VW Golf IV - tlak oleja
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 22.02.2011 18:24 Zdieľať na Facebook
VW Golf IV - tlak oleja
zdravim newie mi niekto poradit pocas jazdy asi cca 500 m mi pipne STOP tlak oleja vypny motor pouzit manual asi 3 krat za sebou neviete co s tym moze byt moze to byt cidlo alebo co? dakujem
-
- Príspevky: 3798
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 22.02.2011 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Aj tak si na 99% myslim, ze je chybny ten zamok kapoty. Teda presnejsie je problem so signalizaciou a teda mikrospinacom.
Preco ta hlaska a pipanie? RJ nevie o tom, ze "problem" bol skontrolovany odstraneny, kedze nema info o tom, ze predna kapota bola otvorena... Preco signalizovalo nedostatok? Ja neviem, vie majitel... Bud to bolo "na hrane", alebo mozno k tomu prispeli urcite okolnosti, ci uz auto v kopci, alebo jazda zakrutou atd...
Tym nechcem vylucit chybu mazania, avsak predpokladam, ze chybne mazanie, ci uz nizky tlak, nedostatok oleja sa moze vylucit, ked auto uz bolo v servise (a asi nie jednom) a nikde si nevsimli nejake podozrive zvuky, ktore by auto s vadnym mazanim uz davalo vediet min. hlasnym klepotom ci uz nenatlakovanymi h. zdvihatkami, alebo slabou mazacou schopnostou na ojnicnych loziskach. Tie bez oleja toho moc nevydrzia. Ak by bol tlak velky, tak motor "skape", nakolko zvyhatka by tym tlakom podvihli ventile, no to sa skor stava u studeneho motora. Daktore TDi nemali red. ventil tlaku oleja do hlavy valcov.
Preco ta hlaska a pipanie? RJ nevie o tom, ze "problem" bol skontrolovany odstraneny, kedze nema info o tom, ze predna kapota bola otvorena... Preco signalizovalo nedostatok? Ja neviem, vie majitel... Bud to bolo "na hrane", alebo mozno k tomu prispeli urcite okolnosti, ci uz auto v kopci, alebo jazda zakrutou atd...
Tym nechcem vylucit chybu mazania, avsak predpokladam, ze chybne mazanie, ci uz nizky tlak, nedostatok oleja sa moze vylucit, ked auto uz bolo v servise (a asi nie jednom) a nikde si nevsimli nejake podozrive zvuky, ktore by auto s vadnym mazanim uz davalo vediet min. hlasnym klepotom ci uz nenatlakovanymi h. zdvihatkami, alebo slabou mazacou schopnostou na ojnicnych loziskach. Tie bez oleja toho moc nevydrzia. Ak by bol tlak velky, tak motor "skape", nakolko zvyhatka by tym tlakom podvihli ventile, no to sa skor stava u studeneho motora. Daktore TDi nemali red. ventil tlaku oleja do hlavy valcov.
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 03.05.2010 22:10 Zdieľať na Facebook
Ja som mal podobny problem na G IV, ale len piskala obcas ta kontrolka pri zahriatom motore. Tlak oleja bol dobry, cidlo tiez. Nakoniec sa prislo na to, ze kablik od senzora bol na jednom miete predraty a zrejme ked sa motor zohrial sa natiahol a niekde skratoval pri prejazde nerovnostou... Po zaizolovani problem zmizol. oprava 0€
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných