VW prinasa 10 rychlostne DSG

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

wikyxxx
Príspevky: 1146
Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
Bydlisko: Okres Malacky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wikyxxx »

Manualne sa robia tu v Ba a automaty su Zf a sak uz tie 2 stupne hore dole napr touareg ma 8 stupnov audina tiez land rover 9 takze tych 10 je uz nic.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Žiadne objemy 1.2 TSI, 1.4 TSI a 7 stupňové

>> Nie len že poctení, ale sedliaci sa budú dokonca ešte predbiehať v tom kto ho bude mať skôr doma.


vy chlapci len slepo zavidite. Bohuzial mam v svojom okoli pripad Polo 1.2tsi, dnes 2.5rocne, pri 27.000km pokazena DSG (neviem kolko tisic kvaltov ma, oprava stala 1800 v eurokorunach a to sa tam toho vela nepokazilo, len svietila kontrolka na doske, a auto uplne chodilo dopredu aj dozadu), chvilu na to kontrolka motora, ziadny vykon, spotreba 7 litrov v Bratislave (pred desiatimi rokmi som kupil a 5 rokov jazdil Oktaviu 1.6i a zrala okolo 6.5 az 7 tiez v meste). Co by si chcel iba za 15000eur, ake nove auto ?

No ved pokrok nezastavis. Spokojna majitelka Pola si vraj ide kupit uplne inu techniku... Audi A2. Ocakavam 1.2tsi, v tom lepsom pripade 1.0tsi alebo nejaky iny strasiak lavy-pravy-stredny hrncek. Co hrncek, nejaky pidikalíštek.

O 10 rokov to nedopadne zrovna tak ako Ivko predikoval. Teda ze vsetci budeme len spominat na nejaky WV a ze vsetci budeme jazdit na toyotackych znakoch.

Ale bohuzial s tym nic neurobim a teda v zaujme ochrany vlastneho dusevneho zdravia som trvalo nastaveny v nudzovom rezime a je mi to proste jedno. Ja so svojimi peniazmi zavolim tak ako uznam za vhodne a ostatni nech si so svojimi robia takisto co uznaju za vhodne. Takto to bolo a takto to bude.
lubomt
Príspevky: 1147
Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
Bydlisko: Martin
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubomt »

Kujon78 napísal:Nissan Murano 3,5iV6 nema problem so zivotnostou Variatora


Ja len takú kontrolnú otázku ? Variátorom myslíš automatickú prevodovku Murana ???

Ak je to automat murana, tak to by som veľmi nesúhlasil :-( s tou životnosťou :3020:

Ak bude prius vyzerať tak dobre ako Tesla, tak možno sa bude predávať :-) a ak tu na Slovensku bude aspoň jeden jediný, ktorý by to vedel opraviť, ak by sa to posralo, tak tiež :-)
variator na murane vydrzi hov...o. Je to taky paskvil variatora s meničom, velka tazka prevodovka, draha na servis, prdi po 100.000
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

skusim tipovat, miesto spojky ? :-\
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

mp3
za 15000 mohla mat sliepocka hybridny Yaris ak ma rada prditka... to ale by nemalo spravny inage aj ked so spotrebou 3.5 litra kdekolvek ides je to pre normalneho zaujimave a predajnost po 3-4 rokoch bezudrzboveho provozu bude tiez inde ako tej krasnej A2 automat...
ale ludia si mozu vyberat
nepocul som o pokazenom automate Murano a je ich za par supov kopec na predaj - z toho sa da usudit zaujem = dopyt a cena...
Murano klakalo na motoroch kde rozpadnuty kat (najlepsie pri jazde na LPG) spatne nasal prach - keramiku ktora ako vieme je celkom drasticky tvrda...
k tym servisom Toyota - verite ci nie, mechanici v servisoch Toyota nemaju do coho pichnut ak neratam uzasne EU napady s motorom TD kde aj tam samozrejme klakaju vstreky, egr, filtre chcu cistenie, ma to tiez (zial) dvojhmotu a skratka rovnake sragorky ako koncern akurat ze to odjazdi vacsinou dvojnasobok oproti koncernu. Cize nebyt TD v tych Toyotach (co si vyziadali zakaznici EU) tak tam chlapci menia olej, filtre a platnicky. Ako v tej reklame kde si servisaci hraju kosikove hry s papierovou loptou...
no a samozrejme klampiar ma tiez robotu a nasledne lakos.
podla mojej vizie, zakaznici Toyoty v najblizsich rokoch prestanu diesle kupovat a nasledne to o par rokov pochopia aj klienti Das auto - najprv v Nemecku a o 30 rokov uz aj na Slovensku :-)
staci aby toyota nahadzala hybrid aj do Avensisov a RAV, nech je sranda ucelena
po dohode s BMW na hybridne systemy Toyota a BMW diesle pre Toyotu tu bude este chvilu sero, ale vyjasni sa to o par rokov ked aj tie diesle BMW budu robit nervy.
Naopak Toyota podla mna zacne dodavat svoje hybridne systemy snad vsetkym znackam ktore chcu prezit a ja to ocakavam max do 10 rokov.
ina cesta neexistuje
napad s elektromobilmi je nerealny vdaka potrebe obrovskeho mnozstva akumulatorov a Torium nedopusti roparsky lobbing, ani vlada sveta (tych par rodin co to riadia) a ani ekonomika lebo by nemali z kazdeho litra paliva 1 euro doma.
a Tesla je ako priekopnik a vizionar OK, len siroke masy to nepovozi aj keby stalo auto 5.000 EUR z vyssie uvedeneho dovodu.
inak Toyota mala plne funkcny elektromobil pred 3 rokmi ktory mal byt v obehu ako bezne dostupne auto za bezne dostupnu cenu, ale niekomu hore to vadilo a neuzrel ani predaj... Dovolili len Prius s dojazdom 80 km a aj to za okliestenych podmienok.
Tesla bude na svete len ak bude posluchat tych hore a pocet vozidiel bude 0,00001% z celkoveho poctu vozidiel aby sa zdalo ze mame na vyber a moznost si kupit elektromobil...
Osobne by ma zaujimala zivotnost baterie Tesly, ci najazdi aspon 150.000km. Neratam za pouzitelne, ze nad 100.000km bude dojazd polovicny ako pri novej baterke.
Tesle by som doporucil aby k elektromotoru pripojila japonsky motocyklovy motor ktory by nabiehal pri zvysenej poziadavke na vykon baterie (aby sa drasticky nenamahala) a zaroven pri urcitom vybiti baterie by nabehol tiez koli jej setreniu a zaroven dojazd auta by bol nekonecny ako bezne auto - odkazany na najblizsiu benzinku. Ale to by museli priznat ze je to vlastne hybrid a nie elektromobil. Toto podla mna pomoze k dalsim vacsim predajom. A nech si nechaju aj cisty elektromobil, mozno si ho 3% ludi kupi aj nadalej. Lenze to uz by mohlo niekomu vadit.
Inak nikto sa nezamyslel nad tym, ze Tesla len vychytava muchy. Spinky v laku a zarosene zadne svetlo je sice detail (videl som na autosalone Nitra) ale bude toho viac a nielen o detailoch...
Nova baterka do Tesly bude podla mna stat 50-60% ceny novej Tesly. Tak potom treba zobrat kalkulacky do ruk a prepocitat 1km jazdy zadarmo na realnu sumu. A nebude to podla mna pod 15 litrov / 100km. Cize taky hybridny Lexus L600h jazdi lacnejsie a netreba mu menit baterku o 3 roky a netreba mu ist po 300.000km do srotu lebo servis prevysi naklady noveho auta... Ak by Tesla mala zmysel, Toyota by ju kupila uplne celu aj so spinou v ich lakovacom boxe. Resp. taku Teslu ma niekde rozobratu a smeju sa ako to mohli niekde ukazat lebo oni maju nie taku Teslu ale rovno 10 roznych variantov niekde tajne ulozenych :-)
A stavim sa, ze minimalne jedna - dve Tesly niekde zrazu zmizli a su predmetom skumania v nejakej vaznej dielni kde okukuju dobre napady.
Toyota vie co robi a nie zo srandy kralikov je najvacsi vyrobca aut na svete aj bez Das zlucovania aj bez americkeho zlucovania (Daihatsu prditka pre Japonsko a kusovky Subaru za zlucovanie nepovazujem).
tomas-b
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 25.08.2012 15:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomas-b »

1. Tým, že chodím na Technickú univerzitu do Viedne sa človek dostane k celkom zaujímavým informáciám
-dneska materiálové technológie sú na veľmi vysokej úrovni, netreba mechanicky testovat, odhadovať. Spraví sa nanotechnologická analýza, počítačovým modelovaním sa odtestuje x-cyklov a lacný materiál s plánovanou životnosťou je na svete. Netreba "mrhať" materiálom (keď už sme pri koncerne) ako napríklad u Transportera T4, ktoré (ak v prípade môjho kolegu) vydrží 23 rokov a 1 500 000 km!! ..síce neťahá, korózia temer všade, dymí ..ale stále ide!
Ale automobilový priemysel je nástrojom hospodárstva. Takže "ekológia" a podobné frázy sú len marketing. Nikomu nazáleží na živ.prostredí a tobôž nie na neakom chudákovi, ktorí si na to auto šetrí..
Dnešné autá (podľa segmentu) sú plánované na cca 150-200 tis. km (to neznamená, že nevydrží dlhšie, len už opravy nie sú renabilné). Keď som sa opýtal profesora (ktorý pracuje pre veľkú firmu..), či to nie je málo, odpoveď bola typu, že pre bežného človeka, čo jazdí tak 15 tis. km ročne, to stačí, a že kdo by už chcel staršie než 10 ročné auto... A keď niekto veľa jazdí, tak že tak či tak si častejšie mní auto.. Oni aj dnes vedia vyrobiť kvalitu (napr. pre kamióny min. životnosť 800tis., plánovaná 1 600 tis.) len to niečo stojí! .. a kdoby to dnes zaplatil... Ako sa hovorilo ešte za éry starých Mercedesov (cca do pólky 90.-tych rokov) že predajom každého nového Mercedesu strácajú potencionálneho zákazníka.. a dnes kto si to môže dovoliť...
..kvalitu aj dnes niečo stojí ..buď človek investuje čas, peniaze alebo svoje vedomosti..
tomas-b
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 25.08.2012 15:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomas-b »

a po 2. tie dnešné autá majú svoje miesto v hospodárstve... pracujem pre jednu nemeckú firmu, nabehám mesačne 3-6tis. km, niektorí kolegovia aj 10 000. Firma na to nemá nervy ani čas kontrolovať firemné autá. Zaplatia operat. leasing na 3 roky alebo 140tis km a majú POKOJ. Koľko sa kazí, koľko stoja opravy, nikoho nazaujíma. Po celej európe majú svojich partnerov, hocičo sa stane, hneď sa to ide dať spraviť, zatial je náhradné vozidlo. A netreba mať strach, že čo ak sa mi pokazí auto niekde 1000 km od domu a oprava bude drahšia 5x. A keď sa auto rozsype? Dostane firma nové. A po leasingu tak či tak sa odpredá za bagatel (niekam do nášho okolia :D ) Auto už svoje zarobilo aj leasingovke, aj firme a mňa odviezlo. Čo s ním bude, to už nie je problém hospodárstva.. Napr. mal som Fábiu 1,2 TDi CR greenline. I keď diesel, ale stále sa tam hádajú len 3 piesty.. (oproti mojej súkromnej V8 je to najkrajšie povedané "divný" zvuk). Auto, keď som odovzdával, malo cca 60tis km., rok aj pól. Veľavážená spotreba bola dobrá mimo mesto 3,4 (reálne!) a na dialnici cca 5,2-5,8 (s klímou, 140km/h) vďaka dlho sprevodovanej prevodovke! A mala len 5 stupňov!! nebol problém, pri 135km/h 2600 ot/min, pri 180km/h 3600 ot./min. Nie je to len o počte stupňov! A kvalita? Po 12 tis. sa ropadlo odstrekovač čel. skla, po 32 tis. km. sa rozpadol el.šíber okna, po 45 tis. odleteli na diaľnici neaké tesnenia od karoséria (od A-stĺpika). Auto lacno zmontované, ale išlo, a do 140tis. to snáď dotiahne.. Však to bol ciel..
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Lubomt prvú vetu som citoval z príspevku autokomplet :-)

Ja čo viem, tak sú tie automaty na prd. Preto som napísal, že s tým nesúhlasím. Aj keď som bol na predvádzačke s nissanom murano, tak som sa pýtal, či je tam ešte stále CVT, či dali niečo iné !!! Tak že nie, nové automaty majú x-traily a Džukovi :-)

Tak som mu povedal, že tak teda ta spoľahlivosť CVT je taká na nič ako doteraz, tak sklopil uši a že no .... a dlhšia pauza :-( takže asi tak. Preto sa tak lacno predávajú Murana, lebo automat je problém :-)

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 23 neregistrovaných