Motor 1,6TD nastavenie vstrekovacieho čerpadla.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

matus225
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Motor 1,6TD nastavenie vstrekovacieho čerpadla.

Príspevok od používateľa matus225 »

Zdravím


Chcem sa opýtať s ktorou skrutkou nastavujem dávku paliva na vstrekovacom čerpadle? Potreboval by som ubrať palivo lebo mam strašne bohatu zmes, nie najlepšiu spotrebu a nemerateľne emisie.

Jedna nastavovacia skrutka sa nachadza na zadnej strane čerpadla (oproti remenici) a dalšie dve su medzi čerpadlom a hlavou. Ktoru mam použiť?



Za každú rozumnú radu vopred ďakujem.
Naposledy upravil/-a matus225 v 09.06.2015 23:47, upravené celkom 1 krát.
pasko
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 10.01.2009 09:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pasko »

Rok výroby? Prevodovka automat,manuál?
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Kontrolky na volnobehu ignoruj, základ je aby nesvietili pri jazde v otáčkach.
Ak by si vyrastal v ére š100 ... tak by si také neriešil dynamo nenabíjalo na volnobehu ani jedno-kontrolka svietila tak isto. A olej daj premerať reálny tlak môže byť že snímač má už čo to odžité a spína kontrolku skorej, jak by bolo treba. Alebo je to už skrátka menej tesné na ložiskách a na volnobehu to skrátka už má menší tlak oleja. Skús dať hustejší olej
VOJTO55
Príspevky: 1906
Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
Bydlisko: Revúca
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VOJTO55 »

...Kvôli spiatočkovým svetlám si skoro prišiel o EVČ...???Tie ostatné "závady" ktoré popisuješ nerieš-nič tomu motoru nieje...
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Motor 1,6TD blikajúce kontrolky po štarte motora, prevod

Príspevok od používateľa seven549 »

matus225 napísal:
Prípadne aké sú časté poruchy celkovo týchto motorov 1,6TD?
no v roku 2015 totalne.dufam ze to mas gratis tie motory su skratka vybehane.uz v roku 2000 boli jednou nohou v hrobe.blikajuce mazanie je zle vo vyzsich otackach to skratka uz nemaze akoby malo.necakaj od toho spolahlivost.prva poctiva emisna bez vsimneho bude jeho smrt.no vsetko sa da opravit je to len o prachoch.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

tak najprv to treba mierne poopravit, lebo 1,6TD nema 44kW.Mas to bez turba, len cisty diesel.A dufam, ze si to nekupoval, ale dostal darom, ved take vozy uz takmer neexistuju.Tieto jetty velmi hrdzaveli.To auto musi mat 25r.a viac. Tento motor sa daval do golfa, passata, jetty a audi 80 a bol vo verzii D,TD a s intercoolerom/ten mal 80PS/.Motor nema takmer ziaden tah, ale je neznicitelny. Urcite uz riadne dymi. Ale jazdia kusy, co maju cez milion km.Je slaby, kazdy mu slapal na krk, tak tam obcas odislo tesnenie pod hlavou alebo praskla hlava-aj dnes velmi lacna oprava.A to je najvacsia deviza tychto motorov - uzasne dobry pristup a lacne diely dostupne este aj dnes.Bolo tam slabe olejove/zrepasovat/ a vodne cerpadlo, a regulator napatia -vymenit.Motor aj dost vybehany startoval vyborne aj pri minus 10st., ale castejsie starty mali za nasledok menenie zhavicov kazde dva roky-to je normalne.Trysky vymen, su velmi lacne.Inak podla popisu to vsetko tieto motory robili normalne a asi mu nic nie je, len zostarol.Oleja tam ide malo /uz ho aj bude asi dost zrat-neries a dolievaj-davaj pre stare diesle 15W40/a po dlhsej ceste sa tak zohrial, ze bezne svietila kontrolka mazania na volnobeh aj pri normalnej hladine.Cerpadlo oleja- daj skontrolovat a povedia ti, ci netreba repas/nie je drahy/.Vazne chyby v elektrike neboli,je to este jedno z tych najjednoduchsich aut.Urcite uz neprejde cez poctivu emisku.Ale vhodne pre mladeho vodica na naucenie.Zaujimave je, ze tusim benzinove jetty sa dodnes robia v Cine.Volakedy som mal ten motor strasne rad, ak ta nejaky problem napadne, poradim. :300f:
matus225
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matus225 »

TO Lorak777

Motor je 1,6TD 44kW kod motora 1V. Hladky diesel bol 40kw. Ja mam tu najslabšiu verziu s turbom. Čo sa tyka dymivosti tak by som povedal že nedymi a ak tak pri prudšom zošliapnuti plynového pedálu a aj to na čierno čo je u tak starého diesla normál, mal som aj passata B5 81kW a ten bol na tom s dymivosťou daleko horšie. Olej som tam menil dal som 15W40 vez váhania. Po dlhšej jazde mi kontrolka mazania nesvieti, resp. ani počas jazdy. STK a EK som robil tento tyždeň a bolo mi povedané že je strašne bohatá zmes, čiže bude treba nastaviť bohatosť zmesy na čerpadle, takže ak by na to bol nejaký návod tak by som sa potešil. Čo sa týka kasne tak oproti ostatnym G2/jettam tu na SK je moja v TOP stave, nikdy nevyváraná/nelakovaná čiže zas až taky hnoj by som nekúpil, a nieje to moje prvé auto.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných