Problem s 5 stupnovym automatom v CLK
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 19.09.2008 00:01 Zdieľať na Facebook
Problem s 5 stupnovym automatom v CLK
Zdravim Pani,
chcel by som sa opytat na jeden problem. Zobral som od kamarata jedno CLK cko 2003 ku 125 kw dieslak na skusku. Jazdieval som nanom uz nejaky ten rok dva predtym a vsimol som si ze obcas ked zastanem na parkovisku a chcem sa zase rozbehnut tak auto sa tvari ze je v Pcku pri tom je v D.
Jedine co pomaha je vypnut zapnut motor inak nic.
Trosku sme dohladali historiu auta a bohuzial sme zistil ze auto s 230 000 este nemalo meneny olej automate tak reku by bol cas ))
To co z toho vytieklo ked som videl,tak aj moje motoristicke srdce zaplakalo,vymenil sa filter, tesnenie,olej. Asi tri mesiace po vymene pri jednej jazde sa mi stala nemila vec. V meste proste seklo stupen v dvojke alebo povedsme trojke a a nechcelo ani preradit ani podradit,pomohlo len vypnutie zapnutie motora. Spravilo to za 4 mesiace asi dva krat a stale po dlhsej ceste v meste. Auto radi pekne plynulo,najpr tam a spat napriec slovenskom jediny problem,aj ked da clovek plyn na podlahu tak to radi bez nejakych trhancov. Ale tak sa mi zda ze ked auto je prinutene vela radit najma v meste v zapchach a podobne tak to tam proste sekne.
Moze to byt mechatronika prevodovky alebo ide cela prevodovka do kytiek.
chcel by som sa opytat na jeden problem. Zobral som od kamarata jedno CLK cko 2003 ku 125 kw dieslak na skusku. Jazdieval som nanom uz nejaky ten rok dva predtym a vsimol som si ze obcas ked zastanem na parkovisku a chcem sa zase rozbehnut tak auto sa tvari ze je v Pcku pri tom je v D.
Jedine co pomaha je vypnut zapnut motor inak nic.
Trosku sme dohladali historiu auta a bohuzial sme zistil ze auto s 230 000 este nemalo meneny olej automate tak reku by bol cas ))
To co z toho vytieklo ked som videl,tak aj moje motoristicke srdce zaplakalo,vymenil sa filter, tesnenie,olej. Asi tri mesiace po vymene pri jednej jazde sa mi stala nemila vec. V meste proste seklo stupen v dvojke alebo povedsme trojke a a nechcelo ani preradit ani podradit,pomohlo len vypnutie zapnutie motora. Spravilo to za 4 mesiace asi dva krat a stale po dlhsej ceste v meste. Auto radi pekne plynulo,najpr tam a spat napriec slovenskom jediny problem,aj ked da clovek plyn na podlahu tak to radi bez nejakych trhancov. Ale tak sa mi zda ze ked auto je prinutene vela radit najma v meste v zapchach a podobne tak to tam proste sekne.
Moze to byt mechatronika prevodovky alebo ide cela prevodovka do kytiek.
-
- Príspevky: 391
- Dátum registrácie: 08.10.2009 23:17
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
To visenie na jednom stupni bol núdzový režim.Na tomto automate je to teda 2 stupeň.Predpokladám že si ale nebol na diagnostike čo môže byť chyba,kedže si to tu nepísal.Ked ti to teraz ide mohla sa chyba s pamäti závad zmazať a teraz tam neprečítaš nič.
Takže chod na diagnostiku a ked tam nič nebude tak budeš musieť počkať do vtedy kým to nespraví.Nemusí to byť ale mechanická závada ked to po vypnutí kľúča ide.
Takže chod na diagnostiku a ked tam nič nebude tak budeš musieť počkať do vtedy kým to nespraví.Nemusí to byť ale mechanická závada ked to po vypnutí kľúča ide.
-
- Príspevky: 391
- Dátum registrácie: 08.10.2009 23:17
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 19.09.2008 00:01 Zdieľať na Facebook
Je to skoda je to skoda chlapci, viacmenej auto sa zobralo ako vratenie dlhu
takze clovek to nevedel ovplyvnit.
Jak vravim auto radi krasne nieje o com, len ho tak raz za mesiac dva hodi do nudzoveho rezimu ako to bolo spominane. Ak je to ta elektricka cast /mechatronika) tak pohoda to sa este da zohnat za slusnu cenu ale ak je to cela prevodovka tak to bude problem
takze clovek to nevedel ovplyvnit.
Jak vravim auto radi krasne nieje o com, len ho tak raz za mesiac dva hodi do nudzoveho rezimu ako to bolo spominane. Ak je to ta elektricka cast /mechatronika) tak pohoda to sa este da zohnat za slusnu cenu ale ak je to cela prevodovka tak to bude problem
-
- Príspevky: 391
- Dátum registrácie: 08.10.2009 23:17
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 19.09.2008 00:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 391
- Dátum registrácie: 08.10.2009 23:17
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 19.09.2008 00:01 Zdieľať na Facebook
milan tak toto ma celkom prekvapilo,
pretoze bol som cestou v medaku,kedze kamarat mechanik ma C220 CDI (nie 270) a tvrdil mi ze on uz menil tu elektricku cast prevodovky na svojom aute.Nazval to mechatronika. tak som bol zo srandy v MB dal som im vin a povedal ze potrebujem mechatroniku prevodovky. A povedali ze to stoji 870 euro. ale nesnazil sa mi tvrdit ze tam nic take nieje. Mozno myslel na tu skrinku ?
pretoze bol som cestou v medaku,kedze kamarat mechanik ma C220 CDI (nie 270) a tvrdil mi ze on uz menil tu elektricku cast prevodovky na svojom aute.Nazval to mechatronika. tak som bol zo srandy v MB dal som im vin a povedal ze potrebujem mechatroniku prevodovky. A povedali ze to stoji 870 euro. ale nesnazil sa mi tvrdit ze tam nic take nieje. Mozno myslel na tu skrinku ?
-
- Príspevky: 391
- Dátum registrácie: 08.10.2009 23:17
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
myslím, že to bude čisto mechanická vec. Zanedbaná údržba, zasvinený olej... Pri výmene sa mení len časť. Bordel v oleji obmedzuje funkciu ventilov a preto to robí nezmysly. Nemyslím, že to potrebuje opravu. Skôr rozborku, vyčistenie, zborku a novú náplň. No na SK nikto nemá tlakovú stolicu a taká rozborka-zborka je potom taký pokus omyl, či to výde, alebo nie. Skúsil by som skôr posurfovať a poslať to niekam, kde na to majú vybavenie. Mňa v UK vyšiel repas automatu ZF len o 200€ viac ako na SK chceli za výmenu oleja a filtra v značkovom servise. Doprava tam 100€ späť mi to poslali za 50Ł.
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
třeba si vyhladať postup výmeny oleja. To, že vytiekla len časť oleja je normálne. V automatoch sa mení vždy len časť. Vlastne sa olej len riedi a při pravidelnej údržbe to úplne stačí. Vačšinou sa nalieva tak, že sa naleje po kontrolný otvor, potom naštartuje a za sústavného radenia resp striedania P,R,N,D sa dolieva kým nevyteká z kontrolního (často zároveň napúšťacieho) otvoru. Uzavrieť a finito. No nemusí to platiť na všetky převodovky.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných