Nissan Almera - kolísanie otáčok

Diskusia ohľadne vozidiel značky Nissan

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

roboro
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 14.01.2006 21:16
Zdieľať na Facebook

Nissan Almera - kolísanie otáčok

Príspevok od používateľa roboro »

Pozdravujem a mám taký dotaz, na mojej almere 1,50 benzín (r.2001) pri studenom motore mi už asi mesiac kolíšu otáčky a autom mierne trhá. Keď motor dosiahne prevádzkovú teplotu všetko je O.K. a motor pekne ťahá. Nikdy predtým problémy neboli. Viem bez diagnostiky sa to nedá určiť, len či tu niekto už nemal taký problém ... ďakujem.
roboro
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 14.01.2006 21:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa roboro »

Klapku som dal vyčistiť, no nepomohlo, bol som na diagnostike, neukázalo žiadnu chybu, následne som bol aj na STK všetko vcelku OK, mal som len kolísavé emisie, ale v norme. Navštívil som viacero mechanikov a buď nevedeli čo môže byť, alebo mi odporúčali vymeniť rozvodovú reťaz (auto má najazdené poctivých 123.000 km), ale keďže auto má 14 rokov, každý mi povedal, že sa to už neoplatí, keďže výmena je drahá vzhľadom na cenu auta a že mám len jazdiť kým auto ide a potom do šrotu. A čo keď to nebude reťaz ... Nechcem veľmi pristúpiť na túto alternatívu, lebo auto mám od nova a nikdy ma nikde nenechalo. Preto sa ešte raz obraciam na fórum, či nemal niekto niečo podobné. Ďakujem.
roboro
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 14.01.2006 21:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa roboro »

Reťaz v almere má vraj automatický napínak a jej napnutie tým pádom nie je možné. Chlapík, čo niekedy predával a servisoval nissany mi hovoril, že ročníky okolo roku 2000-2002 boli náchylné na trhanie reťaze, že niektoré motory vydržali 60.000 , no mali autá čo mali cez 400.000 a v pohode. Tak neviem.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »