Nissan Terrano 3,0 TDI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 25.02.2006 16:08 Zdieľať na Facebook
Nissan Terrano 3,0 TDI
Potrebujem radu, mám taký problém s Nissanom. Pri jazde mi vysvietil CHECK motora, ale všetko fungovalo. Bol som vo dvoch servisoch a nevedia mi spraviť diagnostiku, pretože sa nevedia spojiť s autom.Včera som štartoval nissan tak mi veľmi ťažko naštartoval, sám si pridal otáčky, potom si ubral , otáčky, má nepravidelný chod, dymí a z výfuku smrdí nespálená nafta. Taktiež mi nejde do otáčok len do 2000 otáčok a nefunguje turbo. Dúfam že mi niekto poradí. Ďakujem za pomoc.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 25.02.2006 16:08 Zdieľať na Facebook
bbbbbb
Na diaľnici to nebolo.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Preco si lakomy na informacie? Chces radu a pritom sam nenapises podrobnosti. Akoze sa budeme hrat hru na macku a mys?
OK, teda. Mas deravy piest, motor (teda jeden valec) nema kompresiu a nafta tym deravym piestom ide von. Alebo ti upadol ventil. Ale tak, ci tak je to jedno.
A mozno sa mylim a trepem blbost, ale ako si to potom vysvetlit? Zlym casovanim? Mozno… Ale do servisu to pojde urcite, a osobne si myslim, ze hlava motore pojde dole a…
OK, teda. Mas deravy piest, motor (teda jeden valec) nema kompresiu a nafta tym deravym piestom ide von. Alebo ti upadol ventil. Ale tak, ci tak je to jedno.
A mozno sa mylim a trepem blbost, ale ako si to potom vysvetlit? Zlym casovanim? Mozno… Ale do servisu to pojde urcite, a osobne si myslim, ze hlava motore pojde dole a…
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 23.09.2007 15:27
- Bydlisko: MT Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Ale potom vies z praxe, ze kazdy motor ma svoje specifika. A taktiez, ze nie kazdy motor inzinieri dobre zvladli a z toho vznikaju urcite, dajma tomu citlive vlastnosti. A ak majitel takeho auta preceni schopnosti, ci zanedba udrzbu, tak je problem na svete.
S jednym vadnym valcom co nepracuje spravne nemozno ocakavat plny vykon, no staci napisat, ze motor ide, len turbo nefunguje. A este, ze sa s nim nepodarilo spojit cez diagnostiku. Ano, cez VagCom to nepojde. Ale to neznamena, ze sa to neda. To uznavam. Ibaze u malych garaz majstrov na slusny diag pristroj clovek nenarazi tak casto. Ono, je to samozrejma o cene. Nie kazdy ma tisice € na dobru diagnostiku a aj licencie nieco stoja. Za to, ze by to pouzil niekolko krat do roka, tak je to nerentabilne.
S jednym vadnym valcom co nepracuje spravne nemozno ocakavat plny vykon, no staci napisat, ze motor ide, len turbo nefunguje. A este, ze sa s nim nepodarilo spojit cez diagnostiku. Ano, cez VagCom to nepojde. Ale to neznamena, ze sa to neda. To uznavam. Ibaze u malych garaz majstrov na slusny diag pristroj clovek nenarazi tak casto. Ono, je to samozrejma o cene. Nie kazdy ma tisice € na dobru diagnostiku a aj licencie nieco stoja. Za to, ze by to pouzil niekolko krat do roka, tak je to nerentabilne.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
mastik-ano,suhlasim s tebou,kazdy motor/typ/ ma svoje vlastne "nepodarene" specifika.ALE!!!Po xy rokoch v praxi s opravou aut kludne mozem povedat,ze ani jeden motor neodide bez znamkov z jedneho dna na druhy.Musi predchadzat nejaky "nekulturny " chod motora.Si pisal o prepaleni piestu.Kludne moze byt,my sme tiez mali jeden pripad v tomto roku,kde majitel uz bol xy v servisoch/aj autorizovanych/,kde chceli vymenit turbo!!!! kvoli zlemu startovaniu!!!!Samozrejme v kazdom im povedali nieco "vynimocne",vadna prevodovka/AT/,turbo,zhavice ,atd.a mal prepaleny piest v jednom valci.Audi A6 2,5tdi.Vies preco?????Urcite nie zato,ze z fabriky,z vyrobnej linky vysiel ako nepodarok.Zakaznik zabudol povedat,ze dal zvysit vykon s istymi "tuningovymi" tryskami.Ano,bola namontovana nevhodna tryska.Tu nie je rec o slabote motora,ale o idiotizmus takzvanych servismanov.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Osobne poznam cloveka ktory mal Patrol s 3.0 diesel. Dal zan vtedy cez 300 000 Kc, kupoval to viac menej z rozmarnosti, pre manzelku, ze nieco vacsie, bezpecnejsie. Isiel po dialnici, zrazu vykon dole, akoby prestalo turbo ist, z vyfuku dym. Diagnoza? Zhanal druhy motor. Dalsi mne znamy clovek si ho kupil koli obzive. Tahava auta, ma velku vlecku a to snad bola jedina " inteligentna" volba ako tahat 3.5 tony. Motor mu klakol do roka. Ironiou je, ze ked isiel prazdny, bez vlecky. V oboch pripadoch to bolo bez nejakych varovnych signalov. Z 1.9 tdi taktiez lietaju obcas ojnice von. Taktiez bez nejakych varovani. A nie kazdy je znaly odbornik. Motor vrci, ide, teda nic mu nechyba. Ak niekto stale jazdi s autom a s dakou chybou ktora sa plynule zhorsuje, v podstate "otupy" to jeho sluch, kedze to pocuje kazdy den.
A dnes je zly den. Nenastartoval som auto. Vlastne ano, nastartoval. Potom chcipol a uz nie. Zly kontakt na baterii. Bateria kaput, blikala barevna hudba. Ale uz je to OK, len som nemohol vytiahnut ine auto, kedze to stalo ako posledne. Stastny novy rok ,bez nehod prajem.
A dnes je zly den. Nenastartoval som auto. Vlastne ano, nastartoval. Potom chcipol a uz nie. Zly kontakt na baterii. Bateria kaput, blikala barevna hudba. Ale uz je to OK, len som nemohol vytiahnut ine auto, kedze to stalo ako posledne. Stastny novy rok ,bez nehod prajem.
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 16.12.2007 22:36
- Bydlisko: MT Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní