VW Golf pumpa dyza
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 16.11.2010 13:00 Zdieľať na Facebook
VW Golf pumpa dyza
zdravim, potrebovala by som poradit pri kupe ojazdeneho VW golf. trh ponuka pomaly uz len pumpa dyzu.
pocula som , ze su kazive pri 150 000 az 180 000km. je to pravidlo, alebo sa to tyka urciteho vykonu motora? neviete, ako je to s opravou, cenou zan?
diky moc vopred
pocula som , ze su kazive pri 150 000 az 180 000km. je to pravidlo, alebo sa to tyka urciteho vykonu motora? neviete, ako je to s opravou, cenou zan?
diky moc vopred
-
- Príspevky: 128
- Dátum registrácie: 13.10.2010 07:27 Zdieľať na Facebook
Motory PD patria určite k tým spoľahlivejším, ak pravda hovoríme o objeme 1,9 - objem 2,0l majú chronické choroby,- ako napr. praskanie hláv, problémy s tryskami..., ale motory PD 1,9 tieto slabosti nemali.
Sú troška hlučnejšie, ako klasické tdi, ale majú výborný záber od nižších otáčok, čo ale mnohí využívajú a potom im odchádzajú dvojhmotové zotrváky, lebo jazdia na príliš nízkych otáčkach motora.
Podľa vlastných skúseností motory PD aj radi spapkajú trošku oleja,- mne asi 1l na 15000, ale to je u týchto motorov vraj normálne. Ak tankuješ normálnu naftu a nie nejakú "bandaskovú", tak ti určite vydržia aj trysky, ktoré sú citlivejšie na čistotu nafty, ako staré tdi. Tým , že sú citlivejšie, sú aj drahšie, ale ceny trysiek oproti minulosti podstatne klesli,takže sa to dá zvládnuť.
A to že sú kazivé po 150-180 tis. km? to je rozšírený názor, ale len preto, že na sk sa dovezie auto zvonka , ktoré má najazdené 300 tisíc/minimálne/, kilometre sa upravia na 123 000 "poctivých", a nový majiteľ najazdí 30 tisíc, čo je dokopy tá magická hranica 150 000, tak si motor začne pýtať finančné injekcie... Ale vačšinou má už najazdené 3 x viac.
Určite by som sa motora Pd nebál, ak ide o objem 1,9...
Veľa šťastia pri kúpe...
Sú troška hlučnejšie, ako klasické tdi, ale majú výborný záber od nižších otáčok, čo ale mnohí využívajú a potom im odchádzajú dvojhmotové zotrváky, lebo jazdia na príliš nízkych otáčkach motora.
Podľa vlastných skúseností motory PD aj radi spapkajú trošku oleja,- mne asi 1l na 15000, ale to je u týchto motorov vraj normálne. Ak tankuješ normálnu naftu a nie nejakú "bandaskovú", tak ti určite vydržia aj trysky, ktoré sú citlivejšie na čistotu nafty, ako staré tdi. Tým , že sú citlivejšie, sú aj drahšie, ale ceny trysiek oproti minulosti podstatne klesli,takže sa to dá zvládnuť.
A to že sú kazivé po 150-180 tis. km? to je rozšírený názor, ale len preto, že na sk sa dovezie auto zvonka , ktoré má najazdené 300 tisíc/minimálne/, kilometre sa upravia na 123 000 "poctivých", a nový majiteľ najazdí 30 tisíc, čo je dokopy tá magická hranica 150 000, tak si motor začne pýtať finančné injekcie... Ale vačšinou má už najazdené 3 x viac.
Určite by som sa motora Pd nebál, ak ide o objem 1,9...
Veľa šťastia pri kúpe...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
spravne.
bez debaty su 1.9tdi PD motory (74kW, 77kW, 85kW, 96kW, 110kW) jedny z najjednoduchsich, najspolahlivejsich a najtrvacnejsich motorov ktore dnes mozes stretnut. S najmensimi problemami nagulaju 600.000km.
pre tvoju informaciu, jeden pouzity vstrekovac v neznamom (=vysoko rizikovom stave) na 2.0tdi stoji okolo 400eur. STYRI vstrekovace na 1.9tdi 77kW kupis za menej ako 100eur, takisto pouzite. To jasne signalizuje jednu vec : potrebu tych vstrekovacov. Tipni si, ktore su potrebnejsie a teda ziadanejsie na trhu... a ktore sa viac kazia a ktore su nedostupnejsie.
cize 1.9tdi PD motora sa vobec, ale absolutne vobec neboj. Taky dobry motor uz NIKDY nestretnes, pretoze vsetky dnesne sracky uz maju DPF, FAP, supervysokotlakove vstrekovace atd.
Bude len horsie a horsie a drahsie a drahsie. Ano, kultura chodu 1.9PD nie je zrovna najlepsia - o tom som sa nebavil. Kultura chodu ti je ale hovno platna ked auto stoji rok v servisoch a nikto ho nevie opravit za styritisic eur...
bez debaty su 1.9tdi PD motory (74kW, 77kW, 85kW, 96kW, 110kW) jedny z najjednoduchsich, najspolahlivejsich a najtrvacnejsich motorov ktore dnes mozes stretnut. S najmensimi problemami nagulaju 600.000km.
pre tvoju informaciu, jeden pouzity vstrekovac v neznamom (=vysoko rizikovom stave) na 2.0tdi stoji okolo 400eur. STYRI vstrekovace na 1.9tdi 77kW kupis za menej ako 100eur, takisto pouzite. To jasne signalizuje jednu vec : potrebu tych vstrekovacov. Tipni si, ktore su potrebnejsie a teda ziadanejsie na trhu... a ktore sa viac kazia a ktore su nedostupnejsie.
cize 1.9tdi PD motora sa vobec, ale absolutne vobec neboj. Taky dobry motor uz NIKDY nestretnes, pretoze vsetky dnesne sracky uz maju DPF, FAP, supervysokotlakove vstrekovace atd.
Bude len horsie a horsie a drahsie a drahsie. Ano, kultura chodu 1.9PD nie je zrovna najlepsia - o tom som sa nebavil. Kultura chodu ti je ale hovno platna ked auto stoji rok v servisoch a nikto ho nevie opravit za styritisic eur...
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 05.08.2006 13:06 Zdieľať na Facebook
suhlasim s tym co bolo napisane momentalne mam 1.9 TDI PD a uplna spokojnost akurat sa mi blizi vymena oleja , za cely cas som teraz po odjazdeni cca 14000km dolial 0.4 L oleja , si myslim ze vyrobca udava az liter co si myslim nie je presny udaj , ale zalezi na pocte KM inak odporucam PD ale nie 2.0 ale 1.9 TDI vela stasnych KM a stastnu ruku pri vybere auta ....este detail tie hore uvedene poruchy boli skor u prvych 2.0 TDI ktore sa postupom casu odstranili ako tie hlavy,vacsia spotreba oleja,vstrekovace
-
- Príspevky: 186
- Dátum registrácie: 18.02.2009 16:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 03.08.2008 14:50 Zdieľať na Facebook
mp3turbo napísal:spravne.
bez debaty su 1.9tdi PD motory (74kW, 77kW, 85kW, 96kW, 110kW) jedny z najjednoduchsich, najspolahlivejsich a najtrvacnejsich motorov ktore dnes mozes stretnut. S najmensimi problemami nagulaju 600.000km.
pre tvoju informaciu, jeden pouzity vstrekovac v neznamom (=vysoko rizikovom stave) na 2.0tdi stoji okolo 400eur. STYRI vstrekovace na 1.9tdi 77kW kupis za menej ako 100eur, takisto pouzite. To jasne signalizuje jednu vec : potrebu tych vstrekovacov. Tipni si, ktore su potrebnejsie a teda ziadanejsie na trhu... a ktore sa viac kazia a ktore su nedostupnejsie.
cize 1.9tdi PD motora sa vobec, ale absolutne vobec neboj. Taky dobry motor uz NIKDY nestretnes, pretoze vsetky dnesne sracky uz maju DPF, FAP, supervysokotlakove vstrekovace atd.
Bude len horsie a horsie a drahsie a drahsie. Ano, kultura chodu 1.9PD nie je zrovna najlepsia - o tom som sa nebavil. Kultura chodu ti je ale hovno platna ked auto stoji rok v servisoch a nikto ho nevie opravit za styritisic eur..
Zdravim,
chcel by som reagovať na váš príspevok z roku 2006, ktorý som dnes čítal. Či je to pravda o životnosti a spoľahlivosti motorov 1.9 Tdi PD, nakoľko mechanik mi povedal, že životnosť tohoto motora je cca 400 000 km maximálne.
Prosím o odpoveď na adresu boris.kendera@gmail.com[/b]
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
sefe ten prispevok bol zo 16.novembra 2010, takze neviem ci je uplne presne z roku 2006...
ale to nic nemeni na tom, ze 400k km povedal ten mechanik malo. Strasne malo.
400k km ma nagulanych KAZDY TRETI Passat, oktavia, golf s tymito motormi. Fakt ma. Aj ked hrdo na displejicku svieti slovenskych bazarovych dovozovych 127.000km... najlepsie sa prebehnut po styroch najvacsich bazaroch v Banovciach, tam nenajdes auto pod 300.000km snad ani jedno. Potom navstiv Nitru, co nepochadza z leasingoviek u nas a teda je dovezene je zmotane vsetko doradu. Kazde jedno.
cize este raz, 400.000 nie je cislo, to je zabeh.
ale to nic nemeni na tom, ze 400k km povedal ten mechanik malo. Strasne malo.
400k km ma nagulanych KAZDY TRETI Passat, oktavia, golf s tymito motormi. Fakt ma. Aj ked hrdo na displejicku svieti slovenskych bazarovych dovozovych 127.000km... najlepsie sa prebehnut po styroch najvacsich bazaroch v Banovciach, tam nenajdes auto pod 300.000km snad ani jedno. Potom navstiv Nitru, co nepochadza z leasingoviek u nas a teda je dovezene je zmotane vsetko doradu. Kazde jedno.
cize este raz, 400.000 nie je cislo, to je zabeh.
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 03.12.2008 19:43 Zdieľať na Facebook
ja mam 74kw rok 2002 kupoval som to malo to nabehane 13200 , všetko pohode menil som bežne veci olej filtre prišlo leto a nastal problem nešla klima naplnila sa bolo všetko pozrete ale nešla viacer išlo teplo ako chlad potom som mu dal do červeneho na volnobehu zazarakom začala ist neviem ako ale ide, teraz mam nabehane 152 a začina sa mi to kaziť na volnobehu to klepe ako sa mu chce nepravidelne prejdem par metrov a pohode ked to malo nabehane ale 148 tak sa nečo pokašlalo a na volnobehu a pri určitej rychlosti vybruje cele auto mam to ako masažne kreslo ) inak som spokojny ked jazdiš ako maš krasna spotreba ja mam priemer do 5litrov autičko je dost žive od spodu prajem šťasny vyber
-
- Príspevky: 622
- Dátum registrácie: 24.01.2008 22:57
- Bydlisko: Nitran Zdieľať na Facebook
PD motory maju uz dvojhmotak a vgt turbo takze usetrene peniaze za naftu niekedy vrazime do udrzby. Ja som teraz presiel z TDicka na benzinak a som spokojnejsi aj ked mi to zerie v meste 8 litrov a TDicko zralo 7. Mozno keby som jazdieval dlhe trasy tak by som sa este nechal nahovorit na diesel inak uz nie.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 09.05.2014 23:30 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Janes94 a 30 neregistrovaných