Volskwagen Passat B6 - zhasne za jazdy a nejde naštartovať

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

toreto343
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 07.05.2011 12:36
Zdieľať na Facebook

2.0 tdi 103kw BMJ passat dsg

Príspevok od používateľa toreto343 »

Caute vsetci potrebujem radu odvas skusenejsich :) dnes v noci som isiel z nemecka autom a po cca 200km som zapocul spod kapoty take neake piskanie alebo bzucanie ale iba ked som pridal plyn ke dsom ubral tak bolo ticho ale ked som polozil nohu na plyn hned s ato ozvalo ako keby ja neviem bzucalo cerpadlo na sucho ......a po dalsich 20km mi auto kuclo iba raz a islo dalej po 2km zrazu zhasol motor a uz som nenastartoval zda s ami ze ked som skusal startovat tak sem tam odpalovalo a po 3 hodinach vypnuteho auta nastartovalo asi na 5 sekund a zhaslo ale asi iba na 3 valce ale niesom si isty.....kontrolka ziadna nesvieti auto som nechal v nemecku a isiel som z kamosom tak ak by ste mali neake typi bol by som velmi rad.
nokiboy
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 11.07.2014 20:16
Zdieľať na Facebook

prolbém zhasntutie motora počas jazdy

Príspevok od používateľa nokiboy »

Caute mám podobný problém mám passta b6 2009 CR,2,0 81kw, počas plynulej jazdy mi zhasol motor a nešlo naštartovať po viacnásobnom skúšaní až na druhý den ked sme ho šli odtihanut naštartovalo.
motor zhasol bez nejaké búchania predtým a podobne, motor ide krásne aj ked má už 330 000,
Nevyhodilo mi pritom žiadnu chybu a ani diagnostika mi nič neukázala. aj ked viem, že je viacej diagnostík.
Vymenili sme dopravné čerpadlo s plávákom ale bolo v podstate iné ako to moje aj ked bolo objednané podľa WIN a všetkých údajov, spravilo to isté v podstate pri jazde na dialnici ked motor zabral.
aj ked nechápem, že ponúka asi 10 druhov čerpadiel s roznymi barmi tlaku na ten istý typ auta
to moje prvé čerpadlo bolo skontrolované motorček fungoval aj tlaky dával správne - ale ktovie či len postupne neodchádza a nie hned naraz.
Palivový filter bol menený a čistý, žiadne piliny a naftu tankujem dobrú.
Vraj to môže byť ešte palivové čerapadlo pri motore, alebo reilová lišta, rampa alebo čidlo vačiek, že to diagnostika nemusí ukázať. vstreky by to nemali byť tie by vyhodilo alebo auto šklbalo popri tom.
nič mi nedymilo ani sa inak nesprávalo auto len zdochlo. Tak že či kúpiť ešte najdrahšie originál čerpadlo a dúfať že to nebude niečo iné alebo mi poradte čo ako sa dá predtým skontrolovať aby som nemusel investovať dalsie prachy zbytočne.
nokiboy
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 11.07.2014 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nokiboy »

Ved to sme urobili tlak čerapadla pôvodného je správny všetko ok, len aj tak vravia že to môže len zo začiatku pomaly odchádzať a nie naraz, čiže diagnostikou tlaku čerpadla nezistím, či postupne neodchádza. Teda ak sa bavíme o dopravnom čerpadle v nádrží.
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Podobný problém som mal na dodávke ducato 2.8 jtd..auto šlo a zrazu za jazdy sa vyplo...naštartovať ani za svätého ...odťahovka origo servis fiat vymenili regulátor tlaku paliva a auto sme si prevzali...ta istá závada sa opakovala 3 x ..regulátor reklamoval a potom šlo na repas aj palivové čerpadlo dôvodom boli vraj nejaké kovové piliny ktoré zabíjali tejto regulátor. . Auto odvtedy fičí bez problémov. ...takto mi to bolo povedané nie som automechanik ale nasraty som bol statočne keď mi to zdochlo vtedy tretikrat uprostred kruháča :38eb:

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných