VW Golf IV 1,4 55 kw - klb poloosi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
VW Golf IV 1,4 55 kw - klb poloosi
Zdravím všetkých,
po výmene spojky a repase takej istej prevodovky/DUW / mi cca.po 2 týždňoch odišiel na pravej strane homokineťák pri kolese.
Pri pridávaní plynu rachotí pri zaťažení keď sú kolesá rovno,skúšal som voľu pri vytočenom kolese a poloos stojí a koleso mierne pootáčam,je tam veľká voľa,chcem sa len opýtať ,či to nemá súvis s výmenou prevodovky a zlým vycentrovaním
motora na silenblokoch,nikde som nenašiel návod ako vycentrovať motor 1,4 16V 55KW ,BCA, r.v. 2004,nábeh 263TKM,tesne po výmene nič nehučalo ani nerachotilo až teraz,kto má skúsenosť
s nastavením motora na silentblokoch,ďakujem...?
po výmene spojky a repase takej istej prevodovky/DUW / mi cca.po 2 týždňoch odišiel na pravej strane homokineťák pri kolese.
Pri pridávaní plynu rachotí pri zaťažení keď sú kolesá rovno,skúšal som voľu pri vytočenom kolese a poloos stojí a koleso mierne pootáčam,je tam veľká voľa,chcem sa len opýtať ,či to nemá súvis s výmenou prevodovky a zlým vycentrovaním
motora na silenblokoch,nikde som nenašiel návod ako vycentrovať motor 1,4 16V 55KW ,BCA, r.v. 2004,nábeh 263TKM,tesne po výmene nič nehučalo ani nerachotilo až teraz,kto má skúsenosť
s nastavením motora na silentblokoch,ďakujem...?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Toto sa tu často nevidí..... ako vycentrovať motor 1,4 16V 55KW ,BCA, r.v. 2004 ...proste všetko čo treba aby sa dalo odpovedať
[img]http://2i.sk/2i/t/022a1c36e5.jpg[/img]
[img]http://2i.sk/2i/t/022a1c36e5.jpg[/img]
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Myslím že nie,rozsah bočného presadenia motora pri nesprávnom centrovaní nevie nič tak zásadné spôsobiť.
Posunom sa na strane kolesa nič v samotnom klbe nezmení,stranový posun sa prejaví posunom triangelu na vnútornom kĺbe a tam je rozsah možných posunov obrovský.Posúvanie agregátu do strán nemení nič na uložení klbov na strane kolesa.Všetko sa vykompenzuje na vnútorných klboch
Nastavenie (správne) hlavne odstraňuje bočné tlaky na silenbloky a teda prenos nepatričných síl do karosérie,čo môže robiť nežiadúce efekty. Motor ma na silenblokoch visieť,nemá cez ne prenášať sily do karosérie,tj sťahovať alebo roztláčať nosníky.Vtedy je schopný pohlcovať chvenie a nevyrábať nežiadúce efekty
Posunom sa na strane kolesa nič v samotnom klbe nezmení,stranový posun sa prejaví posunom triangelu na vnútornom kĺbe a tam je rozsah možných posunov obrovský.Posúvanie agregátu do strán nemení nič na uložení klbov na strane kolesa.Všetko sa vykompenzuje na vnútorných klboch
Nastavenie (správne) hlavne odstraňuje bočné tlaky na silenbloky a teda prenos nepatričných síl do karosérie,čo môže robiť nežiadúce efekty. Motor ma na silenblokoch visieť,nemá cez ne prenášať sily do karosérie,tj sťahovať alebo roztláčať nosníky.Vtedy je schopný pohlcovať chvenie a nevyrábať nežiadúce efekty
-
- Príspevky: 1356
- Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
- Bydlisko: TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
A rovnako to nemusi mat ziaden suvis. Mne osobne odisli obe poloosi (vlastne auto a vlastny servis) zo dna na den v priebehu dvoch tyzdnov a s autom sa nic nerobilo a ani nebolo na ceste mimo obvyklych tras.
Dodnes som na to nenasiel rozumne vysvetlenie a ani to neriesim nakolko po vymene a dalsich ca 70t km sa nic nedeje...
Dodnes som na to nenasiel rozumne vysvetlenie a ani to neriesim nakolko po vymene a dalsich ca 70t km sa nic nedeje...
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Samozrejme že nemusí.To je obdoba ako u ľudí,za pár dní sú pod drnom,nehovoriac že sem tam aj za pár sekund.Ale technika nie je iná,ba možno zákernejšiaerikfrog napísal:A rovnako to nemusi mat ziaden suvis. Mne osobne odisli obe poloosi (vlastne auto a vlastny servis) zo dna na den v priebehu dvoch tyzdnov a s autom sa nic nerobilo a ani nebolo na ceste mimo obvyklych tras.
Dodnes som na to nenasiel rozumne vysvetlenie a ani to neriesim nakolko po vymene a dalsich ca 70t km sa nic nedeje...
hnr..263 tis je fajn zabehnutý stroj.Teraz odchádzal pán po výmene EGR spät do D, má na pumpáči čosi cez 200tis ale ten stav je neskutočný.Vždy keď príde sa urobí diagnostika a zaloguje pre archív,ale hodnoty sú ako na novom.Chodia sem aj pumpáče blížiace sa pol miionu km,stav vynikajúci.Preto 263 tis je dôvod sa zaoberať v zárodku s problémom,aj keď to nie je tak celkom slovenské,ale je to múdre
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných