mechanik....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných