Golf 3 1.4 44kw AEX - problem s motorom
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 23.04.2009 11:52 Zdieľať na Facebook
Golf 3 1.4 44kw AEX - problem s motorom
Zdravim, chcem sa poradiť s vami na fore. Mám problém s Golfom, mal som zanesené sitko na benzínovom čerpadle. Vymenil som celé čerpadlo, lebo bolo zachovalejšie ako moje pôvodné. Vyčistil som tiež aj škrtiacu klapku, sanie, a aj odlučovač oleja. Odlučovač oleja som mal zanesený a v hadici, ktorá ide od neho do sania bola taka biela hmota podobna riedšej vazeline bielej farby. Všetko som vyčistil. Ked som vymenil samotné benzínové čerpadlo, tak tie spojky na hadice som daval pôvodné originál (môže byť že netesnia ako predtym, ale držia). Po naštartovaní motor bežal v pohode na 780 otáčkach. Po vyčistení klapky, odlučovača a sania boli otáčky na voľnobeh kolísavé od 2800-3200 a stale kmitaju. Nastavil som škrtiacu klapku cez diagnostiku ale nepomohlo to. Neviem si s tým nejak rady. Viem, že je to staré auto, ale doteraz mi slúžilo veľmi dobre na svoj vek. Ak by mi niekto vedel poradiť, tak mu budem veľmi vďačný.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ty ako trafíš každý deň domov ? Podľa určitých naučených vecí. Aj klapka má svoju polohu a RJ ju vie do nej nastaviť každé ráno.Ak jej premaluješ ulicu alebo dáš iné číslo nevie nájsť včerajšiu polohu.
Základné nastavenie neprebehlo, napriek požiadavke ju diagnostika nepreviedla z jednoduchého dôvodu že RJ dostala neriešitelnú úlohu,teda neriešiteľnú pre diagnostiku ktorú si mal k dispozícii.Sú dve možnosti,pôjdeš na KTS ktorá základné nastavenie aj v takomto prípade zvládne,alebo budeš uvažovať kde si urobil chybu.
Základné nastavenie neprebehlo, napriek požiadavke ju diagnostika nepreviedla z jednoduchého dôvodu že RJ dostala neriešitelnú úlohu,teda neriešiteľnú pre diagnostiku ktorú si mal k dispozícii.Sú dve možnosti,pôjdeš na KTS ktorá základné nastavenie aj v takomto prípade zvládne,alebo budeš uvažovať kde si urobil chybu.
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 23.04.2009 11:52 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Chápeš a nechápeš,pritom to máš pod nosom a ešte ti to aj tá diagnostika podáva na tanieri....adaptační hranice prekročena
Adaptačná pásmo je aktuálna pozícia klapky pásmo plus oblasť na jednu aj druhú stranu a to je adaptačná oblasť.Ako sa zhoršujú pomery na klapke si RJ pomaly posúva hodnoty na nové pozície.Oblasť do ktorej sa teraz klapka dostala je mimo jej adaptačný rozsah na ktorý bola naučená
Adaptačná pásmo je aktuálna pozícia klapky pásmo plus oblasť na jednu aj druhú stranu a to je adaptačná oblasť.Ako sa zhoršujú pomery na klapke si RJ pomaly posúva hodnoty na nové pozície.Oblasť do ktorej sa teraz klapka dostala je mimo jej adaptačný rozsah na ktorý bola naučená
-
- Príspevky: 3406
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 23.04.2009 11:52 Zdieľať na Facebook
pidizvi - ano mal si pravdu, nasavalo to falosny vzduch v sacom potrubi (zle zapadlo tesnenie). Pri otackach motora som to az tak nepocul, ale ked som detailnejsie pocuval motor, tak somna to prisiel, ze ma divny zvuk nasavania. Opravil som tesnenie, nastavil klapku a auto bezi v pohode. Dik za radu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných