VW Golf IV 1,4 55 kw - klb poloosi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

VW Golf IV 1,4 55 kw - klb poloosi

Príspevok od používateľa Thomasl »

Zdravím všetkých,
po výmene spojky a repase takej istej prevodovky/DUW / mi cca.po 2 týždňoch odišiel na pravej strane homokineťák pri kolese.
Pri pridávaní plynu rachotí pri zaťažení keď sú kolesá rovno,skúšal som voľu pri vytočenom kolese a poloos stojí a koleso mierne pootáčam,je tam veľká voľa,chcem sa len opýtať ,či to nemá súvis s výmenou prevodovky a zlým vycentrovaním
motora na silenblokoch,nikde som nenašiel návod ako vycentrovať motor 1,4 16V 55KW ,BCA, r.v. 2004,nábeh 263TKM,tesne po výmene nič nehučalo ani nerachotilo až teraz,kto má skúsenosť
s nastavením motora na silentblokoch,ďakujem...?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Toto sa tu často nevidí..... ako vycentrovať motor 1,4 16V 55KW ,BCA, r.v. 2004 ...proste všetko čo treba aby sa dalo odpovedať

[img]http://2i.sk/2i/t/022a1c36e5.jpg[/img]
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

vďaka za pomoc ,nikde som to nenašiel,chcem sa ešte opýtať ,má to súvis ,že mi mohol pri zlom nastavení odísť homokineťák...?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Myslím že nie,rozsah bočného presadenia motora pri nesprávnom centrovaní nevie nič tak zásadné spôsobiť.
Posunom sa na strane kolesa nič v samotnom klbe nezmení,stranový posun sa prejaví posunom triangelu na vnútornom kĺbe a tam je rozsah možných posunov obrovský.Posúvanie agregátu do strán nemení nič na uložení klbov na strane kolesa.Všetko sa vykompenzuje na vnútorných klboch
Nastavenie (správne) hlavne odstraňuje bočné tlaky na silenbloky a teda prenos nepatričných síl do karosérie,čo môže robiť nežiadúce efekty. Motor ma na silenblokoch visieť,nemá cez ne prenášať sily do karosérie,tj sťahovať alebo roztláčať nosníky.Vtedy je schopný pohlcovať chvenie a nevyrábať nežiadúce efekty
sbf
Príspevky: 1356
Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
Bydlisko: TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sbf »

zisti si kolko mali golfov v tom case na dielni, mozno si poplietli poloosi, klby nezvyknu odist behom tyzdnov ze ich citit aj pri rovnej jazde
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

A rovnako to nemusi mat ziaden suvis. Mne osobne odisli obe poloosi (vlastne auto a vlastny servis) zo dna na den v priebehu dvoch tyzdnov a s autom sa nic nerobilo a ani nebolo na ceste mimo obvyklych tras.
Dodnes som na to nenasiel rozumne vysvetlenie a ani to neriesim nakolko po vymene a dalsich ca 70t km sa nic nedeje...
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

nábeh 263TKM a ty sa zaoberaš centrovanim motora ?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

A?



BTW, som sám komu ten nadpis kole oči?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

erikfrog napísal:A rovnako to nemusi mat ziaden suvis. Mne osobne odisli obe poloosi (vlastne auto a vlastny servis) zo dna na den v priebehu dvoch tyzdnov a s autom sa nic nerobilo a ani nebolo na ceste mimo obvyklych tras.
Dodnes som na to nenasiel rozumne vysvetlenie a ani to neriesim nakolko po vymene a dalsich ca 70t km sa nic nedeje...
Samozrejme že nemusí.To je obdoba ako u ľudí,za pár dní sú pod drnom,nehovoriac že sem tam aj za pár sekund.Ale technika nie je iná,ba možno zákernejšia

hnr..263 tis je fajn zabehnutý stroj.Teraz odchádzal pán po výmene EGR spät do D, má na pumpáči čosi cez 200tis ale ten stav je neskutočný.Vždy keď príde sa urobí diagnostika a zaloguje pre archív,ale hodnoty sú ako na novom.Chodia sem aj pumpáče blížiace sa pol miionu km,stav vynikajúci.Preto 263 tis je dôvod sa zaoberať v zárodku s problémom,aj keď to nie je tak celkom slovenské,ale je to múdre
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Musim len suhlasit, vacsina nasich zakaznikov su au pair taxi a malo ktore ma pod 500 000km viem o com hovoris.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných