PSA bezpečnostný šrób

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

gogol11
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.05.2011 19:15
Zdieľať na Facebook

PSA bezpečnostný šrób

Príspevok od používateľa gogol11 »

Pekný deň každému! potreboval by som pomoc niekoho, kto má hlavu na bezpečnostný šrób od PSA. Auto je dovezené, a šanca je malá, aby sa našiel bývalý majiteľ. Pýtal som sa v C-servise, za dodatočnú objednávku by som platil 50Eur, a musel by som čakat viac než mesiac, kým sa to vybaví. Vedel by niekto poradiť, alebo má niekto PSA šrób na svojom aute? Sú to šróby na modeloch PSA vyslovene od výroby.
gogol11
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.05.2011 19:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gogol11 »

Skúšal som, a nič. Asi dneska pôjdem, pobehám bazáre, či náhodou nemájú vnútri niečo pre mňa.
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

Odkial si? Mam bezpecaky na svojej C5, ale aj tie hlavy sa samozrejme robia rozne. Takze je sanca ze to bude, ale aj nebude to iste.
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Neviem ako by Ti pomohli v pneuservise, či už lepšom alebo horšom, to by museli mať takú hlavicu čo by pasovala na Tvoje skrutky. To je takmer vylúčené, to už skôr v ceítroen servisoch.
Tých kombinácií u jednotlivých hlavíc je ale veľa, aj keď sa jedná o skrutky rovnakého typu. Sám mám doma minimálne jednu takú hlavicu, myslím však že šanca na úspech je minimálna.
Buď počkáš na tie origo z citroenu alebo ich vyskrutkuj takým spôsobom, že nasadíš na hlavu šesťhrannú maticu s čo najväčšou dierou a vnútri to riadne zavaríš, takže potom sa to bude dať povoliť cez tú privarenú maticu.
Naposledy upravil/-a wilz v 02.08.2011 13:17, upravené celkom 2 krát.
gogol11
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.05.2011 19:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gogol11 »

Nové Zámky. mám takisto C5, 2003 2.0 HDI. NZ, KN, LV, DS, NR neni problém hlava šróbu je kruhového, plochého tvaru s 4 zúbkamy na zachytenie na jednej polovici kruhu.
lotus
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 16.01.2005 02:26
Bydlisko: Trnava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lotus »

...stratil som ten bezpečnostný orech na služobnej 3008-čke, v autorizovanom servise chytili klasickú pneumatickú uťahovačku a "odvŕtali" mi tú bezpečnostnú skrutku - za minútu držali všetky kolesá len na 3 skrutkách...
Peugeot 308 SW 1.6THP 110kW/150PS
pogo-roll
Príspevky: 310
Dátum registrácie: 02.08.2009 11:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pogo-roll »

neviem ci to pomoze http://www.triumftools.sk/?page=letak_bezp_skrutky je to daka sada na uvolnovanie skrutiek ale myslim ze cena tej sady bude vysia ako toho kluca z citroenu ...este je sanca skusit im zavolat ktory servis v tvojom okoli vlastni taku sadu a navstivit ho ...
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

Som z BA, ale ja tam mam tie zubky len 3. Takze to co som pisal predtym, s mojim nastavcom nepochodis :(

edit: pripadne skus chalanov na www.c5club.cz
Je tam aj dost Slovakov.
judes
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 07.05.2009 21:43
Bydlisko: okr. N.Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa judes »

gogol11 napísal:Nové Zámky. mám takisto C5, 2003 2.0 HDI. NZ, KN, LV, DS, NR neni problém hlava šróbu je kruhového, plochého tvaru s 4 zúbkamy na zachytenie na jednej polovici kruhu.


NZ by nebol problém, mám aj origo kľúč na bezpečnostné skrutky zo štyrmi drážkami ale nie na jednej polovici kruhu ako potrebuješ, ten ti nepomôže.
Mal som jednu skrutky veľmi dotiahnutú a nešlo ju povoliť až nakoniec sa zničila hlava skrutky. Potreboval som dať dolu koleso a tak sa privarila šesťhranná matica a povolilo sa to riadnym kľúčom bez problémov.
Peugeot 407 2.0 HDI sedan bez Fap.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Taký pevnostný šroub je radosť vrtať už len jeden a nie ešte 4...Ale dá sa len treba pevnú ruku a dobré vrtáky ....( nie čínske z blatového klinca) ...Ale zas ja som párkrát použil takú fintu že orech z golasady aby pasoval priemerom a do niektorej tej drážky na bezpečnostnom šroube dať niečo pevné a tvrdé ako je ihla z ihlového ložiska a nabúchať tam potom ten golaorech kladivom a išlo povoliť.......Ale ak je to dotiahnuté na hovado ,to je potom malá plocha na prenos tej veľkej sily a zvykne dačo rupnúť..naskorej sa strhne daktorá hrana alebo aj praskne golaorech...
gogol11
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.05.2011 19:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gogol11 »

Mám To!!! mechanik sa trápil, ale privaril tam matice. s poslednou s trápil vyše 2hodiny, ale nakoniec uvoľnil. Bol tak zatiahnutý, že sa stále lámal heft. Potom jednoducho z heftu vytvoril taký pupák, na ktorý vedel pribiť gólu. Takže teraz už jazdím s pokojnou dušou :) ďakujem Vám všetkým za rady! širokú cestu!
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

To je fajn, že sa podarilo.
A pre všetkých jedna praktická rada z toho plynúca.
Kolesové skrutky namočím dob Resistin ML, alebo do závitu trocha nanesiem pomocou štetca alebo injekčnej striekačky a už nikdy nebudem mať s tými skrutkami alebo maticami problém ich povoliť.
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní