VW passat 1,9TDi vs 2,0 TDi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 22.06.2009 22:51 Zdieľať na Facebook
VW passat (2006-2007) 1,9TDi vs 2,0 TDi (2006-2007)
chcem kupit vw passat r.v. 06-07 a neviem sa rozhodnut ci kupit 1,9TDi (77 kw) alebo 2,0TDi (103kW).
vie mi niekto poradit co je lepsie???
na co si mam dat pozor???
vie mi niekto poradit co je lepsie???
na co si mam dat pozor???
-
- Príspevky: 262
- Dátum registrácie: 07.12.2007 11:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 24.02.2009 09:52 Zdieľať na Facebook
Obidva su pumpa-dyza motory, cize trosku hlucnejsie ako vacsina common-rail, ktore vo VW vyrabaju az od roku 2008. Mam 81kW Passata a moj osobny nazor je, ze je to malo na taketo velke auto. Ak predchadzajuci majitel dodrziaval servisne predpisy, tak treba okrem toho vyskusat ci ma v poriadku zotrvacnik. Treba vyskusat ako sa auto sprava pri prudkom zrychleni, najlepsie na dialnici a pri postupnom spomalovani z velkej rychlosti do 0 km/h. Ak zotrvacnik nie je v poriadku, tak auto moze v urcitej faze cudne vibrovat. Taktiez treba vyskusat ci auto nepada do nudzoveho rezimu, pricom strati vykon kym sa nevypne a znova nastartuje. Toto sa tiez da vyskusat pri prudkom dlhsom zrychleni. Treba to pre istotu vyskusat viackrat. Potom tiez treba skontrolovat hlavne prednu napravu, pomale prejazdy cez spomalovac alebo mensie jamy prezradia zavady neobvyklym buchanim pod kapotou. Ostatne, viditelne zavady by som dal bud skontrolovat do servisu alebo znamemu co sa vyzna.
-
- Príspevky: 199
- Dátum registrácie: 14.11.2007 14:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 16.06.2007 22:12 Zdieľať na Facebook
Passat B6
Nazdar chlape ja ak ti môžem poradiť tak si zožeň 1.9tdi no viem neni to žiaden trhač asfaltu je trocha hlučnejší ako 2.0tdi ale je spoľahlivejší ak ešte nájdeš kus kde je čerpadlo od firmy LUK tak si v pohode no ale je to na tebe,no ale ak by si sa rozhodol pre 2.0tdi tak hľadaj bez filtra pevných častíc no nebudem tu rozpisovať ako je dvoj hmotový zotrvák a2.0 sa rád zadiera ale to ti tu nikto nebude písať!Caw
-
- expert: detailing
- Príspevky: 2686
- Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
Dufam ze si nekupil 77kw
Zdravim ta ja mam 2001 96kw 132 ps a je to v pohode taha ako dabel ja bi som ti odporucal 2.0 tdi 103kw 140 ps pretoze 77kw je malo no jedine ak by si dal tych 100ps na cip ale zase kupovat nove turbo !!! nie nie Passat je velke auto a preto co najviac koni tym lepsie tych 140 ps ti postaci uplne a ani v spotrebe nie je niaky viditelny rozdiel ja mam tiez v plane zakupit 2.0 tdi 103kw ale az na buduci rok je ocosi drahsi ale ak nechces aby ta predbiehali niake smiesne keke...tiny a aby ti to do kopca slapalo ked na to dupnes tak 2.0 Tdi 103kw
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 13.08.2005 08:02
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Ponukam http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=1054411
Je to 1.9TDi, spotreba do 6L/100km
Usporne, priestranne a vynikajuce auto!!!!!!!!
Je to 1.9TDi, spotreba do 6L/100km
Usporne, priestranne a vynikajuce auto!!!!!!!!
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 01.12.2010 21:56 Zdieľať na Facebook
VW passat
Zdravim najprv by som sa rozhodol či chem aby to auto trochu jelo ale aj 77kw jede ked dupnješ 200 Km/h v pohode ale pro tejto rychlosti spotreba 12.5l/100lm ale mám 1.9 TDI 77kw a 2.0 je to poruchové auto pri 200000 km sa začne kaziť turbo a budu odchádzať triski lebo 1.9 má bosch a 2.0 má siemens.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
...bré ránko, vitaj!
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 22.01.2009 17:45 Zdieľať na Facebook
tefi::Mal som ten isty problem co ty,nakoniec som sa rozhodol pre 1,9tdi.A ten vykon nieje to niaka raketa,ale staci.Nieje to take pomale ako zviknu pisat ty co sa na tom nikdy nevozili Primerne auto.A ked uz fakt potrebujes vykon tak 1,9tdi+chip alebo ten 2,0tdi,ale pozeraj kod motora BMP.Moj osobny nazor:jednoznacne 1,9tdi
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja som to zaregistroval hned ale neodpustim si prispiet - pre mna je zahadou ze ludia absolutne "vidia" to ze 1.9tdi 77kW "netaha" a ze 2.0tdi 125kW je "raketa"...
skoda ze nikto z nich nevidi tie desattisice korun co pojdu na udrzanie 2.0tdi pri zivote, aby vobec krochkalo nieto este tahalo
toto som nikdy nepochopil. Akokeby 77kW passat mal problem vytiahnut 150km/h (co je tazko nelegalne u nas!) alebo predbehnut posratu aviu hore kopcom. A ze to trva o sekundu dlhsie ako ubernamakany 2.0tdi? No a co... to nikoho z nas o zem nehodi. Či?
skoda ze nikto z nich nevidi tie desattisice korun co pojdu na udrzanie 2.0tdi pri zivote, aby vobec krochkalo nieto este tahalo
toto som nikdy nepochopil. Akokeby 77kW passat mal problem vytiahnut 150km/h (co je tazko nelegalne u nas!) alebo predbehnut posratu aviu hore kopcom. A ze to trva o sekundu dlhsie ako ubernamakany 2.0tdi? No a co... to nikoho z nas o zem nehodi. Či?
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 22.06.2009 22:51 Zdieľať na Facebook
kde je vlastne chyba ked auto upadne do nudzovaho rezimu a strati tah?je chyba v nafte alebo niekde inde?IIXX napísal:Obidva su pumpa-dyza motory, cize trosku hlucnejsie ako vacsina common-rail, ktore vo VW vyrabaju az od roku 2008. Mam 81kW Passata a moj osobny nazor je, ze je to malo na taketo velke auto. Ak predchadzajuci majitel dodrziaval servisne predpisy, tak treba okrem toho vyskusat ci ma v poriadku zotrvacnik. Treba vyskusat ako sa auto sprava pri prudkom zrychleni, najlepsie na dialnici a pri postupnom spomalovani z velkej rychlosti do 0 km/h. Ak zotrvacnik nie je v poriadku, tak auto moze v urcitej faze cudne vibrovat. Taktiez treba vyskusat ci auto nepada do nudzoveho rezimu, pricom strati vykon kym sa nevypne a znova nastartuje. Toto sa tiez da vyskusat pri prudkom dlhsom zrychleni. Treba to pre istotu vyskusat viackrat. Potom tiez treba skontrolovat hlavne prednu napravu, pomale prejazdy cez spomalovac alebo mensie jamy prezradia zavady neobvyklym buchanim pod kapotou. Ostatne, viditelne zavady by som dal bud skontrolovat do servisu alebo znamemu co sa vyzna.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Inde. Je to tu rozoberané asi v sedemstoosemdesiatichštyroch témach - stráca ťah, vypína turbo...
-
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 11.07.2010 09:06 Zdieľať na Facebook
nazdar. tiez rozmyslam o kupe passata b6. Vedeli by ste niekto poradit, ktore 2.0 tdi PD motory, teda aj presne s ktorym kodom motra, sa spolahlivostou priblizuju k 1.9 TDI 77 kw ?
Ci radsej kupi 1,9 tdi 77 kw PD a popripade to dat chipnut ?
PS: inak preco su 2,0 PD take nespolahlive a 1.9 77kw tdi PD ovela spolahlivejsie? VEd ked su obe PD tak clovek by cakal, ze budu na tom rovnako ako na tom boli rovnako napriklad rotacky 66 kw a 81 kw.
Ci radsej kupi 1,9 tdi 77 kw PD a popripade to dat chipnut ?
PS: inak preco su 2,0 PD take nespolahlive a 1.9 77kw tdi PD ovela spolahlivejsie? VEd ked su obe PD tak clovek by cakal, ze budu na tom rovnako ako na tom boli rovnako napriklad rotacky 66 kw a 81 kw.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 43 neregistrovaných