Renault motor 2,0 DCi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

hipisko
Príspevky: 1454
Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
Bydlisko: Alzbetin Dvor
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hipisko »

1,9dci 96kw uz je ok, urcite by som sa ho nebal. pri servise som spovedal mechanika v kestleri, ze este nikdy nemenili filter pevnych castic, ze vzdy sa mu ho podarilo vypalit cez diagnostiku.
To iste turbo. O inych suciastkach rec nebola (vstreky, dvojhmota atd), ale ked clovek citac renault forum a tam je jedna tema, kolko vydrzia suciastky, tak aj pri starych nespolahlivych 88kw 1,9dci vydrzali vstreky velmi dlho.
Loziska na klukovke sa montuju od 2008 kvalitnejsie, ale tu by mohol Milan povedat relevantnejsie info.

Ak by som sa mal rozhodnut ci 2,0dci alebo 1,9dci, tak jednoznacne 2,0dci, ani nie tak koli spolahlivosti, ako koli vykonu a 16v.
Ohladom turieb u renaultu, tu nemam ziadne exaktne info, ale selsky rozum mi nasepkava, ze renaultacke dcicka su povestne turbodierami a turbolagmi, na rozdiel od Cr tdiciek, na jednej strane to nie je dobre z uzivatelskeho hladiska, na druhej strane to nebudu podla mna male turbicka tociace 270 000rpm, ktore sa sice rychlo rozbenu, ale aku budu mat zivotnost?

Pytal som sa druheho mechanika, aby som si overil, ci "renaultak" mi nedal len tendencne info, v podstate mi potvrdil dpf, ze ani on nikdy nemenil, ze len vypalil, na rozdiel od pezotu, kde sa to robi pri 4000rpm, tak u renaultu sa to robi pri 2000rpm. A ze renaulty, co k nemu chodia, tak zatial len bezny servis. Ze doonca ani to egr nemusel cistit, ktore je najvacsou slabinou dizlovych motorov. na 1,9dci sa akurat musi menit pri 160 000 rozvody.
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

Za najlepsie motory - myslim moderne - povazujem:

3.0 d BMW - 6 valec s jednym turbom a retazou
2.2 D4D 110kW Toyota retaz
2.0 D4D 93kW - iba 93kW Toyota s retaztou
2.0 a 2.2 DiTD Mazda ak sa menia podlozky pod vstrekmi pravidelne
1.9 JDT - Fiat Alfa a davaju aj do Suzuki Opel atd.
1.5 CRDi - ale iba 4 valec Hyundai atd.
1.4 D4D - Toyota - je aj v Mini Cooper s retazou

mozno este 2.0 DCi Renault ale tam su dalsie veci ktore uz zhorsuju situaciu ako som pisal.
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

skusim k teme Renault:
podla mna vymyslia niektore veci naozaj obdivuhodne, priam famozne ale posekakaju to 2 vazne chyby:
1. material - makksi ako ma byt
2. nejaka melickost napr. tie ojnicne loziska na kluke bez zamkov
rovnako nedomyslia ze auto sa aj opravuje a pristup k posilovacu brzd - jednej srube napr. megane II - je skratka nemozny. Akoby sa Renault nekazil a netrebalo nic vymenit. Staci vypustat olej a zistite ze vam treba ine naradie. Ale to beriem ako umysel nech si neopravujete a nemenite nic doma.
Dalsia vec - elektronika - tu umiestnia tak, aby korodovala a zatekala bez rozmyslenia umiestnenia. Výsledok - nepojazdne auto.
Cize vdaka tomu je podla mna Renault najhorsie co si mozete kupit. Jedine ak poznate muchy a viete o nich, potom za smiesnu cenu auto kupite - nikto ich na zapade nechce a vybabrete so systémom. Bezny uzivatel ale nie je expert a teda vyhybat sa im je najlepsia cesta aj za cenu priplatku ist do inej znacky.
Napr. motor 2.0 DCi v Traficu je skvostny a perfektny. Pokial nepride na vymenu vstrekov - vtedy zistite ze mate Renault - vstreky jednoducho nevyberiete. Neviem ci je problem so zatekanim vody k vstrekom alebo kondenzacii vody ci nieco ine ale je to tak.

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných