Ako vyzerá VW Golf IV 1,6 SR – s takmer 450tis. km
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 108
- Dátum registrácie: 09.02.2011 20:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
No vidíte a ja som si myslel , že pickup ktorý nám rozvážal tovar a denne spravil 800 - 1000km , že to už bolo za hranicou výdrže stroja a človeka. A zdá sa že nebolo.
Fakt by ma zaujímalo , ako vydržia tých 1500km denne šoféri. Ja mám nastavené maximum na 800 potom mi odchádzajú baterky.
Fakt by ma zaujímalo , ako vydržia tých 1500km denne šoféri. Ja mám nastavené maximum na 800 potom mi odchádzajú baterky.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
a pritom ta udrzba nebola ziadna vynimocna. Ze tam boli vymenene rozvody ? Ale neeee, fakt zazrak. Nenechal sa preskocit motor. Velmi vynimocne.
Zadne tlmice lebo vlacilo stovky kilo ? Hrkotali, vytiekli, odskakovali, trochu normalnemu majitelovi zalezalo na tom aby preslo cez STK pripadne nepreslo tak ich vymenit musel. Preboha co je na tom ? To si kvoli rozvodom, svieckam alebo zadnym tlmicom mal kupit novy tragac za 27.999eur ?
Pol miliona kilometrov naozaj nie je absolutne nic, pre normalny motor - idealne hladky bez turba, bez priamovstreku. Nie je dolezite ci diesel alebo benzin, ba prave naopak diesel je viac namahany kvoli kompresnym tlakom a teplotam, takze POCTIVY JEDNODUCHY BENZIN MA DALEKO VACSIU SANCU NAJAZDIT MILIONY KILOMETROV NEZ ROVNAKY NETURBENY DIESEL.
Pisal som tu prispevky o milione mil na olejoch Mobil1, test s obycajnym bms325i. Ano, bolo to na valcovej stolici a nie v realnej premavke, pretoze to bolo za styri roky a ten autiak proste mlel imrvere 28 hodin denne, 9 dni do tyzdna, 15 mesiacov do roka bez zastavenia, akurat ked sa tam olej vymienal tak ho vypli. Po milione mil, co je pre slabsich MILION SESTSTOTISIC kilometrov, rozobralo BMW motor a povedalo jednoduchu vec : opotrebenie suciastok zodpoveda STANDARDOM NOVEHO MOTORA. Bez akehokolvek zavahania.
Co dodat. Este raz : nie 400.000km, ale 1.600.000km. A takych testov je kopec, aj Mercedes ma take, aj Audi, aj kazda znacka. Tie motory to dokazu. Moderne hyperdiesle a 0.9 ekoboosty ? Nie, nedokazu bez servisnych nakladov prevysujucich hodnotu auta. Erik Frog odtialto z fora pisal ze sa stara o flotilu Sharanov ktore maju 800.000km kazdy, 1.200.000km rekordman, nie jeden voz, nie dva vozy, firemna flotila. To su este stare poctive dieslove chrchle, ktore sice maju svoje chyby, ale motory sa daju udrzat : vstrekovace 85kW verzie AUY pochadzaju z nakladakov - tento PD system bol zmensena odnoz do osobnych vozov - turba sa sice "zadieraju" kvoli zaneseniu variability ale to je jednoduche a lacne vyriesit. Ine problemy ten motor viacmenej nema, okrem poziadavky na specialny olej a samozrejme nemat kretensku hlavu a nedrzat ten olej 30.000km, to je cista sialenost.
Inak sa vratim ku kupe mojho cerveneho Sharanoidu, teda konkretne Galaxie, ktoru pohladkam pohladom z okna uz siedmym rokom... 99% z mojich kamaratov a znamych upadlo do komy ked len videli ciselko na displejicku a dodnes sa neprebrali. Zostavajuci potrebovali hrube nasadenie kardiostimulatora.
Holt technicky rozhladeny narod ... marne som argumentoval tym ze boli odmerane kompresne tlaky na motore, vyrovnavacie davky vstrekovacov, tlaky turba ... proste ciselko nepusti.
>> Teraz vojdeš s najnovším mercedesom do tunela branisko a Ti hodí meďaka do núdzového režimu
>> lebo nie je tam taká kvalita vzduchu aká má byť (kvalitne urobený tunel)
nerob si srandu. To si zazil alebo pocul ?
Zadne tlmice lebo vlacilo stovky kilo ? Hrkotali, vytiekli, odskakovali, trochu normalnemu majitelovi zalezalo na tom aby preslo cez STK pripadne nepreslo tak ich vymenit musel. Preboha co je na tom ? To si kvoli rozvodom, svieckam alebo zadnym tlmicom mal kupit novy tragac za 27.999eur ?
Pol miliona kilometrov naozaj nie je absolutne nic, pre normalny motor - idealne hladky bez turba, bez priamovstreku. Nie je dolezite ci diesel alebo benzin, ba prave naopak diesel je viac namahany kvoli kompresnym tlakom a teplotam, takze POCTIVY JEDNODUCHY BENZIN MA DALEKO VACSIU SANCU NAJAZDIT MILIONY KILOMETROV NEZ ROVNAKY NETURBENY DIESEL.
Pisal som tu prispevky o milione mil na olejoch Mobil1, test s obycajnym bms325i. Ano, bolo to na valcovej stolici a nie v realnej premavke, pretoze to bolo za styri roky a ten autiak proste mlel imrvere 28 hodin denne, 9 dni do tyzdna, 15 mesiacov do roka bez zastavenia, akurat ked sa tam olej vymienal tak ho vypli. Po milione mil, co je pre slabsich MILION SESTSTOTISIC kilometrov, rozobralo BMW motor a povedalo jednoduchu vec : opotrebenie suciastok zodpoveda STANDARDOM NOVEHO MOTORA. Bez akehokolvek zavahania.
Co dodat. Este raz : nie 400.000km, ale 1.600.000km. A takych testov je kopec, aj Mercedes ma take, aj Audi, aj kazda znacka. Tie motory to dokazu. Moderne hyperdiesle a 0.9 ekoboosty ? Nie, nedokazu bez servisnych nakladov prevysujucich hodnotu auta. Erik Frog odtialto z fora pisal ze sa stara o flotilu Sharanov ktore maju 800.000km kazdy, 1.200.000km rekordman, nie jeden voz, nie dva vozy, firemna flotila. To su este stare poctive dieslove chrchle, ktore sice maju svoje chyby, ale motory sa daju udrzat : vstrekovace 85kW verzie AUY pochadzaju z nakladakov - tento PD system bol zmensena odnoz do osobnych vozov - turba sa sice "zadieraju" kvoli zaneseniu variability ale to je jednoduche a lacne vyriesit. Ine problemy ten motor viacmenej nema, okrem poziadavky na specialny olej a samozrejme nemat kretensku hlavu a nedrzat ten olej 30.000km, to je cista sialenost.
Inak sa vratim ku kupe mojho cerveneho Sharanoidu, teda konkretne Galaxie, ktoru pohladkam pohladom z okna uz siedmym rokom... 99% z mojich kamaratov a znamych upadlo do komy ked len videli ciselko na displejicku a dodnes sa neprebrali. Zostavajuci potrebovali hrube nasadenie kardiostimulatora.
Holt technicky rozhladeny narod ... marne som argumentoval tym ze boli odmerane kompresne tlaky na motore, vyrovnavacie davky vstrekovacov, tlaky turba ... proste ciselko nepusti.
>> Teraz vojdeš s najnovším mercedesom do tunela branisko a Ti hodí meďaka do núdzového režimu
>> lebo nie je tam taká kvalita vzduchu aká má byť (kvalitne urobený tunel)
nerob si srandu. To si zazil alebo pocul ?
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 22 neregistrovaných