PSA-EGR
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 02.06.2009 11:13 Zdieľať na Facebook
minule som tiez cistil ale nie sanie iba ten ventil.robil mi problemy.skusil som ho aj zaslepit ale ked som tam tu uzavretu podlozku dal tak motor zmenil zvuk.nastartoval som a po chvilke sa tak divne rozhucal akoby sa roztocila turbina na vyssie otacky.akoby pistal na volnobehu.proste sa tam zmenil rezim.to iste sa deje aj ked odpojim vahu vzduchu.jednoducho ked odpojim od napajania egr alebo vahu vzduchu alebo som zaslepil egr tak hned motor zmeni zvuk na volnobehu .nabehne zvuk ako turbina na stihacke ked startuje.samozrejme v nizsej intenzite. mazda 3 1.6 80kw
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 05.03.2008 21:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 02.06.2009 11:13 Zdieľať na Facebook
praveze nie.v pohode islo ked som ho zaslepil ale ako som pisal zmenil zvuk na volnobehu.ale isiel lepsie so zasllepenym ventilom.ziadny nudzak.len ten iny zvuk .mozno ze keby to bol peugeot tak by to hodilo do nudzaku ale v mazde nie.ze vraj ma slabu diagnostiku a komunikaciu s motorom tak mu to asi nevadilo.nieje na skodu mat auto s menej prespekulovanou elektronikou je napr. peugeot ci ford co ti bude blikat, svietit, vypisovat chujoviny palubovka a hadzat nudzak kedy sa mu zachce.
-
- Príspevky: 261
- Dátum registrácie: 10.07.2008 19:31 Zdieľať na Facebook
Re: PSA-EGR
lakinooo napísal:Dnes som cistil EGR. Tolko humusu som po 120 tisicoch teda necakal..... V sani bola vazelina. Skod ze ho tak super umiestnili.....
Jedna vec ma zaskocila. Vyfukove plyny boli "chladene" chladiacou zmesov. Bol tam vymennik tepla. Byva to bezne??? Videl som to prvy krat.
Ak sa nemýlim tak to nie je CHLADENIE ale OHREV maleho okruhu -kúrenia-je to tam na to aby motor vobec dokazal udržať pracovnú teplotu pri malom zatažení a v zime a aby sa skor zohrial na pracovnú teplotu.Jtd motor produkuje strasne málo zbytkoveho tepla takže ho musíš prihrievať -u niektorých motorov je to vyriešené elektrickým príhrevom napr WW myslím. FIAT to má tiež cez výmenník na EGR a ked ho zaslepíš ide bez problémov ale dlho sa zohrieva a v zime dole kopcom alebo na mieste nestíha kúriť,viem to z vlastnej skúsenosti
-
- Príspevky: 261
- Dátum registrácie: 10.07.2008 19:31 Zdieľať na Facebook
Mozno hned po štarte ale potom sa otvorí zistíš to tak že ten výmeník tepla sa hned zacne hriat od vyfukových plynov,inak dost vela ludí tu riesilo ze im jtd cka v zime zle kúria pri jazde dole kopcom -toto je dovod-zaslepené alebo nefunkčné egr ká inak toto málokto vie,ja som na to prišiel tiež len náhodou.
Mám Lybru 110Ps Jtd a predošlý majitel zaslepil EGR a dlho sa mi to zohrievalo pri šetrnej jazde a na mieste sa to vobec neslo zohriat ani za 10-15minut,ked som dal preč záslepku EGR tak bol motor za 3-4minúty zohriaty a kurilo doslova za chvílu aj v zime!!!!!! Momentálne to mám ale zaslepené ale do zimy to určite vyriešim kvoli tomu kúreniu
Mám Lybru 110Ps Jtd a predošlý majitel zaslepil EGR a dlho sa mi to zohrievalo pri šetrnej jazde a na mieste sa to vobec neslo zohriat ani za 10-15minut,ked som dal preč záslepku EGR tak bol motor za 3-4minúty zohriaty a kurilo doslova za chvílu aj v zime!!!!!! Momentálne to mám ale zaslepené ale do zimy to určite vyriešim kvoli tomu kúreniu
-
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
http://www.powerdiesel.sk/viewtopic.php ... 47&start=0 tu si môžeš pozrieť mapu egr, lepšie sa zorientuješ ako funguje
-
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
nie víla :D vacsie kusy casom odpadnu a motor ich prirodzene spáli,, mensie kusy ta nemusia trapit
minuly vikend som robil 406tku, 19TD ..tam toho bolo požehnane.. už jazdí ako hodinky.. motor je tichší a štartuje na prvy krat..len vycistenim sania a odpojenim egru..kto vaha..nech nevaha :D
este nemam otestovane s 2.2HDi v kombinacii s FAP ..ale chystam sa
minuly vikend som robil 406tku, 19TD ..tam toho bolo požehnane.. už jazdí ako hodinky.. motor je tichší a štartuje na prvy krat..len vycistenim sania a odpojenim egru..kto vaha..nech nevaha :D
este nemam otestovane s 2.2HDi v kombinacii s FAP ..ale chystam sa
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 12.01.2014 13:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 12.01.2014 13:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných